teddy@gsi
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2009
- Mesaj Privat
Salut.am si eu o problema cu un stut care se mufeaza in rulmentul de presiune si face legatura intre conducta care vine de la pompa de ambreiaj si rulment,pun si o poza cu vinovatu incercuit,daca ma poate ajuta cineva cu una bucata sau macar un cod pe (OE),sau producator.ca ma-m saturat sa tot caut si sa dau bani aiurea .
- caliente
- **
- 100 mesaje
- din 17 Jun 2010
- Vivaro 2003 F9Q 760
- Ilfov
caliente
- Mesaje scrise: 100
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vivaro 2003 F9Q 760
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2010
- Mesaj Privat
teddy@gsi
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2009
- Mesaj Privat
heron
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Germania
- Masina: Vivaro 2007 m9r
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Apr 2013
- Mesaj Privat
- caliente
- **
- 100 mesaje
- din 17 Jun 2010
- Vivaro 2003 F9Q 760
- Ilfov
caliente
- Mesaje scrise: 100
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vivaro 2003 F9Q 760
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2010
- Mesaj Privat
judi
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Italia
- Masina: Vivaro 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mai 2013
- Mesaj Privat
Salut !La Opel Vivaro an 2001 km263.000, sa rupt cilindrul de la pompa de ambreaj si pedala de ambreaj a ramas blocata la podea..dupa care sa schimbat tot kitul de ambreaj dar si pompa de vacuum de sub pedala...Dupa interventie la o zi doua parca intrat tot mai greu in viteze..in toate fara diferenta..Chiar daca motorul e rece sau pornit.Tipul care a schimbat ambreajul zice pot fi cablurile de ambreaj(cele care leaga cutia de viteze cu schimbatorul din masina)..Dar cablurile au fost decuplate de la cutie ptr a verifica daca asta ar fi problema dar merg usor,dar cum sint iar cuplate iar merg greu.Dupa care sa mers pe ideea ca ar fi uleiul nepotrivit cu toate ca fusese schimbat de 2-3 zile..Am cumparat de la Opel ulei original si l-am schimbat...dar tot rau si greu intra in viteze.Adevarul e ca se poate circula cu masina dar ma linisteste ca intra foarte greu in viteze.De mentionat ca nu se aud nici un fel de zgomote ciudate cind schibm..doar atit ca intra greu....Imi putet-ti spune careva unde poate fi problema?
unqvladut
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vivaro 2003 f9q
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2013
- Mesaj Privat
unqvladut
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vivaro 2003 f9q
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2013
- Mesaj Privat
judi a scris:Salut !La Opel Vivaro an 2001 km263.000, sa rupt cilindrul de la pompa de ambreaj si pedala de ambreaj a ramas blocata la podea..dupa care sa schimbat tot kitul de ambreaj dar si pompa de vacuum de sub pedala...Dupa interventie la o zi doua parca intrat tot mai greu in viteze..in toate fara diferenta..Chiar daca motorul e rece sau pornit.Tipul care a schimbat ambreajul zice pot fi cablurile de ambreaj(cele care leaga cutia de viteze cu schimbatorul din masina)..Dar cablurile au fost decuplate de la cutie ptr a verifica daca asta ar fi problema dar merg usor,dar cum sint iar cuplate iar merg greu.Dupa care sa mers pe ideea ca ar fi uleiul nepotrivit cu toate ca fusese schimbat de 2-3 zile..Am cumparat de la Opel ulei original si l-am schimbat...dar tot rau si greu intra in viteze.Adevarul e ca se poate circula cu masina dar ma linisteste ca intra foarte greu in viteze.De mentionat ca nu se aud nici un fel de zgomote ciudate cind schibm..doar atit ca intra greu....Imi putet-ti spune careva unde poate fi problema?
salut, ce lichid de frana ai folosit , daca spui ca l-ai schimbat? DOT 3 sau DOT4?