asealf
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2012
- Mesaj Privat
bgd92- Suspendat
- 859 mesaje
- din 06 Apr 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
bgd92- Mesaje scrise: 859
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Apr 2011
- Mesaj Privat
- insignia
- ***
- 693 mesaje
- din 26 Nov 2009
- Signum 2005 Z19dt
- Prahova
insignia
- Mesaje scrise: 693
- Locatie: Prahova
- Masina: Signum 2005 Z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2009
- Mesaj Privat
- bezart
- **
- 187 mesaje
- din 05 Nov 2012
- Corsa 2012 12 XER
- Bucuresti
bezart
- Mesaje scrise: 187
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2012 12 XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2012
- Mesaj Privat
gabi77
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2007 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2010
- Mesaj Privat
Aceeasi problema cred ca am avut-o si eu. Am fost la service si pe tester au aparut erori de la filtrul de particule.Din pacate se infunda din cauza sofatului lent din oras.Au dorit sa faca regenerarea din computer insa mi-au zis ca doar cu semnatura din partea mea. Nu recomand nimanui sa faca asta ca urla ingrozitor, se incinge si cine stie ce se mai poate intampla.DIn auzite stiu ca nu e bine sa turezi in stationare un motor diesel. Sfatul pe care l-am primit a fost sa fac regenerare la filtrul de particule in timpul mersului intr-a treia la 3500 turatii (preferabil pe autostrada) timp de macar 15 min.Problema s-a rezolvat pt moment. Am fost totodata sfatuit sa nu mai merg subturat ceea ce din pacate imi cam statea in obicei (schimbam intr- a patra la 45-50 la ora).
Sper sa nu fie altceva la tine.
Succes!
Sper sa nu fie altceva la tine.
Succes!
- marusu
- **
- 474 mesaje
- din 11 Apr 2010
- Corsa 2007 Z13DTH
- Suceava
marusu
- Mesaje scrise: 474
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2007 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2010
- Mesaj Privat
condu mai sportiv si incearca sa iesi macar odata pe saptamana in afara localitatii,schimbarea treptelor peste 3000 de ture,nu te uita la consum oricum o sa creasca dar ia in calcul un consum marit si la regenerare,tot acolo o sa ajungi,nu te sfii sa ii dai pentru ca masina se simte bine peste 3000,dezvolta si cuplul aproape de 100%,lucreaza si turbo la capacitate,evacuarea gazelor e mai buna si astfel se evita si depunerile de fum pe galerie.ai mare grija la combustibil de unde alimentezi.bafta!
asealf
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2012
- Mesaj Privat
Lampa de control se aprinde sau clipeste în culoare galbenã. Se aprinde pentru câteva secunde la cuplarea contactului.
Lampa se aprinde în timpul functionãrii motorului – Defectiune la sistemul electronic al motorului sau al cutiei de viteze. Sistemul electronic va comuta pe un program de functionare în caz de urgentã, consumul de combustibil poate creste si poate fi afectatã negativmanevrabilitatea autovehiculului.
Se aprinde simultan cu afisarea mesajului InSP4 pe afisajul de service- Evacuati apa din filtrul de motorinã.Consultati imediat un atelier de service. Vã recomandãm Partenerul Dumneavoastrã Opel
Lampa se aprinde în timpul functionãrii motorului – Defectiune la sistemul electronic al motorului sau al cutiei de viteze. Sistemul electronic va comuta pe un program de functionare în caz de urgentã, consumul de combustibil poate creste si poate fi afectatã negativmanevrabilitatea autovehiculului.
Se aprinde simultan cu afisarea mesajului InSP4 pe afisajul de service- Evacuati apa din filtrul de motorinã.Consultati imediat un atelier de service. Vã recomandãm Partenerul Dumneavoastrã Opel
- bezart
- **
- 187 mesaje
- din 05 Nov 2012
- Corsa 2012 12 XER
- Bucuresti
bezart
- Mesaje scrise: 187
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2012 12 XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2012
- Mesaj Privat
ioan.urma
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2013
- Mesaj Privat
Salutare,
Am citit problemele relativ la aprinderea martorului. Problema mea este ca martorul "masina cu cheie" NU se aprinde niciodata. Nici cand pun contactul. Se poate sa nu am asa ceva? Mentionez ca filtrul de particule nu este anulat.
Multumesc.
Opel Corsa D , 2007, 1.3.cdti (Z13DTJ), DPF, ABS, ESP, 75 CP.
Am citit problemele relativ la aprinderea martorului. Problema mea este ca martorul "masina cu cheie" NU se aprinde niciodata. Nici cand pun contactul. Se poate sa nu am asa ceva? Mentionez ca filtrul de particule nu este anulat.
Multumesc.
