Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Tutoriale
  • aurel01

  • Mesaje scrise: 155
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2011

  • Mesaj Privat
ai video la inceputul discutiei, spune stefan acolo destul de clar procedeul si chiar si culorile firelor, bafta
Skip ads

  • providra18

  • Mesaje scrise: 329
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Calibra 1995 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2009

  • Mesaj Privat
da #aurel01, stiu ca e totul explicat pas cu pas pentru ca am vizionat si citit de cateva ori toate posturile, dar sa te mai intreb ceva: daca firele de pe calibra nu sunt aceeasi culoare cu firele de pe corsa sau vectra b ce fac? iau firele la nimereala sau cum?
  • aurel01

  • Mesaje scrise: 155
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2011

  • Mesaj Privat
atunci iti trebuie o lampa de control sa poti verifica pe care fire vine semnal, asta in cazul in care nu cumva nu e si calibra in acelas standard cu astra si cu vectra. nici eu nu le-am pus asa dupa culorile zise de stefan ca nu stiam sigur daca la vectra e ca la astra dar am improvizat o lampa de control, am intepat firele si am verificat. nu e greu, bafta, te asteptam cu rezultatele.
  • providra18

  • Mesaje scrise: 329
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Calibra 1995 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Mda...s-a rezolvat foarte foarte usor. Am facut punte intre 2 fire si acuma geamurile se ridica la inchiderea masinilor. Nu ma pot pronunta daca si la celelalte ar fi la fel, dar la calibra, din partea stanga la sofer, se scoate ornamentul de plastic si acolo se gasesc 2 manunchiuri de fire. In unul din ele veti gasi firele necesare, adica unul maro cu linie neagra subtire si unul maro cu linie rosie subtire; intre acestea 2 se face punte si se izoleaza foarte foarte bine. E posibil sa fie 2 fire cu linie rosie subtire, dar va intereseaza cel mai gros dintre ele. Spor la treaba.

Rezultatul Very Happy



edit by StefanTolos Wink
03-Jan-13 6:23:36 PM
  • blackshaddow

  • Mesaje scrise: 685
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Tigra 1998 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2009

  • Mesaj Privat
eu recomand varianta cu relee ca fiind mai sigura decat o simpla punte intre fire
  • providra18

  • Mesaje scrise: 329
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Calibra 1995 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Aham, deci acelasi lucru se putea face si pe astra/vectra nu? va rog explicati-mi si mie ce probleme ar putea sa apara sau care ar fi riscul. Inca o intrebare mai am la dvs cu toate ca nu e la subiect: se poate la opel (modelurile mai noi) sa se seteze din computerul masinii ca in momentul in care ai deschis masina sa porneasca si motorul, fara a introduce cheia in contact?
  • Mel
  • **
  • 71 mesaje
  • din 18 Sep 2012
  • Astra 2002 Z16XE
  • Teleorman
  • Mel

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Salutare
Vreau sa-mi fac si eu geamurile sa se inchida de la telecomanda si cea mai usoara modalitate mi se pare cea a lui sorin_bms ,parca nu este atata munca.Ma intereseaza cum aflu firele la care trebuie sa ma leg?Eu am masina din semnatura ,sorin_bms a facut pe o masina vectra.Este vreo diferenta ?
  • sorin_bms

  • Mesaje scrise: 89
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Mel eu mi-am confectionat o lampa de control si am cautat firele in mufa astfel; apasand butonul inchis al telecomenzi si cu lampa ferificam fiecare pin din mufa pina am dat de pinul care primea inpuls de curent de la inchidere si asa am procedat si la ridicarea geamului, verificam cu lampa in timp ce apasam pe butonul de ridicare a geamului. spor la treaba ca e foarte usor.
  • Mel
  • **
  • 71 mesaje
  • din 18 Sep 2012
  • Astra 2002 Z16XE
  • Teleorman
  • Mel

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Este logic sa folosesc o lampa de control.Eu vroiam sa stiu daca desfac mufa sau tin conectate ambele parti ale mufei si controlez intre mufa si burduf?Tu cum ai procedat?De unde ai luat masa?Fi un pic mai detaliat ,te rog.
  • bogdonel

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Spania
  • Masina: Astra 2000 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2012

  • Mesaj Privat
mel daca ai astra g confort uite asa trebuie sa faci si functioneaza perfect . Legi o dioda intre firele astea ( firele le gasesti in pragul de la picioarele copilotului, scoti plasticul si gasesti modulul de inchidere centralizata ) in felul asta e foarte usor eu am facut asta acum un an si nu am avut nici o problema si nici nu e necesar sa desfaci fetele de usi daaaar trebuie sa fie astra g confort la restul nu stiu daca merge asa . Sper ca ti-am fost de ajutor. daca nu gasesti modulul sa-mi spui ca-ti fac o poza cu locul exact dar e ffff simplu
  • Mel
  • **
  • 71 mesaje
  • din 18 Sep 2012
  • Astra 2002 Z16XE
  • Teleorman
  • Mel

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru informatie.
Astra g confort te referi la ridicarea geamurilor din buton sau ca masina sa aiba modulul respectiv? Am ridicarea geamurilor din buton dar nu stiu daca am modulul si unde este localizat.
Alt aspect.O singura dioda de 1A este suficienta pentru doua geamuri?La tine in poza 2 vad dioda 1N4001,are acelasi amperaj ca si 1N4007(eu de astea am facut rost).
Si inca ceva.La a cata apasare pe inchidere se ridica geamurile?Eu as vrea din prima apasare.
Respect!
  • CV50NIK

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Tigra 1996 X16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Recomand sa faceti operatiunea prin releu, o sa aveti cu timpul probleme, eu asa am montat de prima data, alti colegi s-au incapatanat sa faca operatiunea doar prin diode si in 2-3 luni au inceput problemele.
  • Mel
  • **
  • 71 mesaje
  • din 18 Sep 2012
  • Astra 2002 Z16XE
  • Teleorman
  • Mel

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Sep 2012

  • Mesaj Privat
De ce natura au fost problemele?Am citit forumul asta din "scoarta in scoarta" nimeni nu spune ce probleme pot apare.Unii colegi au mai zis ca este posibil sa strice inchiderea centralizata,ori pana acum nu am auzit pe nimeni ca i s-a intamplat ceva grav.Nu stiu cat este de adevarat.Nu ma pricep.Tocmai din motivul asta cer pareri si sfaturi.
  • ksper

  • Mesaje scrise: 1,708
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 1997 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Eu am DIODE montate pe Vectra B din 2010 si nu am avut nici cea mai mica problema. In plus de asta geamurile chiar sunt "folosite".
Sa scrie aici un coleg care, chiar a avut probleme dupa montarea controversatei diode si care au fost problemele aparute?
Cu argumente bineinteles.
  • providra18

  • Mesaje scrise: 329
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Calibra 1995 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Sunt si eu curios ce probleme ar putea sa apara, in cazul meu, ca nu am folosit nici diode, nici releu...am facut doar punte intre cele 2 fire...si pana acuma nici o problema si nici la ceilalti care mi-au zis de aceasta improvizatie
  • bogdonel

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Spania
  • Masina: Astra 2000 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Mel a scris:Multumesc pentru informatie.
Astra g confort te referi la ridicarea geamurilor din buton sau ca masina sa aiba modulul respectiv? Am ridicarea geamurilor din buton dar nu stiu daca am modulul si unde este localizat.
Alt aspect.O singura dioda de 1A este suficienta pentru doua geamuri?La tine in poza 2 vad dioda 1N4001,are acelasi amperaj ca si 1N4007(eu de astea am facut rost).
Si inca ceva.La a cata apasare pe inchidere se ridica geamurile?Eu as vrea din prima apasare.
Respect!

daca faci asa cum ti-am zis se ridica la a doua apasare pt vara daca vrei sa lasi geamurile crapate sa intre aerul poti sa inchizi si masina . da poti sa folosesti si 1N4007 si sa stii ca eu am facut chestia asta de un an si nici o problema nici o siguranta arsa si nimic ciudat la masina fara nici o complicatie cu relee si nush ce module care fac aceeasi treaba ... daca e astra g confort ai modulul respectiv e cum ti-am spus in prag la picioarele copilotului scoti un surub cu cap torx de nush cat e si vezi o cutie din plastic in care intra 2 mufe in cea din stanga gasesti firele despre care ti-am vorbit si intre care trebuie sa faci puntea cu dioda
  • StefanTolos

  • Mesaje scrise: 4,220
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2018 B12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Ghid de instalare a alarmei GT 121 <=> Despre Getronic












Trageti singuri concluziile, daca o companie de calibrul asta isi permite sa-si puna in ghidul de instalare o amarata de dioda pentru BMW,Mercedes,etc,noi ce sa mai zicem !

Respect!
  • ksper

  • Mesaje scrise: 1,708
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 1997 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Scuzati ca sunt putin off-topic.
Stefan, pai tocmai de aceea este atat de "controversata" dioda. Nu se mai vand modulele.
"De ce sa fie usor(dioda), cand poate sa fie complicat(releu)". Question
  • Mel
  • **
  • 71 mesaje
  • din 18 Sep 2012
  • Astra 2002 Z16XE
  • Teleorman
  • Mel

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Cand am venit de la serviciu am vazut ca a iesit putin soarele si imi zic,hai sa vad ce am pe masina, vis-a-vis de problema cu ridicarea geamurilor din telecomanda.In primul rand am desfacut capacul de la stalpul din stanga si gasesc modulul de inchidere centralizata.Deci varianta data de bogdonel este valabila dar am dat peste o problema:nu pot scoate firele indicate din locasul loc.Imi puteti spune cum le scot?
A urmat mufa de la usa (varianta sorin_bms) aici nu am reusit sa vad prea multe pentru ca s-a lasat intunericul.Totusi am pozat mufa s-o vedeti si voi.
Iata ce am pozat:
Modulul
Mufa

Mai astept sugesti si pareri.
Respect!
  • StefanTolos

  • Mesaje scrise: 4,220
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2018 B12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Hai ca poti, usor ,usor o pui de o dioda.

Wink
Skip ads

  1. Home
  2. Tutoriale

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR