Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • dorel

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2006

  • Mesaj Privat
IDLE SPEED CONTROL VALVE (ISCV) poor or no idle speed control

Astra F, 1,4i 1992
Multumesc anticipat
Skip ads

  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,839
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
1.nu mai posta peste tot ca nu e bine

2. ai probleme cu relantiul Smile (regulatorul cel mai probabil ). zi ce cod are motorul tau de 1.4 si poate te ajutam
  • dorel

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2006

  • Mesaj Privat
C14NZ mersi. am inteles dintr/un alt raspuns (in cealalta parte Smile ) ca ar fi o supapa, actionata electric sau de un motor.

Despre ce supapa ar fi vorba? Daca e legat de relanti (tot ce se poate pt ca are fluctuatii) ce anume? ce regleaza? de unde?
Mentionez ca, mi se aprinde din cand in cand si beculetul galben cu motorul cu semn electric (fulger) pe el.
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,710
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
raspuns dat de 1.7dti_edition2000 in acelasi topic deschis de tine la Probleme tehnice:
1.7dti_edition2000 a scris:pai de obicei (asa cum ar fi si traducerea:) ) e o supapa sau o clapeta actionata electric,uneori de un motor pas cu pas,si care regleaza/stabilizeaza relanti-ul;asta pina cind se gripeaza si trebuie curatata sau inlocuita
Citeste Regulamentul Forumului si respecta-l Exclamation
  • aykaban

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Salut!

Dupa ce am citit cu atentie discutiile referitoare la situatiile in care se aprinde "Check Engine" si cum se poate gasi o rezolvare, am aplicat testul cu agrafa.
Totul a mers ok si am identificat erorile. As dori acum putin ajutor referitor la ceea ce inseamna fiecare eroare.
Erorile sunt :
0100 - Mass Air Flow (MAF) sensor
0130 - Heated Exhaust Gas Oxygen (HEGO) sensor
0335 - Crank Sensor
0340 - Camshaft Sensor

Ultimele 2 erori se refera , daca nu ma insel , la sensori de vibrochem. Dar pentru primele doua as vrea sa stiu daca puteti sa-mi spuneti, in cazul in care v-ati lovit de ele, la ce anume se refera.

Ref. auto : Vectra B, fabr. 98, motor X18XE, benzina, 115 CP.

Multumesc.

Marius
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,839
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Saraca e bolnava Very Happy

0100 - Mass Air Flow (MAF) sensor debitmetrul cu probleme

0130 - Heated Exhaust Gas Oxygen (HEGO) sensor : sonda lambda obosita

0335 - Crank Sensor senzorul de la arborele cotit

0340 - Camshaft Sensor - -senzorul de la arborele cu came


parca asa
  • aykaban

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Multumesc, mctoto.


Ai idee cumva unde este situat senzorul debitmetru?

Marius
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,839
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
e cutiuta care vine dupa filtrul de aer si are un fir bagat in ea, mai cauta pe forum ca poate gasesti si poze si explicatii(sigur) mai clare
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
aykaban debitmetrul masoara debitul de aer, deci este intre filtru si admisie (throttle body).
Citeste aici :
Debitmetru cu hot wire/film - reparare
  • johnny25med

  • Mesaje scrise: 177
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1995 C18NZ 1.8 i 90CP 66Kw
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Am facut si eu testul cu agrafa si mi-a iesit codul 24 dupa ce si ieri si azi mi s-a aprins ''check engine" vreo cateva secunde.
In carte scie ceva de genu - ''TRADUCTORUL DE TURATIE - NICI UN IMPULS''
Ce inseamna?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Crankshaft sensor
Da o cautare ca este scris ...
  • johnny25med

  • Mesaje scrise: 177
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1995 C18NZ 1.8 i 90CP 66Kw
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2007

  • Mesaj Privat
in autodata 2005 imi spune ceva de VSS (Vehicle speed sensor) la codul 24

oricum ms pt raspuns o sa dau cautare.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
19 - crankshaft
24 - viteza, asta ori pe cutie ori la roata, vezi daca nu ai fir rupt, contact oxidat.....
  • mimi

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mai 2007

  • Mesaj Privat
am si eu o problema legata de becul galben cu masina cu cheita.Am un opel vectra 2003 motor z16xe, iar dupa ce s-a aprins acest beculet am fost si am facut test si mi-a aparut cod eroare p 1481 defectiune ventilator radiator releu 1.Ce parere aveti? Cine a mai avut asa ceva si cum se rezolva?
  • johnny25med

  • Mesaje scrise: 177
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1995 C18NZ 1.8 i 90CP 66Kw
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2007

  • Mesaj Privat
noroc bajeti
Am o problema, mai mult o intrebare: are vreo legatura valva EGR cu sonda LAMBDA?
am umblat sambata la termostat si la EGR (am curatat-o catdecat) si dupa ce am pus-o la loc mi s-a aprins check engine cu cod 44 (amestec sarac -sonda lambda).
Chestia este ca nu-mi sta tot timpul aprins se mai stinge vreo 3 sec apoi iar se aprinde, dar asta dupa ce merg ceva cu ea. Relantiul imi sta unde trebe, dimineata porneste imediat dar merge cam aiurea parca in 3 pana se mai incalzeste motorul.
S-a dus sonda sau valva am pus-o eu gresit.
  • deleted-5277

  • Mesaje scrise: 440
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2007

  • Mesaj Privat
poate stie cineva
dupa instalare primesc eroarea

this version has expired, sau ceva de genul asta chiar daca suprascriu ce gasesc in directorul sys.failes
Autodata 3.16

P.S. la EPC 3 (2006) nu reusesc sa vad pozele, e totul ok am zoom am instalat si pluginul degeaba, e alb acolo (ultimul mozilla)
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,418
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Online
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
turculetz, acea eroare iti semnaleaza faptul ca cel care ti-a vandut licenta te-a tras in piept.
ai pm
  • dumitrache marius

  • Mesaje scrise: 258
  • Locatie: Tecuci-GL
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2006

  • Mesaj Privat
@turculetz-Incearca sa setezi data calculatorului mai pe la inceputul anului ceva de genul 27.01.2007 si apoi deschide din nou programul.
  • cipril

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2000 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2007

  • Mesaj Privat
P1345 Injection Pump: Camshaft Speed Malfunction C-14

salutare la toti de pe forum din nou
am cautat cu search acest cod si nu l-am gasit
va rog sa-mi spuneti voi daca stie cineva ce inseamna acest cod ?
nu de alta dar am fost la reprezentanta Opel de aici din Spania si pt prima data pe tester a iesit acest cod :P1345 Injection Pump: Camshaft Speed Malfunction C-14

ca si probleme am urmatoarele : daca o turez mai mult timp peste 5 min la peste 3ooo-4000-sau mai mult mi se opreste motorul inainte de asta mergand foarte sacadat si daca vreau sa-l repornesc trebuie sa stau un minut dupa care nu mai pot depasii 2ooo rpm.Daca depasesc masina merge sacadat tare si motorul pierde putere brusc si chiar se opreste ...

astept sugestii ...

MASINA OPEL ASTRA G COD MOTOR X20DTL AN 1999 MARTIE
  • CristianTM

  • Mesaje scrise: 3,710
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2006

  • Mesaj Privat
radu balan a scris:
- schimbat electrovalva admisie turbo 7,5 mil ( si nimic)...
- verificat furtune si furtunase toate ok
- schimbat radiator intercooler 7.0 mil ( nimic) ..........
- schimbat ulei 10*50 nu ca ar avea legatura da am incercat ...... nimic
- un plin cu motorina OMV nimic


Filtru de aer ? schimbat ?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR