Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Vivaro
  • teddy@gsi

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Salut.am si eu o problema cu un stut care se mufeaza in rulmentul de presiune si face legatura intre conducta care vine de la pompa de ambreiaj si rulment,pun si o poza cu vinovatu incercuit,daca ma poate ajuta cineva cu una bucata sau macar un cod pe (OE),sau producator.ca ma-m saturat sa tot caut si sa dau bani aiurea .
Skip ads

  • caliente

  • Mesaje scrise: 100
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vivaro 2003 F9Q 760
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2010

  • Mesaj Privat
salut daca stie cineva pe unde poate sa imi curga lichidul sub masina, exact la imbinarea cutiei cu motorul, sa fie de la cilindrul de abreiaj? se poate inlocui doar cilindrul ? curge doar de la cilindru sau poate curge si pe la rulment > poate fi de vina doar acel stut ?
  • teddy@gsi

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Salut. vezi ce lichid curge? e ulei de motor sau lichid de frana? poate fi de la rulment, garnitura de la stut ,si daca e ulei ,e de la semeringul de la palier, da cutia afara si vezi mai bine .
  • heron

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Germania
  • Masina: Vivaro 2007 m9r
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2013

  • Mesaj Privat
am avut aceeasi problema si a fost rulmentul,..ca simptoma,la plecarea de pe loc scutura cateva secunde,..pt ca prinde putin ulei intre disc si placa dupa care se curata si merge,insa,..trebuie schimbat
  • caliente

  • Mesaje scrise: 100
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vivaro 2003 F9Q 760
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2010

  • Mesaj Privat
revin, am scapat de problema, era cilindrul receptor care vine cu tot cu rulment, am dat 315 lei pe unul LUK l-am schimbat eu
  • judi

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Italia
  • Masina: Vivaro 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Salut !La Opel Vivaro an 2001 km263.000, sa rupt cilindrul de la pompa de ambreaj si pedala de ambreaj a ramas blocata la podea..dupa care sa schimbat tot kitul de ambreaj dar si pompa de vacuum de sub pedala...Dupa interventie la o zi doua parca intrat tot mai greu in viteze..in toate fara diferenta..Chiar daca motorul e rece sau pornit.Tipul care a schimbat ambreajul zice pot fi cablurile de ambreaj(cele care leaga cutia de viteze cu schimbatorul din masina)..Dar cablurile au fost decuplate de la cutie ptr a verifica daca asta ar fi problema dar merg usor,dar cum sint iar cuplate iar merg greu.Dupa care sa mers pe ideea ca ar fi uleiul nepotrivit cu toate ca fusese schimbat de 2-3 zile..Am cumparat de la Opel ulei original si l-am schimbat...dar tot rau si greu intra in viteze.Adevarul e ca se poate circula cu masina dar ma linisteste ca intra foarte greu in viteze.De mentionat ca nu se aud nici un fel de zgomote ciudate cind schibm..doar atit ca intra greu....Imi putet-ti spune careva unde poate fi problema?
  • unqvladut

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vivaro 2003 f9q
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2013

  • Mesaj Privat
am schimbat recent ambreiajul, problema face ca s-a retezat un surub la placa de presiune , intrebarea este, o pot lasa montata asa sau ma omor sa dau cutia iar jos si sa incerc sa scot surubul rupt din volant?
  • unqvladut

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vivaro 2003 f9q
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2013

  • Mesaj Privat
judi a scris:Salut !La Opel Vivaro an 2001 km263.000, sa rupt cilindrul de la pompa de ambreaj si pedala de ambreaj a ramas blocata la podea..dupa care sa schimbat tot kitul de ambreaj dar si pompa de vacuum de sub pedala...Dupa interventie la o zi doua parca intrat tot mai greu in viteze..in toate fara diferenta..Chiar daca motorul e rece sau pornit.Tipul care a schimbat ambreajul zice pot fi cablurile de ambreaj(cele care leaga cutia de viteze cu schimbatorul din masina)..Dar cablurile au fost decuplate de la cutie ptr a verifica daca asta ar fi problema dar merg usor,dar cum sint iar cuplate iar merg greu.Dupa care sa mers pe ideea ca ar fi uleiul nepotrivit cu toate ca fusese schimbat de 2-3 zile..Am cumparat de la Opel ulei original si l-am schimbat...dar tot rau si greu intra in viteze.Adevarul e ca se poate circula cu masina dar ma linisteste ca intra foarte greu in viteze.De mentionat ca nu se aud nici un fel de zgomote ciudate cind schibm..doar atit ca intra greu....Imi putet-ti spune careva unde poate fi problema?


salut, ce lichid de frana ai folosit , daca spui ca l-ai schimbat? DOT 3 sau DOT4?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Vivaro

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR