cipin
- Mesaje scrise: 96
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2003 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2011
- Mesaj Privat
Salut!
Am de cateva zile o problema cu masina Vectra GTS, Y22DTR. Tot imi apare semnul de avertizare cu o masina si o cheie si puterea motorului este limitata. Precizez ca nu este ceva permanent. Apare, dispare, fara vreo logica. Spre exemplu am mers 200 km si nu a aparut problema. Apoi, la o deplasare scurta a aparut dar dupa cateva secunde a disparut avertizarea. Alta data a trebuit sa opresc motorul si sa-l repornesc ca sa dispara semnul cu masina cu cheia. Nu pot sa leg de nimic aparitia avertizarii.
Cu OPCOM-ul mi-a rezultat:
P1105-FA (Presiune barometrica/presiune turbo-nu este in corelatie) - Codul acesta nu vrea sa fie sters sub nicio forma. Pe celelalte le-am sters.
B3843 - Circuit senzor de calitate a aerului - deschis / tensiune mare
(05) - Prezent
B3843 - Tensiune micã circuit senzor de calitate a aerului
(02) - Nu e prezent
Ce trebuie facut sau verificat?
Multumesc!
P.S. Am dat borna de plus jos si nu mai am nicio eroare Sa vedem acum ce mai apare.
Am de cateva zile o problema cu masina Vectra GTS, Y22DTR. Tot imi apare semnul de avertizare cu o masina si o cheie si puterea motorului este limitata. Precizez ca nu este ceva permanent. Apare, dispare, fara vreo logica. Spre exemplu am mers 200 km si nu a aparut problema. Apoi, la o deplasare scurta a aparut dar dupa cateva secunde a disparut avertizarea. Alta data a trebuit sa opresc motorul si sa-l repornesc ca sa dispara semnul cu masina cu cheia. Nu pot sa leg de nimic aparitia avertizarii.
Cu OPCOM-ul mi-a rezultat:
P1105-FA (Presiune barometrica/presiune turbo-nu este in corelatie) - Codul acesta nu vrea sa fie sters sub nicio forma. Pe celelalte le-am sters.
B3843 - Circuit senzor de calitate a aerului - deschis / tensiune mare
(05) - Prezent
B3843 - Tensiune micã circuit senzor de calitate a aerului
(02) - Nu e prezent
Ce trebuie facut sau verificat?
Multumesc!
P.S. Am dat borna de plus jos si nu mai am nicio eroare Sa vedem acum ce mai apare.
- florin38
- **
- 245 mesaje
- din 06 Aug 2011
- Vectra 2002 y22dtr
- Alta tara
florin38
- Mesaje scrise: 245
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 2002 y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2011
- Mesaj Privat
cipin
- Mesaje scrise: 96
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2003 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2011
- Mesaj Privat
cipin
- Mesaje scrise: 96
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2003 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2011
- Mesaj Privat
- florin38
- **
- 245 mesaje
- din 06 Aug 2011
- Vectra 2002 y22dtr
- Alta tara
florin38
- Mesaje scrise: 245
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 2002 y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2011
- Mesaj Privat
eu l-am curatat cu kh7,utilizeaza un spray de curatat grasimi iar dupa sa-l limpezesti cu un pulverizator cu apa. senzorul de la egr are o tija pe mijloc care ar trebui sa fie de culoare galbena asa e la mine , probabil ca o sa fie plin de negreala curatal bine . mufele de conectare nu ar fi rau sa le dai cu un pic de spray pentru contacte
cipin
- Mesaje scrise: 96
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2003 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2011
- Mesaj Privat
Multumesc @florin38!
Am curatat senzorii. Am demontat EGR-ul si chestia aia unde e fixat EGR-ul. Nu stiu cum ii zice. M-am speriat ce mizerie am gasit. Adevarul e ca de 10 ani (si 200.000km) de cand e masina nu a umblat nimeni pe acolo. Sper sa fi fost de la senzorii aia toata problema.
Am citit pe forum ca raman intepenite si clapetele acelea care se vad atunci cand se demonteaza EGR-ul. Eu le-am curatat dar nu am incercat sa le misc. Trebuia sa le fortez?
Celelalte erori de la ce sunt? Nu am sigurante arse iar casuta unde scrie calitatea aerului este debifata. Sau nu se refera la acea optiune?
