va multumesc amandorora pt sfaturi dar din pacate doar d=l bv19max se apropie de adevar .d-le 29nnn la genul ala nu merge sa le tai decat dak vrei sa schimbi furtunul cu totul pt ca ,coliere ca alea nu se gasesc garantat in comert,ele sunt atasate la furtun uite poza,
![](//s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
.poate nu se vede bn dar asta e sg pozitie in care am putut face.acum sa va explic cum am procedat plecand de la ideea d-lui moderator:am apasat pe clema aceea din poza
![](//s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
si am tras spre motor .clema aceea are o gheara care face clic pe marginea furtunului ca in poza
![](//s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
.cum a zis si dl moderator furtunul este montat prin presare dar pe teava de la calorifer are si un fel nervura pe care se prinde si furtunul.mai departe tragand de furtun spre motor am reusit sa il scot .ceea ce nu trebuie sa faceti e sa trageti prea tare ca riscati sa rupeti furtunul cum am facut eu k in poza
![](//s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
de aceea recomand sa nu trageti de furtun ci de mansonul de plastic si anume cu mana stanga bagata pe la filtrul de ulei si mana dreapta pe la termostat simultan apasati si pe clema dar si trageti/rotiti de mansons spre motor .sper ca am fost cat mai explicit.o seara buna