Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum
  • deleted-67352

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Salutari!

In primul rand imi cer scuze daca intrebarea a mai fost postata undeva, am cautat si prin google si pe forum dar nu am gasit niciunde!

Masina este Vectra C 2003 DTI Y20DTH, stoc, ieri a inceput prima manifestare de acest gen, cand, intrand in depasire in a 4-a, la 2800 RPM a intrat in limp mode. Am tras pe dreapta, oprit si repornit, a disparut eroarea. La urmatoarea depasire acelasi lucru...

Initial am crezut ca este motorina ( desi alimentez doar de la OMV ... ) am incercat alta motorina, dar acelasi lucru se intampla.

In viteza a 4-a, apare la 2800 RPM, in viteza a 3-a apare la 3400 sau 3200 RPM, dar eroarea dispare in momentul in care opresc si repornesc motorul!

Daca a mai patit cineva acest lucru si imi poate oferii si mie niste sugestii... as fi foarte recunoscator!

Toata stima!
Skip ads

  • mirel_ch

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2004 y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2011

  • Mesaj Privat
de unde esti? daca esti din buc, te pot ajuta cu o diagnosticare gratuita
  • deleted-67352

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Sunt din Arad, din pacate... Sad

Ai vreo idee ce poate sa fie?
  • mirel_ch

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2004 y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2011

  • Mesaj Privat
este EGR-ul care ramane blocat . cumva la rece nu face, dar cand se incalzeste incepe sa se plafoneze? curata egr-ul prima data
  • deleted-67352

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Niste diagnoze cu ajutorul lui cornel18i, si un pic de bataie de cap la mecanic, am gasit cauza, furtunul de la intercooler este spart, o gaura foarte mare dar s-a facut sub acesta intr-un loc greu de vazut! Singura problema e ca nu gasesc niciunde furtun, decat pe original care este 150 EURO ... Neutral

Stiti ceva site-uri de piese?
  • DoTy

  • Mesaje scrise: 176
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2012

  • Mesaj Privat
alte sanse nu ai ... aceasi cauza am avut si eu ... am dat 7 mil pe 2 furtunase originale ....
  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,291
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Furtune de camion, cu teava si coliere... merg perfect si nu au moarte. Gasesti pe diametru un tub de plastic tare cu opritor pentru coliere (ca sa nu scape la presiune, daca e neteda suprafata, trebuie sa aiba o buza unde se opreste colierul cand e strans), asta daca nu gasesti un furtun cu geometria la fel ca cel original (acelasi cot, etc)

Preturile de la reprezentanta sunt absolut nesimtite. Mie mi-au cerut 600 ron pe teava de motorina tur, care are 1 metru , cateva coturi, o bucata de furtun cauciuc inainte de filtru si 2 mufe albastre cu clip-on, si 150 ron manopera. Am gasit la dezmembrari si am schimbat-o singur, intr-adevar a fost ceva chinuiala cu introducerea ei prin spatele motorului pana pe sub masina, dar nu imposibil.

M-a costat toata distractia 100 ron. Sau, daca esti tipicar, poti gasi furtun siliconic de turbo, in niciun caz nu costa 700 ron si o sa cada intai masina pana se sparge ala.
  • deleted-67352

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2011

  • Mesaj Privat
L-am rezolvat! Vreo 2 ore de cautat prin schrot si l-am gasit original in stare exceptionala... 50 lei... asa mai da! Smile Va multumesc mult pentru ajutor! Smile
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR