- alx78
- ***
- 604 mesaje
- din 26 Apr 2010
- Astra 2001 y17dt
- Buzau
alx78
- Mesaje scrise: 604
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2010
- Mesaj Privat
- Band1T
- **
- 422 mesaje
- din 16 Nov 2009
- Astra 2000 X17DTL
- Brasov
Band1T
- Mesaje scrise: 422
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2000 X17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2009
- Mesaj Privat
- alx78
- ***
- 604 mesaje
- din 26 Apr 2010
- Astra 2001 y17dt
- Buzau
alx78
- Mesaje scrise: 604
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2010
- Mesaj Privat
petricus
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Combo 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Nov 2011
- Mesaj Privat
Cezar_sz
- Mesaje scrise: 84
- Locatie: Ialomita
- Masina: Zafira 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2010
- Mesaj Privat
daca aveti timp : demontati calul dintre scaunele fata.si veti vedea sub bord,exact pe centru caloriferul. este prins cu doua cleme ce se trag pur si simplu.in prealabil gpliti cat puteti de mult lichidul din instalatie sa nu inundati masina.oricum o sa mai curga si inauntru.dupa ce scoateti clemele trageti caloriferul catre interiorul masinii cu miscare puternica dar in directie dreapta sa nu stricati oringurile (garniturile de guma )din interiorul gaturilor de la calorifer.in cazul in care se ciupesc sau se rup nu va grabiti sa le cumparati de la opel ca va rupe la pret.eu am cumparat de la un magazin de instalatii sanitare garnituri siliconice de aceeasi grosime si acelasi diametru-pret 0,50 lei bucata.caloriferul l-am spalat cu detartrant, cu clor si cu otet in cate 2 randuri. sa facut luna,la detartrant sa fie o concentratie mai slaba sa nul corodeze sau spalat cu apa sub presiune pina vezi ca vine cu acelasi debit ca la intrare. montati totul la loc si nu uitati pentru siguranta ca nu va curge puneti roata un strat de silicon din ala rosu(gasket) parca,la imbinarile caloriferului cu conductele.ca timp de lucru vreo 3-4 ore. spor la treaba si profitati de vremea inca calda sa o reparati akm, nu ca mine. eu am reparat-o in ajunul craciunului trecut ca atunci am fost liber.
- Band1T
- **
- 422 mesaje
- din 16 Nov 2009
- Astra 2000 X17DTL
- Brasov
Band1T
- Mesaje scrise: 422
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2000 X17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2009
- Mesaj Privat
- dumiter
- **
- 397 mesaje
- din 28 Nov 2011
- Astra 2002 z16se
- Arad
dumiter
- Mesaje scrise: 397
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2002 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2011
- Mesaj Privat
buna am si eu o problema asemanatoare!am mers cu masina cca 40 Km acul la apa nu mi-a trecut nicidecum peste 80 iar cand am pornit caldura pe 2 acul a inceput sa coboare pana la liniuta a -2-a si de acolo nu mai urca pana opream caldura.
sa fie probleme cu termostatul?sau alceva?astept parerile voastre!
mentionez ca masina este un astra g din 2002.
Multumesc.
sa fie probleme cu termostatul?sau alceva?astept parerile voastre!
mentionez ca masina este un astra g din 2002.
Multumesc.
- doru.radoi
- *
- 4 mesaje
- din 11 Aug 2011
- Vectra 2000 X20DTL
- Dambovita
doru.radoi
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2000 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2011
- Mesaj Privat
Eu am o problema ciudata cu dieselul meu vectra B2 2.0 cu clima : azi dimineata erau -20 de grade si am dat drumul la masina si in 5 min de mers s-a ridicat apa la 80 de grade, dar nu baga caldura deloc, doar frig. Am mers mai departe, am turat motorul rau de tot si apa s-a ridicat la 90 de grade, dar in masina tot ger.
M-am intors in seara asta si am pornit masina cand erau -10 grade si a bagat caldura imediat, dar apa nu s-a mai ridicat decat foarte putin (sub 70 de grade) si abia dupa cateva zeci de km.
Ce credeti ca e ? cum apa poate sa fie la 90 de grade si in masina frig si apoi apa sa fie pe albastru si in masina sa fie caldura ?
M-am intors in seara asta si am pornit masina cand erau -10 grade si a bagat caldura imediat, dar apa nu s-a mai ridicat decat foarte putin (sub 70 de grade) si abia dupa cateva zeci de km.
Ce credeti ca e ? cum apa poate sa fie la 90 de grade si in masina frig si apoi apa sa fie pe albastru si in masina sa fie caldura ?
- marinica_ovi
- *
- 1 mesaje
- din 31 Jan 2012
- Astra 2001 y17dt
- Dolj
marinica_ovi
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2012
- Mesaj Privat
sal! am un opel astra G 1.7 dti 2001 si nu baga caldura (decat putzina pe partea shoferului). am fost la service si au zis ca functioneaza termostatul si caloriferul si ca ar fi o problema cu clapetele de directionere a fluxului de aer (care funtioneza cu vacuum sau asha ceva,nu ma pricep) nu se deschid suficient si ca ar fi mult de lucru acolo,daca a avut cineva aceasta problema mi-ar putea spune daca o pot rezolva singur(in fata blocului) pt ca ei erau ocupatzi pt o saptamana si nu am de gand sa inghetz brrrrrrrrr -20°C zilele astea ,,multzumesc !,,
Kairos88
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2005 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mar 2013
- Mesaj Privat
ionutbz
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Apr 2012
- Mesaj Privat
Am si eu problema aceasta. Am schimbat termostatul am pus unul original si la relatiu nu incepe sa scada caldura din masina pana la rece. in turatie este ok. daca stau la relantiu se ridica si apa peste 90, iar daca o turez pe loc scade. 90% cred ca pompa de apa nu mai invarte apa cum trebuie. Maine schimb pompa de apa si va anunt daca am rezolvat problema.
masina este opel astra 2.0 y20dth
masina este opel astra 2.0 y20dth
- mirceagalati
- **
- 56 mesaje
- din 30 Jan 2013
- Astra 2001 z16se
- Galati
mirceagalati
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jan 2013
- Mesaj Privat
Salut ptr cei care detin astra g z16 se si au probleme cu termostatul o rezolvare rapida fara demontarea distributie ca acolo se afla termostatul la acesttip de motor este: se demonteaza furtunul gros ce vine din termostat spre radiator doar partea de la termosta si se introduce pe furtun un termosta de dacie..merge perfect...o sa mai trebuiasca inlocuit colierul vechi cu unul cu surub, ..solutie de moment sau definitiva, functioneaza perfect..
- danieldragnuta
- **
- 91 mesaje
- din 05 Mar 2015
- Astra 2002 Z18XE
- Giurgiu
danieldragnuta
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Astra 2002 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mar 2015
- Mesaj Privat
- joanovics
- **
- 135 mesaje
- din 18 Jul 2012
- Zafira 2001 Z16XE
- Mures
joanovics
- Mesaje scrise: 135
- Locatie: Mures
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2012
- Mesaj Privat
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
Poate termostatul.
infundat caloriferul habitaclu - Este posibil - baga jet de apa sau de la robinet - a scris @nicunicu aici. | cu motorul rece.
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?p=1748127#1748127 - pana jos.
https://www.clubopel.com/vie...p=1750454#1750454 - aerisire
https://www.clubopel.com/vie...p=1839394#1839394 - Termostat de dacie.
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=28253
Radiatorul de racire tot asa, cu apa bagat pe o parte si pe cealanta se tine sa se scurga, si mare grija sa nu sara apa peste tot. (scoti (-)/acoperi bornele)
"Si conducta care trece prin TB este cam rece" TB - traduce ca nu inteleg.
Si furtunul care iese din termostat este fierbinte cand se deschide termostatul - verifica.
Dar cel care iese din radiator.
Si ventilatoarele merg incontinuu.
ia instalatia de racire la puricat prin pipaire cald/caldut/rece/fierbinte - se tine cont cand deschide/inchide termostatul si cand merg ventilatoarele.
Si daca la calorifer vezi sa nu ai motoras cum a avut - @jimmis https://www.clubopel.com/vie...p=1746788#1746788 - pana jos
Vezi ce sistem de incalzire ai montat: BEHR - la filtru de polen are cleme | DELPHI - la filtru de polen are surubele.
infundat caloriferul habitaclu - Este posibil - baga jet de apa sau de la robinet - a scris @nicunicu aici. | cu motorul rece.
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?p=1748127#1748127 - pana jos.
https://www.clubopel.com/vie...p=1750454#1750454 - aerisire
https://www.clubopel.com/vie...p=1839394#1839394 - Termostat de dacie.
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=28253
Radiatorul de racire tot asa, cu apa bagat pe o parte si pe cealanta se tine sa se scurga, si mare grija sa nu sara apa peste tot. (scoti (-)/acoperi bornele)
"Si conducta care trece prin TB este cam rece" TB - traduce ca nu inteleg.
Si furtunul care iese din termostat este fierbinte cand se deschide termostatul - verifica.
Dar cel care iese din radiator.
Si ventilatoarele merg incontinuu.
ia instalatia de racire la puricat prin pipaire cald/caldut/rece/fierbinte - se tine cont cand deschide/inchide termostatul si cand merg ventilatoarele.
Si daca la calorifer vezi sa nu ai motoras cum a avut - @jimmis https://www.clubopel.com/vie...p=1746788#1746788 - pana jos
Vezi ce sistem de incalzire ai montat: BEHR - la filtru de polen are cleme | DELPHI - la filtru de polen are surubele.
- joanovics
- **
- 135 mesaje
- din 18 Jul 2012
- Zafira 2001 Z16XE
- Mures
joanovics
- Mesaje scrise: 135
- Locatie: Mures
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2012
- Mesaj Privat
Multumesc pt ajutor.Prin TB am inteles trohttle body ,are un furtun care trece prin el,cu antigel si merge spre borcan.Furtunul iesire termostat este se incalzeste dupa deschidere si progresiv se incalzeste si cel de iesire radiator.Ce mi se pare dubios ca stand in ralanti pe langa faptul ca vine numai aer caldut(calorifer infundat?) si daca tin turat de ex.la 3000 incepe sa bage fierbinte insa temperatura scade spre 86-87.Comparand temperatura indicata de ceas cu cel din calculator este diferenta:acul la 90 dar calculatorul da 97-98.Revin dupa verific restul
- joanovics
- **
- 135 mesaje
- din 18 Jul 2012
- Zafira 2001 Z16XE
- Mures
joanovics
- Mesaje scrise: 135
- Locatie: Mures
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2012
- Mesaj Privat
Am efectuat aerisierea recomandata,a avut efect,e mai buna incalzirea dar nu 100%.Termostatul incepe sa deschida la 93/94(ar fi de schimbat?),adica atunci incepe sa se incalzeasca furtunul care iese din el,la 96-97 se simte si radiatorul fierbinte,si scade pe la 88 repede.Circuland in oras am temperatura intre 90/95.Insa am observat ca circuitul pare sa nu aiba presiune.Am deschis busonul incet intre 95/98 grade,dar nu a iesit presiune.Robinetul(motorasul) de la calorifer functioneaza.Furtunul care vine de la corpul de acceleratie spre borcan rece totdeauna-nu stiu.asta are rolul de a incalzii corpul ca la dacie?
aur3l fxs
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2016
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,418 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,418
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
aur3l fxs
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2016
- Mesaj Privat