- paul-tm
- **
- 205 mesaje
- din 03 Apr 2011
- Corsa 2001 Z12XE
- Timis
paul-tm
- Mesaje scrise: 205
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2011
- Mesaj Privat
Salutare.Pentru consum bun recomand X16sz-ul e cel mai economic astra f cu motor de 1,6 pe carte. Am mai auzit pareri ca e puturos sz-ul, dar nici vorba al meu trage de rupe.Sa dat fratemiu o data cu masina mea si a ramas uimit de motor cum trage.
Pe computeru de bord imi apare consum mediu 6,6-6,8, si in afara merg cu 100km/h si schimb treptele la 2500-3000 rotatii. Este un motor bun pentru consum.
Oare exista sz cu clima? Pana acum nu am vazut deloc. Cred ca asta e avantaju la X16SZR ca marea majoritate au clima.
Pentru cine vrea putere mai mare C16SE ii bun sau chiar un motor de 1,8.
Pe computeru de bord imi apare consum mediu 6,6-6,8, si in afara merg cu 100km/h si schimb treptele la 2500-3000 rotatii. Este un motor bun pentru consum.
Oare exista sz cu clima? Pana acum nu am vazut deloc. Cred ca asta e avantaju la X16SZR ca marea majoritate au clima.
Pentru cine vrea putere mai mare C16SE ii bun sau chiar un motor de 1,8.
nicutzzu
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mai 2012
- Mesaj Privat
salutare. Va rog sa ma scuzati ca am scris intr-un topic gresit dar va rog din suflet sa-mi spune-ti si mie cum sa dau fata de usa jos. Adica prin inyerior ca-ci m-am chinuit dar nu pot sa desfac manivela de la geam. Poate ma putei ajuta sa-mi spune-ti cum sa desfac manivela de la geam. Va multumesc frumos
- h0rm0n
- *****
- 3,973 mesaje
- din 31 Jan 2007
- Vectra 2001 Y26SE
- Timis
h0rm0n
- Mesaje scrise: 3,973
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2001 Y26SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2007
- Mesaj Privat
- MDL
- OP
- 188 mesaje
- din 10 Oct 2009
- Astra C16NZ
- Bucuresti
MDL
- Mesaje scrise: 188
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2009
- Mesaj Privat
nicutzzu a scris:salutare. Va rog sa ma scuzati ca am scris intr-un topic gresit dar va rog din suflet sa-mi spune-ti si mie cum sa dau fata de usa jos. Adica prin inyerior ca-ci m-am chinuit dar nu pot sa desfac manivela de la geam. Poate ma putei ajuta sa-mi spune-ti cum sa desfac manivela de la geam. Va multumesc frumos
Are o siguranta manivela,baga o surubelnita ca trebuie sa reusesti!
- Lovrin
- **
- 371 mesaje
- din 22 Feb 2008
- Astra 2001 Z14XE
- Iasi
Lovrin
- Mesaje scrise: 371
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2008
- Mesaj Privat
- MDL
- OP
- 188 mesaje
- din 10 Oct 2009
- Astra C16NZ
- Bucuresti
MDL
- Mesaje scrise: 188
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2009
- Mesaj Privat
- Lovrin
- **
- 371 mesaje
- din 22 Feb 2008
- Astra 2001 Z14XE
- Iasi
Lovrin
- Mesaje scrise: 371
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2008
- Mesaj Privat
- MDL
- OP
- 188 mesaje
- din 10 Oct 2009
- Astra C16NZ
- Bucuresti
MDL
- Mesaje scrise: 188
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2009
- Mesaj Privat
nu am probleme cu el,doar ca vreau mai multa putere si am considerat ca nu merita sa investesc banii in asta aiurea cand pot sa iau un F cu c16se,fac transplant de motor si restu de masina care imi ramane o dezmembrez si imi scot banii,castig motorul gratis!
Ori ca dau c16nz-ul jos si pun altul ori ca-l dau jos si pun c16se tot e munca! singura diferenta e ca ai probleme la ITP dar se rezolva cu 50 de lei asta,si sunt dispus sa dau 50 de lei la fiecare 2 ani si sa am 101 cp in loc de 75
Ori ca dau c16nz-ul jos si pun altul ori ca-l dau jos si pun c16se tot e munca! singura diferenta e ca ai probleme la ITP dar se rezolva cu 50 de lei asta,si sunt dispus sa dau 50 de lei la fiecare 2 ani si sa am 101 cp in loc de 75
- Lovrin
- **
- 371 mesaje
- din 22 Feb 2008
- Astra 2001 Z14XE
- Iasi
Lovrin
- Mesaje scrise: 371
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2008
- Mesaj Privat
Pai pana o sa scoti banii din aia care vrei sa o cumperi dureaza si plus ca c16se sunt si mai rare din ce am vazut eu! Mai bine o dai pe asta si cu banii de pe ea+banii care vroiai sa ii dai pe cea donatoare iti iei una cu motor de 1.8 si gata! Si ce se da cel mai repede la dezmembrat iei tu pe masina ta, deci nush cat de profitabila e actiunea...
- MDL
- OP
- 188 mesaje
- din 10 Oct 2009
- Astra C16NZ
- Bucuresti
MDL
- Mesaje scrise: 188
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2009
- Mesaj Privat
Pai sa zicem ca gasesc un F cu c16se avariat sau neinscris,dau sa zicem 500 de euro pe el,ii iau motorul si-l pun pe a mea si ce ramane dezmembrez si probabil scot mai mult de 500 de euro plus motorul! e adevarat ca scot banii mai greu,dar conteaza ca ii scot!
E mai bine asa decat sa o dau pe a mea si sa mai pun "ceva" peste pentru ca aia care ii mai pun peste nu-i mai scot.
treaba cu 1.8 sta cam asa :
x18xel 115 cp ;
c18xel 115 cp ;
c18xe 125 cp
astea 3 consuma peste 11 %
si mai e c18nz 90 cp care are un consum pana in 10 % dar treaba e ca are mai putini cp decat c16se
E mai bine asa decat sa o dau pe a mea si sa mai pun "ceva" peste pentru ca aia care ii mai pun peste nu-i mai scot.
treaba cu 1.8 sta cam asa :
x18xel 115 cp ;
c18xel 115 cp ;
c18xe 125 cp
astea 3 consuma peste 11 %
si mai e c18nz 90 cp care are un consum pana in 10 % dar treaba e ca are mai putini cp decat c16se
- Lovrin
- **
- 371 mesaje
- din 22 Feb 2008
- Astra 2001 Z14XE
- Iasi
Lovrin
- Mesaje scrise: 371
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2008
- Mesaj Privat
c18nz are intradevar mai putini cai dar are cuplu mai mare si zic eu ii da fum la c16se! Oricum decizia este a ta, solutia data de mn era mai la sigur si nu aveai nici pb la rar sau itp! Fa un calcul logic si zic oricum ai dao iesi mai bine asa si cu mai putina bataie de cap! cat despre consumul la 1.8 nu cred ca sare de 9!
- MDL
- OP
- 188 mesaje
- din 10 Oct 2009
- Astra C16NZ
- Bucuresti
MDL
- Mesaje scrise: 188
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2009
- Mesaj Privat
Salutare baieti! dupa indelungi cautari se pare ca n-am gasit niciun F cu motor C16SE ( sau poate n-am cautat indeajuns)...DAAR mi-a venit o alta idee si poate ma puteti ajuta!
Credeti ca se poate monta turbina de pe motorul diesel 1.7 Isuzu de pe astra F pe un C16NZ ? presupun ca n-o sa fie prea fiabil dar cu toate astea m-as risca!va spun din start ca n-am nici cea mai vaga idee despre cum arata 1.7 diesel,nu stiu nimic despre el,nu l-am vazut niciodata,mai pe scurt nu ma atrage deloc diesel-urile
Deci voi ce credeti ?
Credeti ca se poate monta turbina de pe motorul diesel 1.7 Isuzu de pe astra F pe un C16NZ ? presupun ca n-o sa fie prea fiabil dar cu toate astea m-as risca!va spun din start ca n-am nici cea mai vaga idee despre cum arata 1.7 diesel,nu stiu nimic despre el,nu l-am vazut niciodata,mai pe scurt nu ma atrage deloc diesel-urile
Deci voi ce credeti ?
- 0va
- ***
- 862 mesaje
- din 12 Oct 2008
- Signum 2008 Z19DTH
- Timis
0va
- Mesaje scrise: 862
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2008
- Mesaj Privat
S-a mai montat turbina de diesel pe benzina....dar diferentele au fost foarte mici.
Sincer eu zic sa mai cauti motorul ala...isi merita banii...si iti spun din cunostinta de cauza....am unul in garaj si mai am si o conversie pe masina(x16szr la c16se)
Si ca sa fiu ontopic... nu X16XEL, x16szr...mie personal nu imi place deloc, ori am avut eu o experienta foarte proasta ori...nu stiu, depinde cum il prinzi, iar cu C16SE parerea mea e ca nu e o afacere, eu am facut chestia asta doar pt satisfactia personala si am vrut sa fiu in legalitate asa ca am luat chiuloasa de c16se cu tot ce mai era nevoie iar marele avantaj e ca nu ai vreodata probleme, deoarece iti ramane seria pe blocul tau. Da...sunt diferente intre blocul de X16szr si c16se, pistoanele...si cam atat. Aaaa baia de ulei de c16se ARE SENZOR DE NIVEL...radem glumim...dar sa revenim...eu am preferat conversia si pentru simplul fapt ca e cel mai mare castig de putere cu minim de efort...per total montajul 4 ore cu vreo 5 cafele si juma de pachet de tigari, asta luand in considerare faptul ca in viata mea nu am desfacut o chiuloasa....
Si mai mare e satisfactia cand te intreaba cineva despre motor....1.6 8v...101 cp...hmmm.....si mai o chestie interesanta....e singura varianta de 8v pana la 2000cmc care are puterea asta....doua exemple: c18nz 90cp, varianta noua de c16se...z16se 84cp. Probabil excesul de putere e din faptul ca e un motor destul de rudimentar...fata de z16se...care are egr, alta admisie, alt soft si o gramada de senzori...
Cam atat momentan...daca mai ai vreo intrebare, nu ezita.
Sincer eu zic sa mai cauti motorul ala...isi merita banii...si iti spun din cunostinta de cauza....am unul in garaj si mai am si o conversie pe masina(x16szr la c16se)
Si ca sa fiu ontopic... nu X16XEL, x16szr...mie personal nu imi place deloc, ori am avut eu o experienta foarte proasta ori...nu stiu, depinde cum il prinzi, iar cu C16SE parerea mea e ca nu e o afacere, eu am facut chestia asta doar pt satisfactia personala si am vrut sa fiu in legalitate asa ca am luat chiuloasa de c16se cu tot ce mai era nevoie iar marele avantaj e ca nu ai vreodata probleme, deoarece iti ramane seria pe blocul tau. Da...sunt diferente intre blocul de X16szr si c16se, pistoanele...si cam atat. Aaaa baia de ulei de c16se ARE SENZOR DE NIVEL...radem glumim...dar sa revenim...eu am preferat conversia si pentru simplul fapt ca e cel mai mare castig de putere cu minim de efort...per total montajul 4 ore cu vreo 5 cafele si juma de pachet de tigari, asta luand in considerare faptul ca in viata mea nu am desfacut o chiuloasa....
Si mai mare e satisfactia cand te intreaba cineva despre motor....1.6 8v...101 cp...hmmm.....si mai o chestie interesanta....e singura varianta de 8v pana la 2000cmc care are puterea asta....doua exemple: c18nz 90cp, varianta noua de c16se...z16se 84cp. Probabil excesul de putere e din faptul ca e un motor destul de rudimentar...fata de z16se...care are egr, alta admisie, alt soft si o gramada de senzori...
Cam atat momentan...daca mai ai vreo intrebare, nu ezita.
- Glacius
- **
- 130 mesaje
- din 27 Sep 2011
- Vectra 1996 X16SZR
- Alta tara
Glacius
- Mesaje scrise: 130
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 1996 X16SZR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2011
- Mesaj Privat
Ia ti alta masina, un Y17 DTI ! ..ai si consum mic..eu am 5.5 consum in oras cu ea..si chiar daca ai 75 d cai doar ..zboara . Am Si o skoda 1.9 tdi de 110 cai acum..si sincer in vitezele 1,2,3 nu se simte diferenta intre cele 2 masini.. cea cu 110 CP isi face simtita puterea la viteze mai mari in sensul ca accelereaza rapid si la 100 km/h ..dar in romania sunt prea putine locurile unde ajungi sa treci de 100 km /h.
robyyy
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Valcea
- Masina: Astra 1992
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2012
- Mesaj Privat
- 0va
- ***
- 862 mesaje
- din 12 Oct 2008
- Signum 2008 Z19DTH
- Timis
0va
- Mesaje scrise: 862
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2008
- Mesaj Privat
robyyy
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Valcea
- Masina: Astra 1992
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2012
- Mesaj Privat
un motor mai usor de gasit si mai bun decat c16nz ? mi se pare cam iau cam murit cai ...sau ce sa ii schimb sa ii ''redau viata '' scoate cam mult fum alb , azi am vazut ca uleiul se mai ameseca cu ceva de iese ceva alb , nu tine relanti-ul scade sub 1000 cate o data mai moare si motorul singur ...cred ca ar fi mai usor sa il schimb decat sa bag bani in asta voi ce parere aveti ?
- 0va
- ***
- 862 mesaje
- din 12 Oct 2008
- Signum 2008 Z19DTH
- Timis
0va
- Mesaje scrise: 862
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2008
- Mesaj Privat
robyyy
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Valcea
- Masina: Astra 1992
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2012
- Mesaj Privat
- 0va
- ***
- 862 mesaje
- din 12 Oct 2008
- Signum 2008 Z19DTH
- Timis
0va
- Mesaje scrise: 862
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2008
- Mesaj Privat
Pai un schimb de garnitura de chiuloasa te ajunge pana la vreo 400-500 de lei cu garnitura, antigel si schimbul de ulei.
Aici depinde si unde ii faci reparatia. Daca ai câta pricepere.....nu trebuie vreo facultate sau ceva, poti sa iti faci reparatia singur si automat injumãtãþeºti costul de reparatie. Ca ºi exemplui ar fi: Ulei GM 10W40 + filtru Mann ajunge la vreo 100 de lei, garnitura de chiloasa Victor Reinz vreo 50 de lei, antigel albastru vreo 9 lei litru x 4l = 36 de lei.
Aici depinde si unde ii faci reparatia. Daca ai câta pricepere.....nu trebuie vreo facultate sau ceva, poti sa iti faci reparatia singur si automat injumãtãþeºti costul de reparatie. Ca ºi exemplui ar fi: Ulei GM 10W40 + filtru Mann ajunge la vreo 100 de lei, garnitura de chiloasa Victor Reinz vreo 50 de lei, antigel albastru vreo 9 lei litru x 4l = 36 de lei.