marinikkk
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Prahova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2009
- Mesaj Privat
Buna ziua ,
Am si eu un opel astra H an fabricatie 2004 luna 10 , motor Z17DTH 74 KW.
Am avut ceva probleme cu chiulasa a fost fisurata. Am remediat problema dar la motarea acesteia dupa cativa km a inceput sa se auda un suierat din zona turbinei.Mai exact din zona unui ax. Daca tin axul fix cu mana suieratul respectiv inceteaza. Am inteles ca s-ar fi descentrat axul respectiv.
Am inteles ca ar trebui reconditionata turbina.......v-as ruga daca ati putea sa ma ghidati catre un astfel de service sau daca aveti alta solutie sunt deschis sugestiilor.
P.S am incercat undeva prin chitila mogosoaia.....si mi-a spus baiatul ca nu poate ca nu are kit de reparatie intrucat turbina este mitsubishi.
Ati fost de acord cu regulamentul, atunci cand ati deschis acest topic,considerati ca a fost respectat, acordul ?
Titlu,descriere.....cautare.
edit by Stefan Tolos.
Am si eu un opel astra H an fabricatie 2004 luna 10 , motor Z17DTH 74 KW.
Am avut ceva probleme cu chiulasa a fost fisurata. Am remediat problema dar la motarea acesteia dupa cativa km a inceput sa se auda un suierat din zona turbinei.Mai exact din zona unui ax. Daca tin axul fix cu mana suieratul respectiv inceteaza. Am inteles ca s-ar fi descentrat axul respectiv.
Am inteles ca ar trebui reconditionata turbina.......v-as ruga daca ati putea sa ma ghidati catre un astfel de service sau daca aveti alta solutie sunt deschis sugestiilor.
P.S am incercat undeva prin chitila mogosoaia.....si mi-a spus baiatul ca nu poate ca nu are kit de reparatie intrucat turbina este mitsubishi.
Ati fost de acord cu regulamentul, atunci cand ati deschis acest topic,considerati ca a fost respectat, acordul ?
Titlu,descriere.....cautare.
edit by Stefan Tolos.
- livcro
- ******
- 4,575 mesaje
- din 22 Jul 2005
- Grandland X 2018 D20DT
- SIBIU-RM. VALCEA
livcro
- Mesaje scrise: 4,575
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
- Masina: Grandland X 2018 D20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2005
- Mesaj Privat
Ai incercat o curatere a turbinei? Poate fi descentrata din cauza depunerilor de calamina in mod neuniform... Sunt si eu in aceeasi situatie cu suieratul...dar se mainifesta la rece; dupa ce se incalzaste motorul, se estompeaza mult.
Pt solutia finala a inlocuirii gasesti firma in Brasov...nu mai stiu cum se numeste...dar dai de ei daca sapi pe forum ..parca in jur de 1900-2000 lei.
Pt solutia finala a inlocuirii gasesti firma in Brasov...nu mai stiu cum se numeste...dar dai de ei daca sapi pe forum ..parca in jur de 1900-2000 lei.
thoreflo
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z 17 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2011
- Mesaj Privat
Cum se recunoaste o turbosuflanta defecta si gravitatea ei?electrovalva-turbo poate defecta turbosuflanta?
Care este rolul electovalvei?Mentionez ca nu-mi arata nici un cod de eroare,doar ca undeva pina in 3000rpm si aprox. 100-110 km/h intra in safe mode(apare cheita si masinuta galbena si imi taie turbo) iar daca incetinesc isi revine dupa care daca accelerez apare din nou si tot asa.
Ieri s-a auzit un suierat mai pronuntat decit pina acum si masina nu mai avea aceeasi putere, dupa care suieratul a disparut dar cred ca si turbo.Am fost la service si am primit urmatorul raspuns:
- electovalva turbo defecta in urma tester-lui
- turbosuflanta defecta(mecanicul zice ca palele turbosuflantei sunt blocate in carcasa incercand sa le invarta cu mana dupa ce a demontat toate furtunele din capatul ei) care trebuie reparata sau schimbata, recomandandu-mi un atelier undeva prin militari pe linga "cocosul rosu" pt reconditionat.
Se poate realiza asa ceva pe o turbina cu geometrie variabila?
Astept sfaturi!multam....
Ati fost de acord cu regulamentul, atunci cand ati deschis acest topic,considerati ca a fost respectat, acordul ?
Titlu,descriere.....cautare.
edit by Stefan Tolos.
Ultima modificare făcută de thoreflo la Sam 08 Jan, 2011 5:18 pm
Care este rolul electovalvei?Mentionez ca nu-mi arata nici un cod de eroare,doar ca undeva pina in 3000rpm si aprox. 100-110 km/h intra in safe mode(apare cheita si masinuta galbena si imi taie turbo) iar daca incetinesc isi revine dupa care daca accelerez apare din nou si tot asa.
Ieri s-a auzit un suierat mai pronuntat decit pina acum si masina nu mai avea aceeasi putere, dupa care suieratul a disparut dar cred ca si turbo.Am fost la service si am primit urmatorul raspuns:
- electovalva turbo defecta in urma tester-lui
- turbosuflanta defecta(mecanicul zice ca palele turbosuflantei sunt blocate in carcasa incercand sa le invarta cu mana dupa ce a demontat toate furtunele din capatul ei) care trebuie reparata sau schimbata, recomandandu-mi un atelier undeva prin militari pe linga "cocosul rosu" pt reconditionat.
Se poate realiza asa ceva pe o turbina cu geometrie variabila?
Astept sfaturi!multam....
Ati fost de acord cu regulamentul, atunci cand ati deschis acest topic,considerati ca a fost respectat, acordul ?
Titlu,descriere.....cautare.
edit by Stefan Tolos.
Ultima modificare făcută de thoreflo la Sam 08 Jan, 2011 5:18 pm
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
marinikkk
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Prahova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2009
- Mesaj Privat
- aco_008
- ******
- 4,219 mesaje
- din 11 Mai 2008
- Astra 2004 Z17DTL
- Prahova
aco_008
- Mesaje scrise: 4,219
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
- livcro
- ******
- 4,575 mesaje
- din 22 Jul 2005
- Grandland X 2018 D20DT
- SIBIU-RM. VALCEA
livcro
- Mesaje scrise: 4,575
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
- Masina: Grandland X 2018 D20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2005
- Mesaj Privat
- boditza
- ***
- 765 mesaje
- din 28 Sep 2006
- Dolj
boditza
- Mesaje scrise: 765
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2006
- Mesaj Privat
livcro a scris:Pai fluiera un pic mai mult...dar asta e . Sper sa fie de la ulei prea subtire sau de la geometrie blocata...studiez continuu problema.
pai e bun uleiul subtire iarna. are fluiditate mai mare si curge peste tot, de aia iarna este recomandat ulei 5w in loc de 10w. cel gros il impinge mai greu . si mie imi fluiera, si tind sa cred ca intra la categoria "asa face toate". am intrebat oameni cu turbine reconditionate(nu noi) si tot asa li se comporta, la unii cu turbine noi sau chiar masini noi nu am avut acces
thoreflo
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z 17 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2011
- Mesaj Privat
- Ciprinhio
- **
- 465 mesaje
- din 20 Jan 2011
- Vectra 2006 Z19DT
- Sibiu
Ciprinhio
- Mesaje scrise: 465
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2011
- Mesaj Privat
butcaalin
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2010
- Mesaj Privat
daniel88
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Aug 2011
- Mesaj Privat
ternipe
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2012
- Mesaj Privat
salutare am si eu o problema la un opel astra h 1.7 z 17dth din 2005 cand o accelerez mai tare peste 3500 mi se aprinde masinuta si nu se mai accelereaza peste 3000 o las mai moale si peste 1 minut dispare masinuta cate o data mi se aprinde masinuta la 4000 de turatii care sa fie buba? in concluzie cand o accelerez brusc si ma duc cu ea la 4000 de turatii se aprinde masinuta
- danut.brutus
- *
- 36 mesaje
- din 08 Apr 2014
- Astra 2006
- Dolj
danut.brutus
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2014
- Mesaj Privat
Am si eu un opel astra h 1.7 cdti din 2005 si turbina fluiera putin..nu face zgomot urat,dar am auzit alte opeluri care nu scot sunetul acela..nu am curatat niciodata EGR ..ce ar putea fi ? am mai auzit ca s-ar putea si din uleiul de la motor ? nu ma pricep foarte bine e prima masina diesel pana acum.