- ccostras
- OP
- 714 mesaje
- din 21 Jan 2007
- Omega 2002 Y25DT
- Bacau
ccostras
- Mesaje scrise: 714
- Locatie: Bacau
- Masina: Omega 2002 Y25DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2007
- Mesaj Privat
- Edy
- **
- 139 mesaje
- din 25 Apr 2005
- Omega 1998 X25td
- J"em
Edy
- Mesaje scrise: 139
- Locatie: J"em
- Masina: Omega 1998 X25td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2005
- Mesaj Privat
- manfred
- **
- 130 mesaje
- din 02 Aug 2006
- Omega 1998 X25DT
- Bucuresti
manfred
- Mesaje scrise: 130
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1998 X25DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Aug 2006
- Mesaj Privat
- Edy
- **
- 139 mesaje
- din 25 Apr 2005
- Omega 1998 X25td
- J"em
Edy
- Mesaje scrise: 139
- Locatie: J"em
- Masina: Omega 1998 X25td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2005
- Mesaj Privat
- manfred
- **
- 130 mesaje
- din 02 Aug 2006
- Omega 1998 X25DT
- Bucuresti
manfred
- Mesaje scrise: 130
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1998 X25DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Aug 2006
- Mesaj Privat
- ccostras
- OP
- 714 mesaje
- din 21 Jan 2007
- Omega 2002 Y25DT
- Bacau
ccostras
- Mesaje scrise: 714
- Locatie: Bacau
- Masina: Omega 2002 Y25DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2007
- Mesaj Privat
- ccostras
- OP
- 714 mesaje
- din 21 Jan 2007
- Omega 2002 Y25DT
- Bacau
ccostras
- Mesaje scrise: 714
- Locatie: Bacau
- Masina: Omega 2002 Y25DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2007
- Mesaj Privat
Getriebe - 5L40-E
5L40-E
1. 3,42
2. 2,21
3. 1,60
4. 1,00
5. 0,75
R 3,03
Eigenschaften Wandlerkupplung
- ccostras
- OP
- 714 mesaje
- din 21 Jan 2007
- Omega 2002 Y25DT
- Bacau
ccostras
- Mesaje scrise: 714
- Locatie: Bacau
- Masina: Omega 2002 Y25DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2007
- Mesaj Privat
- Senator
- **
- 460 mesaje
- din 29 Sep 2004
Senator
- Mesaje scrise: 460
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2004
- Mesaj Privat
1-5+R = rapoartele de transmisie pentru cele 5 viteze si mersul inapoi
Eigenschaften Wandlerkupplung = performanta convertizorului de cuplu (piesa care se gaseste in locul ambreiajului clasic)
Nu as putea sa iti spun exact cum se face operatiunea de inlocuire a filtrului insa voi incerca sa aflu...ceea ce pot sa-ti spun sigur e ca filtrul exista in toate cutiile automate.
- ccostras
- OP
- 714 mesaje
- din 21 Jan 2007
- Omega 2002 Y25DT
- Bacau
ccostras
- Mesaje scrise: 714
- Locatie: Bacau
- Masina: Omega 2002 Y25DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2007
- Mesaj Privat
ionut25- Mesaje scrise: 39
- Locatie:
- Masina: Omega 1994
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2006
- Mesaj Privat
- ccostras
- OP
- 714 mesaje
- din 21 Jan 2007
- Omega 2002 Y25DT
- Bacau
ccostras
- Mesaje scrise: 714
- Locatie: Bacau
- Masina: Omega 2002 Y25DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2007
- Mesaj Privat
- Senator
- **
- 460 mesaje
- din 29 Sep 2004
Senator
- Mesaje scrise: 460
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2004
- Mesaj Privat
E perfect normal si logic sa functioneze asa , situatia sta la fel in cazul oricarei cutii de viteze automate , difera doar turatiile la care se intampla aceste lucruri.
Mustang
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2008
- Mesaj Privat
- Senator
- **
- 460 mesaje
- din 29 Sep 2004
Senator
- Mesaje scrise: 460
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2004
- Mesaj Privat
Cutia de viteze a masinii tale functioneaza dupa cum descrii tu in regim de avarie.Asta inseamna ca pornesti de pe loc in treapta a treia , exact ca si in cazul in care cuplezi programul Winter.Orice problema electronica care apare pune cutia in functionarea in regim de avarie.
Din ce ai descris nu e exclus sa fie vorba doar de un contact imperfect ceea ce te-ar scuti de investitii considerabile.
Mustang
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2008
- Mesaj Privat
fabian
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: jerusalem
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2005
- Mesaj Privat
Dar cum totul costa, garajul cand se utileaza cu obd II nu cumpara si programul de cutii de viteza ci numai al masini in general. Cutiile de viteza ( exe : de pe Omega 98 disel) au un sir de 18 fault - uri care spun cate ceva
despre cutie si starea ei. Cutia de viteze la masina de mai sus este o cutie GM modernizata intalnita si pe Troper si pe Rodeo si pe Chevrolete .
Pentru Omega i s-a facut un gat adaptor la blocul motor de BMW.
In concluzie daca vei cauta un atelier care repara in special cuti automate de GM vei beneficia de un alt gen de
test decat cel obisnuit la firma . Acolo nu se prea stie despre cutie nimic.
Daca spui ca cutia intra direct in viteza a III sa sti ca poti sa schimbi vitezele si manual. La plecare tragi levierul in 1 sau 2 , nu stiu ce ai acolo, pana ajungi la o viteza de 40-60 Km/h dupa care pui in D si continui cat doresti.
Schimbarea filtrului se face prin desfacerea carterului cutiei. 3-4 zile ia la cine nu a facut astfel de schimbare
nici cand. Pentru cei ce stiu ce au de facut ia cam 1,5h max. Astuparea de orifici este total absurda .
Asa ca intreaba la garajul central daca au un atelier secundar autorizat pentru cutiile GM si acolo dute ca astia mai au si garantii si Chevrolete si nu dau la oricine din Piata Obor sa le desfaca .
Asa ca succes !
Mustang
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2008
- Mesaj Privat
fabian
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: jerusalem
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2005
- Mesaj Privat
Mustang
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2008
- Mesaj Privat