- gra
- OP
- 198 mesaje
- din 29 Jun 2005
- Astra 2009 z17dtr
- Iasi
gra
- Mesaje scrise: 198
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2009 z17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2005
- Mesaj Privat
- alexx1402
- ****
- 1,752 mesaje
- din 16 Aug 2010
- Astra 2017 B16DTH
- Alta tara
alexx1402
- Mesaje scrise: 1,752
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2017 B16DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2010
- Mesaj Privat
- gra
- OP
- 198 mesaje
- din 29 Jun 2005
- Astra 2009 z17dtr
- Iasi
gra
- Mesaje scrise: 198
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2009 z17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2005
- Mesaj Privat
- costicimpy
- **
- 316 mesaje
- din 01 Mai 2007
- Astra 2008 Z17DTJ
- Teleorman
costicimpy
- Mesaje scrise: 316
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2007
- Mesaj Privat
- alexx1402
- ****
- 1,752 mesaje
- din 16 Aug 2010
- Astra 2017 B16DTH
- Alta tara
alexx1402
- Mesaje scrise: 1,752
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2017 B16DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2010
- Mesaj Privat
- gra
- OP
- 198 mesaje
- din 29 Jun 2005
- Astra 2009 z17dtr
- Iasi
gra
- Mesaje scrise: 198
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2009 z17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2005
- Mesaj Privat
Da, singura consolare este legata de capra vecinului (ma refer aici la defectele care apar si la alte marci).
Marea mea problema este ca am termen de comparatie, mai am o masina fabr in 1987, care nici pe departe nu a auzit de atatea probleme cate apar la masinile noi. In zilele noastre platim foarte scump "ecologia",dar de fapt au de castigat doar producatorii si service-urile...
Marea mea problema este ca am termen de comparatie, mai am o masina fabr in 1987, care nici pe departe nu a auzit de atatea probleme cate apar la masinile noi. In zilele noastre platim foarte scump "ecologia",dar de fapt au de castigat doar producatorii si service-urile...
- alladin_allibaba
- ****
- 1,465 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,465
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
- gra
- OP
- 198 mesaje
- din 29 Jun 2005
- Astra 2009 z17dtr
- Iasi
gra
- Mesaje scrise: 198
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2009 z17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2005
- Mesaj Privat
- Pisboy
- ***
- 705 mesaje
- din 23 Mai 2009
- Astra 2004 Z17DTH
- Bacau
Pisboy
- Mesaje scrise: 705
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2009
- Mesaj Privat
E o problema des intalnita din pacate la Astra H.Am avut aceiasi problema.S-a rezolvat pe multi bani si a constat in demontarea bordului pentru a putea fi desfacuta aeroterma.Practic se rupsese axul clapetei.
Dupa un an am constatat ca si capul motorasului invartea in gol deaorece se olarise gaura in care intra.Solutia a fost sa bag poxilina pe capulmotorasului pentru a-l fixa in acel locas.
Momentan merge dar ma feresc sa il frec intre rece si cald.
Dupa un an am constatat ca si capul motorasului invartea in gol deaorece se olarise gaura in care intra.Solutia a fost sa bag poxilina pe capulmotorasului pentru a-l fixa in acel locas.
Momentan merge dar ma feresc sa il frec intre rece si cald.
- andreigeo
- **
- 351 mesaje
- din 18 Nov 2009
- Insignia 2010 a20dth
- Bucuresti
andreigeo
- Mesaje scrise: 351
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 a20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Nov 2009
- Mesaj Privat
- andreigeo
- **
- 351 mesaje
- din 18 Nov 2009
- Insignia 2010 a20dth
- Bucuresti
andreigeo
- Mesaje scrise: 351
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 a20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Nov 2009
- Mesaj Privat
gopo_nike
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2007 Z19DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2010
- Mesaj Privat
sorindf2000- Suspendat
- 1,051 mesaje
- din 24 Feb 2011
- Brasov
sorindf2000- Mesaje scrise: 1,051
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2011
- Mesaj Privat
Daca ai citit cele 10-11 postari anterioare postului tau din acest topic ( se mai discuta aceasta problema pe inca cel putin 2 topice), ai realizat ca nu exista solutie :
...demontezi bordul, vezi care-i problema pe acolo, remediezi si...probabil va functiona o perioada...pana se va gripa din nou cu praf sau cine stie ce alt motiv si o iei de la capat...
Ca si o constatare personala, am ajuns la concluzia asta citind posturile celor care s-au confruntat cu aceasta problema, deci nu am reparat eu cateva sute de defecte...deci, nu va suparati pe mine daca gresesc...pare ca la masinile fara climatronic, aceasta problema cu clapeta directionare aer e mai grava, in sensul ca se ajunge sa se rupa axul, sa se gripeze total sau sa se strice cuplajul motorasului cu clapeta, dupa parerea mea asta se intampla din cauza faptului ca, acea clapeta se misca rar, doar cand proprietarul incearca sa schimbe directia aerului...multa lume nu prea umbla la acel buton decat foarte rar. In schimb, la masinile cu climatronic, clapeta/ angrenajul...face zgomot, un fel de carait care se aude in permanenta, la pornirea motorului, la schimbarea directiei aerului sau la oprirea motorului pentru ca...la pornirea si oprirea motorului...clapeta face ca un fel de test, in sensul ca se misca in permanenta si deci, axul clapetei nu ajunge sa se gripeze ducand in final la defecte mai grave...Oricum, acel praf si mizerie care ajunge in zona clapetei de directionare a aerului ajunge acolo, zic eu, datorita "clapetei de recirculare"...o alta minune tehnica marca "Opel/GM"
gopo_nike a scris:Care este solutia clara/ieftina/simpla pt remedierea acestei probleme?
...demontezi bordul, vezi care-i problema pe acolo, remediezi si...probabil va functiona o perioada...pana se va gripa din nou cu praf sau cine stie ce alt motiv si o iei de la capat...
Ca si o constatare personala, am ajuns la concluzia asta citind posturile celor care s-au confruntat cu aceasta problema, deci nu am reparat eu cateva sute de defecte...deci, nu va suparati pe mine daca gresesc...pare ca la masinile fara climatronic, aceasta problema cu clapeta directionare aer e mai grava, in sensul ca se ajunge sa se rupa axul, sa se gripeze total sau sa se strice cuplajul motorasului cu clapeta, dupa parerea mea asta se intampla din cauza faptului ca, acea clapeta se misca rar, doar cand proprietarul incearca sa schimbe directia aerului...multa lume nu prea umbla la acel buton decat foarte rar. In schimb, la masinile cu climatronic, clapeta/ angrenajul...face zgomot, un fel de carait care se aude in permanenta, la pornirea motorului, la schimbarea directiei aerului sau la oprirea motorului pentru ca...la pornirea si oprirea motorului...clapeta face ca un fel de test, in sensul ca se misca in permanenta si deci, axul clapetei nu ajunge sa se gripeze ducand in final la defecte mai grave...Oricum, acel praf si mizerie care ajunge in zona clapetei de directionare a aerului ajunge acolo, zic eu, datorita "clapetei de recirculare"...o alta minune tehnica marca "Opel/GM"
- costicimpy
- **
- 316 mesaje
- din 01 Mai 2007
- Astra 2008 Z17DTJ
- Teleorman
costicimpy
- Mesaje scrise: 316
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2007
- Mesaj Privat
confirm si eu cele spuse de sorindf2000 si as mai adauga niste masuri de preventie
-mare grija cand se schimba filtrul de polen, multi o fac prin service-uri unde nu se acorda importanta la pozitonarea lui perfecta, il infig cu forta si il fac papion lucru egal cu zero. Este adevarat ca pozitia filtrului la intrare nu este foarte lejera de aceea eu as recomanda sa se desfaca tubulatura de aer de la picioare si capitonajul ce este prins in cele 2 clipsuri de plasic si atunci filtrul va intra mult mai usor fara al face "papion"
-montandu l perfect se va evita intrarea de mizerie in celulele caloriferului si mai departe in instalatie-angrenaje.
-mare grija cand se schimba filtrul de polen, multi o fac prin service-uri unde nu se acorda importanta la pozitonarea lui perfecta, il infig cu forta si il fac papion lucru egal cu zero. Este adevarat ca pozitia filtrului la intrare nu este foarte lejera de aceea eu as recomanda sa se desfaca tubulatura de aer de la picioare si capitonajul ce este prins in cele 2 clipsuri de plasic si atunci filtrul va intra mult mai usor fara al face "papion"
-montandu l perfect se va evita intrarea de mizerie in celulele caloriferului si mai departe in instalatie-angrenaje.
drPain
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2012
- Mesaj Privat
Si la mine se blocasera clapetele de directionare a aerului , baga aer doar pe jos. Si am rezolvat cat se poate de simplu... am scos o borna de la baterie. Am lasat-o asa 5 minute, am cuplat-o la loc, am pornit motorul, am dat drumul la aer, am invartit de rotita care directioneaza aerul si surpriza... si-a revenit.
Am facut asa cateva cicluri parbriz, mijloc, jos, dezaburire, recirculare si a functionat perfect. Uite asa am scutit niste bani, ca vroiam sa ma duc la service (spusesera ca ori trebuie resetata clima, ori e motorasul , ori angrenajele de p'acolo). Acum sa ramana asa, sa nu mai revina problema, cum am citit mai sus. Sper ca am fost de ajutor si sa rezolvati si voi la fel de simplu. Numai bine
Astra H z16XER 2007 Clima automata
Am facut asa cateva cicluri parbriz, mijloc, jos, dezaburire, recirculare si a functionat perfect. Uite asa am scutit niste bani, ca vroiam sa ma duc la service (spusesera ca ori trebuie resetata clima, ori e motorasul , ori angrenajele de p'acolo). Acum sa ramana asa, sa nu mai revina problema, cum am citit mai sus. Sper ca am fost de ajutor si sa rezolvati si voi la fel de simplu. Numai bine
Astra H z16XER 2007 Clima automata
RazvanGTC
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2010 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jun 2014
- Mesaj Privat
- LeonteMihai
- ***
- 527 mesaje
- din 27 Oct 2011
- Astra 2006 z13dth
- Constanta
LeonteMihai
- Mesaje scrise: 527
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Oct 2011
- Mesaj Privat
RazvanGTC
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2010 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jun 2014
- Mesaj Privat
pluciro
- Mesaje scrise: 85
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Aug 2006
- Mesaj Privat
Am ajuns si eu cu clapeta de directionare a fluxului de aer nefunctionala. Cel mai probabil s-a defectat atunci cand am bagat spuma de curatare a climatizarii. Desi am astepta 20 minute si apoi am dat drumul la climatizare, spuma era tot acolo si a fortat clapeta cand am dat drumul.
Intrebarea mea pentru cei care au facut reparatia e urmatoarea: se poate ajunge prin partea de jos la clapeta fara a demontat bordul? Daca se da jos cutia caloriferului si apoi se demonteaza caloriferul de caldura, nu se poate ajunge la acea clapeta pe dedesubt? E ceva intre ele?
Imi imaginez ca motorasul actioneaza o reductie si acea reductie intra in corpul clapetei ... ceva similar ca si la clapeta de recircularea aer. La acea clapeta i-am pus un mic colier de metal, ma gandesc ca ar merge la fel si acum.
Mai sus cineva zicea ca s-a pus un holsurub cu cap mare, asta insemna ca nu exista reductie intre motoras si clapeta? PEntru motarea holsurubului a fost necesara desfacerea in doua a cutiei de climatizare?
Mersi
Intrebarea mea pentru cei care au facut reparatia e urmatoarea: se poate ajunge prin partea de jos la clapeta fara a demontat bordul? Daca se da jos cutia caloriferului si apoi se demonteaza caloriferul de caldura, nu se poate ajunge la acea clapeta pe dedesubt? E ceva intre ele?
Imi imaginez ca motorasul actioneaza o reductie si acea reductie intra in corpul clapetei ... ceva similar ca si la clapeta de recircularea aer. La acea clapeta i-am pus un mic colier de metal, ma gandesc ca ar merge la fel si acum.
Mai sus cineva zicea ca s-a pus un holsurub cu cap mare, asta insemna ca nu exista reductie intre motoras si clapeta? PEntru motarea holsurubului a fost necesara desfacerea in doua a cutiei de climatizare?
Mersi
florinp
- Mesaje scrise: 35
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2014
- Mesaj Privat
salut, am exact aceasi problema, merge aer doar pe unde vrea masina, intr-o zi doar la picioare, in alta zi doar in fata. Si problema apare si dispare, sunt zile/saptamani cand merge perfect iar alteori deloc. Azi de exemplu am vrut sa pun dezaburire in schimb intra aer doar prin fata, am mutat sa bata pe picioare si a mers, dar la parbriz nu s-a deschis... o sa incerc maine cu borna sa vad daca isi revine, cu op.com test cum se face ? un mic tutorial ? multumesc.