stork- Suspendat
- 104 mesaje
- din 31 Jan 2013
- Bucuresti
stork- Mesaje scrise: 104
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2013
- Mesaj Privat
Salutare.Am o problema pe care nu o inteleg la vectra mea.Nici cand e incalzit motorul nu scade sub 1200 rpm la relanti pe loc,si din cate tin eu minte cand era mai tanara aceasta masina statea si la 600-700 rpm la relanti DAR FARA sa umblu eu la acel reglaj de sub manusa.Daca umblu la acel reglaj sa i dau relantiul mai mic scade rpm-urile la motor dar mi se aprinde uleiul in bord ceea ce inseamna ca nu urca uleiul pe rampa nu?Si iar nu e bine.Ce as putea sa-i fac sa fie mai silentioasa la relanti,fara sa umblu la reglajul de relanti?Exsista vreo metoda?
- cangri
- *******
- 5,412 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,412
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
stork- Suspendat
- 104 mesaje
- din 31 Jan 2013
- Bucuresti
stork- Mesaje scrise: 104
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2013
- Mesaj Privat
- micky001
- ****
- 1,319 mesaje
- din 26 Dec 2007
- Omega 1997 x20se
- Constanta
micky001
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 1997 x20se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2007
- Mesaj Privat
stork- Suspendat
- 104 mesaje
- din 31 Jan 2013
- Bucuresti
stork- Mesaje scrise: 104
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2013
- Mesaj Privat
am uitat sa mentionez un aspect care nu stiu daca are importanta atat de mare dar o sa vi-l spun.Acum cativa ani cand am rectificat garnitura de chiulasa unu din "meseriasi" a facut o bocoana a zgariat un cilindru nu stiu cum,si de atunci unu din cei 4 cilindrii ii am zgariati.Are vreo importanta zgarietura aceea?
Doar vara cand e foarte cald afara gen 35 grade relantiul coboara sa zic pe la 900 rpm,dar tot mi se pare un pic marisor pentru motor de 1.6
Doar vara cand e foarte cald afara gen 35 grade relantiul coboara sa zic pe la 900 rpm,dar tot mi se pare un pic marisor pentru motor de 1.6
opel_istul- Suspendat
- 81 mesaje
- din 11 Oct 2012
- Vectra 1996 1998
- Ilfov
opel_istul- Mesaje scrise: 81
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 1996 1998
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Oct 2012
- Mesaj Privat
stork- Suspendat
- 104 mesaje
- din 31 Jan 2013
- Bucuresti
stork- Mesaje scrise: 104
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2013
- Mesaj Privat
- micky001
- ****
- 1,319 mesaje
- din 26 Dec 2007
- Omega 1997 x20se
- Constanta
micky001
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 1997 x20se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2007
- Mesaj Privat
Nu e senzor pompa ulei,este senzor prezenta/presiune ulei,si este deobicei langa filtrul de ulei.
Acum cativa ani,mi-am amintit,am avut si eu o problema asemanatoare,se aprindea/palpaia, martorul ulei la turatie mica.Cu cateva zile inainte,iarna fiind,am incalecat un damb de zapada,ori nu-i dadusem prea mare importanta.Apoi ,cand am schimbat uleiul si filtrul,am observat o adancitura la baia de ulei.Dupa ce am dat-o jos,am vazut ca sorbul de ulei cadea exact pe acea adancitura,ori se obturase cu alte cuvinte aspiratia uleiului.Dupa ce am indreptat baia,nu am mai avut probleme.Martorul se aprinde la conditia presiune scazuta de ulei,lipsa ulei ori filtru infundat.
Acum cativa ani,mi-am amintit,am avut si eu o problema asemanatoare,se aprindea/palpaia, martorul ulei la turatie mica.Cu cateva zile inainte,iarna fiind,am incalecat un damb de zapada,ori nu-i dadusem prea mare importanta.Apoi ,cand am schimbat uleiul si filtrul,am observat o adancitura la baia de ulei.Dupa ce am dat-o jos,am vazut ca sorbul de ulei cadea exact pe acea adancitura,ori se obturase cu alte cuvinte aspiratia uleiului.Dupa ce am indreptat baia,nu am mai avut probleme.Martorul se aprinde la conditia presiune scazuta de ulei,lipsa ulei ori filtru infundat.
opel_istul- Suspendat
- 81 mesaje
- din 11 Oct 2012
- Vectra 1996 1998
- Ilfov
opel_istul- Mesaje scrise: 81
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 1996 1998
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Oct 2012
- Mesaj Privat
stork- Suspendat
- 104 mesaje
- din 31 Jan 2013
- Bucuresti
stork- Mesaje scrise: 104
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2013
- Mesaj Privat
- classicfan
- **
- 55 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Meriva 2007 Z17DTH
- Dolj
classicfan
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Dolj
- Masina: Meriva 2007 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
stork- Suspendat
- 104 mesaje
- din 31 Jan 2013
- Bucuresti
stork- Mesaje scrise: 104
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2013
- Mesaj Privat
- Adrian Cosma
- **
- 272 mesaje
- din 07 Aug 2012
- Astra 2003 Y17DT
- Constanta
Adrian Cosma
- Mesaje scrise: 272
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2012
- Mesaj Privat
stork- Suspendat
- 104 mesaje
- din 31 Jan 2013
- Bucuresti
stork- Mesaje scrise: 104
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2013
- Mesaj Privat
o sa curat IAC-ul,pt ca nu l-am curatat niciodata de cand am masina.ieri "m-am jucat" la masina sa reglez relantiul cat mai mic posibil,la acel potentiometru de sub manusa unde se regleaza relantiul,dar dupa ce i-am dat cheie primele 10 secunde s-a turat motorul cred ca la maxim ca-mi arata pe computer 7.5l/h la relanti,dupa cares i-a revenit.inseamna ca inca functioneaza IAC?
stork- Suspendat
- 104 mesaje
- din 31 Jan 2013
- Bucuresti
stork- Mesaje scrise: 104
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2013
- Mesaj Privat
- moshu1
- ***
- 977 mesaje
- din 21 Jun 2009
- Iasi
moshu1
- Mesaje scrise: 977
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jun 2009
- Mesaj Privat
- Adrian Cosma
- **
- 272 mesaje
- din 07 Aug 2012
- Astra 2003 Y17DT
- Constanta
Adrian Cosma
- Mesaje scrise: 272
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2012
- Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/vie...56&highlight=
poti sa te inspiri si din metoda mea, plus ca acolo in topicul ala am scris smptomele de IAC murdar era semiblocat pe inchis, la tine cred ca e invers daca e de la el
poti sa te inspiri si din metoda mea, plus ca acolo in topicul ala am scris smptomele de IAC murdar era semiblocat pe inchis, la tine cred ca e invers daca e de la el
stork- Suspendat
- 104 mesaje
- din 31 Jan 2013
- Bucuresti
stork- Mesaje scrise: 104
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2013
- Mesaj Privat
stork- Suspendat
- 104 mesaje
- din 31 Jan 2013
- Bucuresti
stork- Mesaje scrise: 104
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2013
- Mesaj Privat
am desfacut astazi motorasul pas cu pas IAC si era relativ curat,l-am mai curatat eu suplimentar.L-am montat la loc al fel la relanti imi arata 1.5l/h.Mi se pare enorm de mult inainte imi arata si 0.7-0.6l/h la relanti.Nu inteleg ce se intampla.Deci nu e de la IAC.DUpa ce am pus la loc IAC la fiecare semafor mi se oprea masina mi-a facut de vreo cateva ori faza asta dupa care si-a revenit nu a mai facut
stork- Suspendat
- 104 mesaje
- din 31 Jan 2013
- Bucuresti
stork- Mesaje scrise: 104
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2013
- Mesaj Privat