Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • Soareleikon

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Salutare, am o vectra b 2.2dti si dupa ce nu am avut niciodata probleme cu ea aseara am parcat`o pe o bordura adica 2 roti pe bordurura iar partea ridicata era cea cu gura rezervorului si a stat inclinata o nopate , iar azi dimineata nu a mai pornit deloc , ce poate avea sa incerc cu spray de pornire , are legatura ca a stat inclinata? astept raspunsuri
Skip ads

  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Ce legatura sa aiba ca a stat inclinata, sa fim seriosi, pune-i un tester, avea alte probleme?
  • 34KLA

  • Mesaje scrise: 4,360
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Furtunasele de retur obosite, s-a scurs motorina in rezervor si este putin dezamorsata.
Da la automat si va porni in cateva zeci de secunde. Ulterior schimba furtunasele de retur ( ~15lei -1m furtun).
  • catalinpav66

  • Mesaje scrise: 759
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 z30dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2008

  • Mesaj Privat
probabil s-a dezamorsat, cata motorina ai in rezervor?
  • Soareleikon

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Aveam vreo 8-9 litri sa zic in ea , si furtunasele de retur unde le gasesc sa ma uit la ele?
  • Soareleikon

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Sa incerc cu un spray de pornire? si mentionez ca masina nu avea alte probleme ... mi-a picat dintr`o data asa pe neasteptat
  • 34KLA

  • Mesaje scrise: 4,360
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2004

  • Mesaj Privat
doar acumulator bun si dai la automat.
  • Soareleikon

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2010

  • Mesaj Privat
pai asta e problema ca bateria nu tine sa dai mai mult de 10 secunde , si vroiam sa ii iau un spay in cazu asta nu e bine?
  • 34KLA

  • Mesaje scrise: 4,360
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2004

  • Mesaj Privat
pune o baterie tapana, altfel nu faci nimic
  • Soareleikon

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2010

  • Mesaj Privat
pai am inteles ca spray este bun sa pornesti nu merge incercat cu ala sau bag degeaba ca nu porneste? si dca nu am baterie sa ii pun cabluri sa ii dea alta masina curent
?
  • stelica70

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Cabluirile sa fie mai groase.Cele din comert sunt slabe,se incalzesc.Bafta.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Soareleikon a scris:Sa incerc cu un spray de pornire? si mentionez ca masina nu avea alte probleme ... mi-a picat dintr`o data asa pe neasteptat

Iti recomand un test de presiune circuit motorina si modificarea traseului de retur motorina, aici:
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=108911
  • Soareleikon

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Am reusit sa pun astazi cabluri la baterie sa ii dau cu spray dar a pornit o secunda si a murit imediat asa a facut de 2 ori , ce poate avea aveti idei ca numai stiu ce sa ii mai fac ?
  • raku21

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Daca nu ai erori este dezamorsata.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Soareleikon a scris:pai am inteles ca spray este bun sa pornesti nu merge incercat cu ala sau bag degeaba ca nu porneste? si dca nu am baterie sa ii pun cabluri sa ii dea alta masina curent
?


ai inteles gresit dar daca vrei sa te risti pune bani deoparte pentru alt motor inainte...
cu spray dau doar mecanicii de doi bani ca solutie extrema cand nu stiu ce sa ii mai faca.
la tine probabil s-a dezamorsat circuitul. baterie buna, dat la automat apoi citesti in link-ul pus mai sus si schimbi toate furtunasele de retur si ce mai trebuie Smile
  • Soareleikon

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Merge pornita tractata sa incerc asa?
  • 34KLA

  • Mesaje scrise: 4,360
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Esti turc? nu merge trasa/impinsa/ridicata............ doar baterie buna, ce naiba iti explicam in ultimele 20 posturi acelasi lucru. Intelegem ca esti disperat Smile
  • Soareleikon

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Pai daca am pus cabluri pe ea de la alta masina si mi-a dat curent invartea mi-a pornit o secunda si a murit , cat sa ii mai dau la automat pana se duce si electromotorul?
  • Bunicu

  • Mesaje scrise: 2,192
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Merge tractata. Ori,daca nu vrei sa o tractezi, da-i la automat dar nu singur, cheama pe cineva sa dea la cheie iar tu slabeste conducta de la un injector-doua. Cand arunca motorina pe acolo o strangi si treci la urmatoarea.
  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,260
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
sau mai e varianta lu subsemnatu':
-desfaci turul care intra in pompa de injectie( ma rog daca ai furtun acolo, intre filtru si pompa- eu aveam ca pusesem o supapa unisens... bla bla)
- scuipi saliva din gura, bagi o dusca de motorina si o bagi cu gura pe furtun in pompa, si repeti procedura pana curge pe furtunasul de retur care il desfaci in prealabil. Teoretic acum mai e aer doar pe conductele metalice, aerul din pompa a iesit pe retur

Dupa ce ai pornit-o iti bagi pwla in ea de rajba Very Happy ca oricum se va dezamorsa din nou deoarece :

- nu ai pompa in rezervor sa impinga motorina
-filtrul de motorina e amplasat sus deci nexam putere pentru pompa sa traga din rezervor si sa urce motorina sus langa capota
- bujiile nu intra cand e caldut afara
- si compresia e oleaca mai mica doar nu mai e noua masina


PS de la atata tractat am gasit o patina crapata la distributie asa ca sunt ceva riscuri si la lant
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR