vladut50
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Maramures
- Masina: Combo 2009 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2013
- Mesaj Privat
Salutare!
Din cand in cand gasesc cate o pata ciudata destul de mare de lichid sub masina (poza atasament), in zona motorului, putin spre dreapta. Am crezut ca e ulei, dar la motor nivelul de ulei e acelasi de fiecare data. Am verificat pata cu degetul si eu si un prieten si el zice ca ar fi motorina. Am pus un servetel pe pata si lichidul e destul de negru. La un service zicea domnu ca nu ar fi motorina si trebuie verificat dar nu avea timp atunci.
Cateodata apare o pata mare (atasament) dupa 1-2 zile de stationare, altadata nu apare nimic zile intregi.
Simptome (nu stiu daca toate au legatura cu pata):
- pete de lichid sub masina, doar din cand in cand, totusi destul de des. De 2 zile de cand nu mai folosesc incalzirea nu mai apare pata.
- in unele pozitii ale volanului, in mers, se auzea un tiuit subtire la roti, insa de vreo saptamana a disparut tiuitul
- de cateva zile se simte o intarziere la accelaratie, cam 0,5 sec, totusi, nu era intarzierea asta pana acum. (Puterea motorului e aceeiasi)
- cateodata mai da cate un mic sut la pornirea de la semafor
am un beculet pornit la bord, insa la tester mi-a zis ca e o bujie de preincalzire, insa nu e grav
Opel Corsa, 2005, 115000 km, distributie schimbata de 6 luni
Sunt in Franta si fac zilnic 100-150 de km cu masina.
Ce ar putea fi? Lichid cutie de viteze, lichid directie, aer conditionat (pornescincalzirea zilnic)? Se multumeste anticipat!
Din cand in cand gasesc cate o pata ciudata destul de mare de lichid sub masina (poza atasament), in zona motorului, putin spre dreapta. Am crezut ca e ulei, dar la motor nivelul de ulei e acelasi de fiecare data. Am verificat pata cu degetul si eu si un prieten si el zice ca ar fi motorina. Am pus un servetel pe pata si lichidul e destul de negru. La un service zicea domnu ca nu ar fi motorina si trebuie verificat dar nu avea timp atunci.
Cateodata apare o pata mare (atasament) dupa 1-2 zile de stationare, altadata nu apare nimic zile intregi.
Simptome (nu stiu daca toate au legatura cu pata):
- pete de lichid sub masina, doar din cand in cand, totusi destul de des. De 2 zile de cand nu mai folosesc incalzirea nu mai apare pata.
- in unele pozitii ale volanului, in mers, se auzea un tiuit subtire la roti, insa de vreo saptamana a disparut tiuitul
- de cateva zile se simte o intarziere la accelaratie, cam 0,5 sec, totusi, nu era intarzierea asta pana acum. (Puterea motorului e aceeiasi)
- cateodata mai da cate un mic sut la pornirea de la semafor
am un beculet pornit la bord, insa la tester mi-a zis ca e o bujie de preincalzire, insa nu e grav
Opel Corsa, 2005, 115000 km, distributie schimbata de 6 luni
Sunt in Franta si fac zilnic 100-150 de km cu masina.
Ce ar putea fi? Lichid cutie de viteze, lichid directie, aer conditionat (pornescincalzirea zilnic)? Se multumeste anticipat!
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
vladut50
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Maramures
- Masina: Combo 2009 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2013
- Mesaj Privat
liviu2004- Suspendat
- 2,323 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,323
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
vladut50
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Maramures
- Masina: Combo 2009 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2013
- Mesaj Privat
- corsablue
- ****
- 2,790 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,790
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
Nu ai dat detalii despre motorizare, dar in 2005 Corsa se echipa doar cu un motor diesel, 1.3 cdti.
Verifica nivelul lichidului de racire ca sa scapi si de emotiile legate de incalzire vei constata ca e in regula.
Pompa de inalta presiune are niste garnituri si se uzeaza. Contactul motorina-cauciuc e daunator pentru cauciuc. E boala la 1.3 cdti. Pompa o gasesti dupa ce deschizi capota motor si scoti capacul de plastic de pe motor spre filtru de motorina, cutia de viteze si cutia cu sigurante, adica in fata volanului. Este fixata pe capacul chiulasei in coada unei axe cu came (care o si antreneaza de altfel). Nu este dificil de remediat, dar daca nu te pricepi la mecanica apeleaza la specialist!
Verifica nivelul lichidului de racire ca sa scapi si de emotiile legate de incalzire vei constata ca e in regula.
Pompa de inalta presiune are niste garnituri si se uzeaza. Contactul motorina-cauciuc e daunator pentru cauciuc. E boala la 1.3 cdti. Pompa o gasesti dupa ce deschizi capota motor si scoti capacul de plastic de pe motor spre filtru de motorina, cutia de viteze si cutia cu sigurante, adica in fata volanului. Este fixata pe capacul chiulasei in coada unei axe cu came (care o si antreneaza de altfel). Nu este dificil de remediat, dar daca nu te pricepi la mecanica apeleaza la specialist!
vladut50
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Maramures
- Masina: Combo 2009 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2013
- Mesaj Privat
vladut50
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Maramures
- Masina: Combo 2009 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2013
- Mesaj Privat