Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra A
  • stork

  • Mesaje scrise: 104
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Salutare.Am o problema pe care nu o inteleg la vectra mea.Nici cand e incalzit motorul nu scade sub 1200 rpm la relanti pe loc,si din cate tin eu minte cand era mai tanara aceasta masina statea si la 600-700 rpm la relanti DAR FARA sa umblu eu la acel reglaj de sub manusa.Daca umblu la acel reglaj sa i dau relantiul mai mic scade rpm-urile la motor dar mi se aprinde uleiul in bord ceea ce inseamna ca nu urca uleiul pe rampa nu?Si iar nu e bine.Ce as putea sa-i fac sa fie mai silentioasa la relanti,fara sa umblu la reglajul de relanti?Exsista vreo metoda?
Skip ads

  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,412
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Eu cred ca mai bine verifici de ce nu se face ungerea la turatii mici.
  • stork

  • Mesaje scrise: 104
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2013

  • Mesaj Privat
si cum fac ca sa aflu daca ungerea se face bine?
  • micky001

  • Mesaje scrise: 1,319
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 1997 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Schimbul de ulei/filtru,cand l-ai facut ultima oara?
Bine de verificat si senzorul temperatura motor.Poate nu "citeste" incalzirea.
  • stork

  • Mesaje scrise: 104
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2013

  • Mesaj Privat
am uitat sa mentionez un aspect care nu stiu daca are importanta atat de mare dar o sa vi-l spun.Acum cativa ani cand am rectificat garnitura de chiulasa unu din "meseriasi" a facut o bocoana a zgariat un cilindru nu stiu cum,si de atunci unu din cei 4 cilindrii ii am zgariati.Are vreo importanta zgarietura aceea?

Doar vara cand e foarte cald afara gen 35 grade relantiul coboara sa zic pe la 900 rpm,dar tot mi se pare un pic marisor pentru motor de 1.6
  • opel_istul

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 1996 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Poate ai senzorul de pe pompa de ulei bulit si de aceea nu mai citeste bine la turatii mici,(fa proba cu altul,este 15 lei).
Lasa relantiul mai mic si vezi daca arunca ulei(picaturi), pe la busonul pe unde pui ulei in motor,daca arunca mai mult ca sigur este acel senzor de presiune de pe pompa dus!
  • stork

  • Mesaje scrise: 104
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2013

  • Mesaj Privat
si unde este localizat acest senzor pompa ulei?
  • micky001

  • Mesaje scrise: 1,319
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 1997 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Nu e senzor pompa ulei,este senzor prezenta/presiune ulei,si este deobicei langa filtrul de ulei.
Acum cativa ani,mi-am amintit,am avut si eu o problema asemanatoare,se aprindea/palpaia, martorul ulei la turatie mica.Cu cateva zile inainte,iarna fiind,am incalecat un damb de zapada,ori nu-i dadusem prea mare importanta.Apoi ,cand am schimbat uleiul si filtrul,am observat o adancitura la baia de ulei.Dupa ce am dat-o jos,am vazut ca sorbul de ulei cadea exact pe acea adancitura,ori se obturase cu alte cuvinte aspiratia uleiului.Dupa ce am indreptat baia,nu am mai avut probleme.Martorul se aprinde la conditia presiune scazuta de ulei,lipsa ulei ori filtru infundat.
  • opel_istul

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 1996 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Sistemul de ungere...

  • stork

  • Mesaje scrise: 104
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2013

  • Mesaj Privat
dar totusi sunt confuz un pic....daca pun la punct asa zisul sistem de ungere masina o sa mearga mai "silent" la relanti?EU as vrea sa mearga cam la 600-700 rpm la relanti nu 900-1100 cat am acum:|

cei care aveti motor 1.6i la cate rotatii va sta la relanti?
  • classicfan

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Meriva 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Cam 800.
  • stork

  • Mesaje scrise: 104
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2013

  • Mesaj Privat
io stiu ca acum cativa ani buni,acum vreo 5 sau 6 sa zic computerul de bord imi arata 0.6 l/h ceea ce tradus inseamna 600 rpm daca nu ma insel....
  • Adrian Cosma

  • Mesaje scrise: 272
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2012

  • Mesaj Privat
nu neaparat, poti sa ai 700 rpm si 1.2 l/h daca ai aeroterma la maxim faza lunga si proiectoare aprinse
termostatul tau ce zice cum e? senzorul de temperatura lichd racire nu cel de bord cel ptr ecu, incearca sa verifici si sa cureti IACul
  • stork

  • Mesaje scrise: 104
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2013

  • Mesaj Privat
o sa curat IAC-ul,pt ca nu l-am curatat niciodata de cand am masina.ieri "m-am jucat" la masina sa reglez relantiul cat mai mic posibil,la acel potentiometru de sub manusa unde se regleaza relantiul,dar dupa ce i-am dat cheie primele 10 secunde s-a turat motorul cred ca la maxim ca-mi arata pe computer 7.5l/h la relanti,dupa cares i-a revenit.inseamna ca inca functioneaza IAC?
  • stork

  • Mesaje scrise: 104
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2013

  • Mesaj Privat
spuneti-mi si mie va rog frumos e vreun tutorial cum se curata IAC-ul la vectra A,o poza cum arata si unde se situeaza.Io am folosit optiunea search si nu gasesc nimic de vectra A,decat x16xel....
  • moshu1

  • Mesaje scrise: 977
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jun 2009

  • Mesaj Privat
@stork :Tutorial curatare IAC Vectra A (X16SZ)
  • Adrian Cosma

  • Mesaje scrise: 272
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2012

  • Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/vie...56&highlight=
poti sa te inspiri si din metoda mea, plus ca acolo in topicul ala am scris smptomele de IAC murdar era semiblocat pe inchis, la tine cred ca e invers daca e de la el
  • stork

  • Mesaje scrise: 104
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2013

  • Mesaj Privat
va multumesc,chiar o sa incerc singur sa curat IAC-ul dupa aceste tutoriale.Sper sa ma descurc.Revin cu raspuns dupa ce il curat
  • stork

  • Mesaje scrise: 104
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2013

  • Mesaj Privat
am desfacut astazi motorasul pas cu pas IAC si era relativ curat,l-am mai curatat eu suplimentar.L-am montat la loc al fel la relanti imi arata 1.5l/h.Mi se pare enorm de mult inainte imi arata si 0.7-0.6l/h la relanti.Nu inteleg ce se intampla.Deci nu e de la IAC.DUpa ce am pus la loc IAC la fiecare semafor mi se oprea masina mi-a facut de vreo cateva ori faza asta dupa care si-a revenit nu a mai facut
  • stork

  • Mesaje scrise: 104
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2013

  • Mesaj Privat
ce as putea sa mai verific?Ca nu e de la IAC
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra A

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR