- steff
- OP
- 144 mesaje
- din 23 Mai 2005
- Vectra 2005 2.2DTI
- IASI
steff
- Mesaje scrise: 144
- Locatie: IASI
- Masina: Vectra 2005 2.2DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2005
- Mesaj Privat
Astazi pe la pranz am pornit motorul si s-a auzit un zgomot ca de metal pe metal. Ciudat, m-am uitat pe sub masina, nu atingea bordura. Nu am dat importanta si dupa 5 minute in trafic mi s-au aprins in bord martorul de masina cu cheia si martorul de baterie. In acelasi timp temperatura motorului ajunsese pe la 85. Dupa inca 3-4 minute temperatura a crescut pe la 100 de grade. Atunci am si ajuns in parcare unde am oprit si pornit motorul. Martorii nu s-au mai aprins la pornire insa dupa 5 min pe relanti iar s-au aprins. ( temperatura a scazut sensibil in timpul in care acestia nu erau aprinsi) .
Imi poate spune cineva cauza si daca se poate si solutia ?
Imi poate spune cineva cauza si daca se poate si solutia ?
- gabonne
- ****
- 1,293 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Vectra 1993 1.7TD
- braila
gabonne
- Mesaje scrise: 1,293
- Locatie: braila
- Masina: Vectra 1993 1.7TD
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
- steff
- OP
- 144 mesaje
- din 23 Mai 2005
- Vectra 2005 2.2DTI
- IASI
steff
- Mesaje scrise: 144
- Locatie: IASI
- Masina: Vectra 2005 2.2DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2005
- Mesaj Privat
am dus masina dimineata la service. este cazuta ( efectiv) fulia care angreneaza alternatorul si pompa de apa. mi s-a spus ca asa ceva nu poate fi reparat si trebuie cumparata una noua . am aflat si preturile : 890 lei piesa + 80 lei manopera. sper ca luni la pranz sa fie gata.
ciudat totusi cum asa o piesa poate sa cada de parca era prinsa cu o agrafa acolo. nu mi-am imaginat ca la un opel se poate intampla asa ceva. bine nu e audi, dar nici dacie nu e
ciudat totusi cum asa o piesa poate sa cada de parca era prinsa cu o agrafa acolo. nu mi-am imaginat ca la un opel se poate intampla asa ceva. bine nu e audi, dar nici dacie nu e
- deleted-5277
- **
- 440 mesaje
- din 18 Mar 2007
deleted-5277
- Mesaje scrise: 440
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2007
- Mesaj Privat
La fulia respectiva se umbla cand se schimba simeringul distributie, de obicei pe acolo ajunge ulei sub masina cand se uzeaza, eu cand l-am schimbat pentru a desface fulia respectiva prinsa cu surub serios am urcat 2 insi pe ranga si al 3-lea cu piciorul pe frana cuplata in treapta 1. Tot cam asa am si strans-o, probabil nu de fraieri au bagat atata tensiune acolo. Roaga-te sa nu ai probleme la ax.
- dany_ionutz
- **
- 458 mesaje
- din 22 Oct 2008
- Vectra 2003 2.2 dti 125cp
- Suceava
dany_ionutz
- Mesaje scrise: 458
- Locatie: Suceava
- Masina: Vectra 2003 2.2 dti 125cp
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Oct 2008
- Mesaj Privat
- deleted-5277
- **
- 440 mesaje
- din 18 Mar 2007
deleted-5277
- Mesaje scrise: 440
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2007
- Mesaj Privat
pfiuuu, au trecut deja 4 ani de la postul meu.. multe s-au intamplat... la urmatorul o sa fiu sub pamant:)).. acum prefer o honda pe 2 roti sau macar un kawasaki ninja.
de obicei cand senzorii nu spun nimic e o problema mecanica, e o aberatie sa spui ca ai (avut) cheia de service aprinsa si ca nu e eroare pe tester, cel mult este una dar "not present" singura problema de genul asta la mine a fost cand fulia de la alternator s-a dus naiba (la 2.2 e o bataie de joc, subtire in carne si mica in diametru) si tot ce era pe cureaua de accesorii a picat, dar nu avea ce sa pice decat alternatoru evident apoi pompa de apa care probabil din cauza temperaturii aprindea si cheita la motor, pe acea curea mai este si clima, o posibila teorie ar fi ca ai bateria prea buna si face fata la cureaua rupta, sau poate ti-a picat puntea redresoare la alternator.
de obicei cand senzorii nu spun nimic e o problema mecanica, e o aberatie sa spui ca ai (avut) cheia de service aprinsa si ca nu e eroare pe tester, cel mult este una dar "not present" singura problema de genul asta la mine a fost cand fulia de la alternator s-a dus naiba (la 2.2 e o bataie de joc, subtire in carne si mica in diametru) si tot ce era pe cureaua de accesorii a picat, dar nu avea ce sa pice decat alternatoru evident apoi pompa de apa care probabil din cauza temperaturii aprindea si cheita la motor, pe acea curea mai este si clima, o posibila teorie ar fi ca ai bateria prea buna si face fata la cureaua rupta, sau poate ti-a picat puntea redresoare la alternator.