- gabytzuxxl
- ***
- 817 mesaje
- din 03 Jul 2009
- Bucuresti
gabytzuxxl
- Mesaje scrise: 817
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jul 2009
- Mesaj Privat
copoiu007
- Mesaje scrise: 63
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2005 1.7 CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2010
- Mesaj Privat
sunt la al 2-lea schimb de ulei si am ramas tot pe Liqui moly high tech 5w-40 ce are norma opel diesel pe el(gm-ll-b-025)
mecanicul care a facut schimbul de ulei a luat un pic de ulei uzat ce iesea din baia de ulei si mi-a zis ca ce ulei e?i-am zis ca de ce intreaba?
el zice-pt ca dupa 10 000 km e super vascos de parca e nou
i-am zis ca e LM, ulei nemtesc 100%
io raman pe marca asta
mecanicul care a facut schimbul de ulei a luat un pic de ulei uzat ce iesea din baia de ulei si mi-a zis ca ce ulei e?i-am zis ca de ce intreaba?
el zice-pt ca dupa 10 000 km e super vascos de parca e nou
i-am zis ca e LM, ulei nemtesc 100%
io raman pe marca asta
- Marius Popescu
- ***
- 704 mesaje
- din 27 Jun 2012
- Astra 2001 z16se
- Sibiu
Marius Popescu
- Mesaje scrise: 704
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2012
- Mesaj Privat
Salutare !
Am bagat in motorul meu (z16se ,145000km, de vreo 7000km are si gpl) L-M top tec 4100 5w40 in urma cu 2 luni (si vreo 3000km pana acum) .Motorului ii place ( masina o am din vara, ii bagasem in iunie 10w40 si spre toamna timp de 1 min bateau culbutorii ,asa ca l-am dat afara desi avrea doar 5000) , nu tacane nimic , merge silentios , a scazut o jumate de gradatie pe joja (mai arunca un pic pe la garnitura din spatele bobinei) .
E vreo problema faptul ca pe bidon nu are trecuta norma gm-ll-a-025(sau ceva de genu')? Se afla printre uleiurile recomandate de site-ul lor pt motorul z16s, dar nu are codul cu norma.
https://www.clubopel.com/lin...ng_oil_guide.html
http://www.liqui-moly.de/li...ument&land=DE
Va multumesc!
Am bagat in motorul meu (z16se ,145000km, de vreo 7000km are si gpl) L-M top tec 4100 5w40 in urma cu 2 luni (si vreo 3000km pana acum) .Motorului ii place ( masina o am din vara, ii bagasem in iunie 10w40 si spre toamna timp de 1 min bateau culbutorii ,asa ca l-am dat afara desi avrea doar 5000) , nu tacane nimic , merge silentios , a scazut o jumate de gradatie pe joja (mai arunca un pic pe la garnitura din spatele bobinei) .
E vreo problema faptul ca pe bidon nu are trecuta norma gm-ll-a-025(sau ceva de genu')? Se afla printre uleiurile recomandate de site-ul lor pt motorul z16s, dar nu are codul cu norma.
https://www.clubopel.com/lin...ng_oil_guide.html
http://www.liqui-moly.de/li...ument&land=DE
Va multumesc!
- Marius Popescu
- ***
- 704 mesaje
- din 27 Jun 2012
- Astra 2001 z16se
- Sibiu
Marius Popescu
- Mesaje scrise: 704
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2012
- Mesaj Privat
Dupa 5000 km uleiul e negru "pacura" ... o sa revin si cu o poza . I-am schimbat oringul din capul axei cu came si obs ca nu mai scade nivelul de ulei (2000+ km de la inlocuirea oringului si de la postul anterior) . Oare o fi negru ca spala motorul bine (cine stie la cati km schimba nemtoaica uleiul ) sau se innegreste ca e slab calitativ?
- rstefan
- **
- 456 mesaje
- din 10 Jul 2006
- Astra 2005 Z17DTH
- Bucuresti
rstefan
- Mesaje scrise: 456
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2006
- Mesaj Privat
- astrasport
- **
- 95 mesaje
- din 11 Oct 2011
- Astra 2002 z16xe
- Alta tara
astrasport
- Mesaje scrise: 95
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Oct 2011
- Mesaj Privat
Iata ca dupa dupa un an si jumatate de cand am masina trebuie sa fac si al doilea schimb de ulei !
Liqui moly Super Leichtlauf 10w40 am gasit pe eticheta de la motor, din asta am bagat si eu, plus ca la toate schimburile trecute in cartea masinii era numai uleiul asta .
Pot sa spun ca sunt super multumit, am facut putin peste 10 mii km de la schimbul trecut si fara nici o modestie o spun , nu stiu daca ar trebui 3-4 sute de grame pentru a fi la nivel !
Imi era teama cand am cumparat masina si am vazut ca tobele sunt noi , sa nu cumva sa manance ulei , dar acum dupa un an si jumatate evacuarea mea arata ca noua!
Deci, LIQUI MOLY Super Leichtlauf 10w40- pe viata pentru masina mea!
Liqui moly Super Leichtlauf 10w40 am gasit pe eticheta de la motor, din asta am bagat si eu, plus ca la toate schimburile trecute in cartea masinii era numai uleiul asta .
Pot sa spun ca sunt super multumit, am facut putin peste 10 mii km de la schimbul trecut si fara nici o modestie o spun , nu stiu daca ar trebui 3-4 sute de grame pentru a fi la nivel !
Imi era teama cand am cumparat masina si am vazut ca tobele sunt noi , sa nu cumva sa manance ulei , dar acum dupa un an si jumatate evacuarea mea arata ca noua!
Deci, LIQUI MOLY Super Leichtlauf 10w40- pe viata pentru masina mea!
- Marius Popescu
- ***
- 704 mesaje
- din 27 Jun 2012
- Astra 2001 z16se
- Sibiu
Marius Popescu
- Mesaje scrise: 704
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2012
- Mesaj Privat
@astrasport : La pornire , mai ales daca e frig , nu zornaie culbutorii? Eu tot din asta (Liqui moly Super Leichtlauf 10w40) pusesem in vara si spre toamna ma deranja zornaitul ala pana se incalzea un pic uleiul . Acum am top tec 4100 cu care am in jur de 7000 km si parca as vrea unul full sintetic. Urmatorul schimb il fac cu Mobil 1 0W40 new life ...
Ce credeti , e ok pt Z16SE (150000 km) Mobil 1 0W40 new life ?
Ce credeti , e ok pt Z16SE (150000 km) Mobil 1 0W40 new life ?
- astrasport
- **
- 95 mesaje
- din 11 Oct 2011
- Astra 2002 z16xe
- Alta tara
astrasport
- Mesaje scrise: 95
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Oct 2011
- Mesaj Privat
Nu , Marius Popescu, nu zornaie nimic! Poate sunt un caz fericit , toacmai de asta sunt foarte multumit de masina mea. Exact cum spuneam , am pus si eu ulei de care am vazut in carte ca s-a pus de cand este masina si sincer, nu stiu cum sunt temperaturile in Romania acum dar aici , cam de anul trecut , mai ales dimineata, temperaturi mai sus de 0 grade nu au fost, este drept , la amiaza au fost 8-10 grade dar dimineata in nici un caz pozitive si crede-ma daca in fiecare dimineata aveam ,,zurgalai,, cautam o solutie sau intrebam si eu pe aici cam ce este de facut !
Deci , cum spuneam , pentru masina mea NUMAI LIQUI MOLY ! Numai bine!
Deci , cum spuneam , pentru masina mea NUMAI LIQUI MOLY ! Numai bine!
- 26mad
- **
- 453 mesaje
- din 17 Apr 2008
- Vectra 2004 y20dth
- Bucuresti
26mad
- Mesaje scrise: 453
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2008
- Mesaj Privat
am utilizat si eu o perioada lunga liqui molly synthoil energy 0w40. LM este un ulei f bun, insa de un an si jumatate s-a scumpit fff mult. im prezent nu isi mai merita bsnii, sunt multe uleiuri cu un raport calitate pret mult mai bun. Astfel ca in prezent avem alte variante
1. mai ieftine Rheinol primus GM 5w30, aprox 5l=125 ron
2. la pret asemanator sau un pic mai mare Mobil1 0w40
1. mai ieftine Rheinol primus GM 5w30, aprox 5l=125 ron
2. la pret asemanator sau un pic mai mare Mobil1 0w40
- astrasport
- **
- 95 mesaje
- din 11 Oct 2011
- Astra 2002 z16xe
- Alta tara
astrasport
- Mesaje scrise: 95
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Oct 2011
- Mesaj Privat
- Marius Popescu
- ***
- 704 mesaje
- din 27 Jun 2012
- Astra 2001 z16se
- Sibiu
Marius Popescu
- Mesaje scrise: 704
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2012
- Mesaj Privat
@astrasport: La mine solutia a fost sa pun un ulei mai subtire . Vad ca ii place top tec-ul 5w40, nu papa , dar asa cum am mentionat deja , vreau ulei full sintetic cu cod GM pe bidon , iar la liqui moly nu exista .
Stima!
PS : unui coleg de serviciu Z16xe ul ii papa 4l de ulei la 10 000km , deci esti un caz f fericit , tine-o tot asa .
Stima!
PS : unui coleg de serviciu Z16xe ul ii papa 4l de ulei la 10 000km , deci esti un caz f fericit , tine-o tot asa .
- CristiBuzau
- **
- 89 mesaje
- din 16 Jul 2011
- Astra 2002 Z16SE
- Buzau
CristiBuzau
- Mesaje scrise: 89
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jul 2011
- Mesaj Privat
- Marius Popescu
- ***
- 704 mesaje
- din 27 Jun 2012
- Astra 2001 z16se
- Sibiu
Marius Popescu
- Mesaje scrise: 704
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2012
- Mesaj Privat
@CristiBuzau Da , am schimbat uleiul in urma cu aprox o luna , am pus mobil1 0w-40 new life . Am facut putin peste 1500km de atunci , e ok , arata a ulei serios cand ma uit pe joja , eu sunt multumit . Cand l-am schimbat, desi era sfarsitul lui martie, era frig , s-a cunoscut la pornire in sensul ca nu mai zornaiau deloc culbutorii . E ok cu el , motorul e f silentios si nu a papat din ulei.
Le multumesc celor care m-au indrumat spre acest ulei .
Le multumesc celor care m-au indrumat spre acest ulei .
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
TOTAL_valib- Suspendat
- 56 mesaje
- din 05 Jul 2009
- Omega 2000 X20SE
- Bucuresti
TOTAL_valib- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 2000 X20SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2009
- Mesaj Privat
Cel mai tare ulei de la Liqui Moly 5w30 4600
http://www.oilmag.ro/uleimo...56-p-1882728.html
Este un ulei modern de motor, de mare performanþã, cu conþinut redus de cenusã, utilizabil în orice anotimp, pentru motoarele pe benzina si motorina, cu si fãrã filtru de particule (DPF), cu turbo. Combinaþia dintre uleiurile de bazã neconvenþionale obþinute prin tehnologia de sintezã ºi cei mai moderni aditivi garanteazã un ulei de motor care asigurã o protecþie deosebitã la uzurã, reducând consumul de ulei ºi carburant ºi asigurând o lubrifiere rapidã a motorului. Astfel, în funcþie de prescripþiile producãtorului, se pot obþine intervale de schimb ale uleiului de pânã la 40.000 km.
Proprietãþi:
- funcþionare linã a motorului;
- duratã de viaþã îndelungatã a motorului, datoritã protecþiei deosebite la uzurã;
- asigurã o alimentare rapidã cu ulei chiar ºi la temperature joase;
- asigurã o presiune optimã a uleiului la orice turaþie;
- siguranþã mare a ungerii la temperaturi ridicate ºi joase;
- stabilitate mare la forfecare ºi îmbãtrânire;
- reduce consumul de carburant ºi emisiile de noxe;
- asigurã o curãþenie excelentã a motorului;
- testat pentru motoare turbo ºi cu catalizatori;
- eficienþã maximã doar în stare neamestecatã
- miscibil ºi compatibil cu uleiuri de motor convenþional
- recomandate vehiculelor echipate cu filtru de particule diesel.
Opel Dexos 2 TM
Liqui Moly recomanda acest produs la vehicule pentru care sunt necesare urmãtoarele specificaþiile: Opel GM LL-A-025, GM LL-B-025
ACEA A3-04/B4-04
Pentru motoarele moderne pe motorinã ºi benzinã cu multivalve, valvetronic,cu sau fãrã turbo si intercooler. Recomandat pentru intervale extinse intre schimburile de ulei de motor ºi solicitari ridicate.
De tinut 10 mii de km sau 1 an de zile, care este primul.
Ptr userul T.ion, recomand uleiul Diesel Synthoil 5w40
http://www.oilmag.ro/uleimo...341-p-433633.html
http://www.oilmag.ro/uleimo...56-p-1882728.html
Este un ulei modern de motor, de mare performanþã, cu conþinut redus de cenusã, utilizabil în orice anotimp, pentru motoarele pe benzina si motorina, cu si fãrã filtru de particule (DPF), cu turbo. Combinaþia dintre uleiurile de bazã neconvenþionale obþinute prin tehnologia de sintezã ºi cei mai moderni aditivi garanteazã un ulei de motor care asigurã o protecþie deosebitã la uzurã, reducând consumul de ulei ºi carburant ºi asigurând o lubrifiere rapidã a motorului. Astfel, în funcþie de prescripþiile producãtorului, se pot obþine intervale de schimb ale uleiului de pânã la 40.000 km.
Proprietãþi:
- funcþionare linã a motorului;
- duratã de viaþã îndelungatã a motorului, datoritã protecþiei deosebite la uzurã;
- asigurã o alimentare rapidã cu ulei chiar ºi la temperature joase;
- asigurã o presiune optimã a uleiului la orice turaþie;
- siguranþã mare a ungerii la temperaturi ridicate ºi joase;
- stabilitate mare la forfecare ºi îmbãtrânire;
- reduce consumul de carburant ºi emisiile de noxe;
- asigurã o curãþenie excelentã a motorului;
- testat pentru motoare turbo ºi cu catalizatori;
- eficienþã maximã doar în stare neamestecatã
- miscibil ºi compatibil cu uleiuri de motor convenþional
- recomandate vehiculelor echipate cu filtru de particule diesel.
Opel Dexos 2 TM
Liqui Moly recomanda acest produs la vehicule pentru care sunt necesare urmãtoarele specificaþiile: Opel GM LL-A-025, GM LL-B-025
ACEA A3-04/B4-04
Pentru motoarele moderne pe motorinã ºi benzinã cu multivalve, valvetronic,cu sau fãrã turbo si intercooler. Recomandat pentru intervale extinse intre schimburile de ulei de motor ºi solicitari ridicate.
De tinut 10 mii de km sau 1 an de zile, care este primul.
Ptr userul T.ion, recomand uleiul Diesel Synthoil 5w40
http://www.oilmag.ro/uleimo...341-p-433633.html
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
TOTAL_valib- Suspendat
- 56 mesaje
- din 05 Jul 2009
- Omega 2000 X20SE
- Bucuresti
TOTAL_valib- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 2000 X20SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2009
- Mesaj Privat
Cele mai stresante uleiuri la benzinare sunt cele ce respecta VW 50200 PORCHE A40 si MB 229.5 simultan. Uleiurile MB ce incep cu 5 dupa punct la norma .....
.... au uzura cu 10 micron mai mica pe ax came evacuare si 20 micron mai mica pe ax came admisie.
http://www.lubritecinc.com/...e_Oils_2012.1.pdf
Asa ca urmatoarea recomandare este LM 5W40 LEICHTLAUF HIGHTEC (Aprobat MERCEDES AMG). Este un ulei cu tripla certificare
http://www.liqui-moly.de/li...i_pszi8jz9uh.html
Schimbat neaparat la 10 mii de km in regim mixt, sau 7500 km in oras din cauza prafului din atmosfera.
Normele de ulei si marcile si vascozitatile aprobate se cauta in lista bevo
https://bevo.mercedes-benz.c...ten/229.5_de.html
La ora actuala, LM TopTec 4200 este peste Fuchs si Motul
.... au uzura cu 10 micron mai mica pe ax came evacuare si 20 micron mai mica pe ax came admisie.
http://www.lubritecinc.com/...e_Oils_2012.1.pdf
Asa ca urmatoarea recomandare este LM 5W40 LEICHTLAUF HIGHTEC (Aprobat MERCEDES AMG). Este un ulei cu tripla certificare
http://www.liqui-moly.de/li...i_pszi8jz9uh.html
Schimbat neaparat la 10 mii de km in regim mixt, sau 7500 km in oras din cauza prafului din atmosfera.
Normele de ulei si marcile si vascozitatile aprobate se cauta in lista bevo
https://bevo.mercedes-benz.c...ten/229.5_de.html
La ora actuala, LM TopTec 4200 este peste Fuchs si Motul
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
TOTAL_valib- Suspendat
- 56 mesaje
- din 05 Jul 2009
- Omega 2000 X20SE
- Bucuresti
TOTAL_valib- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 2000 X20SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2009
- Mesaj Privat
TOTAL_valib- Suspendat
- 56 mesaje
- din 05 Jul 2009
- Omega 2000 X20SE
- Bucuresti
TOTAL_valib- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 2000 X20SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2009
- Mesaj Privat
Testele pe care trebuie sa le treaca un un ulei 507.00 determina pretul final mai mare.
Daca folosesti comparatorul de pe Lubrizol o sa vezi ca VW 507.00 si Porsche C30 sunt cele mai bune norme care au existat vreodata in domeniu.
http://origin-qps.onstreamm.../rp/pc/index.html
507-le are impunere de vascozitate operationala de 9.3 cSt minim
507-le are impunere de testare suplimentara la un tip de test de etanseitate a semeringurilor
507-le are impunere de testare a compatibilitatii cu sistemele de filtre de particule
507-le are impunere suplimentara de test RNT (radionuclide wear testing), despre care altii prin SUA au aceasta parere:
"The 2007 and 2010 diesel engine emissions regulations are causing diesel engine manufacturers to use nonconventional engine control strategies that employ heavy exhaust gas recirculation (EGR) and include early and late fuel injection. Because these strategies might have a negative effect on engine wear and, subsequently, blow-by and loss of oil control, manufacturers need to assess their impact before engines are put into production. Using Radioactive Tracer Technology, these assessments can be obtained in weeks rather than months or years."
507-le nu are impunere de TBN.
Daca folosesti comparatorul de pe Lubrizol o sa vezi ca VW 507.00 si Porsche C30 sunt cele mai bune norme care au existat vreodata in domeniu.
http://origin-qps.onstreamm.../rp/pc/index.html
507-le are impunere de vascozitate operationala de 9.3 cSt minim
507-le are impunere de testare suplimentara la un tip de test de etanseitate a semeringurilor
507-le are impunere de testare a compatibilitatii cu sistemele de filtre de particule
507-le are impunere suplimentara de test RNT (radionuclide wear testing), despre care altii prin SUA au aceasta parere:
"The 2007 and 2010 diesel engine emissions regulations are causing diesel engine manufacturers to use nonconventional engine control strategies that employ heavy exhaust gas recirculation (EGR) and include early and late fuel injection. Because these strategies might have a negative effect on engine wear and, subsequently, blow-by and loss of oil control, manufacturers need to assess their impact before engines are put into production. Using Radioactive Tracer Technology, these assessments can be obtained in weeks rather than months or years."
507-le nu are impunere de TBN.