Tibialex
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2001 zx16e
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2012
- Mesaj Privat
salutare
de 2 saptamani sunt posesorul unui opel vectra b z16xe 2001 care la testul de pedala imi afisaza urmatoarele coduri 0400 0650 si 1613.
imi puteti spune ce inseamna aceste coduri si ce ar trebui schimbat/curatat?
de asemenea mai are urmatoarea problema: cand motorul este cald porneste f greu iar relantiul variaza.
ce parere aveti?
va multumesc
de 2 saptamani sunt posesorul unui opel vectra b z16xe 2001 care la testul de pedala imi afisaza urmatoarele coduri 0400 0650 si 1613.
imi puteti spune ce inseamna aceste coduri si ce ar trebui schimbat/curatat?
de asemenea mai are urmatoarea problema: cand motorul este cald porneste f greu iar relantiul variaza.
ce parere aveti?
va multumesc
- Kay
- ****
- 1,173 mesaje
- din 28 Jan 2008
- Astra 2003 Z16XE
- Dolj
Kay
- Mesaje scrise: 1,173
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2003 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jan 2008
- Mesaj Privat
mda se pare ca ai luat-o de la vr'un samsar (si masina si teapa)
P0400 EGR defect poti incerca sa-l cureti
P0650 Malfunction Indicator Lamp (MIL) Control Circuit ori a scos ledul ori firul de aprinde martorul de probleme motor, s-ar fi aprins din cauza EGR-ului
P1613 - Immobiliser No Or Wrong Signal probabil a fost vreo eroare mai veche legata de IMMO/cipul de la cheie poate a incercat sa porneasca masina cu o cheie fara cip, dar daca iti porneste cu cheia care o ai probabil iti va disparea la o resetare de erori
P0400 EGR defect poti incerca sa-l cureti
P0650 Malfunction Indicator Lamp (MIL) Control Circuit ori a scos ledul ori firul de aprinde martorul de probleme motor, s-ar fi aprins din cauza EGR-ului
P1613 - Immobiliser No Or Wrong Signal probabil a fost vreo eroare mai veche legata de IMMO/cipul de la cheie poate a incercat sa porneasca masina cu o cheie fara cip, dar daca iti porneste cu cheia care o ai probabil iti va disparea la o resetare de erori
- katabxp
- **
- 106 mesaje
- din 13 Jun 2010
- Vectra 2001 Z18XE
- Dambovita
katabxp
- Mesaje scrise: 106
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2010
- Mesaj Privat
Eroarea cu MIL o am si eu pe a mea, se pare ca smecherii taie traseul care merge la indicatorul de eroare motor ca acesta sa nu se mai aprinda, la mine e taiat, asta poti sa verifici daca dai bordul jos. EGR-ul stiu ca nu se defecteaza asa usor deci poate ai noroc sa mearga curatat. Si mai am o eroare si eu legata de immo: B3059 - Nu primeºte solicitare de la motor, care din ce cred eu se refera la faptul ca immo trimite impuls catre motor dar nu receptioneaza. Acum merg cu ea la noroc, pt ca e posibil sa se opreascasi sa nu mai porneasca. Asa ca treaba cu disparutul erorii e cam problematica, dar poate ai noroc, cine stie! Poate ne mai raspund si altii mai experimentati intr-ale opelului si poate scapam si noi de afurisitele astea de erori.
- katabxp
- **
- 106 mesaje
- din 13 Jun 2010
- Vectra 2001 Z18XE
- Dambovita
katabxp
- Mesaje scrise: 106
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2010
- Mesaj Privat
Salut,
La mine porneste motorul de fiecare data si nu se opreste, am mai spus , aveam un releu defect dar nu stiu ce sa fac cu eroarea asta. Parerea mea este ca e tot ceva legat de partea electrica: cablarie, relee, partea proasta e ca nu stiu cum pot testa releele. Daca il cuplez la 12V, pt ca asa sunt majoritatea, trebuie sa aiba un clantanit in interior cand il alimentez, asta inseamna ca a cuplat, dar daca nu cupleaza de fiecare data atunci pot aparea erorile respective. Asa am vrut si eu sa-mi iau imo + chip + ecu dar as da banii degeaba pe el pt ca dupa cate vad problema e alta. Partea proasta e ca luni plec in concediu si mi-e teama sa nu faca figuri pe drum sa nu o mai pot porni. Daca mai are cineva pareri astept.
Multumesc
La mine porneste motorul de fiecare data si nu se opreste, am mai spus , aveam un releu defect dar nu stiu ce sa fac cu eroarea asta. Parerea mea este ca e tot ceva legat de partea electrica: cablarie, relee, partea proasta e ca nu stiu cum pot testa releele. Daca il cuplez la 12V, pt ca asa sunt majoritatea, trebuie sa aiba un clantanit in interior cand il alimentez, asta inseamna ca a cuplat, dar daca nu cupleaza de fiecare data atunci pot aparea erorile respective. Asa am vrut si eu sa-mi iau imo + chip + ecu dar as da banii degeaba pe el pt ca dupa cate vad problema e alta. Partea proasta e ca luni plec in concediu si mi-e teama sa nu faca figuri pe drum sa nu o mai pot porni. Daca mai are cineva pareri astept.
Multumesc
- mihaiadrian
- ***
- 629 mesaje
- din 26 Aug 2010
- Vectra 2001 z16xe
- Galati
mihaiadrian
- Mesaje scrise: 629
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2010
- Mesaj Privat
Pacat ca mi s-a sters mesajul de mai sus in care am explicat ce problema am ( nu avea injuraturi, atacuri la persoana, opinii politice sau alte prostii.....doar o descriere a unei probleme tehnice si moduri nereusite cum am incercat sa o rezolv ).
I-am dat pe semnul de exclamare in sensul sa lipite topicurile ( cu https://www.clubopel.com/vie...06&highlight= ) dar rezultatul a fost ca mi s-a sters mesajul.
Multumesc pt nimic
I-am dat pe semnul de exclamare in sensul sa lipite topicurile ( cu https://www.clubopel.com/vie...06&highlight= ) dar rezultatul a fost ca mi s-a sters mesajul.
Multumesc pt nimic
- mihaiadrian
- ***
- 629 mesaje
- din 26 Aug 2010
- Vectra 2001 z16xe
- Galati
mihaiadrian
- Mesaje scrise: 629
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2010
- Mesaj Privat
Rescriu: De cand am schimbat ECU-ul de la masina (datorita problemei cu pedala de acceleratie https://www.clubopel.com/vie...08&highlight= ) am urmatoarea problema:
pe imobilizator apare urmatoarea eroare
B3059 Present
( 0 ) No Engine Request Received
aceasta apare cand pun contactul . Daca o sterg, cand iau contactul si il pun iar apare iar. Totdeauna fara exceptie
Daca ii dau cheie, uneori porneste ( parca cam greu ) alteori se opreste motorul in prima secunda,daca se opreste pe ECU apar urmatoarele erori:
pe ECU:
P1612 Not present
( 0 ) Immobiliser No Or Wrong Signal
P0650 Not present
( 2 ) Malfunction Indicator Lamp Voltage Low
Interesant ca P0650 apare dupa ce ii dau cheie si nu inainte. Becul de check engine nu se aprinde niciodata. Cand aveam ECU vechi am incercat sa fac un test cu agrafa si nu mi-a reusit. Ori nu l-am facut eu bine, ori becul acela nu era legat unde trebuie. Cert este ca se aprindea cand puneam contactul si se stingea dupa ce se aprindeam motorul. Dar nu imi aduc aminte sa il fi vazut vreodata aprins cand motorul sa fie pornit. Dar nici nu aparea eroarea cu P0650.
Am incercat cu 2 randuri de ECU + imo + cip, s-a comportat la fel, nici o diferenta. Ambele ECU-uri erau de pe o astraG z16xe, unul de pe o masina din 2002 si altul de pe o masina din 2003. Am incercat sa dau cu spray antioxidant pe mufe, nimic. Am citit pe internet, zicea cineva ca ar fi o legatura intre becul de check engine si imo, dar uitandu-ma pe schema electrica nu am vazut nici o diferenta directa. Am incercat sa imperechez ECU-ul cu imo-ul meu, nimic, la fel.
Din ce am vazut P1613 pare similar cu P1612.
Incontinuare, ramane sa verific sigurantele electrica si sa reprogramez ECU pt motorul meu (daca oi reusi sa gasesc pe cineva care sa vina acasa la mine cu tech2 pt ca nu ma risc sa plec cu masina asa in trafic ) si sa verific daca pinul 2 de la imo ( primu fir - culoarea parca e maro - albastru) comunica cu mufa K de la ECU pe un pin pe care ar trebuii sa il gasesc in autodata.
Idei ceva? Nu trebuia ECU de pe o AstraG z16xe sa mearga fara nici o modificare software ? Oare sa fie niste modificari standard pe care le fac samsarii la masina(hardware/software) si de aceea am si eu si katabxp probleme asemanatoare (diferenta e ca la el o ia intotdeauna, ca erorile P1612 P0650 B3059 le-a avut si el si initiatorul topicului(mai putin eroarea cu egr)) ?
Daca nu se rezolva cu reprogramare ECU-ului (desi nu sunt convins ca e necesara), e posibil ca eu inainte sa fi avut dezactiv software din ECU vechi imobilizatorul.
pe imobilizator apare urmatoarea eroare
B3059 Present
( 0 ) No Engine Request Received
aceasta apare cand pun contactul . Daca o sterg, cand iau contactul si il pun iar apare iar. Totdeauna fara exceptie
Daca ii dau cheie, uneori porneste ( parca cam greu ) alteori se opreste motorul in prima secunda,daca se opreste pe ECU apar urmatoarele erori:
pe ECU:
P1612 Not present
( 0 ) Immobiliser No Or Wrong Signal
P0650 Not present
( 2 ) Malfunction Indicator Lamp Voltage Low
Interesant ca P0650 apare dupa ce ii dau cheie si nu inainte. Becul de check engine nu se aprinde niciodata. Cand aveam ECU vechi am incercat sa fac un test cu agrafa si nu mi-a reusit. Ori nu l-am facut eu bine, ori becul acela nu era legat unde trebuie. Cert este ca se aprindea cand puneam contactul si se stingea dupa ce se aprindeam motorul. Dar nu imi aduc aminte sa il fi vazut vreodata aprins cand motorul sa fie pornit. Dar nici nu aparea eroarea cu P0650.
Am incercat cu 2 randuri de ECU + imo + cip, s-a comportat la fel, nici o diferenta. Ambele ECU-uri erau de pe o astraG z16xe, unul de pe o masina din 2002 si altul de pe o masina din 2003. Am incercat sa dau cu spray antioxidant pe mufe, nimic. Am citit pe internet, zicea cineva ca ar fi o legatura intre becul de check engine si imo, dar uitandu-ma pe schema electrica nu am vazut nici o diferenta directa. Am incercat sa imperechez ECU-ul cu imo-ul meu, nimic, la fel.
Din ce am vazut P1613 pare similar cu P1612.
Incontinuare, ramane sa verific sigurantele electrica si sa reprogramez ECU pt motorul meu (daca oi reusi sa gasesc pe cineva care sa vina acasa la mine cu tech2 pt ca nu ma risc sa plec cu masina asa in trafic ) si sa verific daca pinul 2 de la imo ( primu fir - culoarea parca e maro - albastru) comunica cu mufa K de la ECU pe un pin pe care ar trebuii sa il gasesc in autodata.
Idei ceva? Nu trebuia ECU de pe o AstraG z16xe sa mearga fara nici o modificare software ? Oare sa fie niste modificari standard pe care le fac samsarii la masina(hardware/software) si de aceea am si eu si katabxp probleme asemanatoare (diferenta e ca la el o ia intotdeauna, ca erorile P1612 P0650 B3059 le-a avut si el si initiatorul topicului(mai putin eroarea cu egr)) ?
Daca nu se rezolva cu reprogramare ECU-ului (desi nu sunt convins ca e necesara), e posibil ca eu inainte sa fi avut dezactiv software din ECU vechi imobilizatorul.
- mihaiadrian
- ***
- 629 mesaje
- din 26 Aug 2010
- Vectra 2001 z16xe
- Galati
mihaiadrian
- Mesaje scrise: 629
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2010
- Mesaj Privat
La mine s-a rezolvat problema programand ECU-ul si MID-ul la [editat], apelati cu incredere la el pentru ca are si cunostinte tehnice si scule sanatoase. Nu mai am probleme la pornire, nu mai apar erori pe imobilizator, se aprind becurile in bord corect, aerul conditionat merge, erorile legate de senzori inexistenti pe modelul meu de masina nu mai sunt, m-a scapat si de problema cu pompa de benzina care mergea imediat de cum puneam contactul(acum nu o mai aud cand pun contactul), MID-ul afiseaza acum in litri si kilometri, azi am trecut si ITP-ul cu masina. Pacat ca reprezentanta din Galati e degeaba si trebuie sa merg 220 km dus, 220 intors.
Pentru a mai detalia problema care am avut-o: erorile care le-am detaliat in posturile anterioare sunt erori cu masina in curte aprinsa si stinsa fara sa ma deplasez cu ea. Cand am ajuns la [editat], dupa un drum de ~220 km in care am facut o singura pauza, aparusera si mai multe erori (legate de pedala de acceleratie pe ambii senzori, nu doar pe unu cum aparea inainte sa schimb ECU, limp mode si nu mai sunt sigur daca erau si altele), pe drum am observat ca se aprindeau aleatoriu becul de check engine si cel masinuta cu cheie. Dar s-au rezolvat toate repgrogramand ECU
Pentru a mai detalia problema care am avut-o: erorile care le-am detaliat in posturile anterioare sunt erori cu masina in curte aprinsa si stinsa fara sa ma deplasez cu ea. Cand am ajuns la [editat], dupa un drum de ~220 km in care am facut o singura pauza, aparusera si mai multe erori (legate de pedala de acceleratie pe ambii senzori, nu doar pe unu cum aparea inainte sa schimb ECU, limp mode si nu mai sunt sigur daca erau si altele), pe drum am observat ca se aprindeau aleatoriu becul de check engine si cel masinuta cu cheie. Dar s-au rezolvat toate repgrogramand ECU
mihaivl
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Valcea
- Masina: Vectra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jul 2012
- Mesaj Privat
Salut . Azi de dimineata am fost sa pornesc masina . Toate bune . Masina a pornit . Dar in bord imi apare un martor . Am plecat cu masina si am constatat ca nu se tureaza mai mult de 2500 . Seara am schimbat bateria . Inainte sa schimb bateria am mers cu masina si nu sa aprins nici un martor in bord .Poate sa fii atins vreun fir ceva sau sa nu fie bateria buna . M`am uitat si peste alte discutii dar nu prea ma`u ajutat .
catalinpav66- Suspendat
- 759 mesaje
- din 29 Oct 2008
- Vectra 2006 z30dt
- Bucuresti
catalinpav66- Mesaje scrise: 759
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 z30dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2008
- Mesaj Privat
mihaivl
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Valcea
- Masina: Vectra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jul 2012
- Mesaj Privat
catalinpav66- Suspendat
- 759 mesaje
- din 29 Oct 2008
- Vectra 2006 z30dt
- Bucuresti
catalinpav66- Mesaje scrise: 759
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 z30dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2008
- Mesaj Privat
mihaivl
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Valcea
- Masina: Vectra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jul 2012
- Mesaj Privat
dami21
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2002 y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2009
- Mesaj Privat
Salut tuturor opel-istilor
In primul rand vreau sa va spun ca am trecut de la astra la vectra b.De acum o saptamana sunt posesorul unui vectra b cu motor y2,2dtr din 2002.Masina dupa cum am spus este cumparata acum o saptamana,si dupa doua zile de la cumparare mi s-a aprins chech engine.Am fost cu masina la tester si au iesit urmatoarele erori:
1-p1125
2-p0400
3-p1590
Deci sa le luam pe rand; pct 1 ar fi ceva legat de vibrochen sau mai bine spus arborele cotit,senzor kraft sau cam asa ceva din cate am inteeles de la cel cu testul .
Pct 2 .....p0400 este este vesnica problema a egr sau furtune de vacuum
Pct3.....p1590 electrovalva , functionare deficitara
Amuitat sa va spun ca masina merge foarte bine pina se aprinde chec-ul,dupa ce se aprinde masina nu mai trage .
Am cautat tote furtunasele de vacuum sa nu fie sparte,am curatat egr,nu era murdar,sau sa aiba depuneri ,am verificat pompa de vacuum cu test de vacuum si este foarte buna,in rest chiar nu stiu ce sa -i mai fac.
Poate cateva idei de pe forum ma vor ajuta sa dezleg acest mister al acestei masini.
O seara buna tuturor!
.
In primul rand vreau sa va spun ca am trecut de la astra la vectra b.De acum o saptamana sunt posesorul unui vectra b cu motor y2,2dtr din 2002.Masina dupa cum am spus este cumparata acum o saptamana,si dupa doua zile de la cumparare mi s-a aprins chech engine.Am fost cu masina la tester si au iesit urmatoarele erori:
1-p1125
2-p0400
3-p1590
Deci sa le luam pe rand; pct 1 ar fi ceva legat de vibrochen sau mai bine spus arborele cotit,senzor kraft sau cam asa ceva din cate am inteeles de la cel cu testul .
Pct 2 .....p0400 este este vesnica problema a egr sau furtune de vacuum
Pct3.....p1590 electrovalva , functionare deficitara
Amuitat sa va spun ca masina merge foarte bine pina se aprinde chec-ul,dupa ce se aprinde masina nu mai trage .
Am cautat tote furtunasele de vacuum sa nu fie sparte,am curatat egr,nu era murdar,sau sa aiba depuneri ,am verificat pompa de vacuum cu test de vacuum si este foarte buna,in rest chiar nu stiu ce sa -i mai fac.
Poate cateva idei de pe forum ma vor ajuta sa dezleg acest mister al acestei masini.
O seara buna tuturor!
.
Alexusu
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2013
- Mesaj Privat
Salut. Mie imi intrerupe la ralanti. Am facut o scanare:
P1613 - Lipsã semnal sau semnal fals IMMO
(0A) - Nu este prezent
P1614 - Cheie cu transponder incorect
(0A) - Nu este prezent
P1694 - Indicator preâncãlzire - circuit întrerupt
(04) - Nu este prezent
P0115 - Senzor temperaturã motor - semnal prea mare
(01) - Prezent
Daca sterg eroarea P0115 reapare. Ce as putea sa verific sau sa fac? Multumesc
P1613 - Lipsã semnal sau semnal fals IMMO
(0A) - Nu este prezent
P1614 - Cheie cu transponder incorect
(0A) - Nu este prezent
P1694 - Indicator preâncãlzire - circuit întrerupt
(04) - Nu este prezent
P0115 - Senzor temperaturã motor - semnal prea mare
(01) - Prezent
Daca sterg eroarea P0115 reapare. Ce as putea sa verific sau sa fac? Multumesc
- StefanTolos
- ******
- 4,220 mesaje
- din 23 Nov 2007
- Corsa 2018 B12XER
- Constanta
StefanTolos
- Mesaje scrise: 4,220
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2018 B12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2007
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
daniel007
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Vectra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2013
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
Bine ai venit.
Aplica metoda descrisa aici: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=24014
si posteaza erorile care apar.
Noroc.
Aplica metoda descrisa aici: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=24014
si posteaza erorile care apar.
Noroc.
daniel007
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Vectra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2013
- Mesaj Privat
daniel007
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Vectra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2013
- Mesaj Privat