nxs
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Apr 2013
- Mesaj Privat
Salut,
Si bun gasit
Am luat ieri un Corsa D (111) din 2010 - prima mea masina. Cum nu m-am priceput prea tare si nici cei care m-au "consilitat" n-au bagat de seama am observat azi ca nu se blocheaza usa pe stanga spate. Tot cautand raspunsuri am dat peste urmatoarea dilema si mai mare: masina asta n-are gaura de cheie in manerul de la portiera soferului!
Cand am luat-o am fost la un atelier auto unde stiam pe cineva, au facut diagnoza, s-au uitat la ea mecanic si electric - totul OK mai putin kilometrii care pareau putin suspiciosi (30k) asa ca am fost la di-bas sa vad daca pot sa-mi zica km reali, acolo s-au urcat in ea cei de la opel, i-au verificat cartea service, au luat cheia, au bagat-o inauntru la diagnoza ... nu le-a sarit nici lor in ochi ca n-are incuietoare. L-am sunat pe fostul proprietar (al 2-lea) si mi-a zis ca asa a luat-o si el.
Ati mai intalnit asa ceva?
Si bun gasit
Am luat ieri un Corsa D (111) din 2010 - prima mea masina. Cum nu m-am priceput prea tare si nici cei care m-au "consilitat" n-au bagat de seama am observat azi ca nu se blocheaza usa pe stanga spate. Tot cautand raspunsuri am dat peste urmatoarea dilema si mai mare: masina asta n-are gaura de cheie in manerul de la portiera soferului!
Cand am luat-o am fost la un atelier auto unde stiam pe cineva, au facut diagnoza, s-au uitat la ea mecanic si electric - totul OK mai putin kilometrii care pareau putin suspiciosi (30k) asa ca am fost la di-bas sa vad daca pot sa-mi zica km reali, acolo s-au urcat in ea cei de la opel, i-au verificat cartea service, au luat cheia, au bagat-o inauntru la diagnoza ... nu le-a sarit nici lor in ochi ca n-are incuietoare. L-am sunat pe fostul proprietar (al 2-lea) si mi-a zis ca asa a luat-o si el.
Ati mai intalnit asa ceva?
- marusu
- **
- 474 mesaje
- din 11 Apr 2010
- Corsa 2007 Z13DTH
- Suceava
marusu
- Mesaje scrise: 474
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2007 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2010
- Mesaj Privat
poti sa stai linistit cel putin in privinta hotilor si sa te lauzi ca e mai exclusivista masina,nu prea vezi asa ceva in fiecare zi,mai naspa e daca iti pica bateriile de la telecomanda,intreaba la reprezentanta ca oricum e cam urat. cu centralizata la corsa d. sa o porti sanatos si sa parcurgi cu ea cat mai multi km posibili fara evenimente neplacute.daca aflii ceva lumineaza-ma si pe mine te rog.bafta
nxs
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Apr 2013
- Mesaj Privat
Multam de urari.
Da, se pare ca asa e, mai exclusivista am vazut mai multe masini prin parcare care n-au gaura de cheie. Na, pana nu te lovesti de detalii nu le bagi in seama.
La usa care nu se inchide se pare ca problema la mufele de contact dintre usa si masina. S-a desprins cumva lock-ul de gaura din usa si se tinea doar in contact ... am tras putin de el cazut inauntru de tot, banuiesc ca trebuie sa desfac panoul interior al usii acum ca sa-l pun la loc ca altfel nu reusesc desi pot sa-l apuc. Am luat TIS 2000 sa vad ce pot sa fac.
Da, se pare ca asa e, mai exclusivista am vazut mai multe masini prin parcare care n-au gaura de cheie. Na, pana nu te lovesti de detalii nu le bagi in seama.
La usa care nu se inchide se pare ca problema la mufele de contact dintre usa si masina. S-a desprins cumva lock-ul de gaura din usa si se tinea doar in contact ... am tras putin de el cazut inauntru de tot, banuiesc ca trebuie sa desfac panoul interior al usii acum ca sa-l pun la loc ca altfel nu reusesc desi pot sa-l apuc. Am luat TIS 2000 sa vad ce pot sa fac.
nxs
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Apr 2013
- Mesaj Privat
Update.
Am rezolvat la dibas cu usa din spate, au scos din usa mufa cazuta si totul e ok, am gasit si in TIS instructiuni da' cum n-aveam ce trebuie la indemana si nici prea mult timp ca sa desfac manivela de la geam am zis pas. La faza cu usa din fata care n-are butuc mi-au spus ca la opel nu exista asa ceva, sa n-aiba butuc si mi-au dat un pret ... ok-ish zic tinand cont ca-i vorba de reprezentanta dar nici de ignorat nu e, mai bine pun alarma de banii aia. Asa ca ma mai gandesc ... mai ales imi place treaba ca n-au hotii aia mai mici la ce se juca .
Si daca tot sunt aici, merita sa pun alarma la astia? E 1000ron pe cheia masinii - alarma "standard" de la ei, din alta parte am primit o oferta de 750 pentru un viper 390x tot pe cheia masinii da' am auzit tot felul de povesti horror despre cum cableaza aia alarma in ateliere mai mici.
Am rezolvat la dibas cu usa din spate, au scos din usa mufa cazuta si totul e ok, am gasit si in TIS instructiuni da' cum n-aveam ce trebuie la indemana si nici prea mult timp ca sa desfac manivela de la geam am zis pas. La faza cu usa din fata care n-are butuc mi-au spus ca la opel nu exista asa ceva, sa n-aiba butuc si mi-au dat un pret ... ok-ish zic tinand cont ca-i vorba de reprezentanta dar nici de ignorat nu e, mai bine pun alarma de banii aia. Asa ca ma mai gandesc ... mai ales imi place treaba ca n-au hotii aia mai mici la ce se juca .
Si daca tot sunt aici, merita sa pun alarma la astia? E 1000ron pe cheia masinii - alarma "standard" de la ei, din alta parte am primit o oferta de 750 pentru un viper 390x tot pe cheia masinii da' am auzit tot felul de povesti horror despre cum cableaza aia alarma in ateliere mai mici.
- florinro
- **
- 152 mesaje
- din 13 Nov 2012
- Astra 2008 Z14XEP
- Brasov
florinro
- Mesaje scrise: 152
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2008 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2012
- Mesaj Privat
- marusu
- **
- 474 mesaje
- din 11 Apr 2010
- Corsa 2007 Z13DTH
- Suceava
marusu
- Mesaje scrise: 474
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2007 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2010
- Mesaj Privat
nxs
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Apr 2013
- Mesaj Privat
- sMESE
- **
- 247 mesaje
- din 21 Feb 2007
- Bucuresti
sMESE
- Mesaje scrise: 247
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Feb 2007
- Mesaj Privat
Ti-a vandut-o cu manual? Vezi acolo...
Daca la cumparare n-are nici manual si nici chestii evidente (zic un exemplu aleator: butuc la usa soferului sau carte de service - scrisa macar cu pixuri diferite - "prietenii stiu de ce") ar trebui sa te intrebi serios din cate bucati e facuta masina.
Seriile de sasiu le-ai verificat? Sunt la fel? Motorul?
Si cea mai tare: daca a costat sub 3.000 euro e sigur facuta din minim 2 bucati.
Daca la cumparare n-are nici manual si nici chestii evidente (zic un exemplu aleator: butuc la usa soferului sau carte de service - scrisa macar cu pixuri diferite - "prietenii stiu de ce") ar trebui sa te intrebi serios din cate bucati e facuta masina.
Seriile de sasiu le-ai verificat? Sunt la fel? Motorul?
Si cea mai tare: daca a costat sub 3.000 euro e sigur facuta din minim 2 bucati.
nxs
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Apr 2013
- Mesaj Privat
- am primit-o cu manualele in mapa opel si cu cartea service cu reviziile facute la dibas ph de unde a fost si cumparata in 2010
- reviziile sunt reale, adica sunt si in baza de date la service inclusiv chestii gen schimbat maner portiera din partea cealalta (sau poate au scris aia gresit dreapta in loc de stanga).
- autentificarea la Rar a fost ok, am facut-o ieri in Voluntari
- masina a fost lovita putin si reparata(nici foarte light da' nici grav din cate mi-au zis 2 surse diferite) pe stanga spate si dreapta fata
- habar n-am sa verific seriile de sasiu da' invat - oricum de vreme ce a iesit ok la rar banuiesc ca nu e din 2 bucati, sau cel putin nu din 2 bucati mari
- pretul a fost dublu daca stiam ca pot lua una facuta din 2 bucati la juma' de pret si era ok cu actele ma bagam
- reviziile sunt reale, adica sunt si in baza de date la service inclusiv chestii gen schimbat maner portiera din partea cealalta (sau poate au scris aia gresit dreapta in loc de stanga).
- autentificarea la Rar a fost ok, am facut-o ieri in Voluntari
- masina a fost lovita putin si reparata(nici foarte light da' nici grav din cate mi-au zis 2 surse diferite) pe stanga spate si dreapta fata
- habar n-am sa verific seriile de sasiu da' invat - oricum de vreme ce a iesit ok la rar banuiesc ca nu e din 2 bucati, sau cel putin nu din 2 bucati mari
- pretul a fost dublu daca stiam ca pot lua una facuta din 2 bucati la juma' de pret si era ok cu actele ma bagam
- sMESE
- **
- 247 mesaje
- din 21 Feb 2007
- Bucuresti
sMESE
- Mesaje scrise: 247
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Feb 2007
- Mesaj Privat
sorindf2000- Suspendat
- 1,051 mesaje
- din 24 Feb 2011
- Brasov
sorindf2000- Mesaje scrise: 1,051
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2011
- Mesaj Privat
Poate a fost dauna totala, reparata, intr-un fel sau altul si vanduta ieftin...oricum proprietarul si-a scos banii de la asigurari+epava bonus, a refacut masina cat mai ieftin posibil, vezi usa de masina de Anglia, si a vandut-o cu o suma ...oarecare...Cunosc caz real cu asa masina, un Peugeot 206 berlina, a cumparat-o, mirosea a nou in ea...impecabila...pana a inceput sa i se cojeasca vopseaua data la repezeala pentru revanzare si avea o usa rosie pe dedesubt, alta galbena, un stalp de o culoare, celalat altfel...si tot asa...masina fusese rasturnata...a colantat-o negru mat si...a vandut-o...Deci, mare atentie, acum ca ai luat-o...e vorba de siguranta ta, masina sti ca a avut ceva accidente si poate ar fi indicat sa verifici cu atentie chestia asta, stiu ca exista serviceuri care pot sa-ti faca teste la componentele de caroserie, daca sunt revopsite, cat chit au pe ele...etc..parca si in Vitan faceau asta la masini, te poti interesa...
- corsablue
- ****
- 2,790 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,790
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
Acum bagati omu'n sperieti! Cum sa ia tocmai el teapa? Cum sa fie usa de Anglia? De ce sa mearga la verificari cu ea? Ca doar e autentificata de aia de la RAR. Ce aia autentifica epave cosmetizate? Pretul mic a fost asa ca avea fostul proprietar vro' douajde troace si cu asta se plimba o matusa a lui la piata , Duminica ...
Ai ca sunteti rautaciosi si invidiosi ca a facut el superbizniz si va roade ciuda! RAILOR care sunteti voi!
Ai ca sunteti rautaciosi si invidiosi ca a facut el superbizniz si va roade ciuda! RAILOR care sunteti voi!
nxs
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Apr 2013
- Mesaj Privat
Posibil si asta. O sa ma interesez sa vad unde pot face astfel de teste.
Dupa cum am zis si la inceput s-au uitat la ea niste oameni de la un atelier auto mai micut la care am ajuns printr-un prieten. Au pus-o pe rampa si toate cele ... ei mi-au zis din prima unde a fost lovita cand s-au uitat sub ea si proprietarul a zis ca stie ca asa e. Au zis ca nu-i perfecta masina da' nici n-a fost lovita rau.
Oricum, asa cum ai spus si tu e vorba de siguranta si o sa-i fac si niste teste mai amanuntite numai sa gasesc unde - ma gandesc ca ar trebui ca ar trebui sa aiba ceva scule gen termografiere ca asa si-au mai dat si altii cu parerea.
Stau si ma gandesc ... sunt metode mult mai simple sa faci 2-3k euro. Deci probabil cei care se ocupa cu asa ceva ar trebui sa faca asta destul de des ca sa iasa bine. Sau sa nu stie sa faca altceva. Ar merge un reportaj
Dupa cum am zis si la inceput s-au uitat la ea niste oameni de la un atelier auto mai micut la care am ajuns printr-un prieten. Au pus-o pe rampa si toate cele ... ei mi-au zis din prima unde a fost lovita cand s-au uitat sub ea si proprietarul a zis ca stie ca asa e. Au zis ca nu-i perfecta masina da' nici n-a fost lovita rau.
Oricum, asa cum ai spus si tu e vorba de siguranta si o sa-i fac si niste teste mai amanuntite numai sa gasesc unde - ma gandesc ca ar trebui ca ar trebui sa aiba ceva scule gen termografiere ca asa si-au mai dat si altii cu parerea.
Stau si ma gandesc ... sunt metode mult mai simple sa faci 2-3k euro. Deci probabil cei care se ocupa cu asa ceva ar trebui sa faca asta destul de des ca sa iasa bine. Sau sa nu stie sa faca altceva. Ar merge un reportaj
- sMESE
- **
- 247 mesaje
- din 21 Feb 2007
- Bucuresti
sMESE
- Mesaje scrise: 247
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Feb 2007
- Mesaj Privat
Termografiere? ...
"TERMOGRAFÍE s. f. (Med.) Metodã de diagnosticare (a cancerului) bazatã pe identificarea unor zone ale corpului uman în care temperatura diferã de cea normalã, semnalând prezența tumorilor. – Din fr. thermographie. "
Sursa: DEX '98 (1998)
Hai sa facem asa. Prietenii sau prietenii prietenilor (care nici macar nu te cunosc) nu cheltuie banii lor. Daca te sfatuiesc gresit si ii prinzi se scuza cu div formule. Ori nu stiu... ori esti tu rau ca le dai peste nas ca defapt tu le.ai cerut ajutorul... intelegi ideea. Deci cu ptietenii nu faci treaba. Nu in cazul asta........... Detaliem daca vrei.
Da.mi pe mesaj privat seria masinii (VIN) si iti zic ce dotari avea pe ea din fabrica. De verificare.... nu reiese daca e lovita sau nu. Reiese ce a fost schimbat.
Iar despre verificari: undeva masoara.i sasiul. Sa fie drept... daca a fost necesara schimbarea usii... lovitura n.a fost chiar una cu o minge...
Cand pui contactul se aprind toate becurile din bord? (Conform manual si dotari)...
"TERMOGRAFÍE s. f. (Med.) Metodã de diagnosticare (a cancerului) bazatã pe identificarea unor zone ale corpului uman în care temperatura diferã de cea normalã, semnalând prezența tumorilor. – Din fr. thermographie. "
Sursa: DEX '98 (1998)
Hai sa facem asa. Prietenii sau prietenii prietenilor (care nici macar nu te cunosc) nu cheltuie banii lor. Daca te sfatuiesc gresit si ii prinzi se scuza cu div formule. Ori nu stiu... ori esti tu rau ca le dai peste nas ca defapt tu le.ai cerut ajutorul... intelegi ideea. Deci cu ptietenii nu faci treaba. Nu in cazul asta........... Detaliem daca vrei.
Da.mi pe mesaj privat seria masinii (VIN) si iti zic ce dotari avea pe ea din fabrica. De verificare.... nu reiese daca e lovita sau nu. Reiese ce a fost schimbat.
Iar despre verificari: undeva masoara.i sasiul. Sa fie drept... daca a fost necesara schimbarea usii... lovitura n.a fost chiar una cu o minge...
