Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa B/Combo B
  • Vanity

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Corsa 1998 X10EX
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Inca nu am remediat problema, insa, am o banuiala ca sonda lambda ar face probleme.. sa incep mai intai cu ea !

Se poate verifica intr-un fel daca sonda lambda e defecta ? Cu un voltmetru/multimetru pot face ceva ? daca da, cum ?
Skip ads

  • adrian-ar

  • Mesaje scrise: 179
  • Locatie: Arad
  • Masina: Corsa 2000 X10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2009

  • Mesaj Privat
serox_21 a scris:Am deconectat mufa de la debitmetru, iar cu motorul rece, nu mai oscileaza relantiul la pornire, deci problema e debitmetru.

@george83 ai avut dreptate, problema e de la debitmetru

Cei care aveti aceleasi probleme descrise, porniti masina cu debitmetru deconectat si vedeti daca simtomele mai apar.
Asa ca solutia e schimbarea debitmetrului.
Sa ma pregatesc pentru -650 lei.

Cu debitmetru scos o sa aveti aprins becul de check engine in bord, dupa ce il conectati la loc becul se stinge, dar eroarea tot e stocata in calculator. Eu am cablu OPCOM si le tot sterg mereu, nu stiu daca merge cu deconectarea bateriei.


...am deconectat debitmetru si motorul se accelereaza normal,nu mai da in nas ....la rece.

...astea fiind zise,ce se poate intampla daca umblam cu debitmetru deconectat?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Consum marit si afumat sonde lambda, daca continui ai sanse si de catalizator infundat.
Schimba debitmetru, numai original Bosch cu codul tau sau cel de pe Agila A / Corsa C cel cu 031 in coada.
  • Spadolini

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Tigra 1999 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2012

  • Mesaj Privat
masina merge int-un regim normal sa zicem
in functie de unghiul de clapeta de acceleratie ECU poate calculeze masa de aer care este aspirata dar nu exact
deci merge dar nu cum trebuie
o zi buna
  • serox_21

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 1999 X10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Am schimbat debitmetrul cu unul nou BOSH (550 lei). Acum au disparut toate problemele. porneste si merge foarte bine masina dimineata, nu mai da in nas si parca trage mult mai bine.

Asa ca recomand sa faceti un efort financiar si sa schimbati debitmetru cu unul BOSH.

Cred ca sunt exagerat de scumpe pentru doua rezistente intr-o cutie din plastic Very Happy
  • bodi11

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Corsa 1999 x10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2011

  • Mesaj Privat
domnul dan am gasit debitmetru de corsa c motor de 1.0 12 v exact ca cel de pe masina mea.cel de la dezmembrari a zis ca nu merge pe corsa b ca una e euro4 iar a mea e euro2.difera ci codul de pe debitmetru.ce cod ar trebui sa aiba debitmetrul de pe corsa c sa se potriveasca pe a mea? se potriveste de pe c pe b?
  • bodi11

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Corsa 1999 x10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2011

  • Mesaj Privat
am gasit pe topicuri ambele variante si ca s-ar potrivi altii spun ca nu s-ar potrivi.in dumneavoastra am incredere de aceea va intreb daca se potriveste, mai ales ca abia am gasit prin zona pt motorul meu . am mai gasit la cineva la 120 ron dar nu are decat senzorul din interior si este cam prafuit. ce ma sfatuiti sa fac iau de pe corsa c?
  • razvanid

  • Mesaje scrise: 270
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2002 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2010

  • Mesaj Privat
ial fai proba vezi cum iti merge masina cei asea greu...face acelasi lucru
  • bodi11

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Corsa 1999 x10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2011

  • Mesaj Privat
e vorba si de consum care nu i-ti dai seama decat in timp. si la noi l-ai luat e al tau nu il mai schimba. am aruncat pana acum 5mil pe debitmetre noi aftermarchet deja.
  • serox_21

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 1999 X10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Nu iti recomand sa pui debitmetru cu alt cod decat cel de pe masina. Pune doar bosh(chiar de e mai scump) asa eviti sa ai probleme mai tarziu.
Cred ca pentru fiecare cod exista anumiti paramentri de functionare pentru debitmetru.
In nici un caz sa nu iei doar senzorul din interior de la debitmetru, nu ai cum sa stii ce cod a avut acel debitmetru si mai ales daca e prafuit sigur nu o sa mearga in parametrii normali.
Daca probezi cu alt debitmetru pentru moment se poate sa iti mearga(la fel cum merge si cu debitmetru scos).

Daca iei unul second, vezi daca iti poate da si o garantie de cateva zile, in caz ca apar probleme in cateva zile sa poti lua banii inapoi.

Dar mai bine faci un efort si iei unul nou bosh. Gasesti in jur de 500 de lei
  • bodi11

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Corsa 1999 x10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2011

  • Mesaj Privat
am luat debitmetru second-hand de pe corsa c si vad ca merge masina mai bine si nu mai se aprinde becul galben la bord.cred ca am rezolvat problemele. acum sa vad si consumul.am cumparat si aditiv pt benzina liqui moly stie cineva daca e bun de ceva curata sau mai mult strica?
  • razvanid

  • Mesaje scrise: 270
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2002 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2010

  • Mesaj Privat
tiam zis eu ca se potrivesc..si in privinta consumului ....ce sa iti zic...masina veche trebuie rk etc...
  • bodi11

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Corsa 1999 x10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2011

  • Mesaj Privat
pana sa se strice debitmetrul masina consuma 5.5-6 % benzina.deci tot atat trebuie sa consume chiar daca e veche . Masina chiar daca e din 99 are doar 98000 de km reali. nu e mult in 13 ani.
  • bodi11

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Corsa 1999 x10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2011

  • Mesaj Privat
inca ceva: erorile nu se sterg prin deconectarea bateriei.eu am deconectat bateria o ora si cand am fost la test aveam erori memorate si de acum 2 ani.aveam 8 erori care nu se sterg decat cu testerul.
  • adrian-ar

  • Mesaje scrise: 179
  • Locatie: Arad
  • Masina: Corsa 2000 X10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2009

  • Mesaj Privat
adrian-ar a scris:nu am umblat la nimic,deocamdata....ma gindesc sa o duc la un tester...insa daca merge asa,nu e graba mare,cel putin pina la salar.


...intr-un final,fara graba ,masinutza a juns pe mana unui amic citeva zile si acesta a avut ocazia in drumurile sale sa faca un test motor...rezultatul : EGR si clapeta acceleratie . (nu ma intrebati codurile ca nu am detailat cu el) informativ EGR 640 ron.
  • razvanid

  • Mesaje scrise: 270
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2002 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2010

  • Mesaj Privat
pai ce EGR`ul tau era mort?
  • criss_m76

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Mures
  • Masina: Corsa 1999 x10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2007

  • Mesaj Privat
buna ziua.am si eu o corsa b x10xe. de cateva zile la pornire dupa vreo 15-20 de secunde merge in 2 cilindri si sta becul aprins de la check engine. am fost la mecanic a pus o pe tester si a aparut tensiune debitmetru prea mica. am curatat cu spray speciat pt debitmetre senzorul si nimik. am cumparat debitmetru nou aftermarket nu bosch si nici cu asta nu a mers.apoi am pus unu debitmetru de la corsa c de 1.0 si mergea perfect.
am dus debitmetrul cumparat la magazin inapoi si mi au dat altul de alta firma tot aftermarket. cu asta s a stins becul si parea ca merge ok. am pus din nou testerul si de data asta ce a vezi apare sonda de oxigen prezent si in mers din cand in cand iar se aprinde checkul. nu mai stiu ce sa i fac, nici nu merge parca asa cum ar trebui. cu cel de la corsa c zbura. am masurat toate firele de la debitmetru la egr, ecu, senzor de temperatura totul e ok pe instalatie si totusi problema persista. pareri?
oare sonda lambda sa faca figuri. mentionez ca am mers cateva zile cu mufa de la debitmetru scoasa . consuma mai mult se vede ce i drept dar macar mergea mai bine. s o fi murdarit sonda?
nu se poate curata? multumesc
  • StefanTolos

  • Mesaje scrise: 4,220
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2018 B12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Nu stiu, dar considera ca ti-ai raspuns singur, debitmetru nou cu probleme,cumpara un debitmetru original sau schimba-l pana dai de unul bun, dar mai bine unul original GM stiu scump dar nu cred ca esti atat de bogat sa dai banii des pe lucruri ieftine. Very Happy

Aceiasi problema tratata aici.
  • criss_m76

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Mures
  • Masina: Corsa 1999 x10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2007

  • Mesaj Privat
dupa ce am schimbat debitmetrul este al 2 lea deja acum nu mai apare pe opcom tensiune scazuta debitmetru ci senzor o2 prezent si din cand in cand se aprinde becul check.in schimb la rece merge perfect, porneste bine, nu mai face figurile de dinainte, dar dupa ce ajunge la 90 de grade incepe sa clipeasca becul rar. cu debitmetrul de corsa c tensiunea era de 1,40-1,43 iar la asta nou e 1,5-1,53 oare are importanta in crearea amestecului si de aceea sa apara eroare la sonda lambda?
nu stiu cat ar trebui sa fie valoarea
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
poate cu debitmetrul nou motorul are alt amestec. mai mult aer, mai multa benzina. are si eroarea aia o explicatie, un cod ceva.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa B/Combo B

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR