Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • ciotic

  • Mesaje scrise: 245
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Am si eu o problema si as dori sa stiu de cati kw este electromotorul la un z17dtl. nu stiu exact ce am pe masina, dar am probleme cu pornirea. electromotorul invarte greu(cel putin asta mi-a spus maiandrei); am fost si am verificat electromotorul de pe masina si nu are nici o problema, dar totusi masina porneste foarte greu dimineata; sunt dispus sa platesc pentru inchirierea unui electromotor bun de pe o masina asemanatoare.
In tot acest timp am banuit si regulatorul de presiune, dar nu as vrea sa il cumpar degeaba..
Skip ads

  • autoph12

  • Mesaje scrise: 155
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Teoretic in zilele astea geroase ar trebui sa invarta mai greu. Motorul este mai inghetat, uleiul este mai vascos, probabil si bateria mai fara vlaga.....Acum depinde si cat de greu invarte. Inainte aveai problema asta?
  • ciotic

  • Mesaje scrise: 245
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Bateria este noua. Pornea ceva mai greu si cand era mai cald afara. Verificat pe tech2, electromotorul are aproximativ 250rpm in gol si am inteles ca ar trebui sa aiba minim 280-290rpm.
  • sorindf2000

  • Mesaje scrise: 1,051
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Intr-un service care se ocupa de asa ceva, parte electrica/electromotoare/alternatoare...etc, manopera pentrru demontat/montat electromotor se invarte in jurul a 100 ron. Cel putin eu atat am platit acum ceva timp insa nu cred sa se fii modificat foarte mult tarifele. E bine sa-l verifici daca ai suspiciuni, din vreme si sa-ti explic si de ce. In momentul de fata, cand doar invarte greu...posibil sa scapi doar cu o curatare si gresare a electromotorului plus, eventual un schimb de carbuni care nu sunt foarte scumpi...daca lasi situatia asa...intr-o buna-dimineata, masina va face doar "clank" cand vei vrea sa pornesti si mai nasol suportul carbunilor care s-au consumat vor face scurt pe periile colectoare de pe rotor ceea ce va duce la inlocuirea rotorului sau rectificarea lui+carbuni+gresat plus manopera...etc.Daca vrei, iti dau eu adresa serviceului unde am rezolvat electromotorul pe PM.
  • ciotic

  • Mesaje scrise: 245
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Oct 2009

  • Mesaj Privat
In primul post am scris ca am fost si am verificat electromotorul. Este in stare buna spre foarte buna. Carbunii erau aproape noi si electromotorul nu avea nici o uzura. S-ar putea totusi sa fie subdimensionat si de aceea doream sa stiu cata putere(kw) are un electromotor de astra h z17dtl.
  • sorindf2000

  • Mesaje scrise: 1,051
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Nu stiu ce alte probleme ai la masina si eu am inteles ca ai verificat electromotorul insa numai tu sti ce inseamna asta pentru ca 2 posturi mai incolo vroiai sa verifici din nou acest electromotor prin inlocuire cu altul de proba ( cam greu de facut pentru ca nu se poate da jos de pe masina ca si cum ai da jos...debitmetrul, de exemplu). Revenind...daca ai electromotorul original al masinii, acesta nu este subdimensionat....Am avut si eu Astra H, Z17DTL care pornea foarte bine iarna pe ger cu bateria originala GM de 55A veche de 5-6 ani si electromotorul ei original.
Poate sunt bujiile incandescente de vina...
PS ...din cate stiam eu, regulatorul de presiune din rampa creeaza probleme la pornirea la cald ( motorul cald...nu cald afara) nu la rece...
  • ciotic

  • Mesaje scrise: 245
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Bujiile sunt bune; ce-i drept electromotorul nu stiu daca e cel original. m-ar interesa daca poate cineva sa imi spuna codul celui original ca sa pot cauta detalii.
PS: supapa de pe rampa creeaza probleme la cald, regulatorul creeaza probleme la pornirea la rece.
PS2: as dori macar sa mearga cineva cu masina asemanatoare, cu mine la service sa pot verifica electromotorul pe tech2
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR