Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa D
  • scanx

  • Mesaje scrise: 681
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2009

  • Mesaj Privat
12.5V nepornita si peste 14V pornita, sa masori si cu motor pornit si cineva sa roteasca dr. respectiv st. de volan si tu sa masori tensiunea pe bornele bateriei si revii cu rezultatele.
De regula cand rotesti repede de volan sau cand stai pe loc, are nevoie de un curent f mare (peste 50A) si daca bateria+alternator nu furnizeaza acel curent min. de functionare, EPS-ul va taia asistenta electrica.
CIM, EPS si alte chestii se vad bine pe diagnoza si e mult mai usor de interpretat, asa ca fa rost de un opcom si pune-l putin pe masina si returneaza ce DTC ai setat.
Skip ads

  • teddy@gsi

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Salut! verifica fulia de la alternator degeaba masori tu voltaju la baterie si pornita,ca alternatoru se invarte dar nu la viteza care trebuie si nu face amperaj,da cureau de accesori jos cu o surubelnita blochezi paleta ventilatoare din alternator si cu mana rotesti de fulie se va invarti doar intrun sens in celalant trebuie sa fie fixa.de multe ori se duce fulia ca e compusa din doua parti ,schimba fulia ca e in jur de 300 lei+manopera si dupaia vezi daca mai face tu incepe sa schimb cu ce e mai eftin nu ca "mecanici".am patito si eu,si da se intareste directia ca nu mai are putere sa invarta motoru de servo,ca sa te convingi ia o baterie de la un prieten si pune-o pe masina vei vedea ca nu mai face pana o stoarce de amperi si dupaia incepe iar,deci intr-u cuvant Fraiu=Fulie alternator este pe duca.
  • scanx

  • Mesaje scrise: 681
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Si ce crezi ca vezi pe display-ul aparatului de masura cand il pui pe borne si alternatorul e muci? bugs bunny?
  • teddy@gsi

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Si le tot explic si ei nu si nu,batman,batman Razz
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
teddy, ambii aveti dreptate, daca fulia scapa, nu ai incarcare si tensiune corecta pe baterie. se vede simplu pe ecranul unui multimetru.
  • dragosm1

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2010 1.2
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Imi puteti spune unde as putea gasi in Ploiesti un service bun pentru opel ?

Cei de la Di Bas Ploiesti sunt sub orice critica ! Cu aceiasi problema a servo/ESP am fost la ei sa-mi verifice incarcarea la baterie. Au spus ca e ok. Acum am mers pe seara cu masina si am sesizat ca lumina la bord si computer bord este mai slaba cand aprind farurile. Si inainte se slabea pentru ca mananca curent, dar acum este mai accentuat .....

De aceea, cine are vreun nr tel de la un service bun in Ploiesti, va rog sa-mi spuneti si mie...sau o sa ma duc in Bucuresti intr-una din zile la Marius pe Th.Pallady.

Multumesc.
  • teddy@gsi

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Poti sa te duci la orce atelier de electrica care are o rampa elevatoare si cheia speciala pentru fulie,manopera nu poate sa fie mai mult de 100 lei,poti veni si la Bucuresti doar ca te plimbi un pic da sant sigur ca pleci ori cu problema rezolvata ori afli raspunsu la intrebarile tale.Asteptam rezolvarea.
  • bezart

  • Mesaje scrise: 187
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2012 12 XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Am intrat in meniul secret (trei apasari scurte pe butonul reset km si a patra oara lung)...sunt niste date despre alternator/baterie...primul rand reprezinta tensiunea si al doilea ?

Stie cineva ? Imediat dupa pornire valoarea e 7-10 si dupa ceva mers ajunge la 40-45 !
  • rhadoo99

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Germania
  • Masina: Corsa 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Salut,

Am si eu niºte întrebãri legate de acest subiect. Am plecat în concediu în croatia si cam la 130km înainte de a ajunge la staþiune, pe autostradã, mi s-a aprins martorul de servodirectie în mers, în linie dreapta. Aveam circa 100km/h. Am simþit cã mi s-a blocat volanul si an tras pe dreapta trãgând tare de volan. Am oprit/ pornit motorul si a dispãrut. Am mers mai departe cu un ochi la drum si unul pe bord. Nu s-a mai aprins pana am ajuns. Întrebarea mea e daca sã risc sã merg înapoi în þarã(ar fi cam 900km) sau sã merg neapãrat la un service aici? E periculos, de ex daca apare problema într-o curbã sau pot redresa? Nu am reuºit sã imi dau seama cat de þeapãn e volanul cand s-a întâmplat prima data pt cã mergem drept. aº prefera sã merg acasa la un service, dar asta doar daca sunt sigur cã ajungem fãrã mari probleme
  • catalinpav66

  • Mesaje scrise: 759
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 z30dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Ar fi bine sa mergi la un service sa citesti eroarea care a ramas in memorie, in felul acesta vei putea aprecia cat de grav este.
  • rhadoo99

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Germania
  • Masina: Corsa 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Am fost aici la un service, mi-a pus ãla testerul si a apãrut eroare de senzor. A zis cã trebe schimbat senzorul, altfel problema poate reapãrea oricând. Am zis ok...sã il schimbe. M-a costat 230€ tot. Nu stiu cat ar fi costat în þarã, dar ok...fie.
Acuma volanul se miºcã mult mai greu ca înainte. Am întrebat de ce, ãla mi-a zis cã asa e normal, cã înainte se miºca foarte uºor din cauzã cã era dus vechiul senzor. Nu stiu ce sã cred. Nici nu prea ma pricep. E normal? sã o mai duc cand ajung în þarã la verificat?
  • bezart

  • Mesaje scrise: 187
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2012 12 XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Cine stie ce a facut ala pe acolo...Ce legatura are senzorul cu gradul de asistare ? El doar citeste ceva si transmite calculatorului...Cred ca te-a facut...In parcare trebuie sa poti roti volanul cu degetul mare.
  • scorpio27

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2014

  • Mesaj Privat
Salut! Eu am o problema asemanatoare. Pornesc masina si totul e in regula, cand tin volanul drept, intr-o anumita pozitie incepe sa vibreze singur si se misca cand stanga cand dreapta. Se aude un scartait de mototras si in acea pozitie el nu stie ce sa faca, sa vireze un pic stanga sau dreapta si oscileaza. Daca il mut putin nu se mai intampla nimic. Dupa cateva oscilari mi se aprinde EPS in bord si raman fara servo. Poate fi de la senzor ? sau de la motoras? Dupa ce opresc si pornesc motorul se stinge becul de EPS.
Ma gandesc ca senzorul nu e aliniat cum trebuie si din cauza asta face si zgmotul si oscilatiile. Atunci cand nu mai am servo nu se mai aude acel zgomot indiferent cum misc volanul.
Multumesc!
  • neopetre

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2014

  • Mesaj Privat
Va salut. Am un opel corsa D 1,2 si am aceeasi problema cu servodirectia. Mai exact cand e motorul cald am observat, incepe si vibreaza volanul la inceput mai putin si cateodata te lasa masca , o ia ba instanga ba in dreapta 1 cm .Nu se aprinde martorul de pe bord cu volanul cum am mai citit. Nu se blocheaza, cel putin pana acum volanul. Am facut diagnoza simpla (40 ron) acum cateva zile si aparut eroarea legata de servodirectie. Dupa asta am facut diagnoza complexa (in jur de 400 ron - este in functie de timpul de manopera in medie 3-4 h) mi-au spus ca au verificat fiecare componenta de la coloana, fiecare integrat de pe circuit si mufe dar problema persista si nu a mai ramas decat sa schimbam coloana de la volan. Pret la data la care postez = 8700 ron (87 milioane). Mecanicul sef e oarecum o cunostinta si e de incredere si a ajuns la concluzie. De ex. manopera la diagnoza complexa, desi costa in jur de 400 ron mi-a luat doar 100ron. E extraordinar de scump si vreau sa stiu daca exista alte solutii.
Voi cum ati rezolvat problema?
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,791
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
O solutie, nu singura, este sa cauti in sectiunea Publicitate service eds. Afli parerea lor, modul de solutionare si costuri.
Mecanicul de incredere ce zice: daca vinzi masina asa cum e si adaugi cei 8700 nu e solutia mai buna? Mecanici de ... locomotiva!
  • DinoCorsa

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2007 1,2
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Am vazut tot felul de pareri referitoare la problema directiei. Nu are nici o treaba bateria. Problema trepidatiilor, haraitului si in final aprinderea martorului EPS se datoreaza senzorului de coloana (Steering sensor). Aceasta problema este intalnita la majoritatea masinilor care au acest sistem de directie - Hyundai Accent 2006-, Fiat (mai multe modele), Lancia, Opel Meriva, Alfa Romeo si altele.
Problema nu se rezolva cu testerul sau alte chestii de reglaje sau ce am mai citit pe aici. Acest senzor este de fapt o rezistenta variabila care incepe sa dea erori din cauza murdariri canalelor grafitate sau tocirea periilor care se plimba pe aceste canale. Eroarea finala, adica disparitia servodirectiei apare ca o protectie pe care o da CB pentru ca altfel ar exista posibilitatea ca tu sa ti volanul drept iar masina sa o ia pe aratura.
Pot fi 2 situatii pentru rezolvarea problemei.
- se demonteaza coloana, se scoate senzorul si se decapsuleaza si se verifica periile. Daca acestea sunt in regula, cu ajutorul unui spray de contacte se curata periile si canalele grafitate si se monteaza la loc. Aceasta interventie rezolva problema pentru cel putin 60 de mii Km,
- daca periile sunt tocite trebuie inlocuit senzorul. Eu nu am reusit sa gasesc in Romania acest senzor. Se gaseste doar coloana cu totul si este foarte scumpa. Am gasit in schimb senzorul in Italia si se poate comanda de acolo. Intr-o saptamana mi-a venit si costa 100 euro.
Acesta este link-ul de unde se poate lua senzorul http://www.mte.net/steering...-500-opel-corsa-d
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,791
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Excelenta explicatie! Multumim!
  • DinoCorsa

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2007 1,2
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Daca vreti amanunte mai detaliate la aceasta problema, va raspund cu cea mai mare placere. Eu am demontat cateva zeci de coloane de Corsa D si cred ca peste 150 de coloane de Accent si cred ca stiu toate chichitele legate de aceasta problema.
  • oli42

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2012 A17DTE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2013

  • Mesaj Privat
Cine ma poate ajuta cu urmatoarea problema, ii raman dator:
- am un opel Corsa D , 2008, cu serie caroserie W0L0SDL6884305331, la care coloana de directie trebuie inlocuita(se blocheaza in mers, am diagnosticat-o la Opel cu urmatoarele defecte - C0460; C0545 - ambele senzor defect). Am gasit pe ebay o alta coloana care provine de la un Opel Corsa D din 2012 care are seria W0L0SDL08C6115620. Mentionez ca masina mea nu are ESP si nici faruri adaptive. Nu reusesc sa ma inteleg cu vanzatorul de pe ebay sa imi zica daca acea coloana de directie este compatibila cu masina mea.Dumneaavoastra ce parere aveti(din cate am aflat eu acel corsa de pe ebay avea ESP si faruri adaptive), este compatibila sau nu? Va multumesc pentru ajutor!
  • DinoCorsa

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2007 1,2
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Sunt 2 chestii relativ asemanatoare ca nume ESP - Controlul electronic al stabilitãții si EPS - Electric power steering (Servodirectie electronica). A nu se confunda. Deci nu avem nici o treaba cu stabilitatea si nici cu farurile. In bord se aprinde martorul EPS si ramanem fara asistenta electronica a directiei si trecem pe servomuschi. De vina este acel senzor de la coloana de directie si se poate achizitiona din Italia. Eu unul am rascolit peste tot si am mai gasit undeva in Brazilia. In Romania nu s-a auzit ca se poate cumpara separat de coloana senzorul acesta. Eu m-am ciondanit cu unul de la Radacini Motors care zicea ca nu exista piesa asta. Din Italia comanda ajunge in 2-3 zile de la confirmarea platii. Adresa de unde puteti comanda este http://www.minitools.it/sen...at-500-opel-corsa
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa D

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR