voghunter
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2000 y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2012
- Mesaj Privat
Salutare,
Am urmarit majoritatea mesajelor de pe forum dar nu am gasit nici unde raspunsul la problema mea
Am un Opel Astra G 2 l 16 valve DTI, motor y20dth. Porneste foarte greu la rece. De curind am efectuat urmatoarele interventii: schimbat filtru motorina, schimbat furtunase retur inclusiv teuri de plastic,montat supapa unisens pe retur, curatat EGR inclusiv tot corpul metalic de sub EGR. Ieri am cumparat un set de bujii incandescente BOSH si le-am inlocuit. Surpriza a fost in momentul in care am schimbat bujia de la pistonul nr.1, era plina de ulei. Am reintrodus bujia dupa ce am curatat-o bine cu o cirpa curata si din nou ulei. Pe o lungime de 5 cm. Va rog ajutati-ma cu un sfat . Este garnitura de chiulasa?
Am urmarit majoritatea mesajelor de pe forum dar nu am gasit nici unde raspunsul la problema mea
Am un Opel Astra G 2 l 16 valve DTI, motor y20dth. Porneste foarte greu la rece. De curind am efectuat urmatoarele interventii: schimbat filtru motorina, schimbat furtunase retur inclusiv teuri de plastic,montat supapa unisens pe retur, curatat EGR inclusiv tot corpul metalic de sub EGR. Ieri am cumparat un set de bujii incandescente BOSH si le-am inlocuit. Surpriza a fost in momentul in care am schimbat bujia de la pistonul nr.1, era plina de ulei. Am reintrodus bujia dupa ce am curatat-o bine cu o cirpa curata si din nou ulei. Pe o lungime de 5 cm. Va rog ajutati-ma cu un sfat . Este garnitura de chiulasa?
- cmarius53
- **
- 454 mesaje
- din 28 Nov 2008
- Astra 2000 y20dth
- Ilfov
cmarius53
- Mesaje scrise: 454
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2008
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
voghunter
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2000 y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2012
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
voghunter a scris:Multumesc pentru sfat.Miine desfac bujia si curat cu benzina dupa care dau la automat. Va tin la curent.
sper ca nu vrei sa torni benzina doar sa cureti cu o crapa muiata putin in benzina si bagata pe gaura bujiei apoi scoasa cu grija si pus totul la loc. ai grija cand dai la automat si mai ales fa cum este scris mai sus cu treapa a 3-a si frana si ambreiajul calcat.
- gradea cornel
- *
- 18 mesaje
- din 26 Feb 2010
- Corsa 2002 Y17DTL
- Galati
gradea cornel
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2002 Y17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Feb 2010
- Mesaj Privat
Salut.
Am si eu o vechitura de masina Corsa C 1.7 diesel(y17dtl).
Dimineata sau dupa ce a stat un timp mai indelungat pe loc, la pornire scoate fum alb/albastrui. Mult fum. Dupa ce fac cativa km nu mai scoate fum. Pierde cam 500ml ulei la 4000km. Am verificat bujiile, se aprind bine dar cand le-am scos toate erau murdare de ulei spre varf, cam 3-4 cm de ulei. Bujiile se infileteaza direct in chiulasa.
Motorul porneste f usor mereu si merge destul de bine.
Va rog sa-mi dati cateva pareri si sfaturi.
Multumesc
Am si eu o vechitura de masina Corsa C 1.7 diesel(y17dtl).
Dimineata sau dupa ce a stat un timp mai indelungat pe loc, la pornire scoate fum alb/albastrui. Mult fum. Dupa ce fac cativa km nu mai scoate fum. Pierde cam 500ml ulei la 4000km. Am verificat bujiile, se aprind bine dar cand le-am scos toate erau murdare de ulei spre varf, cam 3-4 cm de ulei. Bujiile se infileteaza direct in chiulasa.
Motorul porneste f usor mereu si merge destul de bine.
Va rog sa-mi dati cateva pareri si sfaturi.
Multumesc
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
- gradea cornel
- *
- 18 mesaje
- din 26 Feb 2010
- Corsa 2002 Y17DTL
- Galati
gradea cornel
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2002 Y17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Feb 2010
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
- gradea cornel
- *
- 18 mesaje
- din 26 Feb 2010
- Corsa 2002 Y17DTL
- Galati
gradea cornel
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2002 Y17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Feb 2010
- Mesaj Privat
Ok. Multumesc.
Nu vreau sa va pun la indoiala cunostintele de mecanica. Dar eu vad lucrurile asa.
Gravitational inseamna doar in jos. Daca ar curge ulei, in jos, pe la simeringurile supapelor inseamna ca uleiul ajunge in camera de ardere si apoi se arde la pornire. Daca arde arunci cum ajunge pe bujii in sus? Bujiile comunica cu camera de ardere doar cat e varful incandescent. Atat. Si se infileteaza prin exterior, oblic. Sa zicem ca, conul bujiilor nu s-ar mai aseza bine ca sa etanseze, si pe acolo intra ulei, in sus, pe bujii(nu inteleg cum, dar sa zicem ca asa este). Atunci de ce nu se arde odata cu cel depus in camera de ardere pe la supape? Adica de intrat un lichid poate intra, dar flacara nu?
Daca nici acum nu inteleg ce intampla, ma las pagubas. Multumesc.
Nu vreau sa va pun la indoiala cunostintele de mecanica. Dar eu vad lucrurile asa.
Gravitational inseamna doar in jos. Daca ar curge ulei, in jos, pe la simeringurile supapelor inseamna ca uleiul ajunge in camera de ardere si apoi se arde la pornire. Daca arde arunci cum ajunge pe bujii in sus? Bujiile comunica cu camera de ardere doar cat e varful incandescent. Atat. Si se infileteaza prin exterior, oblic. Sa zicem ca, conul bujiilor nu s-ar mai aseza bine ca sa etanseze, si pe acolo intra ulei, in sus, pe bujii(nu inteleg cum, dar sa zicem ca asa este). Atunci de ce nu se arde odata cu cel depus in camera de ardere pe la supape? Adica de intrat un lichid poate intra, dar flacara nu?
Daca nici acum nu inteleg ce intampla, ma las pagubas. Multumesc.