- secarianu
- OP
- 885 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Omega 2001 Y22DTH
- Constanta
secarianu
- Mesaje scrise: 885
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 2001 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
lucian583
- Mesaje scrise: 0
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Ascona 1988 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Nov 2006
- Mesaj Privat
- ghostrider
- **
- 108 mesaje
- din 07 Mar 2007
- Astra 2002 Y17DT
- Bucuresti
ghostrider
- Mesaje scrise: 108
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2007
- Mesaj Privat
DECI...criminala masina....priviti aici
http://www.youtube.com/watc...lated&search=
Scuze de post ca trebuia sa fie la DIscutii Generale>Video dar nu m-am putut abtine
http://www.youtube.com/watc...lated&search=
Scuze de post ca trebuia sa fie la DIscutii Generale>Video dar nu m-am putut abtine
- secarianu
- OP
- 885 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Omega 2001 Y22DTH
- Constanta
secarianu
- Mesaje scrise: 885
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 2001 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
- GODLESS
- **
- 282 mesaje
- din 29 Apr 2007
- Calibra 1993 C20LET
GODLESS
- Mesaje scrise: 282
- Locatie:
- Masina: Calibra 1993 C20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2007
- Mesaj Privat
Au fost construite 950 bucati si sa pus si titulatura de opel sau vauxhall (in UK) lotus omega ca sa se vanda, de catre General Motors, masina fiind produsa de Lotus pe platforma omega A... pt 1990 masina era f scumpa si in 92 sa oprit productia, targhetul era de 1100 masini ,Transmisia a fost luata de pe Chevrolet Corvette ZR-1 ca sa faca tractiunea spate ...
P.S.: deci nu este un opel este un lotus ...
P.S.: deci nu este un opel este un lotus ...
- malekAdi2
- **
- 176 mesaje
- din 05 Apr 2006
- Vectra 2004 Z19DT
- Ploiesti
malekAdi2
- Mesaje scrise: 176
- Locatie: Ploiesti
- Masina: Vectra 2004 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2006
- Mesaj Privat
GODLESS a scris:Au fost construite 950 bucati si sa pus si titulatura de opel sau vauxhall (in UK) lotus omega ca sa se vanda, de catre General Motors, masina fiind produsa de Lotus pe platforma omega A... pt 1990 masina era f scumpa si in 92 sa oprit productia, targhetul era de 1100 masini ,Transmisia a fost luata de pe Chevrolet Corvette ZR-1 ca sa faca tractiunea spate ...
P.S.: deci nu este un opel este un lotus ...
P.S.: deci nu este un opel este un lotus ...
Opel sau Lotus ce mai conteaza...masina e de nota 10!
- GODLESS
- **
- 282 mesaje
- din 29 Apr 2007
- Calibra 1993 C20LET
GODLESS
- Mesaje scrise: 282
- Locatie:
- Masina: Calibra 1993 C20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2007
- Mesaj Privat
malekAdi2 a scris:
Opel sau Lotus ce mai conteaza...masina e de nota 10!
Opel sau Lotus ce mai conteaza...masina e de nota 10!
Cand nu o ai ... da cand o ai si se strica ... nu stiu ce nota-i mai dai ... ca piesele nu le gasesti oriunde, fiind o raritate !Cunosc proprietarul si la eforturile depuse sa o aduca in starea actuala nu stiu daca mai primeste nota 10 ...
- Senator
- **
- 460 mesaje
- din 29 Sep 2004
Senator
- Mesaje scrise: 460
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2004
- Mesaj Privat
La vremea la care s-a produs masina firma Lotus facea parte din concernul GM si era falimentara.Produsele Opel erau la acea vreme pozitionate destul de sus si aveau o imagine foarte buna , ceva similar cu situatia lui Audi astazi.Dorind sa lanseze un model care sa stinga orice fel de polemici , conducerea GM Europe a convenit ca ar fi de bun augur atragerea brand-ului Lotus in aceasta poveste.Participarea efectiva a celor de la Lotus s-a limitat insa la modificare platformei a puntii spate si setarea suspensiei insa s-a considerat ca toate marcile implicate ar avea de castigat la capitolul imagine din acesta poveste.Denumirea oficiala de Opel Lotus-Omega cred ca e cea mai potrivita , e un Opel Omega realizat cu participare Lotus.
Motorul , cu toate ca s-a lucrat la el atat in Germania cat si in Anglia e mai mult opera celor de la Opel fiind ce-i drept folosit sistemul Chargecooled care e patent Lotus.Au mai fost in Anglia fabricate si diverse componente mai speciale datorita faptului ca exista acolo oportunitatea de a fabrica neautomatizat in serie mica si la preturi cat de cat acceptabile.Proiectarea blocului si a celorlalte subansamble importante a fost facuta la Russelsheim si s-a mers acolo pe mai multe variante ale acestui motor existand si o varianta destinata curselor.
Cutia de viteze e acelasi tip cu cea folosita pe Corvette ZR1 insa a fost nevoie sa fie consolidata pentru a putea face fata cuplului enorm al motorului C36GET.Diferentialul e de asemenea diferit fata de celelalte modele Omega , provenienta fiind Holden (GM Australia).
Problemele legate de acest model sunt putine si tin in principal de neglijenta constructorilor implicati in productie.Tratamentul aplicat de catre GM proprietarilor nu s-a ridicat niciodata la nivelul pretului si aspiratiilor masinii si de aici proiectul Lotus-Omega nu a avut niciodata urmasi cu toate ca la vremea respectiva a ingenucheat mai toate masinile sport cu pretentii.Au fost construite mai mult de 950 de bucati insa restul nu au mai ajuns sa fie vandute...e o poveste rusinoasa acolo...chiar nu as vrea sa stric apetitul fanilor Opel care vor citi aceste randuri.
Exemplarul existent in tara a fost lovit de ghinion , dupa ce a fost folosit la stilul "bataie de joc" de diversi ignoranti a fost si partial dezmembrat iar eforturile de a recupera cat de cat pierderile au fost uriase, proprietarul actual a lucrat cu consecventa si tenacitate pentru a readuce masina la un nivel acceptabil.Daca avea norocul sa intre in posesia unei masini ingrijite si intretinute corect lucrurile ar fi stat cu totul altfel.
Toate generatiile de Opel Omega au avut doar tractiune spate.
Motorul , cu toate ca s-a lucrat la el atat in Germania cat si in Anglia e mai mult opera celor de la Opel fiind ce-i drept folosit sistemul Chargecooled care e patent Lotus.Au mai fost in Anglia fabricate si diverse componente mai speciale datorita faptului ca exista acolo oportunitatea de a fabrica neautomatizat in serie mica si la preturi cat de cat acceptabile.Proiectarea blocului si a celorlalte subansamble importante a fost facuta la Russelsheim si s-a mers acolo pe mai multe variante ale acestui motor existand si o varianta destinata curselor.
Cutia de viteze e acelasi tip cu cea folosita pe Corvette ZR1 insa a fost nevoie sa fie consolidata pentru a putea face fata cuplului enorm al motorului C36GET.Diferentialul e de asemenea diferit fata de celelalte modele Omega , provenienta fiind Holden (GM Australia).
Problemele legate de acest model sunt putine si tin in principal de neglijenta constructorilor implicati in productie.Tratamentul aplicat de catre GM proprietarilor nu s-a ridicat niciodata la nivelul pretului si aspiratiilor masinii si de aici proiectul Lotus-Omega nu a avut niciodata urmasi cu toate ca la vremea respectiva a ingenucheat mai toate masinile sport cu pretentii.Au fost construite mai mult de 950 de bucati insa restul nu au mai ajuns sa fie vandute...e o poveste rusinoasa acolo...chiar nu as vrea sa stric apetitul fanilor Opel care vor citi aceste randuri.
Exemplarul existent in tara a fost lovit de ghinion , dupa ce a fost folosit la stilul "bataie de joc" de diversi ignoranti a fost si partial dezmembrat iar eforturile de a recupera cat de cat pierderile au fost uriase, proprietarul actual a lucrat cu consecventa si tenacitate pentru a readuce masina la un nivel acceptabil.Daca avea norocul sa intre in posesia unei masini ingrijite si intretinute corect lucrurile ar fi stat cu totul altfel.
GODLESS a scris:...Transmisia a fost luata de pe Chevrolet Corvette ZR-1 ca sa faca tractiunea spate ...
Toate generatiile de Opel Omega au avut doar tractiune spate.
- dodo_13
- ******
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
- andreizr1
- **
- 118 mesaje
- din 29 Apr 2007
- Manta 1976 20e
- Maramures
andreizr1
- Mesaje scrise: 118
- Locatie: Maramures
- Masina: Manta 1976 20e
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2007
- Mesaj Privat
- GODLESS
- **
- 282 mesaje
- din 29 Apr 2007
- Calibra 1993 C20LET
GODLESS
- Mesaje scrise: 282
- Locatie:
- Masina: Calibra 1993 C20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2007
- Mesaj Privat
- andreizr1
- **
- 118 mesaje
- din 29 Apr 2007
- Manta 1976 20e
- Maramures
andreizr1
- Mesaje scrise: 118
- Locatie: Maramures
- Masina: Manta 1976 20e
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2007
- Mesaj Privat
- Andrei_gsi
- **
- 243 mesaje
- din 14 Sep 2006
- Astra 2001 1.8 136 HP
- Bucuresti
Andrei_gsi
- Mesaje scrise: 243
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 1.8 136 HP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Sep 2006
- Mesaj Privat
- radu_mp
- **
- 244 mesaje
- din 26 Dec 2010
- Vectra 1997 x20dtl
- Galati
radu_mp
- Mesaje scrise: 244
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 1997 x20dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2010
- Mesaj Privat
- claudiu-cld
- *******
- 6,516 mesaje
- din 13 Sep 2006
- Astra 2000 y17dt
- Constanta
claudiu-cld
- Mesaje scrise: 6,516
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Sep 2006
- Mesaj Privat
o masina superba,nu stiam ca sa produs asa ceva ,mai auzisem de numele de carlton,nu stiam ca este pe opel.
un motor deosebit ,dar in momentul cand te lasa nu prea sti ce sa ii faci si de unde sa iei piese.
v-a dati seama inca din 1990 erau opel asa de puternice cu un cuplu imens.si cu 6 trepte de viteze,
mi-a placut cum statea pe circuit in testul de la 5th gear.
un motor deosebit ,dar in momentul cand te lasa nu prea sti ce sa ii faci si de unde sa iei piese.
v-a dati seama inca din 1990 erau opel asa de puternice cu un cuplu imens.si cu 6 trepte de viteze,
mi-a placut cum statea pe circuit in testul de la 5th gear.
m1sh- Suspendat
- 764 mesaje
- din 10 Mai 2008
- Signum 2003 Z20NET
- Iasi
m1sh- Mesaje scrise: 764
- Locatie: Iasi
- Masina: Signum 2003 Z20NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mai 2008
- Mesaj Privat
pentru cei interesati:
http://forum.4tuning.ro/191...turbo-377-hp.html
@secarianu, da un edit la primul post daca poti, si baga link-ul de la mine
http://forum.4tuning.ro/191...turbo-377-hp.html
@secarianu, da un edit la primul post daca poti, si baga link-ul de la mine
- Byke
- Moderator
- 3,358 mesaje
- din 22 Aug 2007
- Cluj
Byke
- Mesaje scrise: 3,358
- Locatie: Cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2007
- Mesaj Privat
m1sh- Suspendat
- 764 mesaje
- din 10 Mai 2008
- Signum 2003 Z20NET
- Iasi
m1sh- Mesaje scrise: 764
- Locatie: Iasi
- Masina: Signum 2003 Z20NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mai 2008
- Mesaj Privat
CIH_Tuner
- Mesaje scrise: 68
- Locatie: Bucharest
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2004
- Mesaj Privat
Au fost construite mai mult de 950 de bucati insa restul nu au mai ajuns sa fie vandute...e o poveste rusinoasa acolo...chiar nu as vrea sa stric apetitul fanilor Opel care vor citi aceste randuri.
Restul au fost dezmembrate de fabrica si vandute piese de schimb.
Politica de service si furnizare a pieselor de schimb pentru aceste masini a fost jalnica. Opel nu a vandut direct piese de schimb ci doar prin cativa dealeri imprastiati strategic prin europa. Acum 10 ani deja nu se mai gaseau garnituri de chiulasa (masina asta le cam mananca pe paine doarece nu sunt de tip MLS) iar acum vreo 8 ani cand au mai aparut vreo 100 de garnituri ... ce credeti ... nu existau prezoane. Masina foloseste prezoane de chiulasa speciale cu duritate 10.9 fata de 8.8 la C30SE.
Distributiile au prostul obicei sa cedeze cand i-ti este lumea mai draga iar urmarile sunt usor de imaginat. Masina pastreaza aceeasi distributie de la C30SE si evident mosteneste si problemele aferente.
Sistemul de fixare al furcii de comanda a ambreiajului este deficitar si cauzeaza fisuri in carcasa ambreiajului care in final se sparge.
In materie de piese de schimb in ziua de azi nu se mai gaseste aproape nimic iar ceea ce se gaseste costa o avere.
In Romania au existat cel putin 3 masini Lotus Omega. Una din ele este cea din Baia Mare despre care nu stiu nimic decat ca este masina din reclama de lansare a modelului ( 0288 )... Chiar sunt curios daca proprietarul stie asta ... A doua a fost lovita acum vreo 10 ani si a ajuns la fier vechi iar a treia ( 0366 ) ma asteapta trista si parasita sa o readuc la gloria de altadata.
- mariano
- ***
- 941 mesaje
- din 13 Jun 2008
- Vectra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
mariano
- Mesaje scrise: 941
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2008
- Mesaj Privat
Intr-adevar garniturile MLS incep de la 190 euro bucata.Iti trebuie bani si timp pentru o astfel de masina. In plus aspectul relativ banal a contribuit din plin la decaderea ei. Prea mare, prea multe usi, prea ordinary car pentru muschii ei.....
si uitati-va ca acum este 39,000 euro
masina arata impecabil...
http://cautare.mobile.ro/au...0&tabNumber=2
si uitati-va ca acum este 39,000 euro
masina arata impecabil...
http://cautare.mobile.ro/au...0&tabNumber=2