B3843 - Circuit senzor de calitate a aerului - deschis / tensiune mare
(05) - Prezent
B3843 - Tensiune micã circuit senzor de calitate a aerului
(02) - Nu e prezent
Am curatat senzorii. Am demontat EGR-ul si chestia aia unde e fixat EGR-ul. Nu stiu cum ii zice. M-am speriat ce mizerie am gasit. Adevarul e ca de 10 ani (si 200.000km) de cand e masina nu a umblat nimeni pe acolo. Sper sa fi fost de la senzorii aia toata problema.
Am citit pe forum ca raman intepenite si clapetele acelea care se vad atunci cand se demonteaza EGR-ul. Eu le-am curatat dar nu am incercat sa le misc. Trebuia sa le fortez?
Celelalte erori de la ce sunt? Nu am sigurante arse iar casuta unde scrie calitatea aerului este debifata. Sau nu se refera la acea optiune?
B3843 - Circuit senzor de calitate a aerului - deschis / tensiune mare
(05) - Prezent
B3843 - Tensiune micã circuit senzor de calitate a aerului
(02) - Nu e prezent
- florin38
- **
- 245 mesaje
- din 06 Aug 2011
- Vectra 2002 y22dtr
- Alta tara
florin38
- Mesaje scrise: 245
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 2002 y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2011
- Mesaj Privat
cipin
- Mesaje scrise: 96
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2003 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2011
- Mesaj Privat
- florin38
- **
- 245 mesaje
- din 06 Aug 2011
- Vectra 2002 y22dtr
- Alta tara
florin38
- Mesaje scrise: 245
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 2002 y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2011
- Mesaj Privat
cipin
- Mesaje scrise: 96
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2003 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2011
- Mesaj Privat
Anak1n
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Signum 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
salutare,
acelasi lucru l-am patit si eu, prin aglomeratia din bucuresti (mers bara la bara) mi se aprindea masina cu cheita in bord si scadea puterea. am dat viteza a 2-a la 70 la ora, si mai avea un pic si-mi murea motorul. daca stateam pe loc si turam masina, maxim ajungea la 3000 de ture (mai sus nu se putea duce), iar daca stateam 5 secunde cu ea in 3000 de ture, faceam o pauza de 2-3 secunde, apoi iar o turam la 3000 de ture, martorul se stingea apoi isi revenea si puterea. am pus-o pe tester si mi-au dat urmatoarele erori:
Number of stored fault codes: 3
P1105 - Barometric Pressure not plausible with Boost Pressure
(FA) - Not present
P0105 - Barometric Pressure not plausible with Boost Pressure
(FA) - Not present
P0380 - Glow Device Circuit Low Voltage
(0B) - Not present
am citit aici la voi, si sfaturile voastre mi-au fost de mare folos. am scos senzorul de presiune si am observat ca era f imbacsit. l-am spalat bine cu spray contact, si l-am sters cu servetele f subtiri ... ma mir ca mai mergea acel senzor la ce era pe el. dupa ce l-am curatat, n-am mai avut nicio problema cu masina.
va multumesc
acelasi lucru l-am patit si eu, prin aglomeratia din bucuresti (mers bara la bara) mi se aprindea masina cu cheita in bord si scadea puterea. am dat viteza a 2-a la 70 la ora, si mai avea un pic si-mi murea motorul. daca stateam pe loc si turam masina, maxim ajungea la 3000 de ture (mai sus nu se putea duce), iar daca stateam 5 secunde cu ea in 3000 de ture, faceam o pauza de 2-3 secunde, apoi iar o turam la 3000 de ture, martorul se stingea apoi isi revenea si puterea. am pus-o pe tester si mi-au dat urmatoarele erori:
Number of stored fault codes: 3
P1105 - Barometric Pressure not plausible with Boost Pressure
(FA) - Not present
P0105 - Barometric Pressure not plausible with Boost Pressure
(FA) - Not present
P0380 - Glow Device Circuit Low Voltage
(0B) - Not present
am citit aici la voi, si sfaturile voastre mi-au fost de mare folos. am scos senzorul de presiune si am observat ca era f imbacsit. l-am spalat bine cu spray contact, si l-am sters cu servetele f subtiri ... ma mir ca mai mergea acel senzor la ce era pe el. dupa ce l-am curatat, n-am mai avut nicio problema cu masina.
va multumesc