- deleted-61971
- OP
- 32 mesaje
- din 10 Apr 2011
deleted-61971
- Mesaje scrise: 32
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2011
- Mesaj Privat
In seara asta am observat ca am ca o spuma fina galbuie pe spatele busonului (partea interioara, spre interiorul motorului) de ulei. Acum 2 luni nu era. Aceeasi spuma se observa putin si pe peretii interiori de sub capacul motorului, ce se poate vedea prin gaura busonului. Acceasi spuma, de data asta mai groasa si nu asa fina, cam de 1mm, a tapetat peretele interior al furtunului care merge de pe capacul motorului pana in incinta injectorului (acolo unde intra si tubul gros de aer care vine de la filtrul de aer) pe intreaga lui lungime si a ajuns chiar si prin jurul injectorului, dar mai putina.
Ulei am ceva semisintetic 10w40 cu care am mers 9000km in vreo 8luni. Urmeaza sa il schimb la 10000km.
Antigelul este galben-verzui si este curat, fara pete de ulei. Urmeaza sa il schimb cu G12.
Aceeasi spuma mi-a facut si data trecuta cu uleiul vechi care a fost de acelasi tip si am crezut ca este din cauza ca am facut prea multi kilometri cu el (15000).
Stiti de ce face aceasta spuma? Este prost uleui sau este alta cauza?
Ulei am ceva semisintetic 10w40 cu care am mers 9000km in vreo 8luni. Urmeaza sa il schimb la 10000km.
Antigelul este galben-verzui si este curat, fara pete de ulei. Urmeaza sa il schimb cu G12.
Aceeasi spuma mi-a facut si data trecuta cu uleiul vechi care a fost de acelasi tip si am crezut ca este din cauza ca am facut prea multi kilometri cu el (15000).
Stiti de ce face aceasta spuma? Este prost uleui sau este alta cauza?
- krashy22
- ****
- 1,202 mesaje
- din 25 Jun 2007
- Vectra 2000 x20dth
- Bucuresti
krashy22
- Mesaje scrise: 1,202
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2007
- Mesaj Privat
- deleted-61971
- OP
- 32 mesaje
- din 10 Apr 2011
deleted-61971
- Mesaje scrise: 32
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2011
- Mesaj Privat
chiuariu
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1993 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mar 2012
- Mesaj Privat
vn11eyn
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Buzau
- Masina: Insignia 2015 A2.0dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Nov 2012
- Mesaj Privat
- krashy22
- ****
- 1,202 mesaje
- din 25 Jun 2007
- Vectra 2000 x20dth
- Bucuresti
krashy22
- Mesaje scrise: 1,202
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2007
- Mesaj Privat
- deleted-61971
- OP
- 32 mesaje
- din 10 Apr 2011
deleted-61971
- Mesaje scrise: 32
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2011
- Mesaj Privat
- crisu_ rcd
- **
- 268 mesaje
- din 01 Apr 2012
- Astra 1994 x16sz
- Arges
crisu_ rcd
- Mesaje scrise: 268
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 1994 x16sz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2012
- Mesaj Privat
- deleted-61971
- OP
- 32 mesaje
- din 10 Apr 2011
deleted-61971
- Mesaje scrise: 32
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2011
- Mesaj Privat
- kng91
- **
- 241 mesaje
- din 06 Mai 2011
- Astra 1992 c16nz
- Dolj
kng91
- Mesaje scrise: 241
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 1992 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mai 2011
- Mesaj Privat
- crisu_ rcd
- **
- 268 mesaje
- din 01 Apr 2012
- Astra 1994 x16sz
- Arges
crisu_ rcd
- Mesaje scrise: 268
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 1994 x16sz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2012
- Mesaj Privat
bibanu47
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 1993 1,6i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2008
- Mesaj Privat
Salut,
Daca nu scade lichidul de racire(antigelul)din vas sau nu isi schimba culoare nu are rost sa iti faci probleme degeaba,este asa cum spun majoritatea colegilor adica spumarea apare datorita condensului din ulei si nu are rost sa facem aici o dezbatere despre proasta calitatea a uleiurilor sau care sunt contrafacute sau nu.
Eu personal cat si ceva amici de-ai mei mergem pe Aral ,pe restul nu mai am incredere.
Daca nu scade lichidul de racire(antigelul)din vas sau nu isi schimba culoare nu are rost sa iti faci probleme degeaba,este asa cum spun majoritatea colegilor adica spumarea apare datorita condensului din ulei si nu are rost sa facem aici o dezbatere despre proasta calitatea a uleiurilor sau care sunt contrafacute sau nu.
Eu personal cat si ceva amici de-ai mei mergem pe Aral ,pe restul nu mai am incredere.
- paul-tm
- **
- 205 mesaje
- din 03 Apr 2011
- Corsa 2001 Z12XE
- Timis
paul-tm
- Mesaje scrise: 205
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2011
- Mesaj Privat
Salut.
Va face spuma in capac pentru ca capacul de culbutori are depuneri in el.Capacul are niste sitele in el si daca alea se infunda nu mai pot circula gazele.
Si eu aveam capacul infundat si imi facea spuma la greu.L-am curatat vara trecuta si acum nu prea imi mai face spuma.Foarte putin pe buson, si se duce imediat cand se incalzeste motorul.
O poza de iarna trecuta.
Va face spuma in capac pentru ca capacul de culbutori are depuneri in el.Capacul are niste sitele in el si daca alea se infunda nu mai pot circula gazele.
Si eu aveam capacul infundat si imi facea spuma la greu.L-am curatat vara trecuta si acum nu prea imi mai face spuma.Foarte putin pe buson, si se duce imediat cand se incalzeste motorul.
O poza de iarna trecuta.
- paul-tm
- **
- 205 mesaje
- din 03 Apr 2011
- Corsa 2001 Z12XE
- Timis
paul-tm
- Mesaje scrise: 205
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2011
- Mesaj Privat
- moshu1
- ***
- 977 mesaje
- din 21 Jun 2009
- Iasi
moshu1
- Mesaje scrise: 977
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jun 2009
- Mesaj Privat
- paul-tm
- **
- 205 mesaje
- din 03 Apr 2011
- Corsa 2001 Z12XE
- Timis
paul-tm
- Mesaje scrise: 205
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2011
- Mesaj Privat
Am demonatat capacul. L-am desfacut bucati. Si am luat piesa cu piesa si am spalato cu o pensula inmuiata in carburol, si de clatit tot cu carburol am clatit.Si am lasat piesele la uscat si dupaia le-am pus sus.
Am da to tura cu masina sa ii incalzesc uleiul si dupia i-am schimbat uleiul cu unul nou.
Recomand sa folositit manusi cand lucrati cu solutia carburol pentru ca e foarte puternica si iti zbarceste mainile.
In parte de jos, unde e axa cu came si tacheti nu m-am bagat sa curat, acolo uleiul sa isi faca treaba sa curete.
Am da to tura cu masina sa ii incalzesc uleiul si dupia i-am schimbat uleiul cu unul nou.
Recomand sa folositit manusi cand lucrati cu solutia carburol pentru ca e foarte puternica si iti zbarceste mainile.
In parte de jos, unde e axa cu came si tacheti nu m-am bagat sa curat, acolo uleiul sa isi faca treaba sa curete.
- Dima Angelo
- *
- 8 mesaje
- din 06 Apr 2010
- Astra 2004 Z14XE
- Vrancea
Dima Angelo
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2004 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Apr 2010
- Mesaj Privat
Salutare opelisti! Sunt posesor de Astra G benzina Z14XE si as dori sa aflu de la voi ce solutii tehnice ati gasit impotriva formarii acelui condens al vaporilor de ulei si ce-o mai fi pe acolo care urca din carterul inferior si intra in capacul de la culbutori in partea dinspre baterie. Mentionez ca odata ce vine vremea rece, se formeaza in partea superioara a tevii groase care vine din carterul inferior si cotul gros de cauciuc care face legatura cu capacul de la culbutori o maioneza destul de cantitativa. Aceasta zona se afla in bataia aerului rece care trece printre blocul motor si baterie astfel favorizand condensarea acelor vapori. Capacul de la culbutori nu are orificii infundate (ma refer la partea dublata care s-ar pretinde epurator) pentru ca se poate sufla aer in toate sensurile prin el si furtunele spre admisie si clapeta de acceleratie sunt curate, La fel si capacul culbutorilor este curat pentru ca i-am schimbat garnitura de curand si nu am gasit nimic in interior. Am si o fotografie facuta, sper sa o pot incarca, daca nu.....sper ca am fost destul de explicit.
Si mai am o nelamurire. Pe tot acest circuit: carter inferior, aerisitor, cotul gros de cauciuc, capac culbutori, furtunele dintre capac si admisie, clapeta, exista sau ar trebui sa existe supape, clapete de sens sau filtre?
Motorul nu consuma ulei si functioneaza cu Motul 5W40, trage bine, consumul de benzina este in parametri, nu pierde lichid de racire, nu are coduri de eroare stocate. Masina are peste 230000km in bord (reali nu stiu pentru ca nu o am de noua).
Daca nu am scris unde trebuie, rog moderatorii sa mute (am vazut un link mai sus unde este o discutie mai lunga decat cea de aici).
Va multumesc si s-aveti drumuri bune!
Si mai am o nelamurire. Pe tot acest circuit: carter inferior, aerisitor, cotul gros de cauciuc, capac culbutori, furtunele dintre capac si admisie, clapeta, exista sau ar trebui sa existe supape, clapete de sens sau filtre?
Motorul nu consuma ulei si functioneaza cu Motul 5W40, trage bine, consumul de benzina este in parametri, nu pierde lichid de racire, nu are coduri de eroare stocate. Masina are peste 230000km in bord (reali nu stiu pentru ca nu o am de noua).
Daca nu am scris unde trebuie, rog moderatorii sa mute (am vazut un link mai sus unde este o discutie mai lunga decat cea de aici).
Va multumesc si s-aveti drumuri bune!