Cand pui contactul se aprind toate becurile din bord? (Conform manual si dotari)...
sorindf2000- Suspendat
- 1,051 mesaje
- din 24 Feb 2011
- Brasov
sorindf2000- Mesaje scrise: 1,051
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2011
- Mesaj Privat
...a fost tare asta cu "prietenii"...nu pot decat sa-ti dau, perfecta dreptate...revenind, pentru @autorul, nu e cazul sa intri in panica, ai facut afacerea, acum, asta este...trebuie sa vezi si un mod in care sa pot iesi in avantaj. Primul pas, din punctul meu de vedere este sa-i faci un test complet al caroseriei, imposibil sa nu gasesti in Bucuresti serviceuri serioase care sa te lamureasca, daca caroseria este ok, daca e vorba de o usa...o aripa..chiar si ceva airbaguri, schimbate, nu-i problema...ideea este sa nu ai lonjeroane sudate sau structura de rezistenta a masinii afectata sau mai rau, refacuta de "meseriasii" romani. In rest, motor, martori in bord mascati sa nu se aprinda...etc, astea se repara sau se inlocuiesc...Bafta si mai multa atentie la viitoare achizitie, lasa pretul mic afisat pentru masini noi si frumoase ca uite...iti da emotii...
nxs
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Apr 2013
- Mesaj Privat
nxs
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Apr 2013
- Mesaj Privat
Update: sasiu drept, electric/electronic, motor, frane totul etc ok cu 100%. Caroseria not so much - scor de 65% - se pare ca accidentul de pe partea stanga - de care stiam - a fost mai grav si e ceva chit bagat in stalpi si prag - depinde si cum a fost reparata.
Concluzia nu stiu care e . Probabil ca n-as fi luat-o daca stiam chiar daca ar fi fost 1000 de euro da' acum asta e. Se putea si mai rau. Merg si eu mai cu grija.
Concluzia nu stiu care e . Probabil ca n-as fi luat-o daca stiam chiar daca ar fi fost 1000 de euro da' acum asta e. Se putea si mai rau. Merg si eu mai cu grija.
flaber
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Arad
- Masina: Corsa 2007 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2013
- Mesaj Privat
salut nxs...
ma gandesc sa te felicit pentru achizitie, dar fiind proprietar de corsa D, cu muuulti km facuti, iti recomand sa o vinzi. cam cat poti de repede si incearca sa pleci la vanzare cu pretul care este pe piata....
gandeste-te la faptul ca pretul masinii sh in romania e pe la 4-5000 euro iar in germanica pleaca de la 6 mii. ceea ce inseamna ca masina a avut probleme serioase, care poate le vei descoperii in timp si dupa ce o sa bagi multi bani in ea. cu cat vei baga bani in ea, cu atat mai greu iti va fii sa o vinzi, pt ca te gandesti ca nu iti mai recuperezi banii.
teoretic corsa este o masina foarte buna, fara probleme daca este bine intretinuta. nu te baza pe cei 30 mii km la bord...daca am inteles eu bine. cam cu 100-150 euro se "remodeleaza" kilometrajul masinii si nu il mai gaseste la nici un test.
ironia sortii.....am vrut sa o vand pe a mea, cu 4500.....cu kilometrajul nemodificat, cu orice test si orice verificare dorea clientul, dar nu am gasit. constat, citind acest forum, ca am sa o vand foarte bine si repede daca scad cam 100 mii km din ce afiseaza masina.
daca o pastrezi...sa te bucuri de ea si sa speram ca noi, cei ce te-am speriat, sa ne fii inselat.
ps. eu spun ca am muulti km, pt ca am ajuns la 240 mii si o am din 2007.
ma gandesc sa te felicit pentru achizitie, dar fiind proprietar de corsa D, cu muuulti km facuti, iti recomand sa o vinzi. cam cat poti de repede si incearca sa pleci la vanzare cu pretul care este pe piata....
gandeste-te la faptul ca pretul masinii sh in romania e pe la 4-5000 euro iar in germanica pleaca de la 6 mii. ceea ce inseamna ca masina a avut probleme serioase, care poate le vei descoperii in timp si dupa ce o sa bagi multi bani in ea. cu cat vei baga bani in ea, cu atat mai greu iti va fii sa o vinzi, pt ca te gandesti ca nu iti mai recuperezi banii.
teoretic corsa este o masina foarte buna, fara probleme daca este bine intretinuta. nu te baza pe cei 30 mii km la bord...daca am inteles eu bine. cam cu 100-150 euro se "remodeleaza" kilometrajul masinii si nu il mai gaseste la nici un test.
ironia sortii.....am vrut sa o vand pe a mea, cu 4500.....cu kilometrajul nemodificat, cu orice test si orice verificare dorea clientul, dar nu am gasit. constat, citind acest forum, ca am sa o vand foarte bine si repede daca scad cam 100 mii km din ce afiseaza masina.
daca o pastrezi...sa te bucuri de ea si sa speram ca noi, cei ce te-am speriat, sa ne fii inselat.
ps. eu spun ca am muulti km, pt ca am ajuns la 240 mii si o am din 2007.
nxs
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Apr 2013
- Mesaj Privat
- in afara de busitura care a lasat urme toate indiciile de pana acum (prieteni , 2 service-uri si taica-miu care e mecanic/sofer profesionist de 35 de ani cu sute de masini de toate marimile si marcile conduse - a reusit si el sa o vada in sfarsit ) spun ca ar fi reali kilometrii - sau ma rog uzura "tehnica" a masinii e in concordanta cu kilometrii
- nu o sa o vand, cel putin nu acum - sa zicem ca pretul platit e destul de mic si nu e profitabil sa ma agit cautand sa o vand pe asta si luand alta ca deja ar trebui sa ii cresc valoarea cu 20-30%
Nu am de gand sa fac atatia kilometri in niciun caz. Am mai spus cuiva aici, va fi o masina "de ocazie" - voi face undeva la 5-7000 km anual, in Bucuresti nu merg cu masina, pentru scurte aventuri prefer trenul sau bicicleta si in general n-am timp de pierdut timpul conducand dar sunt situatii in care trebuie sa ajung la ai mei care stau la vreo 200km distanta la ore si zile total random pentru a inchiria ceva sau lua un taxiu.
- nu o sa o vand, cel putin nu acum - sa zicem ca pretul platit e destul de mic si nu e profitabil sa ma agit cautand sa o vand pe asta si luand alta ca deja ar trebui sa ii cresc valoarea cu 20-30%
Nu am de gand sa fac atatia kilometri in niciun caz. Am mai spus cuiva aici, va fi o masina "de ocazie" - voi face undeva la 5-7000 km anual, in Bucuresti nu merg cu masina, pentru scurte aventuri prefer trenul sau bicicleta si in general n-am timp de pierdut timpul conducand dar sunt situatii in care trebuie sa ajung la ai mei care stau la vreo 200km distanta la ore si zile total random pentru a inchiria ceva sau lua un taxiu.
corsamare
- Mesaje scrise: 98
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
Ca unu' care am condus cateva "otomobile" indigene probabil prea multi ani, de-au ajuns sa cam fie rable (Dacia 1300 trecuse de "majorat", deh, nu ne induram sa dam banii pe una noua, "inainte" din cauza problemelor cu benzina, "dupa" din cauze de venit...), pot sa-ti spun ca, rotind simplu privirea vei vedea o droaie de vehicule mult mai "ofilite" decat masinuta ta, circuland cu voiosie romaneasca....
Daca porneste si pe arsita si pe frig, daca nu te trage-n sant si are frane care te satisfac, si daca nu ti se pare ca te raneste prea rau in portofel cu costul benzinei, masina e ok. Pana la urma nu e decat un vehicul, chiar tu ai spus-o. Si daca nu te simti bine in ea, poti oricand sa incerci sa o "mariti". Pana la urma chestiile astea sunt niste obiecte rezolvabile cu niste bani.
Cel mai important e care e ordinea prioritatilor pentru tine!
Spor!
Daca porneste si pe arsita si pe frig, daca nu te trage-n sant si are frane care te satisfac, si daca nu ti se pare ca te raneste prea rau in portofel cu costul benzinei, masina e ok. Pana la urma nu e decat un vehicul, chiar tu ai spus-o. Si daca nu te simti bine in ea, poti oricand sa incerci sa o "mariti". Pana la urma chestiile astea sunt niste obiecte rezolvabile cu niste bani.
Cel mai important e care e ordinea prioritatilor pentru tine!
Spor!