- costinel tanasie
- OP
- 261 mesaje
- din 16 Sep 2009
- Frontera 1994
- Valcea
costinel tanasie
- Mesaje scrise: 261
- Locatie: Valcea
- Masina: Frontera 1994
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Sep 2009
- Mesaj Privat
salut,
va rog sa mi spuneti si mie cum a ti procedat atunci cand ati montat troliul
cum l ati prins? cu bride, cu suruburi, prin sudura?
cum a ti montat rolele de reglaj? direct pe bara? direct la troliu? a ti facut o alta fixare?
a ti taiat bara? a ti facut alta bara? a ti mai facut un ranforsaj?
cu stima?
costinel
va rog sa mi spuneti si mie cum a ti procedat atunci cand ati montat troliul
cum l ati prins? cu bride, cu suruburi, prin sudura?
cum a ti montat rolele de reglaj? direct pe bara? direct la troliu? a ti facut o alta fixare?
a ti taiat bara? a ti facut alta bara? a ti mai facut un ranforsaj?
cu stima?
costinel
- costinel tanasie
- OP
- 261 mesaje
- din 16 Sep 2009
- Frontera 1994
- Valcea
costinel tanasie
- Mesaje scrise: 261
- Locatie: Valcea
- Masina: Frontera 1994
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Sep 2009
- Mesaj Privat
- costinel tanasie
- OP
- 261 mesaje
- din 16 Sep 2009
- Frontera 1994
- Valcea
costinel tanasie
- Mesaje scrise: 261
- Locatie: Valcea
- Masina: Frontera 1994
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Sep 2009
- Mesaj Privat
- stelea
- ****
- 1,721 mesaje
- din 19 Nov 2006
- Frontera 1996
- Dambovita
stelea
- Mesaje scrise: 1,721
- Locatie: Dambovita
- Masina: Frontera 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2006
- Mesaj Privat
Bineinteles, cu bride
Depinde de troliu (de model). Unii si-au confectionat alta bara cu degajarile si prinderile pentru troliul respectiv (cum are @stefand). Altii au pastrat bara originala, troliul s-a montat pe sasiu, si au facut degajarile respective in bara etc (cum are @boca77, @kbinder69). Aici mai intervine si dotarile masinii (AC), nu e un STAS.
Depinde de troliu (de model). Unii si-au confectionat alta bara cu degajarile si prinderile pentru troliul respectiv (cum are @stefand). Altii au pastrat bara originala, troliul s-a montat pe sasiu, si au facut degajarile respective in bara etc (cum are @boca77, @kbinder69). Aici mai intervine si dotarile masinii (AC), nu e un STAS.
- costinel tanasie
- OP
- 261 mesaje
- din 16 Sep 2009
- Frontera 1994
- Valcea
costinel tanasie
- Mesaje scrise: 261
- Locatie: Valcea
- Masina: Frontera 1994
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Sep 2009
- Mesaj Privat
- Georgescu Cristian
- **
- 174 mesaje
- din 03 Oct 2012
- Frontera 1993 C20NE
- Buzau
Georgescu Cristian
- Mesaje scrise: 174
- Locatie: Buzau
- Masina: Frontera 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2012
- Mesaj Privat
Salutare!
Domnilor colegi, am nevoie de un sfat în legãturã cu un troliu ce mi-a picat în mânã ºi m-ar tenta, dar mi-e sã nu fie prea mare pentru utilajul meu, ºi sã-mi fie greu sã-l prind. N-am reþinut ce marcã e (bineânþeles o chinezãrie cred),dar e de vre-o 4,5 to. - 10000 Ibs (nu ºtiu ce înseamnã), are dimensiunile: L 600mm, l 200mm, h 300mm, mãsurate cu ruleta, nou, nouþ ºi-mi cere 1500 lei.
Cei care aveþi ºi folosiþi aºa ceva, ce pãrere aveþi ? Mã leg la cap fãrã sã mã doarã, sau meritã sã încerc sã-l montez?
Vã mulþumesc.
Domnilor colegi, am nevoie de un sfat în legãturã cu un troliu ce mi-a picat în mânã ºi m-ar tenta, dar mi-e sã nu fie prea mare pentru utilajul meu, ºi sã-mi fie greu sã-l prind. N-am reþinut ce marcã e (bineânþeles o chinezãrie cred),dar e de vre-o 4,5 to. - 10000 Ibs (nu ºtiu ce înseamnã), are dimensiunile: L 600mm, l 200mm, h 300mm, mãsurate cu ruleta, nou, nouþ ºi-mi cere 1500 lei.
Cei care aveþi ºi folosiþi aºa ceva, ce pãrere aveþi ? Mã leg la cap fãrã sã mã doarã, sau meritã sã încerc sã-l montez?
Vã mulþumesc.
- kriu
- ***
- 537 mesaje
- din 19 Oct 2007
- Omega 2003 y22dth
- Dolj
kriu
- Mesaje scrise: 537
- Locatie: Dolj
- Masina: Omega 2003 y22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2007
- Mesaj Privat
- Andrei_vl
- ***
- 753 mesaje
- din 27 Mar 2011
- Frontera 1995 23DTR
- Valcea
Andrei_vl
- Mesaje scrise: 753
- Locatie: Valcea
- Masina: Frontera 1995 23DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mar 2011
- Mesaj Privat
- Georgescu Cristian
- **
- 174 mesaje
- din 03 Oct 2012
- Frontera 1993 C20NE
- Buzau
Georgescu Cristian
- Mesaje scrise: 174
- Locatie: Buzau
- Masina: Frontera 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2012
- Mesaj Privat
Am constatat pe pielea mea cã-i bun acu vre-o trei sãptãmâni, dupã ce-am lopãtat aproape 2 ore la zãpadã în jurul maºinii ºi atunci m-am hotãrât ptr. achiziþie, dar mi-a picat cam repede ºi trebuie sã mai fac rost de finanþe. Omu-l avea ptr. un L.200 pe care-l vinde ºi nu l-a mai pus. M-a speriat mãrimea, umple þoþ spaþiul dintre barele de prindere al bullbarului.
Cred c-am sã-i fac niºte poze ºi-am sã vã dau ºi marca ºi pe urmã vã mai cer pãrerea.
Cred c-am sã-i fac niºte poze ºi-am sã vã dau ºi marca ºi pe urmã vã mai cer pãrerea.
- stelea
- ****
- 1,721 mesaje
- din 19 Nov 2006
- Frontera 1996
- Dambovita
stelea
- Mesaje scrise: 1,721
- Locatie: Dambovita
- Masina: Frontera 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2006
- Mesaj Privat
Georgescu Cristian a scris:Salutare!
(...) e de vre-o 4,5 to. - 10000 Ibs (nu ºtiu ce înseamnã), are dimensiunile: L 600mm, l 200mm, h 300mm, mãsurate cu ruleta, nou, nouþ ºi-mi cere 1500 lei.
Cei care aveþi ºi folosiþi aºa ceva, ce pãrere aveþi ? Mã leg la cap fãrã sã mã doarã, sau meritã sã încerc sã-l montez?
Vã mulþumesc.
(...) e de vre-o 4,5 to. - 10000 Ibs (nu ºtiu ce înseamnã), are dimensiunile: L 600mm, l 200mm, h 300mm, mãsurate cu ruleta, nou, nouþ ºi-mi cere 1500 lei.
Cei care aveþi ºi folosiþi aºa ceva, ce pãrere aveþi ? Mã leg la cap fãrã sã mã doarã, sau meritã sã încerc sã-l montez?
Vã mulþumesc.
Al meu e de 5,9 to (13000lbs) si are: L= 562 mm, l = 156 mm, si h = 156 mm (215 mm cu maneta de la ambreiaj); probabil ala cu h = 300 impreuna cu cutia de relee (de obicei Warn-ul arata asa si ar fi foarte bun in pret). Daca nu e Warn, atunci e cam foarte mare pentru doar 4,5 tone. Un troliu de 5,9 to este 350 eur fara transport pe club4x4
Rectific: 340 eur cu transport inclus (doar atlasib), 12 luni garantie:
- bogdan fronteristu'
- **
- 250 mesaje
- din 06 Oct 2011
- Frontera 1996
- Prahova
bogdan fronteristu'
- Mesaje scrise: 250
- Locatie: Prahova
- Masina: Frontera 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Oct 2011
- Mesaj Privat
- ClaudiuPop
- *
- 12 mesaje
- din 25 Jul 2013
- Frontera 2002 Y22DTH
- Arges
ClaudiuPop
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Arges
- Masina: Frontera 2002 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jul 2013
- Mesaj Privat
- cont-sters-97126
- *
- 4 mesaje
- din 11 Nov 2014
cont-sters-97126
- Mesaje scrise: 4
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Nov 2014
- Mesaj Privat
@georgescu Cristian...
Domnilor colegi, am nevoie de un sfat în legãturã cu un troliu ce mi-a picat în mânã ºi m-ar tenta, dar mi-e sã nu fie prea mare pentru utilajul meu, ºi sã-mi fie greu sã-l prind. N-am reþinut ce marcã e (bineânþeles o chinezãrie cred),dar e de vre-o 4,5 to. - 10000 Ibs (nu ºtiu ce înseamnã), are dimensiunile: L 600mm, l 200mm, h 300mm, mãsurate cu ruleta, nou, nouþ ºi-mi cere 1500 lei.
Cei care aveþi ºi folosiþi aºa ceva, ce pãrere aveþi ? Mã leg la cap fãrã sã mã doarã, sau meritã sã încerc sã-l montez?
Vã mulþumesc.
iti recomand un troliu de cel putin 13000 lbs (5900kg) pentru masina ta ca sa poti sa te trolezi in siguranta! Eu fac tot felul de nebunii cu diferite masini 4x4 toata ziua pe munte. De ex: pe patrol de 2t am acelasi troliu si in situatii grele este la limita, +e Samurai tot acelasi troliu ascunde masina in pom daca e nevoie, pe Frontera este numai buna pentru a te scoate din noroi sau sant fara probleme! Iti recomand sa nu fortezi Frontera pe off-road ca o sa regreti din plin cand vezi ce costuri apar! Este perfecta ptr tractari si iesiri simple cu familia, dar pe teren greu las de dorit! Ptr asta eu am Patrol si Samurai care s-au "nascut" ptr a fi maltratati! Frontera nu este "masina de teren", este un SUV perfect! Daca vrei detalii, intreaba-ma privat!
Domnilor colegi, am nevoie de un sfat în legãturã cu un troliu ce mi-a picat în mânã ºi m-ar tenta, dar mi-e sã nu fie prea mare pentru utilajul meu, ºi sã-mi fie greu sã-l prind. N-am reþinut ce marcã e (bineânþeles o chinezãrie cred),dar e de vre-o 4,5 to. - 10000 Ibs (nu ºtiu ce înseamnã), are dimensiunile: L 600mm, l 200mm, h 300mm, mãsurate cu ruleta, nou, nouþ ºi-mi cere 1500 lei.
Cei care aveþi ºi folosiþi aºa ceva, ce pãrere aveþi ? Mã leg la cap fãrã sã mã doarã, sau meritã sã încerc sã-l montez?
Vã mulþumesc.
iti recomand un troliu de cel putin 13000 lbs (5900kg) pentru masina ta ca sa poti sa te trolezi in siguranta! Eu fac tot felul de nebunii cu diferite masini 4x4 toata ziua pe munte. De ex: pe patrol de 2t am acelasi troliu si in situatii grele este la limita, +e Samurai tot acelasi troliu ascunde masina in pom daca e nevoie, pe Frontera este numai buna pentru a te scoate din noroi sau sant fara probleme! Iti recomand sa nu fortezi Frontera pe off-road ca o sa regreti din plin cand vezi ce costuri apar! Este perfecta ptr tractari si iesiri simple cu familia, dar pe teren greu las de dorit! Ptr asta eu am Patrol si Samurai care s-au "nascut" ptr a fi maltratati! Frontera nu este "masina de teren", este un SUV perfect! Daca vrei detalii, intreaba-ma privat!
- Georgescu Cristian
- **
- 174 mesaje
- din 03 Oct 2012
- Frontera 1993 C20NE
- Buzau
Georgescu Cristian
- Mesaje scrise: 174
- Locatie: Buzau
- Masina: Frontera 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2012
- Mesaj Privat
Mulþumesc mult de sfat! Încã nu am troliu, am preferat mai întâi cauciucuri tip simex ºi AVM- uri mai bune, acum mai vreau sã câºtig vre-o doi cm. pe spate ca s-o egalizez cu faþa, care am ridicat-o din bara de torsiune, dar nu am renunþat nici la ideea de troliu, doar cã eu fac off-road atât cãt poate maºina ºi mai ales eu ( pot mult mai puþin ca ea, deocamdatã). Atunci mã gândeam cã un 10.000 Ibs e suficient sã ies dintr-un noroi. sau zãpadã, probabil de vre-o 4-5 ori pe an, dar acum cred cã dacã îl ai, prinzi curaj ºi am sã am în vedere ceva mai mare. Când mã hotãrãsc sã-l achiziþionez poate mai discutãm. ªi da... Patrolu ºi Samuraiul se preteazã mai bine la teren, dar dacã mai îmi spune cineva cã Frontera ( mã refer exclusiv la A) e un SUV, ºi pe deasupra ºi perfect, ºi mai ales cã nu-i de teren, îi pun foc ºi-mi pun troliu pe Astra.
- cont-sters-97126
- *
- 4 mesaje
- din 11 Nov 2014
cont-sters-97126
- Mesaje scrise: 4
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Nov 2014
- Mesaj Privat
) Mda, ma refeream strict fata de Patrol si Samurai.... Si daca ai merge ca mine zilnic pe cele mai tampite coclauri, stanci si noroaie rupand directia si fata aproape la fiecare iesire, ai intelege mai bine comparatia.... ) Daca tot esti pasionat de off-road, organizam un trial pe 30 nov. langa Orastie, te asteptam cu noroaie si trasee interesante! Detalii daca ma contactezi direct. Valabil oricui de pe forum. Iar la troliu, iti recomand sa faci o singura investitie cu unul bun (nu lua unul slab sa-l schimbi apoi) caci este mai important decat restul daca te afli in teren fara ajutor! Inaltarea e ok, dar vezi ca iti schimba punctul de greutate pe teren inclinat, sa nu te aventurezi fara sa incerci treptat ce suporta! Pentru incepatori in off-road, este o trecere buna de la masini de asfalt la cele de teren )) Dar atentie la tot ce inseamna fata (directie, suspensii, brate) ca nu sunt atat de tari precum par! Am rupt cateva... De asta am Patrolul pentru teren greu. ))
Succes si muuuuult FUN iti doresc!
Succes si muuuuult FUN iti doresc!