dorel
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Timisoara
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2006
- Mesaj Privat
- mctoto
- ****
- 1,839 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,839
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
dorel
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Timisoara
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2006
- Mesaj Privat
C14NZ mersi. am inteles dintr/un alt raspuns (in cealalta parte ) ca ar fi o supapa, actionata electric sau de un motor.
Despre ce supapa ar fi vorba? Daca e legat de relanti (tot ce se poate pt ca are fluctuatii) ce anume? ce regleaza? de unde?
Mentionez ca, mi se aprinde din cand in cand si beculetul galben cu motorul cu semn electric (fulger) pe el.
Despre ce supapa ar fi vorba? Daca e legat de relanti (tot ce se poate pt ca are fluctuatii) ce anume? ce regleaza? de unde?
Mentionez ca, mi se aprinde din cand in cand si beculetul galben cu motorul cu semn electric (fulger) pe el.
- maiandrei
- ******
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
raspuns dat de 1.7dti_edition2000 in acelasi topic deschis de tine la Probleme tehnice:
1.7dti_edition2000 a scris:pai de obicei (asa cum ar fi si traducerea:) ) e o supapa sau o clapeta actionata electric,uneori de un motor pas cu pas,si care regleaza/stabilizeaza relanti-ul;asta pina cind se gripeaza si trebuie curatata sau inlocuita
Citeste Regulamentul Forumului si respecta-l
aykaban
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2007
- Mesaj Privat
Salut!
Dupa ce am citit cu atentie discutiile referitoare la situatiile in care se aprinde "Check Engine" si cum se poate gasi o rezolvare, am aplicat testul cu agrafa.
Totul a mers ok si am identificat erorile. As dori acum putin ajutor referitor la ceea ce inseamna fiecare eroare.
Erorile sunt :
0100 - Mass Air Flow (MAF) sensor
0130 - Heated Exhaust Gas Oxygen (HEGO) sensor
0335 - Crank Sensor
0340 - Camshaft Sensor
Ultimele 2 erori se refera , daca nu ma insel , la sensori de vibrochem. Dar pentru primele doua as vrea sa stiu daca puteti sa-mi spuneti, in cazul in care v-ati lovit de ele, la ce anume se refera.
Ref. auto : Vectra B, fabr. 98, motor X18XE, benzina, 115 CP.
Multumesc.
Marius
Dupa ce am citit cu atentie discutiile referitoare la situatiile in care se aprinde "Check Engine" si cum se poate gasi o rezolvare, am aplicat testul cu agrafa.
Totul a mers ok si am identificat erorile. As dori acum putin ajutor referitor la ceea ce inseamna fiecare eroare.
Erorile sunt :
0100 - Mass Air Flow (MAF) sensor
0130 - Heated Exhaust Gas Oxygen (HEGO) sensor
0335 - Crank Sensor
0340 - Camshaft Sensor
Ultimele 2 erori se refera , daca nu ma insel , la sensori de vibrochem. Dar pentru primele doua as vrea sa stiu daca puteti sa-mi spuneti, in cazul in care v-ati lovit de ele, la ce anume se refera.
Ref. auto : Vectra B, fabr. 98, motor X18XE, benzina, 115 CP.
Multumesc.
Marius
- mctoto
- ****
- 1,839 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,839
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
aykaban
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2007
- Mesaj Privat
- mctoto
- ****
- 1,839 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,839
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
aykaban debitmetrul masoara debitul de aer, deci este intre filtru si admisie (throttle body).
Citeste aici :
Debitmetru cu hot wire/film - reparare
Citeste aici :
Debitmetru cu hot wire/film - reparare
- johnny25med
- **
- 177 mesaje
- din 07 Mar 2007
- Vectra 1995 C18NZ 1.8 i 90CP 66Kw
- Constanta
johnny25med
- Mesaje scrise: 177
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1995 C18NZ 1.8 i 90CP 66Kw
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2007
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- johnny25med
- **
- 177 mesaje
- din 07 Mar 2007
- Vectra 1995 C18NZ 1.8 i 90CP 66Kw
- Constanta
johnny25med
- Mesaje scrise: 177
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1995 C18NZ 1.8 i 90CP 66Kw
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2007
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
mimi
- Mesaje scrise: 33
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mai 2007
- Mesaj Privat
- johnny25med
- **
- 177 mesaje
- din 07 Mar 2007
- Vectra 1995 C18NZ 1.8 i 90CP 66Kw
- Constanta
johnny25med
- Mesaje scrise: 177
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1995 C18NZ 1.8 i 90CP 66Kw
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2007
- Mesaj Privat
noroc bajeti
Am o problema, mai mult o intrebare: are vreo legatura valva EGR cu sonda LAMBDA?
am umblat sambata la termostat si la EGR (am curatat-o catdecat) si dupa ce am pus-o la loc mi s-a aprins check engine cu cod 44 (amestec sarac -sonda lambda).
Chestia este ca nu-mi sta tot timpul aprins se mai stinge vreo 3 sec apoi iar se aprinde, dar asta dupa ce merg ceva cu ea. Relantiul imi sta unde trebe, dimineata porneste imediat dar merge cam aiurea parca in 3 pana se mai incalzeste motorul.
S-a dus sonda sau valva am pus-o eu gresit.
Am o problema, mai mult o intrebare: are vreo legatura valva EGR cu sonda LAMBDA?
am umblat sambata la termostat si la EGR (am curatat-o catdecat) si dupa ce am pus-o la loc mi s-a aprins check engine cu cod 44 (amestec sarac -sonda lambda).
Chestia este ca nu-mi sta tot timpul aprins se mai stinge vreo 3 sec apoi iar se aprinde, dar asta dupa ce merg ceva cu ea. Relantiul imi sta unde trebe, dimineata porneste imediat dar merge cam aiurea parca in 3 pana se mai incalzeste motorul.
S-a dus sonda sau valva am pus-o eu gresit.
- deleted-5277
- **
- 440 mesaje
- din 18 Mar 2007
deleted-5277
- Mesaje scrise: 440
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2007
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,416 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,416
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
- dumitrache marius
- **
- 258 mesaje
- din 11 Aug 2006
- Vectra 2001 y20dth
- Tecuci-GL
dumitrache marius
- Mesaje scrise: 258
- Locatie: Tecuci-GL
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2006
- Mesaj Privat
cipril
- Mesaje scrise: 45
- Locatie:
- Masina: Astra 2000 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jul 2007
- Mesaj Privat
P1345 Injection Pump: Camshaft Speed Malfunction C-14
salutare la toti de pe forum din nou
am cautat cu search acest cod si nu l-am gasit
va rog sa-mi spuneti voi daca stie cineva ce inseamna acest cod ?
nu de alta dar am fost la reprezentanta Opel de aici din Spania si pt prima data pe tester a iesit acest cod :P1345 Injection Pump: Camshaft Speed Malfunction C-14
ca si probleme am urmatoarele : daca o turez mai mult timp peste 5 min la peste 3ooo-4000-sau mai mult mi se opreste motorul inainte de asta mergand foarte sacadat si daca vreau sa-l repornesc trebuie sa stau un minut dupa care nu mai pot depasii 2ooo rpm.Daca depasesc masina merge sacadat tare si motorul pierde putere brusc si chiar se opreste ...
astept sugestii ...
MASINA OPEL ASTRA G COD MOTOR X20DTL AN 1999 MARTIE
salutare la toti de pe forum din nou
am cautat cu search acest cod si nu l-am gasit
va rog sa-mi spuneti voi daca stie cineva ce inseamna acest cod ?
nu de alta dar am fost la reprezentanta Opel de aici din Spania si pt prima data pe tester a iesit acest cod :P1345 Injection Pump: Camshaft Speed Malfunction C-14
ca si probleme am urmatoarele : daca o turez mai mult timp peste 5 min la peste 3ooo-4000-sau mai mult mi se opreste motorul inainte de asta mergand foarte sacadat si daca vreau sa-l repornesc trebuie sa stau un minut dupa care nu mai pot depasii 2ooo rpm.Daca depasesc masina merge sacadat tare si motorul pierde putere brusc si chiar se opreste ...
astept sugestii ...
MASINA OPEL ASTRA G COD MOTOR X20DTL AN 1999 MARTIE
- CristianTM
- *****
- 3,710 mesaje
- din 15 Mar 2006
- Vectra 2005 Z19DTH
- Timisoara
CristianTM
- Mesaje scrise: 3,710
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2006
- Mesaj Privat
radu balan a scris:
- schimbat electrovalva admisie turbo 7,5 mil ( si nimic)...
- verificat furtune si furtunase toate ok
- schimbat radiator intercooler 7.0 mil ( nimic) ..........
- schimbat ulei 10*50 nu ca ar avea legatura da am incercat ...... nimic
- un plin cu motorina OMV nimic
- schimbat electrovalva admisie turbo 7,5 mil ( si nimic)...
- verificat furtune si furtunase toate ok
- schimbat radiator intercooler 7.0 mil ( nimic) ..........
- schimbat ulei 10*50 nu ca ar avea legatura da am incercat ...... nimic
- un plin cu motorina OMV nimic
Filtru de aer ? schimbat ?