elboro
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Valcea
- Masina: Astra 2001 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2009
- Mesaj Privat
Salut, am o astra g,1,8 16v,125cp din 2001 si de ceva timp mi s-a aprins la bord motorasul(chec engine),urmat imediat de martorul esp. Masina merge in trei pistoane trepideaza motorul si nu mai traga cum trebuie. Am facut o diagnoza si am urmatoarele coduri de eroare:p0202-Cilynder 2 Injector Circuit Open si p0304-Cylinder 4 Misfire Detected.Daca s-a mai confruntat cineva cu aceasta problema sa-ma spuna si mie este posibil sa fie ECU defect? multumesc!
jambonel
- Mesaje scrise: 79
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2011
- Mesaj Privat
elboro
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Valcea
- Masina: Astra 2001 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2009
- Mesaj Privat
elboro
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Valcea
- Masina: Astra 2001 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2009
- Mesaj Privat
- mafiozzo
- **
- 307 mesaje
- din 13 Jul 2010
- Astra 2001 Z16SE
- Cluj
mafiozzo
- Mesaje scrise: 307
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jul 2010
- Mesaj Privat
ia scoate tu mufa de la egr, vezi ce frumos merge dupa, am patit si eu eram iesit din localitate urcam un deal eram lansat,,, si dintr-o data check engine, putere nema, trepida ca drq, stiam din start ca e egr-u
Am tras pe dreapta am scos mufa si mi-am continuat drumu... am rezolvat egr-u cand am ajuns inapoi acasa
Am tras pe dreapta am scos mufa si mi-am continuat drumu... am rezolvat egr-u cand am ajuns inapoi acasa
elboro
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Valcea
- Masina: Astra 2001 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2009
- Mesaj Privat
- mafiozzo
- **
- 307 mesaje
- din 13 Jul 2010
- Astra 2001 Z16SE
- Cluj
mafiozzo
- Mesaje scrise: 307
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jul 2010
- Mesaj Privat
- luciraica
- ****
- 2,001 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,001
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
elboro
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Valcea
- Masina: Astra 2001 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2009
- Mesaj Privat
elboro
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Valcea
- Masina: Astra 2001 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2009
- Mesaj Privat
- alexx_gan
- ***
- 814 mesaje
- din 18 Feb 2010
- Astra 2013 A14NET
- Bucuresti
alexx_gan
- Mesaje scrise: 814
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2013 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2010
- Mesaj Privat
Echivalentul EGR nu este sonda lambda , eu am si EGR si 2 sonde una inainte si una dupa catalizator sondele sunt niste elemente care masoara ceva pe cand EGR-ul este o supapa care recircula niste gaze din motor in admisie sau camera de ardere ajutand astfel micsorarea consumului si la emisii mai mici de noxe.
La tine pot fi o multitudine de probleme .
Poate fi din cauza bobinei-gaseste un prieten cu acelasi tip de motor si fa schimb
Poate fi din cauza injectorului - ai putea sa schimbi injectoarele intre ele si sa vezi daca iti da eroare pe alt piston dar la acelasi injector
Poate fi din cauza pompei dar cred ca ar fi trebuit sa iti de-a o alta eroare sau sa nu iti de-a eroarea de injector -masoara presiunea in rampa cred ca ar trebui sa ai peste 3,5 bari cel putin asa e la 1.6.
Poate fi din cauza unei probleme electrice -masoara continuitatea firelor care alimenteaza injectorul din ECU pana la injector
Poate fi din cauza ECU sterge erorea si vezi daca apare la incalzirea motorului.
Cam astea cred eu ca pot fi cauzele.
Ultima modificare făcută de alexx_gan la Lun 21 Jan, 2013 5:58 pm
La tine pot fi o multitudine de probleme .
Poate fi din cauza bobinei-gaseste un prieten cu acelasi tip de motor si fa schimb
Poate fi din cauza injectorului - ai putea sa schimbi injectoarele intre ele si sa vezi daca iti da eroare pe alt piston dar la acelasi injector
Poate fi din cauza pompei dar cred ca ar fi trebuit sa iti de-a o alta eroare sau sa nu iti de-a eroarea de injector -masoara presiunea in rampa cred ca ar trebui sa ai peste 3,5 bari cel putin asa e la 1.6.
Poate fi din cauza unei probleme electrice -masoara continuitatea firelor care alimenteaza injectorul din ECU pana la injector
Poate fi din cauza ECU sterge erorea si vezi daca apare la incalzirea motorului.
Cam astea cred eu ca pot fi cauzele.
Ultima modificare făcută de alexx_gan la Lun 21 Jan, 2013 5:58 pm
- BV19MAX
- ****
- 2,559 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,559
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
elboro
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Valcea
- Masina: Astra 2001 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2009
- Mesaj Privat
astazi am shimbat modulul de aprindere cu altul si nu s-a schimbat nimic,bujiile sunt in regula,mai ramane sa pun osciloscopul pe injectoare sa vad care este treaba cu ele.As vrea sa mentionez ca toate problemele astea au aparut dupa ce am alimentat la un peco anume .Nu stiu daca a fost o coincidenta s-au chiar s-a intamplat problema asta de la sine
elboro
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Valcea
- Masina: Astra 2001 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2009
- Mesaj Privat
adytimis1
- Mesaje scrise: 35
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Aug 2010
- Mesaj Privat
care eroare nu se sterge de la scanteie sau de la injector .eu am trimis azi un ecu la reparat cu aceasi problema injectorul 2 .dar la mine dimineata mergea injectorul pana se incalzea putin.in ecu pinul 61 maro cu alb subtire la mufa M comanda inj 2 si plus pe contact dat la cheie la firul rosu cu albastru subtire. inj trebuie sa aiba 15 ohm.daca inj are 15 ohm si firele sunt bune dai ecu la reparart.
mare grija unde il trimiti abia am gasit pe cineva sa se bage in ecu ,modelul asta se repara greu si scump si cu garantie putina
sper sa m-il repare vad vineri
mare grija unde il trimiti abia am gasit pe cineva sa se bage in ecu ,modelul asta se repara greu si scump si cu garantie putina
sper sa m-il repare vad vineri
elboro
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Valcea
- Masina: Astra 2001 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2009
- Mesaj Privat
- sorin-sandu
- *
- 25 mesaje
- din 16 Jun 2013
- Astra 2001 Z16XE
- Bucuresti
sorin-sandu
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2013
- Mesaj Privat
elboro a scris:astazi am shimbat modulul de aprindere cu altul si nu s-a schimbat nimic,bujiile sunt in regula,mai ramane sa pun osciloscopul pe injectoare sa vad care este treaba cu ele.As vrea sa mentionez ca toate problemele astea au aparut dupa ce am alimentat la un peco anume .Nu stiu daca a fost o coincidenta s-au chiar s-a intamplat problema asta de la sine
si eu am patit la fel aceiasi situatie dupa ce am alimentat de la lukoil a inceput sa am problema si pe timp ce trecea se agrava situatia , maine am sa merg la service sa vad exact ce are ,am sa postez daca se rezolva problema.
- danwtf
- **
- 102 mesaje
- din 03 Dec 2011
- Vectra 2001 z18xe
- Galati
danwtf
- Mesaje scrise: 102
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2001 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2011
- Mesaj Privat
Ai rezolvat problema, deoarece azi si la mine a dat P0202 injector defect, am verifict injectorul are 16.2 ohmi , faza e ca atunci cand pun contactul pe celelalte injectoare primeste 3.8 V , mai putin pe injectorul 2 care nu primeste nimic. Am verificat firul de plus spre ecu( bold bagat in gaura 4 randul de jos cu o sonda de la multimetru si cealalta sonda in firul maro cu rosu de la injectorul 2 si se pare ca e continuu). La tine a fost ecu ? ... ca sa stiu sa incep sa caut sa-l repar sau dau comanda de unu pe ebay