Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • mishu88

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Soluția la problemele de mai sus:

- am schimbat 2 injectoare cu alte 2 second: 250 lei/buc.
- am schimbat rampa comunã + senzor rampã comunã: 50 E;
- am schimbat pompa de înaltã presiune: 150 E.

Acum funcționeazã normal, nu mai dã în nas, nu mai trepideazã la ralanti și... am trecut și RAR-ul! Very Happy
Skip ads

  • mishu88

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2011

  • Mesaj Privat
[editat] a scris:
Daca totul e ok,se da jos pompa de inalta presiune si pompa de vid care se afla in continuarea axelor cu came (spre amortizorul din stanga), si se verifica daca ambele axe se rotesc cand se da la automat.
Daca si aici e totul ok,se varifica punerea la punct a distributiei.
Verifica tot ce am scris si dupa asta ne anunti cum e situatia.
Bafta!


Dupã 4-5 luni de chin cu mașina asta, iar îmi face probleme. Voi încerca și asta: sã dau jos pompa de înalte și pompa de vacuum.

Cum se verificã punerea la punct a distribuției? Trebuie sã dau jos capacele de la culbutori?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Pentru distributie trebuie trusa ca la ochi nu faci nimic. Ai o borta jos intre baie si cutie inca doua capace cu filet pe capac culbutori. Te pot ajuta cu trusa, vanzare, inchiriere cu arantie
  • Andrei Maxim

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Vectra 2003 z16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Salutare! Am si eu o problema cu masinuta surorii mele, un opel corsa c 1.3 cdti...Ieri cand am mers ultima oara cu masina daca nu o turam peste 1500rot/min la plecarea de pe loc, murea motorul, daca bagam talpa in ea imi dadea in nas si daca o lasam pe liber mai mult de 3500rot/min nu se tura, iar daca se tura mai mult crestea foarte greu....in dimineata asta cand am coborat la masina sa vad daca se comporta la fel, surpriza, masina nu mai porneste...motorul invarte, porneste dar dupa 1sec/2 se opreste...ce ar putea fi?

Am uitat sa mentionez ca ieri cand am mers cu masina mi s-a aprins un martor in bord (masina cu cheie)

Ar putea fi de la EGR? Debitmetru? sa incerc sa le curat?

Mentionez ca masina are aproape 200000km si eu o am de la 140000 timp in care nu am curatat Egr si ce mai trebuia.
  • mishu88

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Exact așa îmi face și mie. Tremurã când pornesc de pe loc și trebuie sã o turez ca sã-mi pot continua drumul. Dã în nas la turație, iar de 2 sãptãmâni nu mai pornește. Aștept testerul sã vãd ce mama naibii are. Injectoarele și pompa sunt verificate, au nota 9 din partea serviceului unde le-am verificat.

Bãnuiesc regulatorul de presiune de pe rampã sau, în cel mai rãu caz, din cauzã cã tot am înnebunit-o cu spray... a sãrit de pe punct lanțul.
  • Andrei Maxim

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Vectra 2003 z16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Totusi eu o sa incerc sa curat EGR-ul ca in 60000km de cand e la mine nu a fost deloc curatat si cine stie la vechiul proprietar...urasc probleme astea care apar deodata...Ieri cand am venit de la Iasi a mers beton,i-am si dat, tragea super bine si cand am iesit seara...pauza.

Daca afli ceva sigur scrie si aici, in caz ca nu rezolv intre timp sa stiu si eu sa incerc...si la fel daca rezolv o sa scriu aici.
  • mishu88

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Aștept și eu sã-mi vinã acasã testerul, dar cum azi e 1 Mai, Poșta nu lucreazã....... Și funcție de ce erori îmi mai dã pe tester (tensiunea pe regulator, dacã primește sau dacã nu), mã duc sã iau un regulator nou.

Nu cred cã EGR-ul nu permite pornirea. E altceva...
  • Andrei Maxim

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Vectra 2003 z16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Cat te-a ajuns testerul? Ma gandesc si eu serios la unul, macar sa stiu ce are si asa mai am un opel...nu ai incercat cu frana+ acceleratie simultan? Eu am incercat dar nu merge...deci...daca nu rezolv prin curatarea EGR-ului o sa o duc la tester sau imi comand si eu unul daca e un pret accesibil.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
@Andrei Maxim
Mergi la test si spune ce erori ai.
Posibil regulator presiune rampa defect.
  • mishu88

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Da, am pus tester și nu-mi face decât 6-7 MPa din cei 25-30 MPa necesari. Am un injector bulit, pompa este verificatã, regulatorul (adus din Italia NOU) aratã pe Op-Com cum își modificã procentul de deschidere, iar eroare prezentã pe care nu o pot șterge e P0090.

”P0090 - Circiut regulator de presiune rampã - tensiune prea micã
(04) - Prezent”
  • mishu88

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Orice rampã (am 3 rampe acasã) aș pune pe mașinã, îmi dã P0090. Iatã și valorile înregistrare cu LiveData.


  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Te intreb din curiozitate: Ai luat legatura cu @dancuciureanu ?
De 5 luni te chinui cu presiunea in rampa, vrei s-o repari de unul singur ?
  • mishu88

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Mulțumesc pentru ajutor! Alte pãreri?
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
mishu88 a scris:Da, am pus tester și nu-mi face decât 6-7 MPa din cei 25-30 MPa necesari. Am un injector bulit, pompa este verificatã, regulatorul (adus din Italia NOU) aratã pe Op-Com cum își modificã procentul de deschidere, iar eroare prezentã pe care nu o pot șterge e P0090.

”P0090 - Circiut regulator de presiune rampã - tensiune prea micã
(04) - Prezent”
Regulator presiune rampa - se refera la regulatorul de debit,pe circuitul de joasa presiune(fuel metering solenoid),controlat de calculator(ECM).Ca acesta sa lucreze corect,nu trebuie sa ai pierderi anormale in retur pe la injectoare sau chiar pe la pompa de inalta presiune(retur).Pot fi probleme si pe controlul regulatorului(instalatie electrica sau chiar ECM),destul de delicat de verificat. Atentie ca la acest sistem presiunea e citita pe inalta si controlata pe joasa presiune...
  • mishu88

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Multumesc mult pentru raspuns, domnule!

Am constatat cã problema este una de naturã electricã pentru cã orice regulator de presiune aș pune, aceeași eroare îmi dã: P0090. Bãnuiesc un scurt circuit, mai ales cã nu am rezistența impusã de constructor: mai mare de 500 kOhmi, ci am doar 120-121 kOhmi (între conectorul regulatorului și masã).

Dar mi-e teamã cã nu-l voi gãsi, așa cã încerc sã cumpãr un cablaj pentru a vedea ce și cum.

Tocmai asta-i problema... e delicat de verificat. Sad
  • Andrei Maxim

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Vectra 2003 z16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2011

  • Mesaj Privat
In cazul meu s-a rezolvat problema. S-a dus soramea, ca eu sunt la facultate, si a pus masina pe tester, avea 3 erori, nu stiu exact care erau, a sters erorile alea si surpriza, masina a pornit. In plus mi-a zis ca avea un furtun de pe la turbo scos, posibil sa fi fost si ala de vina. Cei de la service au spus ca cititorul cheii e de vina si ca in timp o sa trebuiasca resetat (din ce am inteles eu, costuri mari).

Cost total: 40Ron Smile
  • Dorobantu Daniel

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Meriva 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Va rog sa-mi imi spneti ce ati face voi Mi s-a rupt lantul de distributie si un ax cu came(in trei)am dus chiuloasa la un firma specializata in repararati in acest domeniu care in urma verifcari mi-a spus ca piesele ma costa 2500 ron si manopera 650 ron,Dar eu mi-am gasit un motor in stare foarte buna din 2009 cu km putini numai ca este de pe un fiat dar are tot 55 kw si 75 CP si cu specificatia DPF,pretul lui fiind de 600 eur.Mentionez ca am un meriva 1,3 cdti cod Z13DTJ
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Ideal ar fi sa iei doar chiulasa si un kit nou de distributie.
Daca iei tot motorul e posibil sa difere prinderile pe cadrul motor si pozitia accesoriilor.
De asemenea poti intampina greutati la omologare-RAR, fiind motor pt. alta masina.
Sa ne spui ce varianta alegi la final si cat te costa.
  • Dorobantu Daniel

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Meriva 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Am sa pun numai chiuloasa complecta de pe celalalt motor.Cel de la care cumpar mtorul nu vrea sa il descomplecteze.DAR eu vreau sa stiu parerea voastra cum este mai bine, sa rezolv problemale chiloasei sau sa pun una fara prbleme daca ajung la acelasi pret si mai ramin cu piese
  • Dany7776

  • Mesaje scrise: 347
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Eu unul zic sa cumperi numai Chiulasa, de pe un (tip) de motor exact cum este cel de pe masina ta + garnitura Chiulasa Noua. + Lantul Nou habar nu am cat costa unul.
Cauta un service bun, vezi daca iti pot gasi ei una la dezmembrari exact ca a ta (ei au relatii mai multe de cat noi).

[Eventual Chiulasa bulita o poti pune in vanzare pe net poate se gaseste un mester care o vrea s-o faca pentru el.]

Motor Complet eu zic ca costa mult mai mult decat o Chiulasa. Poate ma insel.

Sau cumperi motorul cum ai spus tu, iei ce iti trebuie de pe el si restul vinzi (dar pana le vinzi daca le vinzi, bani raman Blocat mult timp). Daca vrei sa vinzi masina ce faci cu el.

Nu o lua de buna eu sunt bebe vezi ce zic baieti.
Intreaba-l in PM pe dancuciureanu poate te ajuta cu ceva sfaturi cum iesi mai ieftin. il gasesti mai sus.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR