Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • steff

  • Mesaje scrise: 144
  • Locatie: IASI
  • Masina: Vectra 2005 2.2DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Astazi pe la pranz am pornit motorul si s-a auzit un zgomot ca de metal pe metal. Ciudat, m-am uitat pe sub masina, nu atingea bordura. Nu am dat importanta si dupa 5 minute in trafic mi s-au aprins in bord martorul de masina cu cheia si martorul de baterie. In acelasi timp temperatura motorului ajunsese pe la 85. Dupa inca 3-4 minute temperatura a crescut pe la 100 de grade. Atunci am si ajuns in parcare unde am oprit si pornit motorul. Martorii nu s-au mai aprins la pornire insa dupa 5 min pe relanti iar s-au aprins. ( temperatura a scazut sensibil in timpul in care acestia nu erau aprinsi) .

Imi poate spune cineva cauza si daca se poate si solutia ?
Skip ads

  • gabonne

  • Mesaje scrise: 1,293
  • Locatie: braila
  • Masina: Vectra 1993 1.7TD
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
nu cunosc exact mecanica acestui motor dar sfatul meu ar fi sa verifici daca mai ai cureaua care antreneaza alternatorul si pompa de apa
  • steff

  • Mesaje scrise: 144
  • Locatie: IASI
  • Masina: Vectra 2005 2.2DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2005

  • Mesaj Privat
am dus masina dimineata la service. este cazuta ( efectiv) fulia care angreneaza alternatorul si pompa de apa. mi s-a spus ca asa ceva nu poate fi reparat si trebuie cumparata una noua . am aflat si preturile : 890 lei piesa + 80 lei manopera. sper ca luni la pranz sa fie gata.

ciudat totusi cum asa o piesa poate sa cada de parca era prinsa cu o agrafa acolo. nu mi-am imaginat ca la un opel se poate intampla asa ceva. bine nu e audi, dar nici dacie nu e Very Happy
  • deleted-5277

  • Mesaje scrise: 440
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2007

  • Mesaj Privat
La fulia respectiva se umbla cand se schimba simeringul distributie, de obicei pe acolo ajunge ulei sub masina cand se uzeaza, eu cand l-am schimbat pentru a desface fulia respectiva prinsa cu surub serios am urcat 2 insi pe ranga si al 3-lea cu piciorul pe frana cuplata in treapta 1. Tot cam asa am si strans-o, probabil nu de fraieri au bagat atata tensiune acolo. Roaga-te sa nu ai probleme la ax.
  • dany_ionutz

  • Mesaje scrise: 458
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Vectra 2003 2.2 dti 125cp
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2008

  • Mesaj Privat
si la mine se apride dupa aproximativ 5 min masinuta cu cheita si martorul de la baterie,dupa care masinuta cu cheita se stinge dar cel cu bateria nu,doar dupa ce opresc motorul.Asta se intapla doar dimineata la prima pornire,pe parcursul zilei nu mai face.Ce poate fi?Pe tester nu da nici o eroare.
  • deleted-5277

  • Mesaje scrise: 440
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2007

  • Mesaj Privat
pfiuuu, au trecut deja 4 ani de la postul meu.. multe s-au intamplat... la urmatorul o sa fiu sub pamant:)).. acum prefer o honda pe 2 roti sau macar un kawasaki ninja.

de obicei cand senzorii nu spun nimic e o problema mecanica, e o aberatie sa spui ca ai (avut) cheia de service aprinsa si ca nu e eroare pe tester, cel mult este una dar "not present" singura problema de genul asta la mine a fost cand fulia de la alternator s-a dus naiba (la 2.2 e o bataie de joc, subtire in carne si mica in diametru) si tot ce era pe cureaua de accesorii a picat, dar nu avea ce sa pice decat alternatoru evident apoi pompa de apa care probabil din cauza temperaturii aprindea si cheita la motor, pe acea curea mai este si clima, o posibila teorie ar fi ca ai bateria prea buna si face fata la cureaua rupta, sau poate ti-a picat puntea redresoare la alternator.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR