- Soareleikon
- OP
- 51 mesaje
- din 26 Jan 2010
- Vectra 2001
- Prahova
Soareleikon
- Mesaje scrise: 51
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jan 2010
- Mesaj Privat
Salutare, am o vectra b 2.2dti si dupa ce nu am avut niciodata probleme cu ea aseara am parcat`o pe o bordura adica 2 roti pe bordurura iar partea ridicata era cea cu gura rezervorului si a stat inclinata o nopate , iar azi dimineata nu a mai pornit deloc , ce poate avea sa incerc cu spray de pornire , are legatura ca a stat inclinata? astept raspunsuri
- seftaka
- ****
- 1,184 mesaje
- din 30 Oct 2011
- Astra 2006 Z19DT
- Constanta
seftaka
- Mesaje scrise: 1,184
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2011
- Mesaj Privat
- 34KLA
- ******
- 4,360 mesaje
- din 08 Sep 2004
- Corsa 2008 Z13DTJ
- Dolj
34KLA
- Mesaje scrise: 4,360
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2004
- Mesaj Privat
catalinpav66- Suspendat
- 759 mesaje
- din 29 Oct 2008
- Vectra 2006 z30dt
- Bucuresti
catalinpav66- Mesaje scrise: 759
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 z30dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2008
- Mesaj Privat
- Soareleikon
- OP
- 51 mesaje
- din 26 Jan 2010
- Vectra 2001
- Prahova
Soareleikon
- Mesaje scrise: 51
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jan 2010
- Mesaj Privat
- Soareleikon
- OP
- 51 mesaje
- din 26 Jan 2010
- Vectra 2001
- Prahova
Soareleikon
- Mesaje scrise: 51
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jan 2010
- Mesaj Privat
- 34KLA
- ******
- 4,360 mesaje
- din 08 Sep 2004
- Corsa 2008 Z13DTJ
- Dolj
34KLA
- Mesaje scrise: 4,360
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2004
- Mesaj Privat
- Soareleikon
- OP
- 51 mesaje
- din 26 Jan 2010
- Vectra 2001
- Prahova
Soareleikon
- Mesaje scrise: 51
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jan 2010
- Mesaj Privat
- 34KLA
- ******
- 4,360 mesaje
- din 08 Sep 2004
- Corsa 2008 Z13DTJ
- Dolj
34KLA
- Mesaje scrise: 4,360
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2004
- Mesaj Privat
- Soareleikon
- OP
- 51 mesaje
- din 26 Jan 2010
- Vectra 2001
- Prahova
Soareleikon
- Mesaje scrise: 51
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jan 2010
- Mesaj Privat
stelica70
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Bacau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2011
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
Soareleikon a scris:Sa incerc cu un spray de pornire? si mentionez ca masina nu avea alte probleme ... mi-a picat dintr`o data asa pe neasteptat
Iti recomand un test de presiune circuit motorina si modificarea traseului de retur motorina, aici:
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=108911
- Soareleikon
- OP
- 51 mesaje
- din 26 Jan 2010
- Vectra 2001
- Prahova
Soareleikon
- Mesaje scrise: 51
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jan 2010
- Mesaj Privat
- raku21
- ***
- 521 mesaje
- din 30 Mar 2008
- Astra 2000 Y20DTH
- Iasi
raku21
- Mesaje scrise: 521
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2008
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
Soareleikon a scris:pai am inteles ca spray este bun sa pornesti nu merge incercat cu ala sau bag degeaba ca nu porneste? si dca nu am baterie sa ii pun cabluri sa ii dea alta masina curent
?
?
ai inteles gresit dar daca vrei sa te risti pune bani deoparte pentru alt motor inainte...
cu spray dau doar mecanicii de doi bani ca solutie extrema cand nu stiu ce sa ii mai faca.
la tine probabil s-a dezamorsat circuitul. baterie buna, dat la automat apoi citesti in link-ul pus mai sus si schimbi toate furtunasele de retur si ce mai trebuie
- Soareleikon
- OP
- 51 mesaje
- din 26 Jan 2010
- Vectra 2001
- Prahova
Soareleikon
- Mesaje scrise: 51
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jan 2010
- Mesaj Privat
- 34KLA
- ******
- 4,360 mesaje
- din 08 Sep 2004
- Corsa 2008 Z13DTJ
- Dolj
34KLA
- Mesaje scrise: 4,360
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2004
- Mesaj Privat
- Soareleikon
- OP
- 51 mesaje
- din 26 Jan 2010
- Vectra 2001
- Prahova
Soareleikon
- Mesaje scrise: 51
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jan 2010
- Mesaj Privat
- Bunicu
- ****
- 2,192 mesaje
- din 11 Dec 2008
- Astra 2003 Y20DTH
- Ialomita
Bunicu
- Mesaje scrise: 2,192
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2008
- Mesaj Privat
- Drogas
- ****
- 1,260 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Bucuresti
Drogas
- Mesaje scrise: 1,260
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
sau mai e varianta lu subsemnatu':
-desfaci turul care intra in pompa de injectie( ma rog daca ai furtun acolo, intre filtru si pompa- eu aveam ca pusesem o supapa unisens... bla bla)
- scuipi saliva din gura, bagi o dusca de motorina si o bagi cu gura pe furtun in pompa, si repeti procedura pana curge pe furtunasul de retur care il desfaci in prealabil. Teoretic acum mai e aer doar pe conductele metalice, aerul din pompa a iesit pe retur
Dupa ce ai pornit-o iti bagi pwla in ea de rajba ca oricum se va dezamorsa din nou deoarece :
- nu ai pompa in rezervor sa impinga motorina
-filtrul de motorina e amplasat sus deci nexam putere pentru pompa sa traga din rezervor si sa urce motorina sus langa capota
- bujiile nu intra cand e caldut afara
- si compresia e oleaca mai mica doar nu mai e noua masina
PS de la atata tractat am gasit o patina crapata la distributie asa ca sunt ceva riscuri si la lant
-desfaci turul care intra in pompa de injectie( ma rog daca ai furtun acolo, intre filtru si pompa- eu aveam ca pusesem o supapa unisens... bla bla)
- scuipi saliva din gura, bagi o dusca de motorina si o bagi cu gura pe furtun in pompa, si repeti procedura pana curge pe furtunasul de retur care il desfaci in prealabil. Teoretic acum mai e aer doar pe conductele metalice, aerul din pompa a iesit pe retur
Dupa ce ai pornit-o iti bagi pwla in ea de rajba ca oricum se va dezamorsa din nou deoarece :
- nu ai pompa in rezervor sa impinga motorina
-filtrul de motorina e amplasat sus deci nexam putere pentru pompa sa traga din rezervor si sa urce motorina sus langa capota
- bujiile nu intra cand e caldut afara
- si compresia e oleaca mai mica doar nu mai e noua masina
PS de la atata tractat am gasit o patina crapata la distributie asa ca sunt ceva riscuri si la lant