- deleted-67352
- OP
- 70 mesaje
- din 04 Oct 2011
deleted-67352
- Mesaje scrise: 70
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2011
- Mesaj Privat
Salutari!
In primul rand imi cer scuze daca intrebarea a mai fost postata undeva, am cautat si prin google si pe forum dar nu am gasit niciunde!
Masina este Vectra C 2003 DTI Y20DTH, stoc, ieri a inceput prima manifestare de acest gen, cand, intrand in depasire in a 4-a, la 2800 RPM a intrat in limp mode. Am tras pe dreapta, oprit si repornit, a disparut eroarea. La urmatoarea depasire acelasi lucru...
Initial am crezut ca este motorina ( desi alimentez doar de la OMV ... ) am incercat alta motorina, dar acelasi lucru se intampla.
In viteza a 4-a, apare la 2800 RPM, in viteza a 3-a apare la 3400 sau 3200 RPM, dar eroarea dispare in momentul in care opresc si repornesc motorul!
Daca a mai patit cineva acest lucru si imi poate oferii si mie niste sugestii... as fi foarte recunoscator!
Toata stima!
In primul rand imi cer scuze daca intrebarea a mai fost postata undeva, am cautat si prin google si pe forum dar nu am gasit niciunde!
Masina este Vectra C 2003 DTI Y20DTH, stoc, ieri a inceput prima manifestare de acest gen, cand, intrand in depasire in a 4-a, la 2800 RPM a intrat in limp mode. Am tras pe dreapta, oprit si repornit, a disparut eroarea. La urmatoarea depasire acelasi lucru...
Initial am crezut ca este motorina ( desi alimentez doar de la OMV ... ) am incercat alta motorina, dar acelasi lucru se intampla.
In viteza a 4-a, apare la 2800 RPM, in viteza a 3-a apare la 3400 sau 3200 RPM, dar eroarea dispare in momentul in care opresc si repornesc motorul!
Daca a mai patit cineva acest lucru si imi poate oferii si mie niste sugestii... as fi foarte recunoscator!
Toata stima!
- mirel_ch
- **
- 128 mesaje
- din 07 Jun 2011
- Vectra 2004 y22dtr
- Olt
mirel_ch
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 2004 y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2011
- Mesaj Privat
- deleted-67352
- OP
- 70 mesaje
- din 04 Oct 2011
deleted-67352
- Mesaje scrise: 70
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2011
- Mesaj Privat
- mirel_ch
- **
- 128 mesaje
- din 07 Jun 2011
- Vectra 2004 y22dtr
- Olt
mirel_ch
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 2004 y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2011
- Mesaj Privat
- deleted-67352
- OP
- 70 mesaje
- din 04 Oct 2011
deleted-67352
- Mesaje scrise: 70
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2011
- Mesaj Privat
Niste diagnoze cu ajutorul lui cornel18i, si un pic de bataie de cap la mecanic, am gasit cauza, furtunul de la intercooler este spart, o gaura foarte mare dar s-a facut sub acesta intr-un loc greu de vazut! Singura problema e ca nu gasesc niciunde furtun, decat pe original care este 150 EURO ...
Stiti ceva site-uri de piese?
Stiti ceva site-uri de piese?
- DoTy
- **
- 176 mesaje
- din 28 Jun 2012
- Vectra 2003 Y22DTR
- Buzau
DoTy
- Mesaje scrise: 176
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 2003 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2012
- Mesaj Privat
- ToX
- ****
- 1,291 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,291
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
Furtune de camion, cu teava si coliere... merg perfect si nu au moarte. Gasesti pe diametru un tub de plastic tare cu opritor pentru coliere (ca sa nu scape la presiune, daca e neteda suprafata, trebuie sa aiba o buza unde se opreste colierul cand e strans), asta daca nu gasesti un furtun cu geometria la fel ca cel original (acelasi cot, etc)
Preturile de la reprezentanta sunt absolut nesimtite. Mie mi-au cerut 600 ron pe teava de motorina tur, care are 1 metru , cateva coturi, o bucata de furtun cauciuc inainte de filtru si 2 mufe albastre cu clip-on, si 150 ron manopera. Am gasit la dezmembrari si am schimbat-o singur, intr-adevar a fost ceva chinuiala cu introducerea ei prin spatele motorului pana pe sub masina, dar nu imposibil.
M-a costat toata distractia 100 ron. Sau, daca esti tipicar, poti gasi furtun siliconic de turbo, in niciun caz nu costa 700 ron si o sa cada intai masina pana se sparge ala.
Preturile de la reprezentanta sunt absolut nesimtite. Mie mi-au cerut 600 ron pe teava de motorina tur, care are 1 metru , cateva coturi, o bucata de furtun cauciuc inainte de filtru si 2 mufe albastre cu clip-on, si 150 ron manopera. Am gasit la dezmembrari si am schimbat-o singur, intr-adevar a fost ceva chinuiala cu introducerea ei prin spatele motorului pana pe sub masina, dar nu imposibil.
M-a costat toata distractia 100 ron. Sau, daca esti tipicar, poti gasi furtun siliconic de turbo, in niciun caz nu costa 700 ron si o sa cada intai masina pana se sparge ala.
- deleted-67352
- OP
- 70 mesaje
- din 04 Oct 2011
deleted-67352
- Mesaje scrise: 70
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2011
- Mesaj Privat