sturmovik
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Apr 2010
- Mesaj Privat
Salutare
O sa incep cu un mic rezumat despre masina mea. Am adus-o in tara acum 2 ani de zile la 100.000 de km, cumparata de la reprezentanta Opel din Germania, si a mers perfect pana la 152.000 km - Opel Astra H 2006 1.9 cdti 150 model Cosmo.
Acum 2 zile dupa un drum Bucuresti - Sibiu, exact la 100 de m de casa, ma opresc la un stop, bag in treapta intai, plec de pe loc si ce sa vezi imi sare din viteza se opreste motorul se aprind toate becurile din bord si.... atat. Ma dau jos din masina piscina de ulei sub masina adios cutie. Precizez ca in momentul in care am adus masina din germania i-am pus scut metalic, nu imi pot explica ce s-a intamplat...Pana in acel moment nu am simtit nici un indiciu ca ceva nu-i in regula.
Sunt oarecum dezamagit de masina, dar in acelasi timp ma bucur ca nu s-a intamplat in timp ce depaseam un tir pe valea oltului.
Vroiam sa va intreb daca merita sa iau o cutie noua sau sa ma multumesc cu un second hand?
P.S. cenzurat. Pentru asa ceva avem sectiune comerciala
O sa incep cu un mic rezumat despre masina mea. Am adus-o in tara acum 2 ani de zile la 100.000 de km, cumparata de la reprezentanta Opel din Germania, si a mers perfect pana la 152.000 km - Opel Astra H 2006 1.9 cdti 150 model Cosmo.
Acum 2 zile dupa un drum Bucuresti - Sibiu, exact la 100 de m de casa, ma opresc la un stop, bag in treapta intai, plec de pe loc si ce sa vezi imi sare din viteza se opreste motorul se aprind toate becurile din bord si.... atat. Ma dau jos din masina piscina de ulei sub masina adios cutie. Precizez ca in momentul in care am adus masina din germania i-am pus scut metalic, nu imi pot explica ce s-a intamplat...Pana in acel moment nu am simtit nici un indiciu ca ceva nu-i in regula.
Sunt oarecum dezamagit de masina, dar in acelasi timp ma bucur ca nu s-a intamplat in timp ce depaseam un tir pe valea oltului.
Vroiam sa va intreb daca merita sa iau o cutie noua sau sa ma multumesc cu un second hand?
P.S. cenzurat. Pentru asa ceva avem sectiune comerciala
- jE
- *******
- 8,418 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,418
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
- seftaka
- ****
- 1,184 mesaje
- din 30 Oct 2011
- Astra 2006 Z19DT
- Constanta
seftaka
- Mesaje scrise: 1,184
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2011
- Mesaj Privat
- vlad-OPC
- ****
- 1,074 mesaje
- din 23 Jan 2011
- Astra 2008 Z16XER
- Bucuresti
vlad-OPC
- Mesaje scrise: 1,074
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2011
- Mesaj Privat
sturmovik
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Apr 2010
- Mesaj Privat
Ulei era suficient, tinand cont de cantitatea care a curs. Am cumparat masina din germania de la o reprezentanta Opel cu carte service completata (aprox 100.000 km) la zi in orginal cu ultima verificare facuta in momentul in care a fost adusa la reprezentanta prin sistemul buy-back, ca avans pentru o masina noua.
Astazi o sa desfaca cutia sa vedem ce s-a intamplat.
Astazi o sa desfaca cutia sa vedem ce s-a intamplat.
sturmovik
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Apr 2010
- Mesaj Privat
- pmstelian
- ***
- 508 mesaje
- din 23 Aug 2009
- Astra 2006 Z19DTL
- Calarasi
pmstelian
- Mesaje scrise: 508
- Locatie: Calarasi
- Masina: Astra 2006 Z19DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Aug 2009
- Mesaj Privat
sturmovik
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Apr 2010
- Mesaj Privat
sturmovik
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Apr 2010
- Mesaj Privat
Am rezolvat in felul urmator:
Reconditionare cutie in Cluj la un arab care lucreaza FOARTE ingrijit si curat - 800 lei - reparat cutie si fisura - garantie 12 luni
Kit Complet Ambreiaj - 2600 lei - aici a intrat un disc de ambreiaj facut la o fabrica din Sibiu - folosind in compozitie Kevlar ) - garantie 12 luni
Reconditionare cutie in Cluj la un arab care lucreaza FOARTE ingrijit si curat - 800 lei - reparat cutie si fisura - garantie 12 luni
Kit Complet Ambreiaj - 2600 lei - aici a intrat un disc de ambreiaj facut la o fabrica din Sibiu - folosind in compozitie Kevlar ) - garantie 12 luni
- deleted-35873
- **
- 88 mesaje
- din 23 Jun 2009
deleted-35873
- Mesaje scrise: 88
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2009
- Mesaj Privat
Salut,
Nu stiu cat de rezistente sunt cutiile de 6 trepte puse la motoarele de 150CP, dar a mea a picat la 200.000km.
Simptomele: cu aprox 2-3 luni, inainte de nefericitul eveniment, cand bagam intr-a cincea se auzea un zgomot ciudat, un zgomot ca de turbina de Boeing sau zgomot produs de cauciucurile de iarna pe asfalt uscat.
M-am mintit singur, spunandu-mi ca e de la anvelopele de iarna si sperand ca nu e de la cutie. Intre timp, am mai observat ca in treapta 1 la cuplarea ambreiajului, maneta de la schimbator se misca singura, inainte-inapoi, in functie de cum apasam pedala de ambreiaj.
Ca dupa cca. 4000 km cutia a cazut. Si anume, dupa ce o bagam in viteza si cupla ambreiajul, de la motor se auzea un zgomot metalic, iar accelerarea era greoaie si imi dadea senzatia ca parca se invarte pinionul in gol. Ceva de genul, cum se intampla pe la bicicletele vechi cand se strica butucul.
Am mers usurel pana la serviceul pe care il stiam. Speram ca s-a dus doar ambreiajul...
Diagnosticare: Cutie dusa, ambreiaj dus, volanta si inca o piesa de la ambreiaj duse toate.
Explicatia celor de la service: acel zgomot de la cutie, era in realitate o vibratie puternica a cutiei (posibil defect de fabricatie), iar vibratia s-a propagat pana la motor: ambreiaj, volanta si a rezultat si defectarea volantei datorita vibratiilor, aceasta din urma preluand vibratiile.
Ambreiajul a fost mai putin afectat dar nu a fost 100% in regula asa ca s-a schimbat totul.
Sfatul medicului, nu amana mersul la cabinet daca ai simitit ceva ca este in neregula.
Nu stiu cat de rezistente sunt cutiile de 6 trepte puse la motoarele de 150CP, dar a mea a picat la 200.000km.
Simptomele: cu aprox 2-3 luni, inainte de nefericitul eveniment, cand bagam intr-a cincea se auzea un zgomot ciudat, un zgomot ca de turbina de Boeing sau zgomot produs de cauciucurile de iarna pe asfalt uscat.
M-am mintit singur, spunandu-mi ca e de la anvelopele de iarna si sperand ca nu e de la cutie. Intre timp, am mai observat ca in treapta 1 la cuplarea ambreiajului, maneta de la schimbator se misca singura, inainte-inapoi, in functie de cum apasam pedala de ambreiaj.
Ca dupa cca. 4000 km cutia a cazut. Si anume, dupa ce o bagam in viteza si cupla ambreiajul, de la motor se auzea un zgomot metalic, iar accelerarea era greoaie si imi dadea senzatia ca parca se invarte pinionul in gol. Ceva de genul, cum se intampla pe la bicicletele vechi cand se strica butucul.
Am mers usurel pana la serviceul pe care il stiam. Speram ca s-a dus doar ambreiajul...
Diagnosticare: Cutie dusa, ambreiaj dus, volanta si inca o piesa de la ambreiaj duse toate.
Explicatia celor de la service: acel zgomot de la cutie, era in realitate o vibratie puternica a cutiei (posibil defect de fabricatie), iar vibratia s-a propagat pana la motor: ambreiaj, volanta si a rezultat si defectarea volantei datorita vibratiilor, aceasta din urma preluand vibratiile.
Ambreiajul a fost mai putin afectat dar nu a fost 100% in regula asa ca s-a schimbat totul.
Sfatul medicului, nu amana mersul la cabinet daca ai simitit ceva ca este in neregula.
- seftaka
- ****
- 1,184 mesaje
- din 30 Oct 2011
- Astra 2006 Z19DT
- Constanta
seftaka
- Mesaje scrise: 1,184
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2011
- Mesaj Privat
- SEBASTIAN FLORIN
- *
- 8 mesaje
- din 08 Dec 2015
- Astra 2006 Z19DTH
- Olt
SEBASTIAN FLORIN
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Olt
- Masina: Astra 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2015
- Mesaj Privat
salut am o problema la opelul meu z19 dth 110kw 150 hp chestia este ca se misca schimbatorul de viteze in functie de cm apasam pedala de acceleratie,si ieri in timpul mersului a aparut un zgomot foarte ciudat de la cuti,bun am dus-o imdediat la doctor si mi-au zis ca este kitul de ambreiaj si volanta bun sa le schimbam 2700 de ron ,pt ca sa imi zica astazi ca se aude un zgomot la cutie cand este pe liber dupa ce au montat noul kit si volanta,ramanand acum sa desfaca cutia pt constatare,puteti sa imi dati un sfat va rog
- SEBASTIAN FLORIN
- *
- 8 mesaje
- din 08 Dec 2015
- Astra 2006 Z19DTH
- Olt
SEBASTIAN FLORIN
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Olt
- Masina: Astra 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2015
- Mesaj Privat
horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat
Vezi la tipul din cluj care reconditioneaza cutii de viteze. Din nefericire a fost banat pe forum habar nu am de ce si nici nu as vrea sa ma interesez foarte mult de acest subiect.
A nu se considera reclama: http://www.pieseauto.ro/div...e-1730899086.html
A nu se considera reclama: http://www.pieseauto.ro/div...e-1730899086.html
- claudiu_ss
- **
- 74 mesaje
- din 13 Nov 2010
- Astra 2007 1.9dt
- Alba
claudiu_ss
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2007 1.9dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2010
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,844 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,844
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat