chatalin- Mesaje scrise: 90
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2006
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Identifici pinii, citeste putin ce am scris la Agila. Sa nu inversezi + cu - , cauti cum sunt la tine cu aparatul de masura, desi cred ca sunt la fel. Conectezi cum am explicat acolo si vezi ca se misca pistonul, daca se misca. Pune-l la inmuiat si bagi impulsuri cu el in imersie. Cind este alimentat cureti peretii ca ai acces. O sa spui ca nu seamana cu al meu dar tot un piston miscat de electromagnet este.
Prin gaura aia cu funingine intra gaze si ies pe dincolo in functie de cit se misca pistonul.
Stiu ca stau prost cu explicatiile sper ca ai inteles. Garnitura ai ? Suprafata sa fie curata, la tine vad ceva urme pe capete unde ai gaurile de prindere.
Prin gaura aia cu funingine intra gaze si ies pe dincolo in functie de cit se misca pistonul.
Stiu ca stau prost cu explicatiile sper ca ai inteles. Garnitura ai ? Suprafata sa fie curata, la tine vad ceva urme pe capete unde ai gaurile de prindere.
- ANDREI_BAI
- **
- 161 mesaje
- din 03 Apr 2006
- Astra 1999 X16SZR
- Bucuresti
ANDREI_BAI
- Mesaje scrise: 161
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1999 X16SZR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2006
- Mesaj Privat
gabrield- Suspendat
- 2,778 mesaje
- din 09 Sep 2004
- Corsa 1992 C14NZ
gabrield- Mesaje scrise: 2,778
- Locatie:
- Masina: Corsa 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2004
- Mesaj Privat
- GL10PEL
- ***
- 779 mesaje
- din 17 Aug 2006
- Astra 2011 A16XER
- Alta tara
GL10PEL
- Mesaje scrise: 779
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2011 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2006
- Mesaj Privat
dantim1
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2007 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2006
- Mesaj Privat
gabrield a scris:Andrei, ce soft e ala ? nu te supara...
Banuiesc ca e acesta http://www.autodata.ltd.uk/cd-prod.asp?cd=CD1
- ANDREI_BAI
- **
- 161 mesaje
- din 03 Apr 2006
- Astra 1999 X16SZR
- Bucuresti
ANDREI_BAI
- Mesaje scrise: 161
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1999 X16SZR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2006
- Mesaj Privat
chatalin- Mesaje scrise: 90
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2006
- Mesaj Privat
- derisbogdan
- *
- 17 mesaje
- din 06 Dec 2005
derisbogdan
- Mesaje scrise: 17
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2005
- Mesaj Privat
Am exact acelas motor si am avut si eu problema cu EGR. Am fos la service si au spus ca este mort si nu se curata asa ca am rez problema personal. Am scos EGR ai am alim pinul 1 si 5 la bateria de la masina.Era tapan si nu s-a miscat deloc asa ca am pus WD40 si a stat o zi la muiat dar nimic.Am vazut in alt topic ca se pune la baterie de camion asa ca i-am dat soc si cu baterie de camion dar nimic asa ca hai sa-ti spun varianta mai scurta.
Il scoti si cu ceva ascutit si tare si un ciocan ii aplici o lovitura exact in cap.(in bila aia) dar nu ca taranul dar nici prea usor. Dupa ce se misca il alimentezi si pe linga tija bagi WD40(spray de curatat de la mag auto). si il alim de citeva ori pina face o cursa buna. Dupa aceasta il pui pe masina si dupa o zi doua il scoti si il mai ungi inca o data. Cam atit!Bafta!
Il scoti si cu ceva ascutit si tare si un ciocan ii aplici o lovitura exact in cap.(in bila aia) dar nu ca taranul dar nici prea usor. Dupa ce se misca il alimentezi si pe linga tija bagi WD40(spray de curatat de la mag auto). si il alim de citeva ori pina face o cursa buna. Dupa aceasta il pui pe masina si dupa o zi doua il scoti si il mai ungi inca o data. Cam atit!Bafta!
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Recomand sa il lasi la inmuiat in Carburol de Policolor dupa care ciocaneala....WD40 e slab pentru asa ceva.
derisbogdan curata throttle body : https://www.clubopel.com/vie...p?p=147339#147339
Am doar o mina disponibila dar te pot ajuta, la Autocenter este Carburol Polocolor la 12lei.
derisbogdan curata throttle body : https://www.clubopel.com/vie...p?p=147339#147339
Am doar o mina disponibila dar te pot ajuta, la Autocenter este Carburol Polocolor la 12lei.
- al3xz
- **
- 329 mesaje
- din 16 Jun 2006
- Astra 2004 Z17DTH
- Bucuresti
al3xz
- Mesaje scrise: 329
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2006
- Mesaj Privat
- ccostras
- ***
- 714 mesaje
- din 21 Jan 2007
- Omega 2002 Y25DT
- Bacau
ccostras
- Mesaje scrise: 714
- Locatie: Bacau
- Masina: Omega 2002 Y25DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2007
- Mesaj Privat
- iulian20072007
- *
- 10 mesaje
- din 24 Sep 2012
- Astra 2003 Z16SE
- Braila
iulian20072007
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2003 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2012
- Mesaj Privat
si EGR-ul meu e teapan de tot..azi l-am ''excitat'' cu ceva ciocaneala si zeama de spray minune de curatat sistemul de franare/ambreiaj, care pot spune ca face treaba buna (a curatat clapeta THROTLE BODY...super bine)...dar nimic...
la testul cu bateria pot spune ca am simtit si poate ''auzit'' ca ar vrea sa tacane, insa fara niciun rezultat....
mentionez ca desi e teapan, in bord nu am nici o eroare...asa ca gandul ma duce ca nu cumva EGR-ul meu sa fie anulat din soft...presupun ca asta pot detecta numai cu o diagnoza specializata, nu?
masina: opel astra G z16se
la testul cu bateria pot spune ca am simtit si poate ''auzit'' ca ar vrea sa tacane, insa fara niciun rezultat....
mentionez ca desi e teapan, in bord nu am nici o eroare...asa ca gandul ma duce ca nu cumva EGR-ul meu sa fie anulat din soft...presupun ca asta pot detecta numai cu o diagnoza specializata, nu?
masina: opel astra G z16se
- pirvu_daniel
- ******
- 4,578 mesaje
- din 22 Feb 2008
- Dolj
pirvu_daniel
- Mesaje scrise: 4,578
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2008
- Mesaj Privat
- iulian20072007
- *
- 10 mesaje
- din 24 Sep 2012
- Astra 2003 Z16SE
- Braila
iulian20072007
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2003 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2012
- Mesaj Privat
dandaniel
- Mesaje scrise: 81
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2012
- Mesaj Privat
Salutare.L-am scos si eu de pe masina(Astra G Z16SE) acum cateva zile si am vazut ca da semne de viata numai daca imping de tamburusul acela din interior si atunci imi da "semnale" in deget cum ca ar vrea sa iasa cand il cuplez,adica face curse scurte de 2-3 milimetri,dar ma repet asta doar daca imping in el!.Daca il las in pace nu face absolut nimic.Sa mai am vreo speranta la el sau sa-mi iau gandul?Un sfat ceva daca se poate...
- GL10PEL
- ***
- 779 mesaje
- din 17 Aug 2006
- Astra 2011 A16XER
- Alta tara
GL10PEL
- Mesaje scrise: 779
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2011 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2006
- Mesaj Privat
dandaniel
- Mesaje scrise: 81
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2012
- Mesaj Privat
L-am mai scos odata,pus pe o menghina,am dat cu WD-40 la greu asa cate putin pe urma luat la ciocane.Pe tija respectiva care ar trebui sa faca curse am pus ceva plat in care am dat cu ciocanul ptr a nu-i lasa urme.Am dat cu ciocanul un pic mai agresiv dar nici ca taranu'.Lam lasat un pic sa se scurga WD-u vreo 30 de minute nu mai mult ptr ca eram la serviciu si nu prea am avut timp la dispozitie mai mult dupa care l-am montat pe masina.Am mers vreo 20 de km dupa care mi-a disparut eroarea din bord si acum trage si merge mult mai bine si nici nu mai are oscilatii la relanti.Banuiesc ca solutia e temporara dar daca il desfac macar o data pe luna sa-l curat nu cred ca as mai avea probleme.Doamne ajuta:P.
- aquagen
- **
- 498 mesaje
- din 25 Feb 2008
- Insignia 2014
- Timis
aquagen
- Mesaje scrise: 498
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2008
- Mesaj Privat
Asa am patit si eu, la turatii mici aproape ca se oprea masina, am mai scris pe tema asta, pe alte topicuri.
Eu am OPCOM si am facut un test de EGR, iar acolo se vedea ca primeste curent, dar nu se schimba nici o valoare, de aceea uneori mergea bine, apoi nu, in alta zi mergea bine, cand se incalzea iar nu mai mergea cum trebuie.
In fine, curatarea am facut-o cu un smirglu dur si aerosol degripant.
Asemanator explica si @DanCuciureanu, adica Al Pacino procedeul, deci nu am inventat eu acest lucru, doar cred ca am insistat foarte tare in curatarea lui.
In timp ce era deschis pistonasul am frecat cu smirglu intre cap si guler chiar si pe ax (insistent), pana au disparut depunerile si si am observat ca acel cap nu mai sta fix in guler, s-a micsorat putin.
Apoi am verificat din nou cu OPCOM si de fiecare data deschidea cat trebuie si la valori maxime.
Ca sa previn viitoare afumari si blocaje, am faurit o placuta care anuleaza recirculatia, iar acum merge mai bine ca niciodata.
Daca-l mai lovesti cu ciocanul, risti sa strici partea electronica din el, care contine un potentiometru montat pe piston, sau ceva de genu.
Trebuie doar mult degripant si smirglu. Garantez 100%, ca nu vei mai avea probleme la capitolul asta.
Eu am OPCOM si am facut un test de EGR, iar acolo se vedea ca primeste curent, dar nu se schimba nici o valoare, de aceea uneori mergea bine, apoi nu, in alta zi mergea bine, cand se incalzea iar nu mai mergea cum trebuie.
In fine, curatarea am facut-o cu un smirglu dur si aerosol degripant.
Asemanator explica si @DanCuciureanu, adica Al Pacino procedeul, deci nu am inventat eu acest lucru, doar cred ca am insistat foarte tare in curatarea lui.
In timp ce era deschis pistonasul am frecat cu smirglu intre cap si guler chiar si pe ax (insistent), pana au disparut depunerile si si am observat ca acel cap nu mai sta fix in guler, s-a micsorat putin.
Apoi am verificat din nou cu OPCOM si de fiecare data deschidea cat trebuie si la valori maxime.
Ca sa previn viitoare afumari si blocaje, am faurit o placuta care anuleaza recirculatia, iar acum merge mai bine ca niciodata.
Daca-l mai lovesti cu ciocanul, risti sa strici partea electronica din el, care contine un potentiometru montat pe piston, sau ceva de genu.
Trebuie doar mult degripant si smirglu. Garantez 100%, ca nu vei mai avea probleme la capitolul asta.
Dany7776- Suspendat
- 347 mesaje
- din 02 Nov 2011
- Alta tara
Dany7776- Mesaje scrise: 347
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Nov 2011
- Mesaj Privat
Tutorial curatare clapeta acceleratie si EGR Z16XE Vectra C
https://www.clubopel.com/vie...48&highlight=
Probleme in urma curatarii debitmetrului si EGR-ului
https://www.clubopel.com/vie...p=1551819#1551819
Exhaust Gas Recirculation Valve (EGR) Checking
http://www.youtube.com/watch?v=8YRq2Xl58Oo
Bafta!
https://www.clubopel.com/vie...48&highlight=
Probleme in urma curatarii debitmetrului si EGR-ului
https://www.clubopel.com/vie...p=1551819#1551819
Exhaust Gas Recirculation Valve (EGR) Checking
http://www.youtube.com/watch?v=8YRq2Xl58Oo
Bafta!