- Sebi_Marius
- OP
- 158 mesaje
- din 24 Mar 2005
- Corsa 2006 Z13DT
Sebi_Marius
- Mesaje scrise: 158
- Locatie:
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2005
- Mesaj Privat
Salut,
Buburuza mea cred ca e pe cale sa pateasca ceva insa pana acum nu m-a lamurit nimeni care e problema ei si ce "leac" ar fi mai potrivit. Mai pe scurt, e vorba de un zgomot care se aude doar atunci cand sunt in accelerare sau frana de motor. E un uruit continuu, poate o sa-l inregistrez si o sa postez fisierul audio. Cand stau pe loc cu motorul pornit, turand motorul sau lasandu-l sa mearga la relanti, totul e super! Cand sunt in treapta intai, indiferent daca accelerez, merg constant sau iau piciorul de pe acceleratie iarasi e ok. Ei bine, de la a-2-a in sus apare beleaua! Pana acum nu i-am dat nicio importanta, cred ca merg asa de cel putin 50-60000km, insa luna asta am fost intr-un mic concediu(de fapt azi m-am intors) si mi-am cam facut griji ca o sa ma lase dizelasul pe coclauri. Nu a fost asa, am facut 2200km foarte bine, motorul a consumat vreo 100 litri de combustibil(incredibil, nu?!), deci daca s-a defectat ceva macar e spre avantajul meu ... Acum serios vorbind, nu stiu ce sa caut, nu stiu la care service sa ma duc. Masina are 97000Km, distributia i-am schimbat-o la 95000, pompa de apa la fel. Are cineva vreo idee? S-a confruntat cineva cu aceeasi problema? Ah, inca un lucru: in mers, de la a-2-a in sus, daca apas pe ambreiaj zgomotul dispare si apoi reapare cand cuplez cutia... La ambreiaj s-a uitat mecanicul meu si e ok, adica rulmentul de presiune si discul de ambreiaj pareau ok. Pareau...
Astept cu speranta mesajele voastre. O ultima mentiune: cutia de viteze merge perfect, intra in viteze fara carait!
Multumesc,
P.S. Revin cu doua filmulete, dar nu stiu cati dintre cei care le vor vedea isi vor da seama de zgomot. Eu sunt familiarizat cu el si mi-e usor sa-l izolez de zgomotul motorului.
Buburuza mea cred ca e pe cale sa pateasca ceva insa pana acum nu m-a lamurit nimeni care e problema ei si ce "leac" ar fi mai potrivit. Mai pe scurt, e vorba de un zgomot care se aude doar atunci cand sunt in accelerare sau frana de motor. E un uruit continuu, poate o sa-l inregistrez si o sa postez fisierul audio. Cand stau pe loc cu motorul pornit, turand motorul sau lasandu-l sa mearga la relanti, totul e super! Cand sunt in treapta intai, indiferent daca accelerez, merg constant sau iau piciorul de pe acceleratie iarasi e ok. Ei bine, de la a-2-a in sus apare beleaua! Pana acum nu i-am dat nicio importanta, cred ca merg asa de cel putin 50-60000km, insa luna asta am fost intr-un mic concediu(de fapt azi m-am intors) si mi-am cam facut griji ca o sa ma lase dizelasul pe coclauri. Nu a fost asa, am facut 2200km foarte bine, motorul a consumat vreo 100 litri de combustibil(incredibil, nu?!), deci daca s-a defectat ceva macar e spre avantajul meu ... Acum serios vorbind, nu stiu ce sa caut, nu stiu la care service sa ma duc. Masina are 97000Km, distributia i-am schimbat-o la 95000, pompa de apa la fel. Are cineva vreo idee? S-a confruntat cineva cu aceeasi problema? Ah, inca un lucru: in mers, de la a-2-a in sus, daca apas pe ambreiaj zgomotul dispare si apoi reapare cand cuplez cutia... La ambreiaj s-a uitat mecanicul meu si e ok, adica rulmentul de presiune si discul de ambreiaj pareau ok. Pareau...
Astept cu speranta mesajele voastre. O ultima mentiune: cutia de viteze merge perfect, intra in viteze fara carait!
Multumesc,
P.S. Revin cu doua filmulete, dar nu stiu cati dintre cei care le vor vedea isi vor da seama de zgomot. Eu sunt familiarizat cu el si mi-e usor sa-l izolez de zgomotul motorului.
- mihaidintgv
- *
- 15 mesaje
- din 16 Sep 2011
- Astra 2010 A14NET
- Dambovita
mihaidintgv
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2010 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Sep 2011
- Mesaj Privat
Salut Sebi,
Imi pare rau pentru problema pe care o ai dar sunt sigur ca ii gasesti rezolvare. Din cate spui tu eu banuiesc totusi cutia de viteze, daca nu ea, ceva indirect de ea. S-ar putea sa fie un lucru marunt totusi si sa nu ai pentru ce sa-ti faci griji. Ideal ar fi sa gasesti un service cu un mecanic care totusi sa-ti dea silinta in ceea ce face. Sunt nedumerit totusi de ce ai schimbat distributia. Din cate stiu eu la corsa C 1.3 cdti este pe lant.
Bafta.
Imi pare rau pentru problema pe care o ai dar sunt sigur ca ii gasesti rezolvare. Din cate spui tu eu banuiesc totusi cutia de viteze, daca nu ea, ceva indirect de ea. S-ar putea sa fie un lucru marunt totusi si sa nu ai pentru ce sa-ti faci griji. Ideal ar fi sa gasesti un service cu un mecanic care totusi sa-ti dea silinta in ceea ce face. Sunt nedumerit totusi de ce ai schimbat distributia. Din cate stiu eu la corsa C 1.3 cdti este pe lant.
Bafta.
- Shiva
- ****
- 1,977 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Corsa 2002 Z12XE
- Cluj
Shiva
- Mesaje scrise: 1,977
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
- kinderasu
- ****
- 1,606 mesaje
- din 07 Jun 2011
- Suceava
kinderasu
- Mesaje scrise: 1,606
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2011
- Mesaj Privat
La volanta sa uitat? cum arata suruburile negre? albastrite?
Imi cam suna a volanta mie
Cam asa suna si la mine numai ca cv mai incet!+ tacheti
Ai niste zgomote in plus . mai fa un video din partea stanga(sofer) langa roata calca ambreiaju de cateva ori vezi sunetul!
Distributia nu e .. aia facea un zgomot metalic continuu .
din ce observ doar la calcarea ambreiajului!
Volanta, nu stiu ce mecanic ai tu dar incearca si la altul.
Imi cam suna a volanta mie
Cam asa suna si la mine numai ca cv mai incet!+ tacheti
Ai niste zgomote in plus . mai fa un video din partea stanga(sofer) langa roata calca ambreiaju de cateva ori vezi sunetul!
Distributia nu e .. aia facea un zgomot metalic continuu .
din ce observ doar la calcarea ambreiajului!
Volanta, nu stiu ce mecanic ai tu dar incearca si la altul.
- mihaidintgv
- *
- 15 mesaje
- din 16 Sep 2011
- Astra 2010 A14NET
- Dambovita
mihaidintgv
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2010 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Sep 2011
- Mesaj Privat
Shiva, distributia pe lant are tocmai avantajul asta de a nu fi nevoita sa o schimbi. Cine a avut dacie stie despre ce e vorba. Eventual in cazuri in care chiar este nevoie.
Vis a vis de problema colegului nostru se pare ca problema poate fi ori de la volanta ori totusi ceva de prin cutie. In treapta 1 nu se aude prb fiind si separata cuplarea fata de restul treptelor. Dupa cum am zis si mai sus poate fi ceva minor, insa cel mai bine este sa incerci mai multe diagnostice de la mai multi mecanici vezi ce zice fiecare.
De exemplu mie un "geniu" din service m-a avertizat ca mai este putin si imi iese roata din fuzeta si risc sa raman cu ea pe drum. Ma amuzat foarte tare faptul ca, cu o zi inainte am dat tamburul jos si am verificat personal si totul era in regula ))). Asadar fi atent la cine te duci .
Vis a vis de problema colegului nostru se pare ca problema poate fi ori de la volanta ori totusi ceva de prin cutie. In treapta 1 nu se aude prb fiind si separata cuplarea fata de restul treptelor. Dupa cum am zis si mai sus poate fi ceva minor, insa cel mai bine este sa incerci mai multe diagnostice de la mai multi mecanici vezi ce zice fiecare.
De exemplu mie un "geniu" din service m-a avertizat ca mai este putin si imi iese roata din fuzeta si risc sa raman cu ea pe drum. Ma amuzat foarte tare faptul ca, cu o zi inainte am dat tamburul jos si am verificat personal si totul era in regula ))). Asadar fi atent la cine te duci .
- kinderasu
- ****
- 1,606 mesaje
- din 07 Jun 2011
- Suceava
kinderasu
- Mesaje scrise: 1,606
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2011
- Mesaj Privat
- Shiva
- ****
- 1,977 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Corsa 2002 Z12XE
- Cluj
Shiva
- Mesaje scrise: 1,977
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
mihaidintgv a scris:Shiva, distributia pe lant are tocmai avantajul asta de a nu fi nevoita sa o schimbi. Cine a avut dacie stie despre ce e vorba. [...]
Mai citeste ... in TIS. Si stiu cu ce se mananca distributia pe lant ca asa are si Corsa mea
Se schimba din motive de uzura. La Daciile vechi motorul era simplu si strict mecanic nu tshpe senzori si ECU...
- Sebi_Marius
- OP
- 158 mesaje
- din 24 Mar 2005
- Corsa 2006 Z13DT
Sebi_Marius
- Mesaje scrise: 158
- Locatie:
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2005
- Mesaj Privat
Salutare domnilor!
Multumesc pt raspunsuri. Am citit fiecare parere exprimata si am analizat. Concluzia finala e ca-mi voi da masina in scurta vreme pe mana mecanicului pt a-i desface ambreiajul. Sper sa fie aici problema, desi nu as avea chef sa mai scot bani. Ma rog, asta e cand ai masina... M-am gandit la posibile defectiuni in cutia de viteze si am mai intrebat si alti oameni, dar nimeni nu si-a putut imagina ce s-ar fi putut strica si ar avea legatura cu treptele de viteze 2,3,4,5... Volanta? Ma gandesc ca aceasta componenta e in miscare permanenta dupa ce am pornit motorul, deci ar trebui sa aud zgomotul tot timpul. Nu stiu. Voi vedea si o sa postez ce s-a intamplat. Sper sa am si ce sa postez, adica sa nu constate mecanicul absolut nimic in neregula dar sa raman cu beleaua , daca o pot numi belea pt ca masina merge foarte bine in rest..
Numai bine tuturor!
P.S. Vad ca s-au exprimat unele pareri legate de distributia pe lant si tin sa lamuresc de ce am schimbat-o. Da, distributia pe lant ar trebui sa te tina multi km, insa la masina mea facea un zgomot si l-am rugat pe mecanic sa o desfaca. Intinzatorul nu mai functiona si puteam sa-l schimb doar pe el, dar daca tot am desfacut masina nu e mai corect sa schimb totul? Lantul arata bine, patinele aveau o foarte foarte mica uzura, asa ca am luat kit + pompa apa si gata. Fiecare face cum crede de cuviinta si-n functie de ce bani are. Eu am avut ceva bani atunci si nu m-am mai gandit sa o carpesc... Macar sa ma mai tina inca 90000Km, daca o sa mai am masina pana atunci...
Multumesc pt raspunsuri. Am citit fiecare parere exprimata si am analizat. Concluzia finala e ca-mi voi da masina in scurta vreme pe mana mecanicului pt a-i desface ambreiajul. Sper sa fie aici problema, desi nu as avea chef sa mai scot bani. Ma rog, asta e cand ai masina... M-am gandit la posibile defectiuni in cutia de viteze si am mai intrebat si alti oameni, dar nimeni nu si-a putut imagina ce s-ar fi putut strica si ar avea legatura cu treptele de viteze 2,3,4,5... Volanta? Ma gandesc ca aceasta componenta e in miscare permanenta dupa ce am pornit motorul, deci ar trebui sa aud zgomotul tot timpul. Nu stiu. Voi vedea si o sa postez ce s-a intamplat. Sper sa am si ce sa postez, adica sa nu constate mecanicul absolut nimic in neregula dar sa raman cu beleaua , daca o pot numi belea pt ca masina merge foarte bine in rest..
Numai bine tuturor!
P.S. Vad ca s-au exprimat unele pareri legate de distributia pe lant si tin sa lamuresc de ce am schimbat-o. Da, distributia pe lant ar trebui sa te tina multi km, insa la masina mea facea un zgomot si l-am rugat pe mecanic sa o desfaca. Intinzatorul nu mai functiona si puteam sa-l schimb doar pe el, dar daca tot am desfacut masina nu e mai corect sa schimb totul? Lantul arata bine, patinele aveau o foarte foarte mica uzura, asa ca am luat kit + pompa apa si gata. Fiecare face cum crede de cuviinta si-n functie de ce bani are. Eu am avut ceva bani atunci si nu m-am mai gandit sa o carpesc... Macar sa ma mai tina inca 90000Km, daca o sa mai am masina pana atunci...
- kinderasu
- ****
- 1,606 mesaje
- din 07 Jun 2011
- Suceava
kinderasu
- Mesaje scrise: 1,606
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2011
- Mesaj Privat
Volanta este componenta care cupleaza ambreiaju acolo si ea este pusa in miscare abia atc cand calci ambreiaju! Nu merge tot timpul! .
Ea are rolul de a amortiza contactul dintre vibrochen si cutia de viteze.
Rog sa fiu corectat daa gresesc.
Ps n vreau sa fiu carcotas dar volanta este extrem de scumpa .. In jur de 30 si cv de mil .. Manopera ... Ufff ai de treaba ca si mine.
Ea are rolul de a amortiza contactul dintre vibrochen si cutia de viteze.
Rog sa fiu corectat daa gresesc.
Ps n vreau sa fiu carcotas dar volanta este extrem de scumpa .. In jur de 30 si cv de mil .. Manopera ... Ufff ai de treaba ca si mine.
- jE
- *******
- 8,418 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,418
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
Sebi, ai inteles nitel gresit
Distributia pe lant nu se schimba la intervale de timp/nr km asa cum se schimba cea pe curea. Se schimba insa in momentul in care incepe sa "zornaie"
Intr-adevar, daca tot ai desfacut-o din cauza intinzatorului, si tot platesti manopera, e corect sa schimbi tot kitul de distributie. Altfel acuma schimbi intinzatorul, peste 3 luni schimbi patina, etc. E ca la ambreiaj, cand te lasa rulmentul toti iti vor recomanda sa schimbi tot kitul, pentru ca a da jos cutia e o operatie care necesita niste ore de manopera, si nu are sens sa le tot platesti din 6 in 6 luni
Distributia pe lant nu se schimba la intervale de timp/nr km asa cum se schimba cea pe curea. Se schimba insa in momentul in care incepe sa "zornaie"
Intr-adevar, daca tot ai desfacut-o din cauza intinzatorului, si tot platesti manopera, e corect sa schimbi tot kitul de distributie. Altfel acuma schimbi intinzatorul, peste 3 luni schimbi patina, etc. E ca la ambreiaj, cand te lasa rulmentul toti iti vor recomanda sa schimbi tot kitul, pentru ca a da jos cutia e o operatie care necesita niste ore de manopera, si nu are sens sa le tot platesti din 6 in 6 luni
- corsablue
- ****
- 2,790 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,790
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
kinderasu a scris:Volanta este componenta care cupleaza ambreiaju acolo si ea este pusa in miscare abia atc cand calci ambreiaju! Nu merge tot timpul! .
Ea are rolul de a amortiza contactul dintre vibrochen si cutia de viteze.
Rog sa fiu corectat daa gresesc.
Ps n vreau sa fiu carcotas dar volanta este extrem de scumpa .. In jur de 30 si cv de mil .. Manopera ... Ufff ai de treaba ca si mine.
Ea are rolul de a amortiza contactul dintre vibrochen si cutia de viteze.
Rog sa fiu corectat daa gresesc.
Ps n vreau sa fiu carcotas dar volanta este extrem de scumpa .. In jur de 30 si cv de mil .. Manopera ... Ufff ai de treaba ca si mine.
Da gresesti. Volanta este fixata de vibrochen/arborele cotit, deci inca de la pornire este in miscare. Pe volanta este fixata coroana dintata pe care cupleaza bendixul demarorului.
Uite si o imagine
Ultima modificare făcută de corsablue la Lun 03 Jun, 2013 8:38 am, modificat de 2 ori în total
- kinderasu
- ****
- 1,606 mesaje
- din 07 Jun 2011
- Suceava
kinderasu
- Mesaje scrise: 1,606
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2011
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,418 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,418
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
de fapt calcarea ambreiajului se traduce prin decuplarea/distantarea discului de ambreiaj de volanta.
Cand pedala de ambreiaj e libera, discul de ambreiaj si volanta sunt in contact, si se imsca impreuna, in felul acesta transmitandu-se miscarea motorului in cutia de viteze (si, mai departe, la roti)
Cand calci pedala de ambreiaj discul de ambreiaj se distanteaza de volanta, si "rupe" legatura intre motor si cutia de viteze (cele doua miscandu-se independent)
Later edit: volanta are si rolul de a echilibra motorul.
Cand pedala de ambreiaj e libera, discul de ambreiaj si volanta sunt in contact, si se imsca impreuna, in felul acesta transmitandu-se miscarea motorului in cutia de viteze (si, mai departe, la roti)
Cand calci pedala de ambreiaj discul de ambreiaj se distanteaza de volanta, si "rupe" legatura intre motor si cutia de viteze (cele doua miscandu-se independent)
Later edit: volanta are si rolul de a echilibra motorul.
- corsablue
- ****
- 2,790 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,790
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
- kinderasu
- ****
- 1,606 mesaje
- din 07 Jun 2011
- Suceava
kinderasu
- Mesaje scrise: 1,606
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2011
- Mesaj Privat
- Sebi_Marius
- OP
- 158 mesaje
- din 24 Mar 2005
- Corsa 2006 Z13DT
Sebi_Marius
- Mesaje scrise: 158
- Locatie:
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2005
- Mesaj Privat
jE a scris:Sebi, ai inteles nitel gresit
Distributia pe lant nu se schimba la intervale de timp/nr km asa cum se schimba cea pe curea. Se schimba insa in momentul in care incepe sa "zornaie"
Intr-adevar, daca tot ai desfacut-o din cauza intinzatorului, si tot platesti manopera, e corect sa schimbi tot kitul de distributie. Altfel acuma schimbi intinzatorul, peste 3 luni schimbi patina, etc. E ca la ambreiaj, cand te lasa rulmentul toti iti vor recomanda sa schimbi tot kitul, pentru ca a da jos cutia e o operatie care necesita niste ore de manopera, si nu are sens sa le tot platesti din 6 in 6 luni
Distributia pe lant nu se schimba la intervale de timp/nr km asa cum se schimba cea pe curea. Se schimba insa in momentul in care incepe sa "zornaie"
Intr-adevar, daca tot ai desfacut-o din cauza intinzatorului, si tot platesti manopera, e corect sa schimbi tot kitul de distributie. Altfel acuma schimbi intinzatorul, peste 3 luni schimbi patina, etc. E ca la ambreiaj, cand te lasa rulmentul toti iti vor recomanda sa schimbi tot kitul, pentru ca a da jos cutia e o operatie care necesita niste ore de manopera, si nu are sens sa le tot platesti din 6 in 6 luni
Ma rog, cred ca exprimarea mea v-a lasat impresia ca as crede ca distributia se schimba la 90 si ceva de mii de km. Nu, distributia se schimba cand trebuie sa se schimbe. La 50000, 120000, 500000, 1mil etc in functie de cum mergi cu masina, daca menajezi sau nu motorul.
Sper sa nu fie volanta. Intrebare: cum si ce s-ar putea sa se strice la o o volanta? Din cate am citit, volanta e o piesa care se strica extrem de greu si doar daca se circula cu un disc de ambreiaj consumat/defect peste masura. Nu cred ca e cazul la mine. Iar masina nu prezinta vibratii, smucituri, batai la relanti sau in sarcina.
- jE
- *******
- 8,418 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,418
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
parca z13dt are volanta cu masa dubla. Si alea "e" mai delicate
Volanta simpla e, in principiu, un disc de fier. Si la aia nu are ce se strica.
Insa volanta cu masa dubla contine si sistemul de arcuri necesare pentru preluarea socurilor la cuplarea ambreiajului, socuri generate de vitezele de roatie diferite intre motor si cutie. Sistem care, la ambreiajul cu volanta simpla, e "prins" in discul de ambreiaj (acele arcuri din disc)
Gama de probleme poate fi netarmurita, in toamna si eu aveam o duda, intr-o anumita plaja de viteza, in sarcina, masina facea un zgomot dubios. Inainte de a o duce la service mi s-a sugerat sa verific prezoanele. Ghici, roata stanga fata "statea" in 2 prezoane, celalalte 3 mai aveau nitel si le pierdeam. Nu zic ca si la tine e neaparat problema asta, insa nu strica sa verifici ce poti verifica tu, adica prezoane, ridicat masina pe capre, cineva sa o accelereze, altcineva sa se invarta pe langa ea sa vada daca nu detecteaza sursa zgomotului, etc
Volanta simpla e, in principiu, un disc de fier. Si la aia nu are ce se strica.
Insa volanta cu masa dubla contine si sistemul de arcuri necesare pentru preluarea socurilor la cuplarea ambreiajului, socuri generate de vitezele de roatie diferite intre motor si cutie. Sistem care, la ambreiajul cu volanta simpla, e "prins" in discul de ambreiaj (acele arcuri din disc)
Gama de probleme poate fi netarmurita, in toamna si eu aveam o duda, intr-o anumita plaja de viteza, in sarcina, masina facea un zgomot dubios. Inainte de a o duce la service mi s-a sugerat sa verific prezoanele. Ghici, roata stanga fata "statea" in 2 prezoane, celalalte 3 mai aveau nitel si le pierdeam. Nu zic ca si la tine e neaparat problema asta, insa nu strica sa verifici ce poti verifica tu, adica prezoane, ridicat masina pe capre, cineva sa o accelereze, altcineva sa se invarta pe langa ea sa vada daca nu detecteaza sursa zgomotului, etc
- Sebi_Marius
- OP
- 158 mesaje
- din 24 Mar 2005
- Corsa 2006 Z13DT
Sebi_Marius
- Mesaje scrise: 158
- Locatie:
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2005
- Mesaj Privat
Multumesc, jE! Asta e... Daca o fi sa fie volanta, ma decid atunci daca mai merg cu ea asa(in caz ca se mai poate merge o vreme) sau scot banu'. Pacat de motorul asta pt ca e tare bun. Ma rog, fiarele-s fiare si se duc dracu' si astea la un moment dat. Oricum va tin la curent cand o sa am un raspuns/solutie.
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
- kinderasu
- ****
- 1,606 mesaje
- din 07 Jun 2011
- Suceava
kinderasu
- Mesaje scrise: 1,606
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2011
- Mesaj Privat