Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • vectrapxi

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Doresc sa aflu de la voi in ce fel v-ati pregatit masina pentru verificarea tehnica periodica ?
Eu ma gindesc ca ar fi bine sa schimb bujii, filtru aer, ulei si filtru, filtru benzina si sa pun cea mai buna benzina de la OMW.
La verificarea de acum 2 ani , tipul de acolo mi-a spus ca abia mi-a scos parametrii la motor. A frecat-o un sfert de ora si a scos 3 bilete cu parametrii noxelor, dar eu cred ca a fost barba, ca sa scoata niste bilete in plus sa le ataseze la fisele celor care nu ieseau la verificare si dadeau spaga. E adevarat ca nici eu nu stiu care sint valorile pe care trebuie sa le atinga noxele de la motor ca sa pot sa verific ce fac ei acolo.

Vectra 92 1.6CNZ 178000 KM
Skip ads

  • DnI

  • Mesaje scrise: 236
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2009 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2004

  • Mesaj Privat
sunt constient ca nu voi trece ipt`u in viata mea looool
pregateste-te cu 1 mil Wink
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2004

  • Mesaj Privat
DnI a scris:sunt constient ca nu voi trece ipt`u in viata mea looool
pregateste-te cu 1 mil Wink

subscriu, a mea este din 90 iar catalizatorul era scos de inainte sa o cumpar pe cand alerga fostul proprietar la VTM
  • radu

  • Mesaje scrise: 342
  • Locatie: craiova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Very Happy eu in certificat si carte de id am trecut motor c20ne, iar pe ea am c20let.
oare ce sanse as avea?
  • DnI

  • Mesaje scrise: 236
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2009 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2004

  • Mesaj Privat
mda... sa nu zic si eu catalizator scos, teava cap coada, toba cu un zgomot infernal.. Twisted Evil deja am zis tot tacamu pentru respingere.
  • 4EST

  • Mesaje scrise: 686
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2004

  • Mesaj Privat
hehe....subscriu si eu cu formula lui DNI, asa ca nu prea cred ca trec ITP Smile

O idee buna e sa-ti pui benz de 99, poate e mai buna
  • pif

  • Mesaje scrise: 1,312
  • Locatie: Gaesti/Dambovita
  • Masina: Vectra 2001 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2004

  • Mesaj Privat
Pune mâna man ºi pregãteºte 1 mil. pentru ºpagã ºi eºti sigur cã treci. E una din cele mai bune metode dacã ºti cã nu eºti în regulã. La noi în DB avem la R.A.R. un tâmpit care ºi maºinile noi le respinge iar în momentul când am vrut sã fac identificarea mai aveam vreo 4-5 zile ºi îmi expira ITP ºi am zis sã-l fac dar tipii de acolo m-au întrebat când mã duc sã-i fac identificarea. Eu le-am rãspuns cã peste vreo 2-3 zile. ªi tipii au zis cã nu îmi fac ITP. M-au învãþat sã mã duc la identificare înainte de expirarea ITP-ului ºi apoi sã mã duc la ei cã nu e nici o problemã se rezolvã. Atunci f. mirat am întrebat de ce nu vor sã-mi facã ITP, ce nu e în regulã nu corespunde la noxe sau ce are. Ei mi-au rãspuns cã nu am cauciucurile corespunzãtoare, cã diferã dimensiunea din talon cu cea actualã ºi cã nu vor ca peste 2 zile când mã duc eu la identificare sã-i sune ºãfu ºi sã-i întrebe cum au fãcut ei ITP dacã nu corespunde dimensiunile cauciucurilor. Aºa cã am procedat cum au zis ei ºi când m-am dus la vreo sãptãmânã nici nu mi-au mai bãgat maºina pe flux, am dat 1 mil. ºi gata ITP.
  • io

  • Mesaje scrise: 284
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2005

  • Mesaj Privat
am facut si eu ITP-ul cu 2 sapt in urma la masina ( din semnatura )

cica tre sa aiba sub 0.5 la relanti si sub 0.3 turat ( pe la 3000 ).
dupa vreo 3 incercari nereusite, a mers cu 500 mii.

s-a mai uitat la frane dar acolo schimbasem recent placute, ferodouri si discuri asa ca n-au fost probleme.

pe langa asta n-aveam triunghi, trusa, extinctor dar n-am mai dat nik.
  • vectrapxi

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Multumesc, IO, ai raspuns obiectiv
  • Cali...nV6

  • Mesaje scrise: 519
  • Locatie: Cluj-Napoca
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2004

  • Mesaj Privat
sa fie motorul cald ...altfel sigur nu-ti ies gazele
  • B98GSI

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti-ROMANIA
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2005

  • Mesaj Privat
Valorile noxelor sunt in functie de anul de fabricatie si difera de la cele cu catalizator la cele fara.EX:La cele fara catalizator pe benzina binenteles ,cu an de fabricatie pana in 1986 este de 4,5%CO corectat,iar dupa 1986 3,5%.Iar cu catalizator 0,5% la relanti, iar in turatie peste 2500 de ture 0,3%(sonda lamda tre sa fie pana in 1,003)Ceva de genul asta oricum.P.S Daca aveti probleme la itp trimiteti un PM la mine ca am ceva relatii,poate va ajut(Bucuresti) Laughing
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR