- vlad_pl_27
- OP
- 179 mesaje
- din 18 Nov 2011
- Vectra 2001 y20dth
- Hunedoara
vlad_pl_27
- Mesaje scrise: 179
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Nov 2011
- Mesaj Privat
Salut,
Cred ca am mai scris despre problema mea cu masina, sincer deschid o noua pagina in speranta ca poate reusesc sa rezolv si eu problema.
1 Nu mai am presiune turbo desi am electrovalva turbo.
2 Am fost cu masina la mai multi mecanici nimeni nu stie.
3 Ca sa nu ajung sa cumpar nu stiu cate piese si sa le cumpar doar ca sa le am de schimb va cer ajutorul.
Masina mea nu mai are presiune turbo, mai exact cand incerc sa plec de pe loc cu a 1 a trebuie sa apas acceleratia destul de mult ca sa pot pleca daca nu da ca moare.
Cand ajung cu masina undeva intre 2700-3000 rpm atunci simt ca ar intra turbo nu de alta dar simt incepe sa traga cum trebuie, pana la 2700 rpm merge ca si cum nu as avea turbo deloc pe masina.
Daca merg in viteza a 3 a cam 30 de secunde imi apare martorul in bord si nu mai am presiune turbo deloc.
Imi apare o singura eroare P1125.
Am inteles ca poate sa fie ( debitmetru, senzorul galerie admisie, senzor barometric, electrovalva turbo sau EGR)
Am facut un test la masina si am observat ca nu creste presiunea turbo ramane tot la 1.1. bar ca la relantii desi normal ar fii trebuit sa creasca,am salvat valoriile reale pe care am sa le copiez si aici.
Daca ma puteti ajuta si pe mine raman dator.
Valori reale:
Tensiune sistem,14.3 V
Semnal senzor poziþie pedalã,48.3 %
Contact ralanti,0V inactiv
Senzor masã aer,496 mg/cursã
Senzor barometric,1.0 bar
Comandã -Presiune turbo,1.9 bar
Presiune turbo,1.1 bar
Temperatura aer admisie,19 °C
Temperaturã lichid rãcire,70 °C
Temperatura ulei motor,65 °C
Temperatura combustibil,36 °C
Contact 1 fârnã,Inactiv
Contact 2 frânã,12V inactiv
Contact ambreiaj,Inactiv
Comutator info climã,0V inactiv
Electroventil oprire combustibil,Activ
Început de injecþie,39.0 grade
Inceput de injecþie calculat,12.9 grade
Inceput de injecþie real,13.1 grade
Cantitate injectatã calculatã,17.2 mg/cursã
Cantitate injectatã,16.2 mg/cursã
Factor de umplere la ventil de reglaj pres. turbo,65.0 %
Comandã EGR(Exhaust Gas Reciculation),1.300 mg/cursã
Factor de umplere AGR,3 %
Factor de umplere la ventil comandã turbionare,0.0 %
Turaþie prescrisã de ralanti,840 RPM
Turaþie motor,4.234 RPM
Turaþie pompã,2.117 RPM
Diagnostic releu preâncãlzire,Inactiv
Releu preâncãlzire,12V inactiv
Tasta (I) (setare/accelerare),Inactiv
Tasta (R) (setare/decelerare),Inactiv
Tasta (O) (deconectare),Activ
Vitezã vehicul,0 km/h
Viteza prescrisã,0 km/h
Releu climã,12V inactiv
Martor(motor),Decon.12V
Martor timp de preâncãlzire,Decon.12V
Diagnozã de înaltã presiune 1,0 Numãr
Diagnozã de înaltã presiune 2,0 Numãr
Funcþia imobilizator programatã,Da
Timp de aºteptare de securitate,Inactiv
Cred ca am mai scris despre problema mea cu masina, sincer deschid o noua pagina in speranta ca poate reusesc sa rezolv si eu problema.
