- ciotic
- OP
- 245 mesaje
- din 09 Oct 2009
- Astra 2004 Z17DTL
- Bucuresti
ciotic
- Mesaje scrise: 245
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Oct 2009
- Mesaj Privat
Am si eu o problema si as dori sa stiu de cati kw este electromotorul la un z17dtl. nu stiu exact ce am pe masina, dar am probleme cu pornirea. electromotorul invarte greu(cel putin asta mi-a spus maiandrei); am fost si am verificat electromotorul de pe masina si nu are nici o problema, dar totusi masina porneste foarte greu dimineata; sunt dispus sa platesc pentru inchirierea unui electromotor bun de pe o masina asemanatoare.
In tot acest timp am banuit si regulatorul de presiune, dar nu as vrea sa il cumpar degeaba..
In tot acest timp am banuit si regulatorul de presiune, dar nu as vrea sa il cumpar degeaba..
- autoph12
- **
- 155 mesaje
- din 25 Nov 2012
- Astra 2001 y20dth
- Prahova
autoph12
- Mesaje scrise: 155
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2012
- Mesaj Privat
- ciotic
- OP
- 245 mesaje
- din 09 Oct 2009
- Astra 2004 Z17DTL
- Bucuresti
ciotic
- Mesaje scrise: 245
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Oct 2009
- Mesaj Privat
sorindf2000- Suspendat
- 1,051 mesaje
- din 24 Feb 2011
- Brasov
sorindf2000- Mesaje scrise: 1,051
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2011
- Mesaj Privat
Intr-un service care se ocupa de asa ceva, parte electrica/electromotoare/alternatoare...etc, manopera pentrru demontat/montat electromotor se invarte in jurul a 100 ron. Cel putin eu atat am platit acum ceva timp insa nu cred sa se fii modificat foarte mult tarifele. E bine sa-l verifici daca ai suspiciuni, din vreme si sa-ti explic si de ce. In momentul de fata, cand doar invarte greu...posibil sa scapi doar cu o curatare si gresare a electromotorului plus, eventual un schimb de carbuni care nu sunt foarte scumpi...daca lasi situatia asa...intr-o buna-dimineata, masina va face doar "clank" cand vei vrea sa pornesti si mai nasol suportul carbunilor care s-au consumat vor face scurt pe periile colectoare de pe rotor ceea ce va duce la inlocuirea rotorului sau rectificarea lui+carbuni+gresat plus manopera...etc.Daca vrei, iti dau eu adresa serviceului unde am rezolvat electromotorul pe PM.
- ciotic
- OP
- 245 mesaje
- din 09 Oct 2009
- Astra 2004 Z17DTL
- Bucuresti
ciotic
- Mesaje scrise: 245
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Oct 2009
- Mesaj Privat
sorindf2000- Suspendat
- 1,051 mesaje
- din 24 Feb 2011
- Brasov
sorindf2000- Mesaje scrise: 1,051
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2011
- Mesaj Privat
Nu stiu ce alte probleme ai la masina si eu am inteles ca ai verificat electromotorul insa numai tu sti ce inseamna asta pentru ca 2 posturi mai incolo vroiai sa verifici din nou acest electromotor prin inlocuire cu altul de proba ( cam greu de facut pentru ca nu se poate da jos de pe masina ca si cum ai da jos...debitmetrul, de exemplu). Revenind...daca ai electromotorul original al masinii, acesta nu este subdimensionat....Am avut si eu Astra H, Z17DTL care pornea foarte bine iarna pe ger cu bateria originala GM de 55A veche de 5-6 ani si electromotorul ei original.
Poate sunt bujiile incandescente de vina...
PS ...din cate stiam eu, regulatorul de presiune din rampa creeaza probleme la pornirea la cald ( motorul cald...nu cald afara) nu la rece...
Poate sunt bujiile incandescente de vina...
PS ...din cate stiam eu, regulatorul de presiune din rampa creeaza probleme la pornirea la cald ( motorul cald...nu cald afara) nu la rece...
- ciotic
- OP
- 245 mesaje
- din 09 Oct 2009
- Astra 2004 Z17DTL
- Bucuresti
ciotic
- Mesaje scrise: 245
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Oct 2009
- Mesaj Privat
Bujiile sunt bune; ce-i drept electromotorul nu stiu daca e cel original. m-ar interesa daca poate cineva sa imi spuna codul celui original ca sa pot cauta detalii.
PS: supapa de pe rampa creeaza probleme la cald, regulatorul creeaza probleme la pornirea la rece.
PS2: as dori macar sa mearga cineva cu masina asemanatoare, cu mine la service sa pot verifica electromotorul pe tech2
PS: supapa de pe rampa creeaza probleme la cald, regulatorul creeaza probleme la pornirea la rece.
PS2: as dori macar sa mearga cineva cu masina asemanatoare, cu mine la service sa pot verifica electromotorul pe tech2