vectrapxi
- Mesaje scrise: 36
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2004
- Mesaj Privat
Doresc sa aflu de la voi in ce fel v-ati pregatit masina pentru verificarea tehnica periodica ?
Eu ma gindesc ca ar fi bine sa schimb bujii, filtru aer, ulei si filtru, filtru benzina si sa pun cea mai buna benzina de la OMW.
La verificarea de acum 2 ani , tipul de acolo mi-a spus ca abia mi-a scos parametrii la motor. A frecat-o un sfert de ora si a scos 3 bilete cu parametrii noxelor, dar eu cred ca a fost barba, ca sa scoata niste bilete in plus sa le ataseze la fisele celor care nu ieseau la verificare si dadeau spaga. E adevarat ca nici eu nu stiu care sint valorile pe care trebuie sa le atinga noxele de la motor ca sa pot sa verific ce fac ei acolo.
Vectra 92 1.6CNZ 178000 KM
Eu ma gindesc ca ar fi bine sa schimb bujii, filtru aer, ulei si filtru, filtru benzina si sa pun cea mai buna benzina de la OMW.
La verificarea de acum 2 ani , tipul de acolo mi-a spus ca abia mi-a scos parametrii la motor. A frecat-o un sfert de ora si a scos 3 bilete cu parametrii noxelor, dar eu cred ca a fost barba, ca sa scoata niste bilete in plus sa le ataseze la fisele celor care nu ieseau la verificare si dadeau spaga. E adevarat ca nici eu nu stiu care sint valorile pe care trebuie sa le atinga noxele de la motor ca sa pot sa verific ce fac ei acolo.
Vectra 92 1.6CNZ 178000 KM
- DnI
- **
- 236 mesaje
- din 01 Aug 2004
- Astra 2009 z19dth
- Bucuresti
DnI
- Mesaje scrise: 236
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2009 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2004
- Mesaj Privat
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
- radu
- **
- 342 mesaje
- din 17 Apr 2004
- craiova
radu
- Mesaje scrise: 342
- Locatie: craiova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2004
- Mesaj Privat
- DnI
- **
- 236 mesaje
- din 01 Aug 2004
- Astra 2009 z19dth
- Bucuresti
DnI
- Mesaje scrise: 236
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2009 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2004
- Mesaj Privat
- 4EST
- ***
- 686 mesaje
- din 30 Apr 2004
- Brasov
4EST
- Mesaje scrise: 686
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2004
- Mesaj Privat
- pif
- ****
- 1,312 mesaje
- din 04 Nov 2004
- Vectra 2001 z18xe
- Gaesti/Dambovita
pif
- Mesaje scrise: 1,312
- Locatie: Gaesti/Dambovita
- Masina: Vectra 2001 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2004
- Mesaj Privat
Pune mâna man ºi pregãteºte 1 mil. pentru ºpagã ºi eºti sigur cã treci. E una din cele mai bune metode dacã ºti cã nu eºti în regulã. La noi în DB avem la R.A.R. un tâmpit care ºi maºinile noi le respinge iar în momentul când am vrut sã fac identificarea mai aveam vreo 4-5 zile ºi îmi expira ITP ºi am zis sã-l fac dar tipii de acolo m-au întrebat când mã duc sã-i fac identificarea. Eu le-am rãspuns cã peste vreo 2-3 zile. ªi tipii au zis cã nu îmi fac ITP. M-au învãþat sã mã duc la identificare înainte de expirarea ITP-ului ºi apoi sã mã duc la ei cã nu e nici o problemã se rezolvã. Atunci f. mirat am întrebat de ce nu vor sã-mi facã ITP, ce nu e în regulã nu corespunde la noxe sau ce are. Ei mi-au rãspuns cã nu am cauciucurile corespunzãtoare, cã diferã dimensiunea din talon cu cea actualã ºi cã nu vor ca peste 2 zile când mã duc eu la identificare sã-i sune ºãfu ºi sã-i întrebe cum au fãcut ei ITP dacã nu corespunde dimensiunile cauciucurilor. Aºa cã am procedat cum au zis ei ºi când m-am dus la vreo sãptãmânã nici nu mi-au mai bãgat maºina pe flux, am dat 1 mil. ºi gata ITP.
- io
- **
- 284 mesaje
- din 18 Jan 2005
- Bucuresti
io
- Mesaje scrise: 284
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2005
- Mesaj Privat
am facut si eu ITP-ul cu 2 sapt in urma la masina ( din semnatura )
cica tre sa aiba sub 0.5 la relanti si sub 0.3 turat ( pe la 3000 ).
dupa vreo 3 incercari nereusite, a mers cu 500 mii.
s-a mai uitat la frane dar acolo schimbasem recent placute, ferodouri si discuri asa ca n-au fost probleme.
pe langa asta n-aveam triunghi, trusa, extinctor dar n-am mai dat nik.
cica tre sa aiba sub 0.5 la relanti si sub 0.3 turat ( pe la 3000 ).
dupa vreo 3 incercari nereusite, a mers cu 500 mii.
s-a mai uitat la frane dar acolo schimbasem recent placute, ferodouri si discuri asa ca n-au fost probleme.
pe langa asta n-aveam triunghi, trusa, extinctor dar n-am mai dat nik.
vectrapxi
- Mesaje scrise: 36
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2004
- Mesaj Privat
- Cali...nV6
- ***
- 519 mesaje
- din 24 Apr 2004
- Cluj-Napoca
Cali...nV6
- Mesaje scrise: 519
- Locatie: Cluj-Napoca
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2004
- Mesaj Privat
B98GSI
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bucuresti-ROMANIA
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mar 2005
- Mesaj Privat
Valorile noxelor sunt in functie de anul de fabricatie si difera de la cele cu catalizator la cele fara.EX:La cele fara catalizator pe benzina binenteles ,cu an de fabricatie pana in 1986 este de 4,5%CO corectat,iar dupa 1986 3,5%.Iar cu catalizator 0,5% la relanti, iar in turatie peste 2500 de ture 0,3%(sonda lamda tre sa fie pana in 1,003)Ceva de genul asta oricum.P.S Daca aveti probleme la itp trimiteti un PM la mine ca am ceva relatii,poate va ajut(Bucuresti)