Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C
  • hora

  • Mesaje scrise: 266
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Este o usoara scurgere de ulei ( nu lasa pata jos) chiar la imbinarea motorului cu cutia de viteze. La service au spus ca pot fi doua cauze:
1. Scurgere pe la baia de ulei => reetansare baie
2. Scurgere pe la semeringul de palier => schimbat semering.
Prima operatiune undeva pana in 300 de lei, cea de-a doua (8 ore de manopera) undeva peste 600 de lei. Din cauza ca sursa scurgerii nu poate fi identificata exact, ar trebui luate pe rand, mai intai baia, ca e mai simplu si mai ieftin si, daca nu se rezolva, schimbarea semeringului (presupune dat cutie jos, etc). Ati mai intalnit o asemenea problema? Care ar fi cauza mai probabila, baia sau semeringul? Intreb pentru ca ma gandesc cu groaza ca ma apuc de una si de fapt e cealalta. Multumesc.
Skip ads

  • biggie1976

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Din proprie experienta iti spun ca pentru schimbarea semeringului de palier ti-au cerut o gramada de bani.
In mod normal operatiunea nu ar trebui sa dureze mai mult de trei ore (eu am fost la un service unde au lucrat doi mecanici in acelasi timp, totul terminandu-se in 2 H 35 MIN, iar costul a fost de 200 lei).
  • andrey_f_c

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 1993 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2007

  • Mesaj Privat
biggie1976 a scris:Din proprie experienta iti spun ca pentru schimbarea semeringului de palier ti-au cerut o gramada de bani.
In mod normal operatiunea nu ar trebui sa dureze mai mult de trei ore (eu am fost la un service unde au lucrat doi mecanici in acelasi timp, totul terminandu-se in 2 H 35 MIN, iar costul a fost de 200 lei).


are cineva material cat de cat stufos despre cum se schimba simerinful de palier la un astra c14nz?
eu am problema asta de vreo jumatate de an si inca nu am rezolvat-o
nu m-as duce neaparat la mecanici ci m-as pune sa o rezolv eu...insa mi-ar trebui inainte sa stiu de ce sa ma apuc... adica: e nevoie sa se dea jos si ambreajul sau volanta? etc... daca trebuie data jos volanta banuiesc ca e fff mult de lucru.. deci, cine are materiale?
  • mishu88

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2011

  • Mesaj Privat




Salut!

Iatã cauza aprinderii becului galben la presiune ulei (Corsa C CDTI Z13DT): pierde ulei pe la acest... dispozitiv. Nu știu ce e. Sunt și eu în cãutari, dar voi poate v-ați mai lovit de așa ceva și mã ajutați sã identific/repar. Pierde foarte mult ulei pe aici (1000 km/1 litru ulei), murdãrește tot motorul și lasã bãltoacã de ulei prin parcãri.

Pot trage de acest dispozitiv, dar pe direcția verticalã (o cursã de 5-7 mm). Ce sã fie oare? Ceva grav? Aș pune o garniturã acolo ceva sã nu mai joace, cred cã pe acolo pierde atâta amar de ulei...
  • andrey_f_c

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 1993 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2007

  • Mesaj Privat
multumesc pentru precizari. Tin sa anunt ca am rezolvat problema de vreo cateva luni si aveti dreptate. Uleiul se pierde pe la simeringul de palier.
pretul nu e mare avand in vedere ca e mult de desfacut.
trebuie dat jos si volanta si cutia de viteze. La asta am lucrat eu singur cu sfaturile unui prieten mecanic. Pot spune ca pentru un incepator e foarte greu.
In viitor sigur prefer sa dau banii si sa las un experimentat sa faca aceasta treaba.
  • mishu88

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2011

  • Mesaj Privat
A schimbat cineva garnitura bãii de ulei la Corsa C Z13DT? Ceva sfaturi sunt aici: http://vauxhall.workshop-ma...index.php?id=3607 . Dar voi ați trecut prin așa ceva? Poate sã curgã și din altã parte? Am verificat compartimentul motor și pe baie se prelinge o mulțime de ulei. Menționez cã în zona accesoriilor nu este pic de ulei.
  • andrey_f_c

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 1993 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Salut. eu am schimbat garnitura la baia de ulei la masina mea (astra c14nz) baia de ulei este asemenea (din cate stiu) ca si a ta.
ai de desfacut niste suruburi cu cheia de 10 sau 11 tubulara. iti trebuie si un adaptor ca in partea dinspre cutie intri mai greu.
Dai c apacul jos, cureti cu grija atat partea de pe motor cat si cea de pe capac ca sa nu ramana resturi, pui garnitura noua pe capac si apoi o strangi la loc cu suruburile pe care le-ai scos.

Atentie: nu strange de suruburi ca sa iasa zeama caci poti uza locasul si nu mai inchide bine. Strange cu simtz.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Baia la Z13 este lipita cu silicon, e cumplit sa o dai jos, pana la ea ai evacuarea de dat jos Laughing
Nu curge pe la baie, stai linistit. In poza vad altceva, gandeste ca ai ambreiaj hidraulic cu aerisire Wink
  • mishu88

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Dan, cum faci, cum nu faci, tot ai dreptate. Nu era de la baie.

Acum 2 luni am schimbat pompa de înaltã presiune. Bãieții (deștepți) de la Opel Suceava, din cele 3 șuruburi ale pompei, au pus doar 2, iar un al 3-lea șurub lipsea. Ei ghici acum de unde se prelingea ulei...?! Chiar din zona pompei de înaltã!

Și-acum te-ntrebi: mai ai încredere sã mai dai mașina bãieților de la service?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
De obicei nu se uita suruburi doar sa nu le strangi complet mai uiti. Incredere ce sa-i faci...eu nu am in mine si mai verific odata, dureaza dar decat belele mai bine timp in plus.
  • dda

  • Mesaje scrise: 330
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Combo 2007 1.3CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jun 2011

  • Mesaj Privat
cu o problema de scurgere ulei ma confrunt si eu. doar ca la mine pierde pe langa senzorul de nivel.nu am vazut pana acum nici unul.ce sanse am sa il reconditionez.un simering schimbat ceva,izolare tipic romaneasca cu silicon de temperatura...ca pretu imi rupe gura...o sa mai caut si prin dezmembrari.e la fel ca cel de la corsa?
  • kinderasu

  • Mesaje scrise: 1,606
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Pe acolo imi curge si mie ulei .. nu mult .. am inteles ca ar fi un soi de "evacuare" pt presiune in motor daca e prea mare ... sfatu meu .. nu da baia jos https://www.clubopel.com/vie...50&highlight= .. eventual pune pe langa garnitura mastic .
  • emilvef

  • Mesaje scrise: 89
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2014

  • Mesaj Privat
De ceva vreme ma confrunt si eu cu niste scurgeri dar se manifesta doar cand dau talpa preponderent pe autostrada ,inainte sursuri erau intre motor si cutie si mai nou acolo s-a oprit si musteste la vibrochen se scurge pe baie ,doar cat umezeste... Momentan o las asa dar eu cred ca se face presiune in baie de aia zamuie la mersul mai in forja...
  • emilvef

  • Mesaje scrise: 89
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Revin cu o constatare ,am verif. epuratorul si separatorul de ulei deci supozitia cu presiunea in baie cade ..Probabil semeringuri inbatranite..dar la mers normal de ce nu curge?
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,791
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Readuc in atentie discutia!
Am inceput un amplu proiect de mentenanata. Acesta include si curatarea baii de ulei si a sorbului, inlocuirea simeringurilor de la vibrochen.
Am motorul demontat de pe sasiu.
La demontarea baii de ulei am gasit 4 sau 5 suruburi doar apropiate, vreo 4 stranse superficial si restul stranse cum se cuvine. Am gasit sorbul pompei obturat partial, cca. 25%, cu o bucata de silicon.
Am curatat bine resturile de silicon de pe baie si din baie Smile .
Ce parere aveti sa caut pluta si sa "construiesc o garnitura? O voi pune cu silicon. Sau sa pun doar silicon?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Doar silicon VR
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,791
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Multumesc! Acum comand!
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Victor Reinz anthrazit
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,791
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Asta am cumparat Victor Reinz anthrazit.
Am intampinat alta problema. Suruburile care spuneam ca nu erau stranse nu puteau fi stranse. E smuls filetul din bloc-motor. Voi refileta cu metric 7 daca voi putea, dar asta in alta zi...
  • Shiva

  • Mesaje scrise: 1,977
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Scule nepotrivite .... mecanici nepotriviti ....Pfff, ma tot crucesc!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR