Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Tutoriale
  3. Mic dicționar explicativ
  • liviu3ro

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie:
  • Masina: Astra 1992 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2006

  • Mesaj Privat
...am cautat dar nu specifica ce se intampla la conectarea pinilor...as dori sa aflu daca metoda agrafa e corecta?......am masurat cu voltmetrul intre pinii A si B si exista tensiune 5V..intrebarea este....daca se conecteaza pinii....nu apare un scurtcircuit si se distruge ECU?........sau pinii A si B sunt desenati gresit!.............fara suparare dar ma gandeam sa intreb decat sa fac o prostie!!!....am opel astra F '92 motor C16NZ
Skip ads

  • mihait

  • Mesaje scrise: 165
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1997 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Metoda agrafei presupune punerea la masa a liniei de diagnoza.
Cand ecu sesizeaza acest lucru incepe sa-ti "clipeasca" codurile.

Pinul A reprezinta masa.
Pinul B reprezinta linia de la ecu.

NU ai ce sa strici.

Mai multe detalii despre citirea codurilor aici

Iar daca vrei sa incerci sa faci o interfata de diagnoza ieftina pentru ALDL vezi linkul acesta.
  • liviu3ro

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie:
  • Masina: Astra 1992 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Mersi pt raspuns...asta vroiam sa aflu...raman dator
  • liviu3ro

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie:
  • Masina: Astra 1992 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Mersi pt raspuns...asta vroiam sa aflu...raman dator
  • bstf2001

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1990 E18 NVR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2007

  • Mesaj Privat
ce spuneti voi aici merge si pt ascona c 20 ne? eu am probleme cu consumul, adica mare 12.8 in oras.
multumesc anticipat.
  • dsand86

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: iasi
  • Masina: Kadett 1991 CN16Z
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2007

  • Mesaj Privat
am facut si eu acest test pentru masina din semnatura, KAdett 1.6i, C16NZ
problema sau nu, cu martorii aprinsi afiseaza codul 12 la nesfarsit iar cu motorul pornit palpaie intermitent si incontinuu. exact ca la

Dac a scris:corectie:
- "eroarea" la senzorul de arbore - cum ca nu s-ar invarti - de care zici - e fix codul 12 de inceput (din cate stiu eu).

- cu motorul pornit si agrafa montata becul respectiv incepe sa palpaie cu o frecventa f. mare - ECU intra in modul de transmitere date (ALDL), am incercat cu un mic montaj si un program pe laptop conectat la mufa respetiva si stiu sigur ca asa e (ron are un topic pe undeva pe aici despre asta).


pareri sau sugestii?
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,839
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
nu are nimic 12 e pt inceputul citirii
  • dsand86

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: iasi
  • Masina: Kadett 1991 CN16Z
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2007

  • Mesaj Privat
mctoto a scris:nu are nimic 12 e pt inceputul citirii


asta stiu si eu...citeste ce am scris
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,839
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
don't get it , pareri la ce?
  • dsand86

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: iasi
  • Masina: Kadett 1991 CN16Z
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2007

  • Mesaj Privat
salut...tocmai am faut un traseu destul de mare...iar la un moment dat, dupa ce am urcat un munte mi s-a aprins becul cu motorasul...am facut testul cu agrafa si imi citea codul de eroare 13 : "13 Oxygen sensor No change in voltage/open circuit. "
stie cineva la ce se refera? si cum as putea remedia aceasta problema?
Very Happy
multam
  • andrey_f_c

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 1993 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2007

