sh33la
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2010
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,416 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,416
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
sh33la
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2010
- Mesaj Privat
nicku_r
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2012
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,416 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,416
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
- cipic_1984
- *
- 11 mesaje
- din 07 Apr 2011
- Astra 2007
- Bucuresti
cipic_1984
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Apr 2011
- Mesaj Privat
- LeonteMihai
- ***
- 527 mesaje
- din 27 Oct 2011
- Astra 2006 z13dth
- Constanta
LeonteMihai
- Mesaje scrise: 527
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Oct 2011
- Mesaj Privat
sh33la
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2010
- Mesaj Privat
- costel.diaconu
- **
- 86 mesaje
- din 27 Apr 2009
- Astra 2005 z16xep
- Bucuresti
costel.diaconu
- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Apr 2009
- Mesaj Privat
- grifonul_alb
- *
- 12 mesaje
- din 17 Mar 2009
- Astra 2005
- Vrancea
grifonul_alb
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mar 2009
- Mesaj Privat
Salut.
Am un Opel Astra h 1,7 CDTI. De vreo 2 saptamani tot repar la masina cu un mecanic. Problema a pornit de la faptul ca tragea greu ( nu mai avea vlaga la demaraje, mult fum negru la sprinturi), consum marit cu cel putin 1 litru la 100 km, si, ceea ce m-a determinat sa ma apuc de reparat - senzorul martorul check-engine aprins in bord, , limitare motor la maxim 3000 rpm si 2 coduri de eroare ECN010552 si ECN02346 .
1. Prima etapa - verificat toate furtunele de vacum incepand de la pompa de vacum si pana la fiecare piesa actionata cu vacum.
- verificat etansare traseu admisie.
Rezultat - nu au fost probleme de furtune rupte, crapate, iesite din stuturi.
2. Curata EGR si throtle. Am scos din EGR funingine cam volumul unui pachet de tigari. Din teava care leaga EGR de galeria de admisie am scos cam volumul a 3-4 pachete de tigari.
EGR-ul functiona usor - deci nu era blocat. La fel si throtle (acceleratia electronica).
Rezultat - motorul se infigea ceva mai bine , dar nu am scapat de martorul check-engine aprins in bord si limitarea motorului la 3000 rpm.
3. Demontat si curatat galerie admisie. Nu era prea murdara fata de ceea ce am vazut aci , pe net, la unii useri.
PROBLEMA - voletii din galerie blocati pe inchis. Asadar am pus galeria la "inmuiat" o zi. A doua zi tot nu se miscau usor voletii. Am dat cu spray de curatat frane, decarburol, spay de contacte electrice etc. Dupa vreo 4-5 ore de insistente am reusit sa fac ca voletii sa se miste usor.
Montat tot inapoi .
Rezultat - nici Mnul. martorul check-engine aprins in bord si limitarea motorului la 3000 rpm tot eraum prezente.
4. Demontat si curatat senzor MAP (Manifold Absolute Presure). Cu el conectat sau nu , masina dadea aceeasi eroare ECN010552. Am masurat senzorul prin introducerea unor sarmulite in mufa si cuplarea si a senzorului. Cu aparatul de masura am masurat cu cheia in pozitia motor, dar fara a porni motorul = 5 V intre masa si plus , 2,26 V intre masa si semnal catre ECU(sau ce o fi). Am masurat apoi cu motorul pornit = 5 V intre masa si plus , 2,26 V intre masa si semnal catre ECU la relanti si maxim 4,10 V intre masa si semnal catre ECU la 3000 - 4000 rpm motor.
Va rog pe cei care ati mai masurat (sau stiti ce valori ar trebui sa aiba) acest senzor sa-mi spuneti ce valori ar trebui sa aiba si cum ar trebui masurat (in cazul in care eu nu l-am masurat bine) deoarece acest senzor este 350 - 400 lei si nu prea as vrea sa dau banii si sa observ ca de fapt nu este defect senzorul MAP.
Va multumesc.
Am un Opel Astra h 1,7 CDTI. De vreo 2 saptamani tot repar la masina cu un mecanic. Problema a pornit de la faptul ca tragea greu ( nu mai avea vlaga la demaraje, mult fum negru la sprinturi), consum marit cu cel putin 1 litru la 100 km, si, ceea ce m-a determinat sa ma apuc de reparat - senzorul martorul check-engine aprins in bord, , limitare motor la maxim 3000 rpm si 2 coduri de eroare ECN010552 si ECN02346 .
1. Prima etapa - verificat toate furtunele de vacum incepand de la pompa de vacum si pana la fiecare piesa actionata cu vacum.
- verificat etansare traseu admisie.
Rezultat - nu au fost probleme de furtune rupte, crapate, iesite din stuturi.
2. Curata EGR si throtle. Am scos din EGR funingine cam volumul unui pachet de tigari. Din teava care leaga EGR de galeria de admisie am scos cam volumul a 3-4 pachete de tigari.
EGR-ul functiona usor - deci nu era blocat. La fel si throtle (acceleratia electronica).
Rezultat - motorul se infigea ceva mai bine , dar nu am scapat de martorul check-engine aprins in bord si limitarea motorului la 3000 rpm.
3. Demontat si curatat galerie admisie. Nu era prea murdara fata de ceea ce am vazut aci , pe net, la unii useri.
PROBLEMA - voletii din galerie blocati pe inchis. Asadar am pus galeria la "inmuiat" o zi. A doua zi tot nu se miscau usor voletii. Am dat cu spray de curatat frane, decarburol, spay de contacte electrice etc. Dupa vreo 4-5 ore de insistente am reusit sa fac ca voletii sa se miste usor.
Montat tot inapoi .
Rezultat - nici Mnul. martorul check-engine aprins in bord si limitarea motorului la 3000 rpm tot eraum prezente.
4. Demontat si curatat senzor MAP (Manifold Absolute Presure). Cu el conectat sau nu , masina dadea aceeasi eroare ECN010552. Am masurat senzorul prin introducerea unor sarmulite in mufa si cuplarea si a senzorului. Cu aparatul de masura am masurat cu cheia in pozitia motor, dar fara a porni motorul = 5 V intre masa si plus , 2,26 V intre masa si semnal catre ECU(sau ce o fi). Am masurat apoi cu motorul pornit = 5 V intre masa si plus , 2,26 V intre masa si semnal catre ECU la relanti si maxim 4,10 V intre masa si semnal catre ECU la 3000 - 4000 rpm motor.
Va rog pe cei care ati mai masurat (sau stiti ce valori ar trebui sa aiba) acest senzor sa-mi spuneti ce valori ar trebui sa aiba si cum ar trebui masurat (in cazul in care eu nu l-am masurat bine) deoarece acest senzor este 350 - 400 lei si nu prea as vrea sa dau banii si sa observ ca de fapt nu este defect senzorul MAP.
Va multumesc.
- Op3l
- ***
- 528 mesaje
- din 20 Dec 2013
- Astra 2006 Z17DTH
- Cluj
Op3l
- Mesaje scrise: 528
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2013
- Mesaj Privat
Problema de baza este P0234 . Mai pe scurt turbosuflanta nu este capabila sa-si ajusteze boost-ul prin modificarea unghiului geometriei variabile.La tine este vorba de supra-boost adica presiune prea mare generata de turbo.
Asta are ca si cauza:
-blocarea geometriei variabile din cazua uzurii (face santuri)
-blocarea tijei
-electrovalva.
Oricum fara un tester sa vezi parametrii nu faci nimic.
Asta are ca si cauza:
-blocarea geometriei variabile din cazua uzurii (face santuri)
-blocarea tijei
-electrovalva.
Oricum fara un tester sa vezi parametrii nu faci nimic.
- grifonul_alb
- *
- 12 mesaje
- din 17 Mar 2009
- Astra 2005
- Vrancea
grifonul_alb
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mar 2009
- Mesaj Privat
De eroarea P0234 am scapat imediat dupa curatare EGR si throtle. Am ramas cu eroarea P0105 (ECN010552) si cu limitarea motorului in privinta turatiei la 3000 rpm.
Eu cred ca este defect senzorul MAP, dar nu stiu daca l-am masurat corect si care sunt valorile lui
- cu motorul oprit dar cu cheia in pozitia motor;
- cu motorul pornit, dar la relanti;
- cu motorul pornit, dar turat la 3000 rpm.
Deci, senzorul MAP de pe Opel Astra H cdti cum se masoara si ce valori ar trebui sa aiba.
Va multumesc.
Eu cred ca este defect senzorul MAP, dar nu stiu daca l-am masurat corect si care sunt valorile lui
- cu motorul oprit dar cu cheia in pozitia motor;
- cu motorul pornit, dar la relanti;
- cu motorul pornit, dar turat la 3000 rpm.
Deci, senzorul MAP de pe Opel Astra H cdti cum se masoara si ce valori ar trebui sa aiba.
Va multumesc.
- radualexxx
- *
- 28 mesaje
- din 24 Dec 2013
- Astra 2005 1.7cdti
- Arges
radualexxx
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2005 1.7cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Dec 2013
- Mesaj Privat
ai rezolvat-o pana la urma ca si eu am un astra h 2005 cdti 101cp si am aceleasi simtome si cel de la tester mi-a spus sa iau un senzor barometric m-am dus la un service si ce mi-a recomandat cel de acolo e cam 400 de lei oare o fi din acel senzor?
astept ceva pareri si daca ati rezolvat-o cum ati facut app am egr curatat si la 3100 de ture se plafoneaza aici ramane ii dau treapta superioara si rupe pamantul !
astept ceva pareri si daca ati rezolvat-o cum ati facut app am egr curatat si la 3100 de ture se plafoneaza aici ramane ii dau treapta superioara si rupe pamantul !
- grifonul_alb
- *
- 12 mesaje
- din 17 Mar 2009
- Astra 2005
- Vrancea
grifonul_alb
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mar 2009
- Mesaj Privat
Da, am rezolvat-o. Am gasit la un coleg acelasi tip si model de senzor MAP . La montat mecanicul pe masina mea si am mers vreo 10 km . A disparut eroarea si a inceput si masina sa se tureze peste 3000 ture, sa traga ceva mai bine.
Apoi m-am dus la magazin, am dat comanda de senzor MAP - 365 lei, montat pe masina si merge fara probleme pana acum.
Deci la mine senzorul MAP nu functiona bine la relanti, si din aceasta cauza motorul intra in protectie/limitare - adica maxim 3000 ture si nu actiona turbina.
Apoi m-am dus la magazin, am dat comanda de senzor MAP - 365 lei, montat pe masina si merge fara probleme pana acum.
Deci la mine senzorul MAP nu functiona bine la relanti, si din aceasta cauza motorul intra in protectie/limitare - adica maxim 3000 ture si nu actiona turbina.
- radualexxx
- *
- 28 mesaje
- din 24 Dec 2013
- Astra 2005 1.7cdti
- Arges
radualexxx
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2005 1.7cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Dec 2013
- Mesaj Privat
- grifonul_alb
- *
- 12 mesaje
- din 17 Mar 2009
- Astra 2005
- Vrancea
grifonul_alb
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mar 2009
- Mesaj Privat
- radualexxx
- *
- 28 mesaje
- din 24 Dec 2013
- Astra 2005 1.7cdti
- Arges
radualexxx
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2005 1.7cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Dec 2013
- Mesaj Privat
Am rezolvat-o i-am inlocuit acel senzor MAP (barometric) de la prima cheie s-a turat la peste 5000 mi-a sters eroarea si am facut un drum de 20 de km si curbe si deal si drum intins si merge super bine sa sper ca nu o sa mai apara vrun defect oricum msss pt sfaturi acum nu mai arata nici acel martor la bord engine check multa bafta tuturor.
cata1966
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2004 z17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2008
- Mesaj Privat
Buna seara,am citit multe topic' despre acest senzor de presiune barometric sau boost senzor ; dar nimeni nu face o poza sau sa spuna unde este pozitionat....motorul este z17dtl Astra G 2004 59 kw sau Astra H cu acelasi motor numit z17dth;
Rog daca are cineva "MANUAL DE REPARATII ASTRA G CLASIC 2 " care sa cuprinda Astra G fabricata 2004 -2009 cu motorul "Z17DTL"
59 kw as dori o copie in orice format.
Multumesc anticipat donatorului sau orice forma de trasmitere doreste....dar sa fie acest manual...
Cu stima
Rog daca are cineva "MANUAL DE REPARATII ASTRA G CLASIC 2 " care sa cuprinda Astra G fabricata 2004 -2009 cu motorul "Z17DTL"
59 kw as dori o copie in orice format.
Multumesc anticipat donatorului sau orice forma de trasmitere doreste....dar sa fie acest manual...
Cu stima
- alex.dobre
- *
- 1 mesaje
- din 16 Jun 2014
- Astra 2007 Z13DTH
- Bucuresti
alex.dobre
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2014
- Mesaj Privat
Salut, am un Astra H 1.3 din 2007, cu 225.000 de km. Mi-a aparut eroare in bord ca EGR-ul nu mai deschidea clapeta. Prima data l-am curata, inclusiv galeria de admisie. Dupa un timp mi-a reaparut eroarea, am schimbat EGR-ul cu unul nou, am sters codurile de eroare si dupa 100 de KM mi-a reaparut aceeasi eroare. Ce ar putea fi?
- radualexxx
- *
- 28 mesaje
- din 24 Dec 2013
- Astra 2005 1.7cdti
- Arges
radualexxx
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2005 1.7cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Dec 2013
- Mesaj Privat
Sall dupa problema cu senzorul MAP la o luna mi-a inceput sa scoata fum si engine check aprins am fost din nou cu ea la tester si mi-a zis k o eroare la EGR i-am bagat motorina numai de la Petrom si imi zice tipu de la tester sa bag de la Rompetrol m-am dus si fum si mai mult ce sa fac k inebunisem la o zi nici gram de fum si nici sa se mai aprinda din nou cu el la test dupa 500 de km nici-o eroare deci la mn a fost motorina prosta si apa in filtru.
Sa speram k nu voi mai avea nici-o problema.
Sa speram k nu voi mai avea nici-o problema.