1 Nu mai am presiune turbo desi am electrovalva turbo.
2 Am fost cu masina la mai multi mecanici nimeni nu stie.
3 Ca sa nu ajung sa cumpar nu stiu cate piese si sa le cumpar doar ca sa le am de schimb va cer ajutorul.
Masina mea nu mai are presiune turbo, mai exact cand incerc sa plec de pe loc cu a 1 a trebuie sa apas acceleratia destul de mult ca sa pot pleca daca nu da ca moare.
Cand ajung cu masina undeva intre 2700-3000 rpm atunci simt ca ar intra turbo nu de alta dar simt incepe sa traga cum trebuie, pana la 2700 rpm merge ca si cum nu as avea turbo deloc pe masina.
Daca merg in viteza a 3 a cam 30 de secunde imi apare martorul in bord si nu mai am presiune turbo deloc.
Imi apare o singura eroare P1125.
Am inteles ca poate sa fie ( debitmetru, senzorul galerie admisie, senzor barometric, electrovalva turbo sau EGR)
Am facut un test la masina si am observat ca nu creste presiunea turbo ramane tot la 1.1. bar ca la relantii desi normal ar fii trebuit sa creasca,am salvat valoriile reale pe care am sa le copiez si aici.
Daca ma puteti ajuta si pe mine raman dator.
Valori reale:
Tensiune sistem,14.3 V
Semnal senzor poziþie pedalã,48.3 %
Contact ralanti,0V inactiv
Senzor masã aer,496 mg/cursã
Senzor barometric,1.0 bar
Comandã -Presiune turbo,1.9 bar
Presiune turbo,1.1 bar
Temperatura aer admisie,19 °C
Temperaturã lichid rãcire,70 °C
Temperatura ulei motor,65 °C
Temperatura combustibil,36 °C
Contact 1 fârnã,Inactiv
Contact 2 frânã,12V inactiv
Contact ambreiaj,Inactiv
Comutator info climã,0V inactiv
Electroventil oprire combustibil,Activ
Început de injecþie,39.0 grade
Inceput de injecþie calculat,12.9 grade
Inceput de injecþie real,13.1 grade
Cantitate injectatã calculatã,17.2 mg/cursã
Cantitate injectatã,16.2 mg/cursã
Factor de umplere la ventil de reglaj pres. turbo,65.0 %
Comandã EGR(Exhaust Gas Reciculation),1.300 mg/cursã
Factor de umplere AGR,3 %
Factor de umplere la ventil comandã turbionare,0.0 %
Turaþie prescrisã de ralanti,840 RPM
Turaþie motor,4.234 RPM
Turaþie pompã,2.117 RPM
Diagnostic releu preâncãlzire,Inactiv
Releu preâncãlzire,12V inactiv
Tasta (I) (setare/accelerare),Inactiv
Tasta (R) (setare/decelerare),Inactiv
Tasta (O) (deconectare),Activ
Vitezã vehicul,0 km/h
Viteza prescrisã,0 km/h
Releu climã,12V inactiv
Martor(motor),Decon.12V
Martor timp de preâncãlzire,Decon.12V
Diagnozã de înaltã presiune 1,0 Numãr
Diagnozã de înaltã presiune 2,0 Numãr
Funcþia imobilizator programatã,Da
Timp de aºteptare de securitate,Inactiv
suspended-9452- Suspendat
- 2,449 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Astra 2016 B14XER
- Prahova
suspended-9452- Mesaje scrise: 2,449
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2016 B14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
din pacate distanta este mare...
spun asta pt. ca te pot ajuta in rezolvarea problemei doar daca sunt langa masina. Pt. teste este absolut necesar un aparat de vidat cu manometru.
In primul rand fa urmatorul lucru:
desfa cele 2 suruburi de la capsula vacuumatica situata pe turbina si apoi trage de ea, actionand in acest fel tija turbinei la maxim trasa.Dupa ce legi cumva sau pui pe cineva sa tina trasa capsula cu tot cu tija, porneste masina si vezi ce presiune ai .Daca e ok, mai vorbim aici ce ai de facut in continuare.
spun asta pt. ca te pot ajuta in rezolvarea problemei doar daca sunt langa masina. Pt. teste este absolut necesar un aparat de vidat cu manometru.
In primul rand fa urmatorul lucru:
desfa cele 2 suruburi de la capsula vacuumatica situata pe turbina si apoi trage de ea, actionand in acest fel tija turbinei la maxim trasa.Dupa ce legi cumva sau pui pe cineva sa tina trasa capsula cu tot cu tija, porneste masina si vezi ce presiune ai .Daca e ok, mai vorbim aici ce ai de facut in continuare.
- vlad_pl_27
- OP
- 179 mesaje
- din 18 Nov 2011
- Vectra 2001 y20dth
- Hunedoara
vlad_pl_27
- Mesaje scrise: 179
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Nov 2011
- Mesaj Privat
- vlad_pl_27
- OP
- 179 mesaje
- din 18 Nov 2011
- Vectra 2001 y20dth
- Hunedoara
vlad_pl_27
- Mesaje scrise: 179
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Nov 2011
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
nu vede presiunea pe care o face turbina si atunci merge in Limp mode adica pe avarie sau altfel spus cam cum iti merge tie acum...
Varifica toate furtunasele de vacum de la EGR, clapetele de pe galeria de admisie, turbina sa nu fie sparte si sa fie puse la locul lor toate apoi poti incerca sa vezi cum merge cu mufa de la senzorul de pe galeria de admisie scoasa (inainte sa pornesti motorul nu in timpul mersului acestuia) respectiv apoi cu cea de la debitmetru scoasa (la fel inainte sa pornesti motorul) si vezi cu care merge mai bine si in functie de asta sti ce este dus...
Varifica toate furtunasele de vacum de la EGR, clapetele de pe galeria de admisie, turbina sa nu fie sparte si sa fie puse la locul lor toate apoi poti incerca sa vezi cum merge cu mufa de la senzorul de pe galeria de admisie scoasa (inainte sa pornesti motorul nu in timpul mersului acestuia) respectiv apoi cu cea de la debitmetru scoasa (la fel inainte sa pornesti motorul) si vezi cu care merge mai bine si in functie de asta sti ce este dus...
- vlad_pl_27
- OP
- 179 mesaje
- din 18 Nov 2011
- Vectra 2001 y20dth
- Hunedoara
vlad_pl_27
- Mesaje scrise: 179
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Nov 2011
- Mesaj Privat
suspended-9452- Suspendat
- 2,449 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Astra 2016 B14XER
- Prahova
suspended-9452- Mesaje scrise: 2,449
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2016 B14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
- vlad_pl_27
- OP
- 179 mesaje
- din 18 Nov 2011
- Vectra 2001 y20dth
- Hunedoara
vlad_pl_27
- Mesaje scrise: 179
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Nov 2011
- Mesaj Privat
Marius pacat ca nu ai mai multe clone ca multi dintre noi care avem probleme cu masinile acum o duceam foarte bine.
Spune-mi te rog este posibil cand a curatat senzorul de pe galeria de admisie cu nu stiu ce solutie si cu motorina sa se strice senzorul?
Imi era mult mai usor daca era cineva de prin zona care sa-mi poata imprumuta un senzor de admisie sau un debitmetru.
Faza ii ca nu inteleg de ce pana la 2700 rpm furtunul de la intercooler nu se intareste deloc ca pot sa-l strang cu mana, iar dupa 2700 rpm sa inceapa sa se intareasca.
Spune-mi te rog este posibil cand a curatat senzorul de pe galeria de admisie cu nu stiu ce solutie si cu motorina sa se strice senzorul?
Imi era mult mai usor daca era cineva de prin zona care sa-mi poata imprumuta un senzor de admisie sau un debitmetru.
Faza ii ca nu inteleg de ce pana la 2700 rpm furtunul de la intercooler nu se intareste deloc ca pot sa-l strang cu mana, iar dupa 2700 rpm sa inceapa sa se intareasca.
suspended-9452- Suspendat
- 2,449 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Astra 2016 B14XER
- Prahova
suspended-9452- Mesaje scrise: 2,449
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2016 B14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
Danezu266
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2012
- Mesaj Privat
vlad_pl_27 a scris:Salut,
Cred ca am mai scris despre problema mea cu masina, sincer deschid o noua pagina in speranta ca poate reusesc sa rezolv si eu problema.
1 Nu mai am presiune turbo desi am electrovalva turbo.
2 Am fost cu masina la mai multi mecanici nimeni nu stie.
3 Ca sa nu ajung sa cumpar nu stiu cate piese si sa le cumpar doar ca sa le am de schimb va cer ajutorul.
Masina mea nu mai are presiune turbo, mai exact cand incerc sa plec de pe loc cu a 1 a trebuie sa apas acceleratia destul de mult ca sa pot pleca daca nu da ca moare.
Cand ajung cu masina undeva intre 2700-3000 rpm atunci simt ca ar intra turbo nu de alta dar simt incepe sa traga cum trebuie, pana la 2700 rpm merge ca si cum nu as avea turbo deloc pe masina.
Daca merg in viteza a 3 a cam 30 de secunde imi apare martorul in bord si nu mai am presiune turbo deloc.
Imi apare o singura eroare P1125.
Am inteles ca poate sa fie ( debitmetru, senzorul galerie admisie, senzor barometric, electrovalva turbo sau EGR)
Am facut un test la masina si am observat ca nu creste presiunea turbo ramane tot la 1.1. bar ca la relantii desi normal ar fii trebuit sa creasca,am salvat valoriile reale pe care am sa le copiez si aici.
Daca ma puteti ajuta si pe mine raman dator.
Valori reale:
Tensiune sistem,14.3 V
Semnal senzor poziþie pedalã,48.3 %
Contact ralanti,0V inactiv
Senzor masã aer,496 mg/cursã
Senzor barometric,1.0 bar
Comandã -Presiune turbo,1.9 bar
Presiune turbo,1.1 bar
Temperatura aer admisie,19 °C
Temperaturã lichid rãcire,70 °C
Temperatura ulei motor,65 °C
Temperatura combustibil,36 °C
Contact 1 fârnã,Inactiv
Contact 2 frânã,12V inactiv
Contact ambreiaj,Inactiv
Comutator info climã,0V inactiv
Electroventil oprire combustibil,Activ
Început de injecþie,39.0 grade
Inceput de injecþie calculat,12.9 grade
Inceput de injecþie real,13.1 grade
Cantitate injectatã calculatã,17.2 mg/cursã
Cantitate injectatã,16.2 mg/cursã
Factor de umplere la ventil de reglaj pres. turbo,65.0 %
Comandã EGR(Exhaust Gas Reciculation),1.300 mg/cursã
Factor de umplere AGR,3 %
Factor de umplere la ventil comandã turbionare,0.0 %
Turaþie prescrisã de ralanti,840 RPM
Turaþie motor,4.234 RPM
Turaþie pompã,2.117 RPM
Diagnostic releu preâncãlzire,Inactiv
Releu preâncãlzire,12V inactiv
Tasta (I) (setare/accelerare),Inactiv
Tasta (R) (setare/decelerare),Inactiv
Tasta (O) (deconectare),Activ
Vitezã vehicul,0 km/h
Viteza prescrisã,0 km/h
Releu climã,12V inactiv
Martor(motor),Decon.12V
Martor timp de preâncãlzire,Decon.12V
Diagnozã de înaltã presiune 1,0 Numãr
Diagnozã de înaltã presiune 2,0 Numãr
Funcþia imobilizator programatã,Da
Timp de aºteptare de securitate,Inactiv
Cred ca am mai scris despre problema mea cu masina, sincer deschid o noua pagina in speranta ca poate reusesc sa rezolv si eu problema.
1 Nu mai am presiune turbo desi am electrovalva turbo.
2 Am fost cu masina la mai multi mecanici nimeni nu stie.
3 Ca sa nu ajung sa cumpar nu stiu cate piese si sa le cumpar doar ca sa le am de schimb va cer ajutorul.
Masina mea nu mai are presiune turbo, mai exact cand incerc sa plec de pe loc cu a 1 a trebuie sa apas acceleratia destul de mult ca sa pot pleca daca nu da ca moare.
Cand ajung cu masina undeva intre 2700-3000 rpm atunci simt ca ar intra turbo nu de alta dar simt incepe sa traga cum trebuie, pana la 2700 rpm merge ca si cum nu as avea turbo deloc pe masina.
Daca merg in viteza a 3 a cam 30 de secunde imi apare martorul in bord si nu mai am presiune turbo deloc.
Imi apare o singura eroare P1125.
Am inteles ca poate sa fie ( debitmetru, senzorul galerie admisie, senzor barometric, electrovalva turbo sau EGR)
Am facut un test la masina si am observat ca nu creste presiunea turbo ramane tot la 1.1. bar ca la relantii desi normal ar fii trebuit sa creasca,am salvat valoriile reale pe care am sa le copiez si aici.
Daca ma puteti ajuta si pe mine raman dator.
Valori reale:
Tensiune sistem,14.3 V
Semnal senzor poziþie pedalã,48.3 %
Contact ralanti,0V inactiv
Senzor masã aer,496 mg/cursã
Senzor barometric,1.0 bar
Comandã -Presiune turbo,1.9 bar
Presiune turbo,1.1 bar
Temperatura aer admisie,19 °C
Temperaturã lichid rãcire,70 °C
Temperatura ulei motor,65 °C
Temperatura combustibil,36 °C
Contact 1 fârnã,Inactiv
Contact 2 frânã,12V inactiv
Contact ambreiaj,Inactiv
Comutator info climã,0V inactiv
Electroventil oprire combustibil,Activ
Început de injecþie,39.0 grade
Inceput de injecþie calculat,12.9 grade
Inceput de injecþie real,13.1 grade
Cantitate injectatã calculatã,17.2 mg/cursã
Cantitate injectatã,16.2 mg/cursã
Factor de umplere la ventil de reglaj pres. turbo,65.0 %
Comandã EGR(Exhaust Gas Reciculation),1.300 mg/cursã
Factor de umplere AGR,3 %
Factor de umplere la ventil comandã turbionare,0.0 %
Turaþie prescrisã de ralanti,840 RPM
Turaþie motor,4.234 RPM
Turaþie pompã,2.117 RPM
Diagnostic releu preâncãlzire,Inactiv
Releu preâncãlzire,12V inactiv
Tasta (I) (setare/accelerare),Inactiv
Tasta (R) (setare/decelerare),Inactiv
Tasta (O) (deconectare),Activ
Vitezã vehicul,0 km/h
Viteza prescrisã,0 km/h
Releu climã,12V inactiv
Martor(motor),Decon.12V
Martor timp de preâncãlzire,Decon.12V
Diagnozã de înaltã presiune 1,0 Numãr
Diagnozã de înaltã presiune 2,0 Numãr
Funcþia imobilizator programatã,Da
Timp de aºteptare de securitate,Inactiv
sall si a mea la fel este, dupa 2500 nu trage si dupa 3000 dc o tin se aprinde martorul cheie si nu mai trage deloc, mi-au curarat galeria, egr-ul, mi-au verificat vacumuriile la tester nu a iesit nimic...nu-i dau de cap deloc...
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
- vlad_pl_27
- OP
- 179 mesaje
- din 18 Nov 2011
- Vectra 2001 y20dth
- Hunedoara
vlad_pl_27
- Mesaje scrise: 179
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Nov 2011
- Mesaj Privat
- dorin-b
- ****
- 1,820 mesaje
- din 06 Sep 2007
- Astra 2000 Y20DTH
- Sibiu
dorin-b
- Mesaje scrise: 1,820
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2007
- Mesaj Privat
- alex_paval
- ***
- 620 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Signum 2005 Z19DTH
- Bacau
alex_paval
- Mesaje scrise: 620
- Locatie: Bacau
- Masina: Signum 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
Intrebare : motoarele y20dth si y22dtr sunt ft asemanatoare, mai ales pe vectra c. Eu am scos acel senzor MAP din galerie, si l-am lasat scos afara, iar inauntru bagasem o tubulara si am scos un furtun pentru ca urma sa montez un ceas de boost. Spre mirarea mea, ca era bagat, sau scos tot aia era, masina tragea la fel.. Un raspuns concret de ce ? Am cumparat altul nou in speranta ca poate se imbunatateste mersul motorului dar e aceeasi chestie.. )
- vlad_pl_27
- OP
- 179 mesaje
- din 18 Nov 2011
- Vectra 2001 y20dth
- Hunedoara
vlad_pl_27
- Mesaje scrise: 179
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Nov 2011
- Mesaj Privat
- krashy22
- ****
- 1,202 mesaje
- din 25 Jun 2007
- Vectra 2000 x20dth
- Bucuresti
krashy22
- Mesaje scrise: 1,202
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2007
- Mesaj Privat
- vlad_pl_27
- OP
- 179 mesaje
- din 18 Nov 2011
- Vectra 2001 y20dth
- Hunedoara
vlad_pl_27
- Mesaje scrise: 179
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Nov 2011
- Mesaj Privat
Revin cu noutati, mai exact am fost zilele trecute la un mecanic cu masina a incercat sa o faca dar nu a reusit.
Azi am avut mai mult de mers cu masina si masina a avut momente cand tragea mai bine si momente cand imi aparea martorul in bord si nu mai am avut putere sa urc un deal cu ea.
Am ajuns acasa si am pus masina pe tester ca am Op-Com. si am o eroare mai exact p0400.
Am pus si pe valori reale si am observat ca valoarea la presiune turbo este 1.6 bar nu conteaza ca este turata sau la relanti.
Sincer eu nu mai inteleg nimic din ce are masina mea. inainte imi aparea p1125 acum numai p0400.
Azi am avut mai mult de mers cu masina si masina a avut momente cand tragea mai bine si momente cand imi aparea martorul in bord si nu mai am avut putere sa urc un deal cu ea.
Am ajuns acasa si am pus masina pe tester ca am Op-Com. si am o eroare mai exact p0400.
Am pus si pe valori reale si am observat ca valoarea la presiune turbo este 1.6 bar nu conteaza ca este turata sau la relanti.
Sincer eu nu mai inteleg nimic din ce are masina mea. inainte imi aparea p1125 acum numai p0400.
- nicoyulius
- **
- 101 mesaje
- din 27 Jan 2011
- Neamt
nicoyulius
- Mesaje scrise: 101
- Locatie: Neamt
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2011
- Mesaj Privat
- vlad_pl_27
- OP
- 179 mesaje
- din 18 Nov 2011
- Vectra 2001 y20dth
- Hunedoara
vlad_pl_27
- Mesaje scrise: 179
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Nov 2011
- Mesaj Privat
- vlad_pl_27
- OP
- 179 mesaje
- din 18 Nov 2011
- Vectra 2001 y20dth
- Hunedoara
vlad_pl_27
- Mesaje scrise: 179
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Nov 2011
- Mesaj Privat