Opel Corsa D , 2007, 1.3.cdti (Z13DTJ), DPF, ABS, ESP, 75 CP.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
ioan.urma
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2013
- Mesaj Privat
- corsablue
- ****
- 2,790 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,790
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
ioan.urma
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2013
- Mesaj Privat
- corsablue
- ****
- 2,790 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,790
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
ioan.urma
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2013
- Mesaj Privat
marian955
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2008 z13dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2013
- Mesaj Privat
salutare tuturor!
Sunt proaspat proprietar de Corsa D, si din pacate vin cu prima postare cu o problema (dar e doar o coincidenta, am fost mereu membru activ pe forumurile masinilor pe care le-am avut pana acum):
Vineri am ales o Corsa D (1.3, 55kw), pe care, dupa ce am vazut-o ca merge bine, am dus-o la o verificare la service-ul unde duc toate masinile si din casa si de unde lucrez. La mecanica statea ok (avea de schimbat doar o bieleta si o flansa), iar la motor singurul lucru dubios a fost ca avea conducta de retur de motorina lipita (dar lipita bine)
Bun, la diagnoza mi-au aparut 3 erori: doua legate de circuitul diesel (pe care le-am pus pe seama conductei lipite) si una de la EGR. bun, le stergem, si ma uit pe afara la EGR: se vedea ca se umblase la el candva (masina are 130.000), pt ca suruburile nu mai erau perfecte (probabil se umblase la unghi si s-a mai stricat capul torx). Bun, pe moment, eu si cu cei de la service ne-am pus diagnosticul intern ca probabil cand s-a umbla la EGR mai demult s-a atins conducta de retur, care a pocnit, a dat eroare si s-a reparat. Acum, probabil s-a infundat din nou EGR-ul si d-aia e ultima in lista. Am sters erorile, am pornit motorul din nou, nicio problema, mers rotund.
Azi m-am vazut cu oamenii, am luat masina, am facut actele, dupa 5km s-a aprins martorul cu cheie, iar cand e aprins, masina nu mai trece de 3500 de ture (un fel de safe mode). Opresc motorul, se stinge, cum trec de 30km/h sau turez peste 3500, se aprinde iar, si intra in acelasi mod de functionare. Din cand in cand, a mai plecat si cu el stins, si m-a lasat sa merg normal (si chiar a mers normal, fara figuri), dar putin, 2 minute.
Maine ajung abia dupa-amiaza cu ea in service, sa vad exact care din erori s-a reintors. Intrebarea mea pentru voi este: care sunt sansele sa fie altceva in afara de EGR (senzor de presiune ceva?) ? se poate verifica ceva din variante si fara diagnoza, ca sa ma mai linistesc pana maine (sau sa duc masina inapoi)?
Sunt proaspat proprietar de Corsa D, si din pacate vin cu prima postare cu o problema (dar e doar o coincidenta, am fost mereu membru activ pe forumurile masinilor pe care le-am avut pana acum):
Vineri am ales o Corsa D (1.3, 55kw), pe care, dupa ce am vazut-o ca merge bine, am dus-o la o verificare la service-ul unde duc toate masinile si din casa si de unde lucrez. La mecanica statea ok (avea de schimbat doar o bieleta si o flansa), iar la motor singurul lucru dubios a fost ca avea conducta de retur de motorina lipita (dar lipita bine)
Bun, la diagnoza mi-au aparut 3 erori: doua legate de circuitul diesel (pe care le-am pus pe seama conductei lipite) si una de la EGR. bun, le stergem, si ma uit pe afara la EGR: se vedea ca se umblase la el candva (masina are 130.000), pt ca suruburile nu mai erau perfecte (probabil se umblase la unghi si s-a mai stricat capul torx). Bun, pe moment, eu si cu cei de la service ne-am pus diagnosticul intern ca probabil cand s-a umbla la EGR mai demult s-a atins conducta de retur, care a pocnit, a dat eroare si s-a reparat. Acum, probabil s-a infundat din nou EGR-ul si d-aia e ultima in lista. Am sters erorile, am pornit motorul din nou, nicio problema, mers rotund.
Azi m-am vazut cu oamenii, am luat masina, am facut actele, dupa 5km s-a aprins martorul cu cheie, iar cand e aprins, masina nu mai trece de 3500 de ture (un fel de safe mode). Opresc motorul, se stinge, cum trec de 30km/h sau turez peste 3500, se aprinde iar, si intra in acelasi mod de functionare. Din cand in cand, a mai plecat si cu el stins, si m-a lasat sa merg normal (si chiar a mers normal, fara figuri), dar putin, 2 minute.
Maine ajung abia dupa-amiaza cu ea in service, sa vad exact care din erori s-a reintors. Intrebarea mea pentru voi este: care sunt sansele sa fie altceva in afara de EGR (senzor de presiune ceva?) ? se poate verifica ceva din variante si fara diagnoza, ca sa ma mai linistesc pana maine (sau sa duc masina inapoi)?
marian955
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2008 z13dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2013
- Mesaj Privat
13but
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Ilfov
- Masina: Corsa 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2013
- Mesaj Privat
Salutare tuturor!
Sunt posesor la fel ca si voi de un opel corsa D, din pacate am si eu aceeasi problema la fel cu are marian955 la acelasi tip de motor 1.3 75cp, problema sta in felul urmator, in treptele 1,2 in mers pot sa turez motorul peste 4000-4500 de ture, dar in treptele 3,4 si 5, daca am spre ex. 2500 de turati in oricare din cele 3 trepte mentionate si accelerez brusc sa depasesc se tureaza pana la 2800-3000 si in acele momente m-i se aprinde martorul ''masina cu cheie'' si intra in regim de urgenta....
Am fost la 5 service-uri inclusiv la opel si la toti pe diagnoza a aparul codul "P0234-07 Boost Pressure High Pressure'', mentionez ca dupa ce intra in regimul de urgenta nu mai trece de 3500 de turati, daca opresc motorul si il repornesc dispare eroarea...La toti ce care am fost au inceput sa zica fiecare varianta lui adica : ''ca poate sa fie turbina ( am fost la ce de la turbo mecanica si la Marcel de la Paci Militari, si au zis ca nu are nici o legatura turbina), alti au zis ca poate sa fie senzorul de presiune de pe galeria de admisie( am verificat nu este nici ala) altu ca poate sa fie vreun furtun de la admisie crapat( am verificat nu este nici aici)EGR nu este ca nu scoate fir de fum....
Ma puteti ajuta si pe mine va rog frumos daca ati avut vreodata acest cod sau marian955 ai reusit sa rezolvi problema?...daca rezolvi te rog sa imi spui si mie ca nu stiu ce sa mai fac si unde sa ma mai duc cu masina am dat pana acuma 1000 RON numai pe raspunsuri care au inceput cu '' poate sa fie'' adica nimic sigur....
Va multumesc din tot sufletul daca ma-ti putea ajuta sa repar aceasta problema! masina a fost luata de la reprezentanta de noua si are 162.523 km dar 140.000km sunt facuti in afara tari a fost masina surori mele si cand a plecat din tara a luat si masina, si s-a mers sportiv cu masina....
Sunt posesor la fel ca si voi de un opel corsa D, din pacate am si eu aceeasi problema la fel cu are marian955 la acelasi tip de motor 1.3 75cp, problema sta in felul urmator, in treptele 1,2 in mers pot sa turez motorul peste 4000-4500 de ture, dar in treptele 3,4 si 5, daca am spre ex. 2500 de turati in oricare din cele 3 trepte mentionate si accelerez brusc sa depasesc se tureaza pana la 2800-3000 si in acele momente m-i se aprinde martorul ''masina cu cheie'' si intra in regim de urgenta....
Am fost la 5 service-uri inclusiv la opel si la toti pe diagnoza a aparul codul "P0234-07 Boost Pressure High Pressure'', mentionez ca dupa ce intra in regimul de urgenta nu mai trece de 3500 de turati, daca opresc motorul si il repornesc dispare eroarea...La toti ce care am fost au inceput sa zica fiecare varianta lui adica : ''ca poate sa fie turbina ( am fost la ce de la turbo mecanica si la Marcel de la Paci Militari, si au zis ca nu are nici o legatura turbina), alti au zis ca poate sa fie senzorul de presiune de pe galeria de admisie( am verificat nu este nici ala) altu ca poate sa fie vreun furtun de la admisie crapat( am verificat nu este nici aici)EGR nu este ca nu scoate fir de fum....
Ma puteti ajuta si pe mine va rog frumos daca ati avut vreodata acest cod sau marian955 ai reusit sa rezolvi problema?...daca rezolvi te rog sa imi spui si mie ca nu stiu ce sa mai fac si unde sa ma mai duc cu masina am dat pana acuma 1000 RON numai pe raspunsuri care au inceput cu '' poate sa fie'' adica nimic sigur....
Va multumesc din tot sufletul daca ma-ti putea ajuta sa repar aceasta problema! masina a fost luata de la reprezentanta de noua si are 162.523 km dar 140.000km sunt facuti in afara tari a fost masina surori mele si cand a plecat din tara a luat si masina, si s-a mers sportiv cu masina....
corsaklu
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Braila
- Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2013
- Mesaj Privat
- madalinalazar
- *
- 1 mesaje
- din 12 Nov 2013
- Corsa 2007 1783143
- Bucuresti
madalinalazar
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007 1783143
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Nov 2013
- Mesaj Privat
Buna dimineata! Acum 3 saptamani mi s-a aprins becul asta si s-a stins singur dupa un minut. Am neglijat problema si nu m-am dus la service. Aseara, in drumul spre casa s-a aprins si s-a stins de doua ori in intervalul a 10 minute. Am vrut sa ma duc la service, dar inchisesera. Sunt speriata si nu as vrea sa astept pana luni. Are cineva de aici tester ca sa putem face o diagnoza?