- deleted-75931
- OP
- 44 mesaje
- din 26 Jun 2012
deleted-75931
- Mesaje scrise: 44
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2012
- Mesaj Privat
Salutare,
Datele problemei:
Insignia 2012, 24.000 Km, motor A20DTH - 160 CP. De o luna remarc un zgomot / o vibratie care apare atunci cand turatia revine catre relanti. La usoare accelerari in gol pana la 1.300 - 1.500 rpm la fiecare revenire se aude un sunet ca si cum ai da o gaura cu bormasina. Observ apoi ca se aude si in mers, dar se poate confunda usor cu zgomotele suspensiei sau alte zgomote. La un moment dat am auzit atat la revenirea spre relanti cat si la urcarea in ture in frana de motor. Am citi pe forumul http://www.insignia-enthusiast.org/ ca a mai avut cineva aceasta problema si ca cei de la reprezentanta i-au schimbat electrovalva. Stiu ca daca aceasta electrovalva se defecteaza motorul intra in avarie (max 2.000 rpm) si ajungi "mai greu" la service. Daca tii degetele pe elctrovalva cand cineva accelereaza simti clar vibratia.
Rezolvare:
Am fost la reprezentanta si au montat o "supapa de sens" (sau "camera vacumatrica"?) dupa spusele lor. Problema este cunoscuta si spun ca au mai folosit aceasta solutie la multe Insignia.
Din cate am citit eu, aceasta electrovalva e un motor pas-cu-pas care transmite/sau nu vacumul primit de la motor in functie de comanda electronica a ECU.
Sa inteleg ca pentru o fractiune de secunda la decelerare se creaza un vacum INVERS care face motorul pas-cu-pas sa vibreze?
Pe piesa este marcat:
GM 55 562 187 AEM
313216137 Conti 24W12
Solutia se pare ca functioneaza, dar mie nu mi se pare "eleganta".
Atasez 2 foto cu supapa si furtunele ei inainte si 2 foto dupa rezolvare.
Intrebari:
Ar putea cineva sa explice tehnic ce se intampla si de ce este buna aceasta solutie?
Ar fi o modalitate sa se monteze aceasta supapa fara a deforma furtunul metalic? Se poate strica acest furtun datorita noii pozitii?
Multumesc.
Enjoy your ride!
Datele problemei:
Insignia 2012, 24.000 Km, motor A20DTH - 160 CP. De o luna remarc un zgomot / o vibratie care apare atunci cand turatia revine catre relanti. La usoare accelerari in gol pana la 1.300 - 1.500 rpm la fiecare revenire se aude un sunet ca si cum ai da o gaura cu bormasina. Observ apoi ca se aude si in mers, dar se poate confunda usor cu zgomotele suspensiei sau alte zgomote. La un moment dat am auzit atat la revenirea spre relanti cat si la urcarea in ture in frana de motor. Am citi pe forumul http://www.insignia-enthusiast.org/ ca a mai avut cineva aceasta problema si ca cei de la reprezentanta i-au schimbat electrovalva. Stiu ca daca aceasta electrovalva se defecteaza motorul intra in avarie (max 2.000 rpm) si ajungi "mai greu" la service. Daca tii degetele pe elctrovalva cand cineva accelereaza simti clar vibratia.
Rezolvare:
Am fost la reprezentanta si au montat o "supapa de sens" (sau "camera vacumatrica"?) dupa spusele lor. Problema este cunoscuta si spun ca au mai folosit aceasta solutie la multe Insignia.
Din cate am citit eu, aceasta electrovalva e un motor pas-cu-pas care transmite/sau nu vacumul primit de la motor in functie de comanda electronica a ECU.
Sa inteleg ca pentru o fractiune de secunda la decelerare se creaza un vacum INVERS care face motorul pas-cu-pas sa vibreze?
Pe piesa este marcat:
GM 55 562 187 AEM
313216137 Conti 24W12
Solutia se pare ca functioneaza, dar mie nu mi se pare "eleganta".
Atasez 2 foto cu supapa si furtunele ei inainte si 2 foto dupa rezolvare.
Intrebari:
Ar putea cineva sa explice tehnic ce se intampla si de ce este buna aceasta solutie?
Ar fi o modalitate sa se monteze aceasta supapa fara a deforma furtunul metalic? Se poate strica acest furtun datorita noii pozitii?
Multumesc.
Enjoy your ride!
- ionexu
- **
- 151 mesaje
- din 05 Sep 2008
- Astra 2012 A17DTS
- Bucuresti
ionexu
- Mesaje scrise: 151
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTS
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Sep 2008
- Mesaj Privat
Salut. Te rog sa-mi spui daca zgomotul este asemanator cu cel ce se discuta in topicul:
https://www.clubopel.com/vie...r=asc&start=0
Am postat pe youtube 2 filmulete. Te rog sa le vizionezi si sa-mi spui daca asa se auzea si la tine.
http://www.youtube.com/watc...;feature=youtu.be
http://www.youtube.com/watc...;feature=youtu.be
https://www.clubopel.com/vie...r=asc&start=0
Am postat pe youtube 2 filmulete. Te rog sa le vizionezi si sa-mi spui daca asa se auzea si la tine.
http://www.youtube.com/watc...;feature=youtu.be
http://www.youtube.com/watc...;feature=youtu.be
- deleted-75931
- OP
- 44 mesaje
- din 26 Jun 2012
deleted-75931
- Mesaje scrise: 44
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2012
- Mesaj Privat
Salutare,
Am gasit o solutie ca sa nu fie tensonat tubul mecanic. Am inlocuit unul dintre tuburile mici cu unul mai lung fixat ci o brida. Vezi foto.
@ionexu
Nu e acelasi sunet. Cu totul diferit. Tu ai un suierat care urca si in ture. Electrovalva vibreaza/baraie la revenirea catre zero, cand se face vacum invers si forteaza motorasul pas-cu-pas.
Enjoy your Insignia.
Am gasit o solutie ca sa nu fie tensonat tubul mecanic. Am inlocuit unul dintre tuburile mici cu unul mai lung fixat ci o brida. Vezi foto.
@ionexu
Nu e acelasi sunet. Cu totul diferit. Tu ai un suierat care urca si in ture. Electrovalva vibreaza/baraie la revenirea catre zero, cand se face vacum invers si forteaza motorasul pas-cu-pas.
Enjoy your Insignia.
- ionexu
- **
- 151 mesaje
- din 05 Sep 2008
- Astra 2012 A17DTS
- Bucuresti
ionexu
- Mesaje scrise: 151
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTS
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Sep 2008
- Mesaj Privat
- celik paun
- **
- 96 mesaje
- din 16 Jan 2012
- Insignia 2010 A20DTH
- Giurgiu
celik paun
- Mesaje scrise: 96
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2012
- Mesaj Privat
- deleted-75931
- OP
- 44 mesaje
- din 26 Jun 2012
deleted-75931
- Mesaje scrise: 44
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2012
- Mesaj Privat
@celik paun
Salutare,
Imi pare rau, nu am mai multe informatii. Nu am vazut nici o cutie ci doar piesa din foto pe care nu scrie nimic.
Pot eventual sa intreb la service cand mai trec pe acolo.
Eu as recomanda sa mergi la un service autorizat si sa o cumperi. Nu poate fi scumpa si nu e piesa "originala" GM.
Enjoy your Insignia!
Salutare,
Imi pare rau, nu am mai multe informatii. Nu am vazut nici o cutie ci doar piesa din foto pe care nu scrie nimic.
Pot eventual sa intreb la service cand mai trec pe acolo.
Eu as recomanda sa mergi la un service autorizat si sa o cumperi. Nu poate fi scumpa si nu e piesa "originala" GM.
Enjoy your Insignia!
- x678001
- **
- 162 mesaje
- din 02 Mai 2010
- Insignia 2011 20DTH
- Bucuresti
x678001
- Mesaje scrise: 162
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mai 2010
- Mesaj Privat
Mie mi-au schimbat electrovalva cand am facut revizia la 15.000km, am acelasi motor A20DTH - 160 CP
Eu de pe la vreo 11.000 km le-am zis de zgomot, n-am reusit sa le reproduc in acel moment, dar la 15.000km puteam sa reproduc zgomotul oricand.
Mi-au schimbat pe loc electrovalva, nu au instalat sau aplicat alte solutii extra.
Eu de pe la vreo 11.000 km le-am zis de zgomot, n-am reusit sa le reproduc in acel moment, dar la 15.000km puteam sa reproduc zgomotul oricand.
Mi-au schimbat pe loc electrovalva, nu au instalat sau aplicat alte solutii extra.
- stemi
- **
- 118 mesaje
- din 03 Sep 2010
- Insignia 2011 A20DTH
- Bucuresti
stemi
- Mesaje scrise: 118
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2010
- Mesaj Privat
wreiceva
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Valcea
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2010
- Mesaj Privat
Salut. Si la mine vibreaza aceasta electrovalva cand intra masina in safe mode si mi da service vehicool soon. Am facut toate controalele posibile inclusiv la reprezentanta. Nu este electrovalva de vina desi ea vibreaza. Am schimbat 3 electrovalve si degeaba tot vibreaza. Oare ce sa ii cauzeze acest vibrat si mai departe sa faca masina sa intr ein safe mode pe motiv ca tubo boost controler p2263. Ce cauzeaza oare vibratul electrovalvei si restul de neplaceri..cine face acest vacum si cum de se ajunge la anomalia asupra controloolui turbo. Chiar nu stiu unde sa ma mai duc cu ea
- lucio85
- ******
- 4,964 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,964
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
Insignia 2009-Onwards A20DTC, A20DTH, A20DTJ
Leakage in vacuum system causing DTC´s: P003A (00), P0299 (00), P2263 (00).
Loss of power and “Service Vehicle Soon” on, DTC´s P003A (00), P0299 (00), P2263 (5B) set. Vacuum
checks carried out and found either a missing or damaged vacuum pipe blanking cap for the EGR
cooler (see picture).
This is because the plug does not fit properly or might be damaged during Assembly/Service.
In case of complaint please fit a new blanking plug to EGR cooler. Use kit with part number:
90325253
mai multe informatii depre problema gasesti aici
http://www.insignia-enthusi...php?showtopic=410
Leakage in vacuum system causing DTC´s: P003A (00), P0299 (00), P2263 (00).
Loss of power and “Service Vehicle Soon” on, DTC´s P003A (00), P0299 (00), P2263 (5B) set. Vacuum
checks carried out and found either a missing or damaged vacuum pipe blanking cap for the EGR
cooler (see picture).
This is because the plug does not fit properly or might be damaged during Assembly/Service.
In case of complaint please fit a new blanking plug to EGR cooler. Use kit with part number:
90325253
mai multe informatii depre problema gasesti aici
http://www.insignia-enthusi...php?showtopic=410
wreiceva
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Valcea
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2010
- Mesaj Privat
- crybabyro
- ***
- 696 mesaje
- din 02 Jun 2010
- Insignia 2010 A2DT
- Sibiu
crybabyro
- Mesaje scrise: 696
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2010 A2DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2010
- Mesaj Privat
wreiceva
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Valcea
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2010
- Mesaj Privat
Serban B
- Mesaje scrise: 75
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jan 2011
- Mesaj Privat
- cont-sters-77167
- **
- 178 mesaje
- din 11 Aug 2012
cont-sters-77167
- Mesaje scrise: 178
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2012
- Mesaj Privat
Eu tocmai am remediat aceeasi problema. Au instalat supapa aceea de sens. La mine se manifesta un pic diferit fata de ce au postat alti colegi, in sensul ca vibratia se simtea doar atunci cind ambreiajul era la podea. Altfel nu. Parerea mea e ca poate avea legatura si cu sistemul electronic ce previne turatia excesiva a motorului la plecare. Eu nu am motorizare EcoFlex (acolo e mai puternic efectul) insa tot e limitata turatia motorului la plecarea de pe loc. Raspunsul motorului la pedala de acceleratie e altfel cu ambreiajul la podea vs. normal. De asemenea, zgomotul nu era ca acela al unei masini de gaurit, ci mai degraba un bazait infundat. Nu exista nici un mesaj de genul SVS sau altceva.
Serban B
- Mesaje scrise: 75
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jan 2011
- Mesaj Privat
- cont-sters-77167
- **
- 178 mesaje
- din 11 Aug 2012
cont-sters-77167
- Mesaje scrise: 178
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2012
- Mesaj Privat
Intrebarea mi-am pus-o si eu. Poate alti colegi au rezolvat altfel, prin inlocuire, cind masina era in garantie. Insa cei din service nu au pomenit de inlocuire desi nu cred ca ar avea probleme ca noi clientii sa cumparam o piesa scumpa in loc de o supapa de 100 de lei. Se pare totusi ca solutia (cel putin la Cluj) este adaugarea acelei supape de sens. Originala GM . Din cite inteleg, problema nu e neaparat la electrovalva, cit la faptul ca exista vacuum invers, ceea ce nu are legatura neaparat cu electrovalva.
Probabil ca exista mai multe tipuri de probleme cu sistemul asta de vacuum.
Am citit doua customer complaint issues pe tema asta, unul e postat mai sus, celelalt e asta:
Insignia 2009–2010 – A20DTC/H/J Engines
Electro Pneumatic Solenoid Valve, Turbo Charger - Vibration and buzzing noise around 2000 RPM
Customer complains about vibration/buzzing noise while driving at slow speeds at around 1500-2000 RPM.
This is caused by a faulty Electro Pneumatic solenoid valve.
In case of customer complaint please replace electro pneumatic solenoid
Caution: Please use only solenoid 55573362
Poate sunt alti colegi mai informati si ne lamuresc care din cele doua tine de chestiunea cu vibratia si care cu altceva?
Tin sa cred ca asta de mai sus cu solenoidul se refera la ce am avut eu, pentru ca cealalta implica si lipsa de putere si mesaj SVS. La mine nu au aparut astea.
Probabil ca exista mai multe tipuri de probleme cu sistemul asta de vacuum.
Am citit doua customer complaint issues pe tema asta, unul e postat mai sus, celelalt e asta:
Insignia 2009–2010 – A20DTC/H/J Engines
Electro Pneumatic Solenoid Valve, Turbo Charger - Vibration and buzzing noise around 2000 RPM
Customer complains about vibration/buzzing noise while driving at slow speeds at around 1500-2000 RPM.
This is caused by a faulty Electro Pneumatic solenoid valve.
In case of customer complaint please replace electro pneumatic solenoid
Caution: Please use only solenoid 55573362
Poate sunt alti colegi mai informati si ne lamuresc care din cele doua tine de chestiunea cu vibratia si care cu altceva?
Tin sa cred ca asta de mai sus cu solenoidul se refera la ce am avut eu, pentru ca cealalta implica si lipsa de putere si mesaj SVS. La mine nu au aparut astea.
Serban B
- Mesaje scrise: 75
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jan 2011
- Mesaj Privat
- cont-sters-77167
- **
- 178 mesaje
- din 11 Aug 2012
cont-sters-77167
- Mesaje scrise: 178
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2012
- Mesaj Privat
Serban B
- Mesaje scrise: 75
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jan 2011
- Mesaj Privat