geimsbond- Suspendat
- 248 mesaje
- din 09 Mar 2012
- Suceava
geimsbond- Mesaje scrise: 248
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mar 2012
- Mesaj Privat
- Lyonel
- ***
- 545 mesaje
- din 21 Nov 2012
- Agila 2002 Z12XE
- Arges
Lyonel
- Mesaje scrise: 545
- Locatie: Arges
- Masina: Agila 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2012
- Mesaj Privat
Problema o ai dinainte de curatarea EGR-ului si persista si dupa. Logica spune ca alta e problema. Daca gazul de esapament miroase a benzina este evident ca nu o arde cum trebuie. Deci verifica bujiile (daca nu lucreaza vreuna are motul innegrit), bobina de deasupra acestora (vezi cum arata fisele-cauciuc+racord electric), curata cu spray contacte mufa de la bobina de inductie, chiar si contactele fiselor.
Hai sa nu mergem cu gandul asa departe, adica la injectoare, dar nu e exclus sa fie vreunul infundat.
Nu uita ca daca garnitura EGR nu e etansa perfect iti baga lichid de racire (antigel) in admisie si stii ca apa nu arde. Dar ECU incearca sa bage mai multa benzina, sa nu se opreasca motorul. Mirosul e unul mai ciudat in acest caz, cam ca de motorina aruncata pe jar. Sunt patit!
Eu am Agila dar daca motoarele seamana...Incearca, in final resetarea (bateria deconectata o jumatate de ora), scrie la sectiunea Agila cum, dar cred ca stii. Sfaturi mai de specialitate o sa mai primesti, cu siguranta.Sper sa-ti fie de folos!
Hai sa nu mergem cu gandul asa departe, adica la injectoare, dar nu e exclus sa fie vreunul infundat.
Nu uita ca daca garnitura EGR nu e etansa perfect iti baga lichid de racire (antigel) in admisie si stii ca apa nu arde. Dar ECU incearca sa bage mai multa benzina, sa nu se opreasca motorul. Mirosul e unul mai ciudat in acest caz, cam ca de motorina aruncata pe jar. Sunt patit!
Eu am Agila dar daca motoarele seamana...Incearca, in final resetarea (bateria deconectata o jumatate de ora), scrie la sectiunea Agila cum, dar cred ca stii. Sfaturi mai de specialitate o sa mai primesti, cu siguranta.Sper sa-ti fie de folos!
geimsbond- Suspendat
- 248 mesaje
- din 09 Mar 2012
- Suceava
geimsbond- Mesaje scrise: 248
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mar 2012
- Mesaj Privat
Multumesc frumos pentru raspuns.
DA,problema e dinainte de curatarea EGR-ului ,s-a iscat DINTR-O DATA in mers si inca persista.Garnitura cu care am etansat e stransa bine si nu cred ca intra antigel in admisie,dealtfel garnitura e oarecum diferita fata de Z10XE,eu am cerut cu cod special pentru X10XE.
Bujiile nu ar trebui sa aiba probleme deoarece sunt schimbate in ianuarie iar bobina verificata si e ok.
O sa scot la noapte bateria si sa vedem....
Pe mine ma macina codul ala de eroare....
DA,problema e dinainte de curatarea EGR-ului ,s-a iscat DINTR-O DATA in mers si inca persista.Garnitura cu care am etansat e stransa bine si nu cred ca intra antigel in admisie,dealtfel garnitura e oarecum diferita fata de Z10XE,eu am cerut cu cod special pentru X10XE.
Bujiile nu ar trebui sa aiba probleme deoarece sunt schimbate in ianuarie iar bobina verificata si e ok.
O sa scot la noapte bateria si sa vedem....
Pe mine ma macina codul ala de eroare....
- kinderasu
- ****
- 1,606 mesaje
- din 07 Jun 2011
- Suceava
kinderasu
- Mesaje scrise: 1,606
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2011
- Mesaj Privat
catalinos
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Alba
- Masina: Corsa 1999 x10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mar 2013
- Mesaj Privat
geimsbond- Suspendat
- 248 mesaje
- din 09 Mar 2012
- Suceava
geimsbond- Mesaje scrise: 248
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mar 2012
- Mesaj Privat
catalinos
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Alba
- Masina: Corsa 1999 x10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mar 2013
- Mesaj Privat
geimsbond- Suspendat
- 248 mesaje
- din 09 Mar 2012
- Suceava
geimsbond- Mesaje scrise: 248
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mar 2012
- Mesaj Privat
Salutare tuturor,
Astazi am curatat(cred eu) throttle body si dupa cum se poate observa in fotografiile de mai jos era destul de murdara clapeta aceea.
Am observat ca in corpul acela pe care este asezat throttle este depusa si acolo ceva mizerie insa nu am putut curata decat pe margine si am bagat carpa in solutie de carburatoare cat de adanc am putut.
Rezultatul?
Porneste o idee mai ok,TREMURA LA FEL la plecarea de pe loc(ca si cum ar fi subturata iar la ralanti se simte ca nu e stabila),doar ca atunci cand apuca sa urce in ture se simte parca o zvacnire mai puternica+ ca MAI NOU se aude ciudat toba de esapament parca ar fi motorul in 2 timpi sau parca ar fi toba sparta desi nu e!
Una peste alta,problema a ramas la fel si eroarea din bord... Apropo...chiar nu stie nimeni ce inseamna?
Deci.....
VIDEO cu sunetul tevii de esapament
http://youtu.be/gZ3PdwQcCnk
Astazi am curatat(cred eu) throttle body si dupa cum se poate observa in fotografiile de mai jos era destul de murdara clapeta aceea.
Am observat ca in corpul acela pe care este asezat throttle este depusa si acolo ceva mizerie insa nu am putut curata decat pe margine si am bagat carpa in solutie de carburatoare cat de adanc am putut.
Rezultatul?
Porneste o idee mai ok,TREMURA LA FEL la plecarea de pe loc(ca si cum ar fi subturata iar la ralanti se simte ca nu e stabila),doar ca atunci cand apuca sa urce in ture se simte parca o zvacnire mai puternica+ ca MAI NOU se aude ciudat toba de esapament parca ar fi motorul in 2 timpi sau parca ar fi toba sparta desi nu e!
Una peste alta,problema a ramas la fel si eroarea din bord... Apropo...chiar nu stie nimeni ce inseamna?
Deci.....
VIDEO cu sunetul tevii de esapament
http://youtu.be/gZ3PdwQcCnk
catalinos
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Alba
- Masina: Corsa 1999 x10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mar 2013
- Mesaj Privat
dar dupa ce aia curatat corpul aceeleratiei ai facut un reset la ecu?ii foarte important sa stii....scoate borna de minus de la baterie dupa o ora conecteza borna inapoi tine 1 minut pe bujii porneste-o si laso sa mearga vreo 10 minut dar fara sa o accelerezi deloc...vezi daca se schimba ceva.nu ai nimic de pierdut
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
geimsbond- Suspendat
- 248 mesaje
- din 09 Mar 2012
- Suceava
geimsbond- Mesaje scrise: 248
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mar 2012
- Mesaj Privat
geimsbond- Suspendat
- 248 mesaje
- din 09 Mar 2012
- Suceava
geimsbond- Mesaje scrise: 248
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mar 2012
- Mesaj Privat
Am dat jos EGR,l-am recuratat,i-am gadilat pistonasul si fizic si electronic de l-au luat toti dracii!
Eroarea a disparut(cel putin pentru moment) dar vibratiile inca exista iar toba se aude ciudat.
Va atasez un video cu minunatia.Ce credeti?
Multumesc.
http://www.youtube.com/watc...;feature=youtu.be
Eroarea a disparut(cel putin pentru moment) dar vibratiile inca exista iar toba se aude ciudat.
Va atasez un video cu minunatia.Ce credeti?
Multumesc.
http://www.youtube.com/watc...;feature=youtu.be
catalinos
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Alba
- Masina: Corsa 1999 x10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mar 2013
- Mesaj Privat
geimsbond- Suspendat
- 248 mesaje
- din 09 Mar 2012
- Suceava
geimsbond- Mesaje scrise: 248
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mar 2012
- Mesaj Privat
geimsbond a scris:Am dat jos EGR,l-am recuratat,i-am gadilat pistonasul si fizic si electronic de l-au luat toti dracii!
Eroarea a disparut(cel putin pentru moment) dar vibratiile inca exista iar toba se aude ciudat.
Va atasez un video cu minunatia.Ce credeti?
Multumesc.
http://www.youtube.com/watc...;feature=youtu.be
Eroarea a disparut(cel putin pentru moment) dar vibratiile inca exista iar toba se aude ciudat.
Va atasez un video cu minunatia.Ce credeti?
Multumesc.
http://www.youtube.com/watc...;feature=youtu.be
Pareri?
geimsbond- Suspendat
- 248 mesaje
- din 09 Mar 2012
- Suceava
geimsbond- Mesaje scrise: 248
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mar 2012
- Mesaj Privat
- kinderasu
- ****
- 1,606 mesaje
- din 07 Jun 2011
- Suceava
kinderasu
- Mesaje scrise: 1,606
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2011
- Mesaj Privat
geimsbond- Suspendat
- 248 mesaje
- din 09 Mar 2012
- Suceava
geimsbond- Mesaje scrise: 248
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mar 2012
- Mesaj Privat
Din fericire am rezolvat problema insa din nefericire nu cu ajutorul cuiva de pe forum.
Stiu ca sunt cateva persoane care macar puteau sa isi dea cu parerea insa nu au facut-o si atunci de ce ,,Club'' daca nu sa ne ajutam?
O sa spun totusi cum am rezolvat pentru cei care intampina/vor intampina probleme ca ale mele.
Marea problema cu vibratiile se datora faptului ca motorul mergea in doar 2 cilindri!
Din aceasta cauza,motorul abia se misca de la semafor cu viteza 1,tremura de-l lua toti dracii si imi consuma enorm!
Datorita vibratiilor excesive,toba finala s-a desprins din teava fapt care a necesitat inlocuirea ei.
Dar de ce mergea in 2 din 3 cilindri?? Datorita unui manson de la bobina de inductie (vezi foto)copt si rupt de la caldura excesiva. Marea problema este ca NU se gaseste de cumparat separat ci doar cu tot cu bobina(un mare cretinism,parerea mea) iar marele noroc e sa gasesti o masina donatoare in dezmembrari si oamenii de acolo ok sa iti dea doar mansoanele.Din fericire,dupa indelungi cautari prin toata Suceava,am gasit.
Rezultatul----->>am alta masina! Fuge de rupe!
V-am atasat si cateva fotografii.
Drumuri bune tuturor si nu mai fiti egoisti!! Daca stiti ceva impartasiti si celorlalti ca de aia exista Club Opel!! Sau nu??
Stiu ca sunt cateva persoane care macar puteau sa isi dea cu parerea insa nu au facut-o si atunci de ce ,,Club'' daca nu sa ne ajutam?
O sa spun totusi cum am rezolvat pentru cei care intampina/vor intampina probleme ca ale mele.
Marea problema cu vibratiile se datora faptului ca motorul mergea in doar 2 cilindri!
Din aceasta cauza,motorul abia se misca de la semafor cu viteza 1,tremura de-l lua toti dracii si imi consuma enorm!
Datorita vibratiilor excesive,toba finala s-a desprins din teava fapt care a necesitat inlocuirea ei.
Dar de ce mergea in 2 din 3 cilindri?? Datorita unui manson de la bobina de inductie (vezi foto)copt si rupt de la caldura excesiva. Marea problema este ca NU se gaseste de cumparat separat ci doar cu tot cu bobina(un mare cretinism,parerea mea) iar marele noroc e sa gasesti o masina donatoare in dezmembrari si oamenii de acolo ok sa iti dea doar mansoanele.Din fericire,dupa indelungi cautari prin toata Suceava,am gasit.
Rezultatul----->>am alta masina! Fuge de rupe!
V-am atasat si cateva fotografii.
Drumuri bune tuturor si nu mai fiti egoisti!! Daca stiti ceva impartasiti si celorlalti ca de aia exista Club Opel!! Sau nu??
catalinos
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Alba
- Masina: Corsa 1999 x10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mar 2013
- Mesaj Privat
ma bucur ca ti-ai rezolvat problema...stai linistit ca si eu am cerut o gramada de sfaturi pe aici si m-am trezit cu subiectul mutat... unde? n-am habar.spune-mi de unde ti-ai facut rost de cauciucurile alea ca si eu am una rupta?si apropo la mine ta toba nu se auzea ca la tine :)si cat te-au costat cauciucurile?
geimsbond- Suspendat
- 248 mesaje
- din 09 Mar 2012
- Suceava
geimsbond- Mesaje scrise: 248
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mar 2012
- Mesaj Privat
Nu vreau sa judec pe nimeni insa eu asa cred ca e frumos,sa impartasim informatiile.
Cauciucurile le-am luat de la un parc mare de dezmembrari de langa Suceava,de la o bobina de la un X12XE fiindca se potrivesc .
Daca s-or potrivi si de la altele....nu stiu,avem pe aici oameni care stiu dar tac malc. Eu ce informatii dobandesc,le impartasesc si celorlalti.
Mansoanele m-au costat doar 20 lei insa problema e daca gasesti si daca ti le da cei de la dezmembrari de pe o bobina buna.
Cauciucurile le-am luat de la un parc mare de dezmembrari de langa Suceava,de la o bobina de la un X12XE fiindca se potrivesc .
Daca s-or potrivi si de la altele....nu stiu,avem pe aici oameni care stiu dar tac malc. Eu ce informatii dobandesc,le impartasesc si celorlalti.
Mansoanele m-au costat doar 20 lei insa problema e daca gasesti si daca ti le da cei de la dezmembrari de pe o bobina buna.
vili_iasi
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 1999 X12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2012
- Mesaj Privat
Am avut o problema asemanatoare cu un X12XE. Fiind in 4 cilindri, manifestarea nu era atat de radicala. Vreau sa mentionez ca nimeni nu este mai "doctor" decat tine in ale masinii, din posturile tale am observat ca ai pus corect diagnosticul, plecand de la modul de manifestare:"parca merge in doi cilindri" si "fumul miroase a benzina". Mai lipsea sa gasesti o bujie afumata. La mine era din bobina, tu ai scapat mai ieftin.
Asa ca nu mai fi suparat.
Asa ca nu mai fi suparat.