Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • bashtan

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2001 y17tdi
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2012

  • Mesaj Privat
buna seara si la multi ani!dupa lungi cautari indraznesc sa deschid un subiect si anume despre cum se desfac aceste tipuri de coliere; sau .acestea fiind de la un opel astra g y1.7td situate la intrarea/iesire in radiatorul de caldura .scz pe caliatea imaginiloras vrea sa schimb cele doua furtune care se afla prinse de cele 2 coliere.multumesc
Skip ads

  • 29nnn

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2001 1.7 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2012

  • Mesaj Privat
sal
daca nu reusesti le rupi si cumperi coliere de la chinezi si le pui
simplu
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,559
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
@29nnn , util sfat, ca si restul legat de diesel.
@bashtan, apasa cele 2 cleme laterale (se vad si la tine in poza a doua) si trage drept spre motor in timp se misti de furtun stanga-dreapta. La un moment dat o sa iasa pentru ca sunt bagate prin presare pe stutz. Nu baga surubelnite sau alte nebunii ca risti sa strici fie colierul fie conducta radiatorului si nu e deloc ok.
  • bashtan

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2001 y17tdi
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2012

  • Mesaj Privat
va multumesc amandorora pt sfaturi dar din pacate doar d=l bv19max se apropie de adevar .d-le 29nnn la genul ala nu merge sa le tai decat dak vrei sa schimbi furtunul cu totul pt ca ,coliere ca alea nu se gasesc garantat in comert,ele sunt atasate la furtun uite poza,.poate nu se vede bn dar asta e sg pozitie in care am putut face.acum sa va explic cum am procedat plecand de la ideea d-lui moderator:am apasat pe clema aceea din poza si am tras spre motor .clema aceea are o gheara care face clic pe marginea furtunului ca in poza.cum a zis si dl moderator furtunul este montat prin presare dar pe teava de la calorifer are si un fel nervura pe care se prinde si furtunul.mai departe tragand de furtun spre motor am reusit sa il scot .ceea ce nu trebuie sa faceti e sa trageti prea tare ca riscati sa rupeti furtunul cum am facut eu k in poza de aceea recomand sa nu trageti de furtun ci de mansonul de plastic si anume cu mana stanga bagata pe la filtrul de ulei si mana dreapta pe la termostat simultan apasati si pe clema dar si trageti/rotiti de mansons spre motor .sper ca am fost cat mai explicit.o seara buna
  • 29nnn

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2001 1.7 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2012

  • Mesaj Privat
sal
poi ne dam si noi cu parerea,vorba aceia nu avem frate avioane sa le pastram ca bibelou,sunt masini care sa ne facem treaba cu ele.
bashtan moderatori de la acest site sunt profesori la opel
  • bashtan

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2001 y17tdi
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2012

  • Mesaj Privat
asa e dar rolul acestui forum e sa dam si sa primim raspunsuri cat mai exacte pt a face economii la buzunar
  • jeje

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2012

  • Mesaj Privat
bashtan tu cand ai scos mufa aia ai scos ansamblul intreg ? Adica l ai scos de pe teava de la calorifer ? Sau ai desfacut ansamblul in doua si ai scos decat partea de pe furtun ? Am Vectra B si e nenorocire , nu am spatiu deloc , abia ajungi cu o mana , treaba e ca n am reusit sa l scot de pe furtun ca sa schimb piesa cu totul si m am chinuit sa l bag inapoi pe teava dar dupa cateva luni mi l a scuipat si am pierdut antigelul .
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,559
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
cand il bagi la loc unge teava caloriferului cu putina vaselina. Va intra mult mai usor. Eventual incalzeste colierul cu o lampa de gaz (atentie sa nu-l topesti)
  • jeje

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Merci de informatie , l am bagat fara vaselina dar dupa cateva luni mi l a scuipat iar, chiar daca ii dadusem un punct de silicon negru pe el si teava si partea proasta este ca nefiind loc , nu pot sa l scot de pe furtun ca sa pun unul nou . La vectra B motor ecotec 1,6 16v xcel e moarte de om , abia ai loc sa bagi o mana . Incerc azi sa l scot ,poate reusesc , sa vedem daca gasesc la magazin piesa .
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,559
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Nu o sa gasesti decat tot furtunul. Dupa fixarea la loc ai apasat clema in cap sa faca un click? daca nu, e clar de ce ti-a sarit.
In caz ca nu mai tine nu iti raman decat 2 solutii.
1. Tai mufa, bagi furtunul direct pe teava si il strangi cu colier.
2. cumperi furtun nou. Din dezmembrari nu recomand pentru ca este posibil sa iei unul si mai prost decat ce ai pe masina.
  • jeje

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2012

  • Mesaj Privat
BV19MAX - treaba e complicata , cand am pierdut prima data antigelul s a pierdut prin mijlocul piesei , de acolo am dedus ca ansamblul respectiv e ceva gen piesa de la furtunul de gradina cu clips compus din 2 bucati. Neavand loc efectiv sa desfac , i am dat de jur imprejur cu silicon negru , numai ca umbland pe acolo s a intamplat sa se slabeasca de la capatul cu caloriferul si apoi cum spui si tu nemaifiind blocata , in timp a sarit iar(imi mai sarise odata) . Azi mi am luat efectiv pielea de pe mana pana la cot si tot n am reusit nimic decat " vesnicul silicon" deci tot nimic n am facut . Ma incapatanez si l las asa daca nu curge si apoi singura solutie este intradevar sa tai mufa si cumva sa prelungesc furtunul pana la calorifer dar tare mi e frica , ca nu o sa pot sa i pun coliere pt ca nu o sa am cum sa le strang efectiv din cauza spatiului pt ca asta este problema reala , altfel din prima puneam piesa noua si la service cand ma aflam pt niste bucsi , mecanicul caruia i am aratat ce vroiam sa schimb (exact piesa de care vorbim) , s a luat cu mainile de cap spunand ca trebuie sa desfaca juma de motor ca sa ajunga acolo .

PS idiotenia cea mai mare este ca n am buson de golire la radiator , astfel incat daca vad ca exista scurgere sa pot da jos antigelul (VECTRA B 1,6 16 v xcel )
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,559
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
sigur trebuie sa existe o cale de acces mai usoara. este si la vectra B 2.0 spatiu si nu ai la 1.6? asta chiar nu-mi vine sa cred.
  • jeje

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Cand o sa ai ocazia sa vezi motorul la 1,6 16v xcel sa o faci , e modelul cu evacuarea cea mai mare , cea cu serpisori . Crezi ca daca puteam sa lucrez acolo mai scriam pe aici de problemele intampinate de mine ? Schimbam piesa din start si gata . Azi dimineata i am facut proba dupa ce am lipit iar cu silicon zona si merge , pt cat timp......... Urmeaza taierea furtunui asa cum ai spus si tu si mufarea directa cu lupta atunci pt strangerea colierelor . M am gandit sa tai o surubelnita sa i sudez un prelungitor de cel putin 50 -60 cm si asa poate cu o mana tin colierul si cu cealalta reusesc sa strang surubul .
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,559
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
acolo vei avea nevoie de o cheie inelara cu crichet sa strangi colierul, sau colier cu arc si o scula de strangere a colierelor flexibila.
Asa ceva: http://www.shopmania.ro/une...-furtune-47525921 Cu asta am ajuns si in cele mai aiurea locuri si am defacut colierele rapide fara nici un stres.
  • jeje

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Mai sus spuneam de evacuare , gresit , era vorba de admisie . Pai frate BV19MAX acuma imi vi cu clesti din astia ? Nici nu stiam ca exista asa ceva si mi pare ciudat cum se lucreaza , asta ca nu l am in mana sa ma dumiresc . Uite ce am facut eu astazi fara clestele minune (super tare ca scula ) . Am luat un colier de plastic (soricel) si l am inchis dar lasand un cerc cu diametru cam de 4 cm , prin el am trecut un alt colier si am bagat mana pana la cot si pe nevazute am reusit sa l prind exact peste piesa de plastic care face legatura dintre furtun si teava caloriferului , apoi l am strans astfel incat celalalt colier de care spuneam ca l inchisesem de afara , sa ramana pozitionat deasura piesei . Am mai luat un colier ( soricel) si am trecut prin colierul nestrans, care acum era pozitionat deasupra piesei si pe dupa o conducta ce trecea pe deasupra piesei mele , dupa care am strans colierul de teava si apoi si pe cel care era pozitionat pe piesa . Daca si asa o sa mi mai scape de acolo , voi taia piesa si voi lega furtunul direct la teava caloriferului .

PS cat de curand imi voi achizitiona un cleste minune . Multumesc de informatie .
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,559
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
si mie mi s-a parut ciudat la prima utilizare. Apoi a fost dragoste la a doua atingere Smile
Ma batea gandul sa-mi cumpar si eu unul, dar avand la dispozitie 2 service-uri destul de dotate nu prea are rost sa-mi cumpar unul personal, desi ar fi unii dintre cei mai bine cheltuiti bani Smile
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR