Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • vladut50

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Combo 2009 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Salutare!
Din cand in cand gasesc cate o pata ciudata destul de mare de lichid sub masina (poza atasament), in zona motorului, putin spre dreapta. Am crezut ca e ulei, dar la motor nivelul de ulei e acelasi de fiecare data. Am verificat pata cu degetul si eu si un prieten si el zice ca ar fi motorina. Am pus un servetel pe pata si lichidul e destul de negru. La un service zicea domnu ca nu ar fi motorina si trebuie verificat dar nu avea timp atunci.

Cateodata apare o pata mare (atasament) dupa 1-2 zile de stationare, altadata nu apare nimic zile intregi.

Simptome (nu stiu daca toate au legatura cu pata):
- pete de lichid sub masina, doar din cand in cand, totusi destul de des. De 2 zile de cand nu mai folosesc incalzirea nu mai apare pata.
- in unele pozitii ale volanului, in mers, se auzea un tiuit subtire la roti, insa de vreo saptamana a disparut tiuitul
- de cateva zile se simte o intarziere la accelaratie, cam 0,5 sec, totusi, nu era intarzierea asta pana acum. (Puterea motorului e aceeiasi)
- cateodata mai da cate un mic sut la pornirea de la semafor
am un beculet pornit la bord, insa la tester mi-a zis ca e o bujie de preincalzire, insa nu e grav


Opel Corsa, 2005, 115000 km, distributie schimbata de 6 luni
Sunt in Franta si fac zilnic 100-150 de km cu masina.


Ce ar putea fi? Lichid cutie de viteze, lichid directie, aer conditionat (pornescincalzirea zilnic)? Se multumeste anticipat!
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Bine ai venit.
Cel mai probabil este lichid de servodirectie. Verifica nivelul in borcan si vezi daca sunt ude burdufele de la bieletele de direcþie.
  • vladut50

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Combo 2009 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Merci!
O sa incerc sa gasesc borcanul cu pricina Smile
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
o sa cauti mult si bine. Corsa are servo electric, nu te mai lua dupa toti de pe forum.
  • vladut50

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Combo 2009 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Inseamna ca de probleme cu servo am scapat. Sa vedem ce a ramas... Am vorbit azi la 2 service-uri..ma duc pe la ora 2 sa verificam buba.
Oare sistemul de incalzire scoate ceva lichid?
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,790
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Nu ai dat detalii despre motorizare, dar in 2005 Corsa se echipa doar cu un motor diesel, 1.3 cdti.
Verifica nivelul lichidului de racire ca sa scapi si de emotiile legate de incalzire Smile vei constata ca e in regula.
Pompa de inalta presiune are niste garnituri si se uzeaza. Contactul motorina-cauciuc e daunator pentru cauciuc. E boala la 1.3 cdti. Pompa o gasesti dupa ce deschizi capota motor si scoti capacul de plastic de pe motor spre filtru de motorina, cutia de viteze si cutia cu sigurante, adica in fata volanului. Este fixata pe capacul chiulasei in coada unei axe cu came (care o si antreneaza de altfel). Nu este dificil de remediat, dar daca nu te pricepi la mecanica apeleaza la specialist!
  • vladut50

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Combo 2009 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Da, e 1.3 diesel. O sa ii spun la domnul de la service toate astea. Sa vedem cum o sa ii traduc denumirile astea in franceza. Merci de ajutor.
  • vladut50

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Combo 2009 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Se pare ca pe la pompa de inalta presiune (sper ca bine am zis) se scurge motorina. Problema e ca picura pe furtunul de la radioator si incet incet se umfla. Din ce am inteles, trebuie schimbata ceva garnitura la polpa cu pricina.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR