- emiloprea
- OP
- 176 mesaje
- din 22 Mar 2009
- Vectra 1996 X16XEL
- Iasi
emiloprea
- Mesaje scrise: 176
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1996 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2009
- Mesaj Privat
Salutare!
O sa incerc sa fiu cat se poate de scurt ca sa nu plictisesc, desi pt o mai buna intelegere a problemei ar trebui sa povestesc de la cap la coada in speranta ca cineva s-a mai lovit de problema si a aflat rezolvarea.
Asadar, totul a inceput cu un banal "dat in bot" al motorului, specific bujiilor de schimbat sa zicem, desi bujiile fusesera schimbate cu max 15.000km inainte (NGK-uri). Problema era constanta, atat in mers cat si pe loc, dar in mers devenea sacaitoare, mai ales in depasiri. Asta s-a intamplat cand era inca vremea calda afara. Am pus-o pe tester si singura chestie mai altfel era la cilindrul 1 unde, daca am vazut eu bine, arata o tensiune mai mica decat la ceilalti 3 (sper sa nu ma insel, arata ceva de genul 2V, in vreme ce la ceilalti arata 4V). Dar cum service-ul acela cu testerul nu mi-a facut o impresie buna, am lasat-o balta si m-am gandit ca o sa ma duc in alta parte, acolo unde am mai fost si mi-au lucrat ca lumea. Am plecat acasa si am schimbat eu bobina de inductie cu una pe care am avut-o pe masina, cea originala cred (aveam o alta bobina instalata, cumparata de la dezmembrari, deci nici una nu era noua). A parut ca s-a rezolvat problema dar nu a fost asa, desi o imbunatatire s-a vazut. Cum am fost cam in pana de finante o perioada, am lasat-o asa, deci treburile au inceput sa se agraveze, mai ales cu venirea timpului rece. Am schimbat singur-singurel bujiile (Bosch) si pt 2 zile nu a mai facut figuri motorul, dar apoi a inceput cu aceleasi simptome pana cand mi s-a oprit motorul in mers in mijlocul bulevardului. Am tras pe dreapta si am incercat sa pornesc din nou. Motorul a pornit, dar facea ca toti diavolii la un loc, tremura si scotea un fum de nedescris. Rusinos . Desi benzinara, suna si se manifesta ca un tractor pe camp, iar de tras nu avea de gand sa traga nici daca dadeam cu aghiasma. Am chemat un prieten sa ma tracteze la service si aia de acolo mi-au zis din start sa schimb bujiile ca merge inecat si neregulat. I-am explicat ca asta am facut cu 3 zile inainte, deci sa caute ei in alta parte problema. S-au uitat, s-au invartit si au verificat scanteile la bujii. La 2 din ele nu aveam, de unde au tras concluzia ca ori e de la bobina de inductie, ori de la calculator. Seful de service o tot dadea inainte ca e de la calculator, asa ca l-am rugat sa puna testerul pt ca mi se pare ciudat sa dea erori si sa nu mi se aprinda check engine-ul nici macar o data in tot acest timp de cand au inceput problemele. A pus testerul si nimic, la care el a intarit ca e calculatorul pt ca nici macar nu vede erorile. I-am spus totusi ca mai am o bobina de inductie acasa (cea cu care facusem eu singur schimbul pe masina) si ca merita probat, ca e putin probabil sa nu dea nici asta scanteie fix la alea 2 bujii care nu se aprindeau. O fi fost amandoua defecte, dar chiar identic? Greu de crezut... Am adus bobina, am probat, dadea scantei la toate. Am comandat totusi o bobina nou nouta ca sa fiu sigur pt ca nu aveam incredere nici in cea de-a doua si am comandat si alte bujii, ca sa stim o treaba. Masina mergea perfect, ca noua.
Problema e ca acum, de vreo cateva zile, dimineata cand porneste tremura si face iarasi ca toti dracii, fix ca atunci cand am dus-o la ingineri. Dupa cateva minute si multe pedale date si forjate, incepe sa-si revina si sa mearga rotund. Astazi dimineata am crezut ca nu isi mai revine, totusi incepea sa dea zvacniri ca si cum ar fi intrat inca 2 cilindri in functiune si in cele din urma a tras aer adanc in piept si si-a revenit masina in mers. Bineinteles ca i-am dat un pic de forja, atat cat se poate pana la serviciu. Totusi, ce-as putea sa fac?
Mersi si scuze de nuvela, dar am vrut sa scriu mai detaliat sa se inteleaga.
Masina e cea din semnatura, Vectra B '96 X16XEL
O sa incerc sa fiu cat se poate de scurt ca sa nu plictisesc, desi pt o mai buna intelegere a problemei ar trebui sa povestesc de la cap la coada in speranta ca cineva s-a mai lovit de problema si a aflat rezolvarea.
Asadar, totul a inceput cu un banal "dat in bot" al motorului, specific bujiilor de schimbat sa zicem, desi bujiile fusesera schimbate cu max 15.000km inainte (NGK-uri). Problema era constanta, atat in mers cat si pe loc, dar in mers devenea sacaitoare, mai ales in depasiri. Asta s-a intamplat cand era inca vremea calda afara. Am pus-o pe tester si singura chestie mai altfel era la cilindrul 1 unde, daca am vazut eu bine, arata o tensiune mai mica decat la ceilalti 3 (sper sa nu ma insel, arata ceva de genul 2V, in vreme ce la ceilalti arata 4V). Dar cum service-ul acela cu testerul nu mi-a facut o impresie buna, am lasat-o balta si m-am gandit ca o sa ma duc in alta parte, acolo unde am mai fost si mi-au lucrat ca lumea. Am plecat acasa si am schimbat eu bobina de inductie cu una pe care am avut-o pe masina, cea originala cred (aveam o alta bobina instalata, cumparata de la dezmembrari, deci nici una nu era noua). A parut ca s-a rezolvat problema dar nu a fost asa, desi o imbunatatire s-a vazut. Cum am fost cam in pana de finante o perioada, am lasat-o asa, deci treburile au inceput sa se agraveze, mai ales cu venirea timpului rece. Am schimbat singur-singurel bujiile (Bosch) si pt 2 zile nu a mai facut figuri motorul, dar apoi a inceput cu aceleasi simptome pana cand mi s-a oprit motorul in mers in mijlocul bulevardului. Am tras pe dreapta si am incercat sa pornesc din nou. Motorul a pornit, dar facea ca toti diavolii la un loc, tremura si scotea un fum de nedescris. Rusinos . Desi benzinara, suna si se manifesta ca un tractor pe camp, iar de tras nu avea de gand sa traga nici daca dadeam cu aghiasma. Am chemat un prieten sa ma tracteze la service si aia de acolo mi-au zis din start sa schimb bujiile ca merge inecat si neregulat. I-am explicat ca asta am facut cu 3 zile inainte, deci sa caute ei in alta parte problema. S-au uitat, s-au invartit si au verificat scanteile la bujii. La 2 din ele nu aveam, de unde au tras concluzia ca ori e de la bobina de inductie, ori de la calculator. Seful de service o tot dadea inainte ca e de la calculator, asa ca l-am rugat sa puna testerul pt ca mi se pare ciudat sa dea erori si sa nu mi se aprinda check engine-ul nici macar o data in tot acest timp de cand au inceput problemele. A pus testerul si nimic, la care el a intarit ca e calculatorul pt ca nici macar nu vede erorile. I-am spus totusi ca mai am o bobina de inductie acasa (cea cu care facusem eu singur schimbul pe masina) si ca merita probat, ca e putin probabil sa nu dea nici asta scanteie fix la alea 2 bujii care nu se aprindeau. O fi fost amandoua defecte, dar chiar identic? Greu de crezut... Am adus bobina, am probat, dadea scantei la toate. Am comandat totusi o bobina nou nouta ca sa fiu sigur pt ca nu aveam incredere nici in cea de-a doua si am comandat si alte bujii, ca sa stim o treaba. Masina mergea perfect, ca noua.
Problema e ca acum, de vreo cateva zile, dimineata cand porneste tremura si face iarasi ca toti dracii, fix ca atunci cand am dus-o la ingineri. Dupa cateva minute si multe pedale date si forjate, incepe sa-si revina si sa mearga rotund. Astazi dimineata am crezut ca nu isi mai revine, totusi incepea sa dea zvacniri ca si cum ar fi intrat inca 2 cilindri in functiune si in cele din urma a tras aer adanc in piept si si-a revenit masina in mers. Bineinteles ca i-am dat un pic de forja, atat cat se poate pana la serviciu. Totusi, ce-as putea sa fac?
Mersi si scuze de nuvela, dar am vrut sa scriu mai detaliat sa se inteleaga.
Masina e cea din semnatura, Vectra B '96 X16XEL
sorindf2000- Suspendat
- 1,051 mesaje
- din 24 Feb 2011
- Brasov
sorindf2000- Mesaje scrise: 1,051
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2011
- Mesaj Privat
Ai putea incerca sa cureti EGR-ul si clapeta de acceleratie, insa curatate cu simt de raspundere, in prima faza. Bobinele astea de inductie ale tale par cam firave, din ce am inteles esti la a doua cumparata +bobina masini originala, din care doua cu probleme. Bobinele, le-ai cumparat noi sau din dezmembrari? Bujiile, cand le scoteai, erau curate, gri/cenusiu sau erau cu depuneri mari pe ele...ulei, calamina...? Masina, consuma ulei...daca, da...cam cat/10 000km sau intre schimburi?
- emiloprea
- OP
- 176 mesaje
- din 22 Mar 2009
- Vectra 1996 X16XEL
- Iasi
emiloprea
- Mesaje scrise: 176
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1996 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2009
- Mesaj Privat
Bobina de acum e noua. Bujiile erau destul de afumate, iar doua din ele erau umede, insa am pus pe seama faptului ca bobina de atunci nu mai dadea cum trebuie scantei. Acum nu am desfacut sa vad cum sunt astea de le am pe masina in momentul asta (adica cele cumparate odata cu bobina cea noua). Mecanicul mi-a spus ca alea Bosch, vechi de cateva zile si afumate pot fi folosite si sa le pastrez, chiar daca le-am schimbat cu astea NGK noi. Ulei consuma masina si e ceva specific motorului astuia din cate am inteles, insa am observat un lucru: daca pun Castrol Magnatec 10W40 nu mai papa aproape deloc. Este a doua oara cand am pe masina uleiul asta si ultima data cand am verificat nivelul a fost chiar in service si nivelul era ok, desi schimbul l-am facut in vara. Sa zicem ca am facut cam 5000 km de atunci dar nu mi se pare ca a consumat ulei mai deloc. Alte dati cand puneam alte uleiuri, imi lua cam un litru de la schimb la schimb.
Lucrul de care ma tem cel mai mult e sa trebuiasca sa iau masina asta de la un cap si sa verific tot. M-am gandit si eu ca as putea curata EGR si clapeta (desi au fost curatate acum un an jumate), ca as putea curata injectoarele, ca as putea verifica pompa de benzina... Dar cum service-urile iti iau bani pe fiecare furtunas verificat... Ma doare capul.
Lucrul de care ma tem cel mai mult e sa trebuiasca sa iau masina asta de la un cap si sa verific tot. M-am gandit si eu ca as putea curata EGR si clapeta (desi au fost curatate acum un an jumate), ca as putea curata injectoarele, ca as putea verifica pompa de benzina... Dar cum service-urile iti iau bani pe fiecare furtunas verificat... Ma doare capul.
- emiloprea
- OP
- 176 mesaje
- din 22 Mar 2009
- Vectra 1996 X16XEL
- Iasi
emiloprea
- Mesaje scrise: 176
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1996 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2009
- Mesaj Privat
sorindf2000- Suspendat
- 1,051 mesaje
- din 24 Feb 2011
- Brasov
sorindf2000- Mesaje scrise: 1,051
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2011
- Mesaj Privat
Bun...daca zici ca masina nu consuma ulei...poate 1 l la schimb...vei gasi clapeta de acceleratie curata sau aproape curata, la fel si EGR-ul. Verifica astea intai...nu trebuie sa mergi in service pentru curatarea lor...ai pe forum tutoriale si nu este deloc greu sa le cureti singur...Nu stiu ce sa zic de bobina de inductie...mai ales ca spui ca bujiile sunt curate. Daca bujiile nu sunt curate, mai ales ca sunt noi, culoare gri/cenusiu, fara calamina sau ulei...atunci, poate ar trebui sa vezi cum este treaba cu uleiul...poate consuma ceva mai mult...sau poate ai ghinion cu bobinele de inductie.Oricum, incepe prin demontarea clapetei si a EGR-ului si curatale. Ulei pe ele in exces este tot consum mare de ulei la masina...
- emiloprea
- OP
- 176 mesaje
- din 22 Mar 2009
- Vectra 1996 X16XEL
- Iasi
emiloprea
- Mesaje scrise: 176
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1996 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2009
- Mesaj Privat
Tot informandu-ma pe forum, un gand incepe sa faca sens in capul meu: daca senzorul de temperatura transmite informatii ciudate la ECU, iar acesta din urma da comenzi mai departe (injectoare, etc) conforme senzorului defect sau muribund, nu ar fi logic intr-un fel ca motorul sa-mi fie ca posedat atunci cand e rece si sa-si revina odata cu incalzirea lui? Ma gandesc ca daca acel senzor da informatii cum ca ar fi mai cald decat este motorul, atunci ar fi normal ca ECU sa nu gestioneze cum trebuie lucrurile. Se pare ca EGR-ul face figuri din contra, cand e motorul mai cald, nu cand e rece. Ori la mine e fix invers, odata ce se incalzeste merge ca un motanel adormit.
- raduflorin38
- *
- 3 mesaje
- din 20 Mar 2012
- Astra 1997 x16xel
- Prahova
raduflorin38
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 1997 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2012
- Mesaj Privat
Cam acelasi tip de problema l-am avut si eu. Pornire greoaie si mers sacadat. Am schimbat bujiile si a mers bine o perioada mica de timp, apoi la fel. Sa rezolvat cu schimbarea fiselor, care scapau scanteie. Incearca seara, cu motorul pornit , dai capacul cu ecotec jos si vezi daca observi scantei, inseamna ca trebuiesc schimbate.
- emiloprea
- OP
- 176 mesaje
- din 22 Mar 2009
- Vectra 1996 X16XEL
- Iasi
emiloprea
- Mesaje scrise: 176
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1996 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2009
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- emiloprea
- OP
- 176 mesaje
- din 22 Mar 2009
- Vectra 1996 X16XEL
- Iasi
emiloprea
- Mesaje scrise: 176
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1996 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2009
- Mesaj Privat
Schimbat senzor de temperatura motor (cel cu 2 pini), curatat EGR si clapeta, schimbat un racord in forma de L mic de tot (aprox 2cm) care era crapat in vreo doua locuri si care conecteaza un furtunas ce vine de la o piesa rotunda, metalica, mare, prinsa pe partea cu bordul in dreptul soferului si pe care scrie Delco (probabil asta e firma). Rezultatul la prima vedere si cheie: masina merge tot neregulat. Concluzia: problema nerezolvata
sorindf2000- Suspendat
- 1,051 mesaje
- din 24 Feb 2011
- Brasov
sorindf2000- Mesaje scrise: 1,051
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2011
- Mesaj Privat
Uite un topic unde se discuta o problema similara cu a ta...motor x16xel...discutia se invarte in jurul EGR, vacuum, aer fals...chiar bobina de inductie cumparata noua si care a cedat, clapeta acceleratie, mi se pare relavant postarea de pe pagina 2 a lui @Claudiu1805...in plus, avand in vedere ca ai gasit un furtunas/cot de pe circuitul de vacuum crapat, ar trebui sa le verifici pe toate..coturi, t-uri, furtunase...conexiuni cu diverse piese.
CITESTE AICI
PS.citeste si prima pagina...am atasat link-ul din greseala, sa se deschida la pagina ...
CITESTE AICI
PS.citeste si prima pagina...am atasat link-ul din greseala, sa se deschida la pagina ...
- emiloprea
- OP
- 176 mesaje
- din 22 Mar 2009
- Vectra 1996 X16XEL
- Iasi
emiloprea
- Mesaje scrise: 176
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1996 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2009
- Mesaj Privat
Aseara am dat busonul de la ulei la o parte cu motorul pornit si am vazut ca stropeste ulei pe afara si sunetul din interior nu mai e asa silentios parca ca alta data. Acum e o bulbuceala mai razvratita. O sa fac un test cam intr-o ora sa vad daca iese ceva (ulei sau fum) pe la joja, ca daca da, inseamna ca am imbulinat-o. Iti dai seama ca acum ma gandesc la toate relele posibile, un de alta, dar aveam de gand sa o vand si in stadiul in care e nu prea mai iau mare lucru pe el. M-au costat service-urile cu tot cu piese cam 8 mil in ultimele 2 saptamani, deci...
Mersi pt link, amuzant e ca inainte sa vad ultima ta postare, aveam de gand sa citesc fix asta. O sa revin cu detalii.
Mersi pt link, amuzant e ca inainte sa vad ultima ta postare, aveam de gand sa citesc fix asta. O sa revin cu detalii.
sorindf2000- Suspendat
- 1,051 mesaje
- din 24 Feb 2011
- Brasov
sorindf2000- Mesaje scrise: 1,051
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2011
- Mesaj Privat
Emil...tu o dai in panica......fa treaba cu cap, ai zis una la inceput, hai sa mergem pe varianta asta...eu te-am intrebat de consumul de ulei si tu ai zis ca este cam de 1 litru la 10 000km. In momentul de fata...lasa gandurile negre si verifica din nou ce au verificat si cei din link, plus, la tine...circuitul de vacuum...Daca totul este in regula...faci un test de compresie...poate va trebui sa schimbi ceva pe la supape, semeringuri, ghiduri, chiar supape...etc, nu este o avere. Deocamdata...mai ai de verificat altele...
PS. serviceurile te-au costat o gramada de bani pentru ca nu ai citit...incearca sa faci singur mare parte din treaba...gen verificari si curatari de piese, singur ca ai totul explicat cum pe forum...acum, daca e de segmentat motorul...normal ca o faci intr-un service nu in parcare...dar vezi unde gasesti acel service. Parca esti din Iasi...ai la cine apela...@dancuciureanu...
PS. serviceurile te-au costat o gramada de bani pentru ca nu ai citit...incearca sa faci singur mare parte din treaba...gen verificari si curatari de piese, singur ca ai totul explicat cum pe forum...acum, daca e de segmentat motorul...normal ca o faci intr-un service nu in parcare...dar vezi unde gasesti acel service. Parca esti din Iasi...ai la cine apela...@dancuciureanu...
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- emiloprea
- OP
- 176 mesaje
- din 22 Mar 2009
- Vectra 1996 X16XEL
- Iasi
emiloprea
- Mesaje scrise: 176
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1996 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2009
- Mesaj Privat
De stranse sunt stranse ca mi le-a pus nenea de la service si am vazut ca a strans bine acolo. De curate nu stiu daca sunt pt ca nu le-am mai verificat, dar daca ele in momentul asta nu sunt, inseamna ca ceva le strica. Sunt la al doilea set in ultimele 2 saptamani. Dupa ce am curatat azi EGR-ul, am facut o proba cu masina si sincer nu vad nici o imbunatatire, ba senzatia mea e ca din ce in ce face mai urat, fix ca data trecuta cand la un moment dat si-a dat duhul si am dus-o la doctor. Si atunci tot asa, dupa ce i-am schimbat bujiile, a mers 2 zile max si apoi a inceput iarasi cu dansurile si din ce in ce mai rau pe zi ce trecea pana cand n-a mai mers. Acum am vaga senzatie ca incepe sa faca la fel.
Prin urmare, as fi 100% sigur ca nu-s bujiile vinovate si daca ele se murdaresc, inseamna ca altceva le provoaca mizerie. Cum pot verifica daca fisele sunt bune totusi? In service, la automat cu noua bobina aveam scanteie la toate bujiile, prin urmare daca ar fi fisele vinovate, trebuia de atunci sa stiu, nu? Se pare ca treaba e mai alambicata pe cat am crezut.
Prin urmare, as fi 100% sigur ca nu-s bujiile vinovate si daca ele se murdaresc, inseamna ca altceva le provoaca mizerie. Cum pot verifica daca fisele sunt bune totusi? In service, la automat cu noua bobina aveam scanteie la toate bujiile, prin urmare daca ar fi fisele vinovate, trebuia de atunci sa stiu, nu? Se pare ca treaba e mai alambicata pe cat am crezut.
- emiloprea
- OP
- 176 mesaje
- din 22 Mar 2009
- Vectra 1996 X16XEL
- Iasi
emiloprea
- Mesaje scrise: 176
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1996 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2009
- Mesaj Privat
In dimineata asta aceleasi simptome: porneste la prima cheie insa parca merge in 2, iar pe masura ce se incalzeste incepe sa-si mai dea drumul si sa respire pana cand ajunge sa mearga cat de cat rotund. Spun cat de cat pt ca oricum mai da in nas cateodata, mai ales la decelerare (dar nu numai). Parca ar fi un dop care la un moment dat sare cand se incalzeste motorul. Parerea mea de neavizat e ca buba e provocata de ceva ce are de-a face cu motorul rece, ca daca ar fi vacuum-uri sau stiu eu ce sonde, n-ar trebui sa faca urat indiferent de temperatura? Zic si eu...
pahontu
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Bacau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jan 2012
- Mesaj Privat
din ce am mai vazut la prieteni/rude care au/avut de aface cu acest motor, la simptome asemanatoare fiecare a recurs la: ( si au rezolvat problema)
-Injectoare
-Segmentare
-Aer fals( au curatat clapeta de acceleratie si un furtun au uitat sa il bage)
-Catalizator infundat( ceva logic dupa parerea mea la x16xel)
Si cam atat din ce imi aduc eu aminte.
Cel care a segmentat motorul a avut simptomul cu saritul de ulei cand scotea busonul, chiar si joja de ulei...
-Injectoare
-Segmentare
-Aer fals( au curatat clapeta de acceleratie si un furtun au uitat sa il bage)
-Catalizator infundat( ceva logic dupa parerea mea la x16xel)
Si cam atat din ce imi aduc eu aminte.
Cel care a segmentat motorul a avut simptomul cu saritul de ulei cand scotea busonul, chiar si joja de ulei...
sorindf2000- Suspendat
- 1,051 mesaje
- din 24 Feb 2011
- Brasov
sorindf2000- Mesaje scrise: 1,051
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2011
- Mesaj Privat
Emil...de ce nu incerci sa iei legatura cu @dancuciureanu...? Oricum...te duci din nou in service...pt ca altceva nu-i faci...Macar, daca il cauti pe @dancuciureanu, ai sanse sa ajungi la cineva care poate sa-ti rezolve problema cu masina...Ne tot dam cu parerea ce-ar putea sa fie...fara sa avem certitudinea ca ce-ai facut tu prin diverse service-uri a si fost facut bine...deci, nu putem sa incepem sa taiem de pe lista de posibile defecte, anumite lucruri si sa mergem mai departe. Poate ai doar un simplu furtunas fisurat sau nepus la locul lui, poate ai o problema cu pompa de benzina sau injectoarele, poate este vorba de EGR sau clapeta de acceleratie necuratate corespunzator sau chiar defecte, poate este vorba de vreo bujie sau bobina de inductie, poate trebuie segmentat motorul sau ai vreo supapa, dou, trei, etc. care nu mai sunt bune, poate este vorba de combinatii intre aceste defecte...cine stie...sunt multe. Eu raman la parerea mea ca problema ta provine din zona EGR-ului...ca o mai fii ceva si pe la aprindere...poate vreun vacuum...habar n-am...deci, cum pare ca tu, personal, nu te bagi la motor indifferent ce ar fi de facut pe acolo...cel mai bine te duci la cineva care stie cum sta treaba cu motorul tau...
- emiloprea
- OP
- 176 mesaje
- din 22 Mar 2009
- Vectra 1996 X16XEL
- Iasi
emiloprea
- Mesaje scrise: 176
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1996 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2009
- Mesaj Privat
Ca s-o spun pe aia dreapta, nu ma bag la motor pt ca nu am experienta in asa ceva, mai mult decat schimbat bobina, fisele, bujiile si senzorul de temperatura nu am facut eu personal (a, si scosul bordului si schimbat niste becuri pe la el). Si la ce matzaraie e in spatele lui, pe la EGR pe acolo, mi-e ca fac buba si mai tare. Am zis ca daca prind o zi mai cu soare si cu mai mult timp liber, o sa o iau usurel pe la furtunasele alea acolo, cu grija si cu atentie sa vad daca e sarit vreunul sau fisurat. Oricum, o sa tin cont de sfaturile tale si normal ca prefer sa dau banii unui cunoscator decat unui service de 2 bani. Sa mai prind un pic la bani acum ca nu prea mai am.