  • Mesaj Privat
La Vectra A, se face contact intre pinii A si B

Unde este aceasta mufa de diagnosticare si care sunt pinii aceia A si B?
Ce agrafa trebe sa conectez! Intreb ca un naiv... cumva una obisnuita de prin parul? Question Sad
Aceeasi problema o am si eu numai ca dupa ce se aprinde acel beck se aprinde si becul de la ungere (cel cu lampa de ulei) si becul de la baterie! Cea mai mare problema este ca dupa aceea nu mai porneste nici trasa de alta masina!
Am incercat sa scot pe mufe de la senzori si sa le bag inapoi (bineinteles cu cheiea scoasa ca sa nu ard ceva... ) si tot nimic!
Am dus masina la un electrician si mi-a spus ca atuncicand imi mai face aceasta problema, sa scot mufa de la senzorul de la delcou si sa o bag la loc. Dupa ce am luat masina de la el am mers 100 Km si mi-a facut aceeasi problema! Am scos mufa de la senzorul de la delcou si am bagat-o la loc. A pornit din prima fara probleme! Saptamana asta am patit din nou dupa 1000 Km dar de data asta nu mai vrea sa porneasca!
Stie cineva sa imi spuna care este problema? Nu de alta dar prefer sa imi cunosc masina decat sa ma fraiereasca tot felul de mecanici si electricieni auto!
Masina este Opel Astra Caravan din 1993, benzina, injectie, C14NZ!

Am masina de vreo 3 luni si inca nu o cunosc mai deloc! Asa ca va rog sa nu face-ti prea mult haz daca intreb mai taraneste! Multumesc!
  • CristianTM

  • Mesaje scrise: 3,710
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2006

  • Mesaj Privat
#andrey_f_c Pentru diagnoza, daca ai drum prin Timisoara, contacteaza-ma !

CristianTM.
  • Katalina

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2007

  • Mesaj Privat
CristianTM cum as putea sa te contactez si eu.....mi-a ramas martoru de la airbag aprins in urma unui accident minor.....si nu stiu ce sa fac unde sa merg si cam cat ma costa....si am inteles ca tu m-ai putea ajuta
  • koko_b

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2007

  • Mesaj Privat
bine oameni buni tot pentru vectra A dati....dar la un astra G din 2001 (Z12XE) care pini se folosesc?
  • petrecila

  • Mesaje scrise: 1,096
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Testul cu agrafa este pentru masinile mai vechiute pana in 96-97 si care au mufa ALDL.Cele mai recente au mufa OBDII si diagnoza se face cu scaner sau interfata +soft dedicat.Macar stii ce mufa ai pe masina si unde este pozitionata?Vezi ca pe acest forum problemele astea s-au dezbatut pe larg si in amanunt doar trebuie sa cauti si sa citesti!
  • koko_b

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2007

  • Mesaj Privat
ok ms ... ma elucidat dancuciureanu. multam dane, faceam vreo prostie
  • barceaparazitu

  • Mesaje scrise: 0
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Rekord 1986 c 24 ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2007

  • Mesaj Privat
pt acele persoane care nu au bani pt 'agrafe' faceti si voi rost de 40 lei si faceti untest cu gutman aparat de dialize auto pt care nu stie
care sunteti din zona cluj va anunt cu placere ca la campia turzii se face asa ceva
agrafe placute va pup' pe obraza ca nu sunt g
  • barceaparazitu

  • Mesaje scrise: 0
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Rekord 1986 c 24 ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2007

  • Mesaj Privat
apropo un nr de tel sa intrebati mai multe {la ce model se poate} 0746348254
  • Xperiment

  • Mesaje scrise: 218
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Am vazut ca pt diesel nu exista testul cu agrafa. Intrebarea mea e... pentru nefericitii care au motoare pe motorina nu exista nici un fel de test? Very Happy
  • AdamOpel

  • Mesaje scrise: 1,015
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2006

  • Mesaj Privat
@dsand86 Scuze dar acuma am observat postul tau.
Aceasi problema am avut si eu!cand urca un deal sau cand ii motorul solicitat un timp mai mult se aprindea check engine si codul 13era stocat in memorie(in oras nu aveam probleme).
Eu lam rezolvat prin schimbarea senzorului de oxigen(lamda)si dupa schimb nu sa observat nici 1 diferenta in mers fata de senzorul vechi doar ca in oras consumul mia scazut cu aproximativ 3L ,dar inainte de a o schimba masoara tensiunile.de pe Ecu si senzor.
Daca nu sti, am sati postez cum sa il verifici si ce valori trebuie sati aiba.
Dar altundeva ca aicea suntem Esti OFF TOPIC
Skip ads

  1. Home
  2. Tutoriale
  3. Mic dicționar explicativ

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR