liviu3ro
- Mesaje scrise: 12
- Locatie:
- Masina: Astra 1992 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2006
- Mesaj Privat
...am cautat dar nu specifica ce se intampla la conectarea pinilor...as dori sa aflu daca metoda agrafa e corecta?......am masurat cu voltmetrul intre pinii A si B si exista tensiune 5V..intrebarea este....daca se conecteaza pinii....nu apare un scurtcircuit si se distruge ECU?........sau pinii A si B sunt desenati gresit!.............fara suparare dar ma gandeam sa intreb decat sa fac o prostie!!!....am opel astra F '92 motor C16NZ
- mihait
- **
- 165 mesaje
- din 27 Sep 2006
- Astra 1997 X16SZR
- Bucuresti
mihait
- Mesaje scrise: 165
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1997 X16SZR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2006
- Mesaj Privat
Metoda agrafei presupune punerea la masa a liniei de diagnoza.
Cand ecu sesizeaza acest lucru incepe sa-ti "clipeasca" codurile.
Pinul A reprezinta masa.
Pinul B reprezinta linia de la ecu.
NU ai ce sa strici.
Mai multe detalii despre citirea codurilor aici
Iar daca vrei sa incerci sa faci o interfata de diagnoza ieftina pentru ALDL vezi linkul acesta.
Cand ecu sesizeaza acest lucru incepe sa-ti "clipeasca" codurile.
Pinul A reprezinta masa.
Pinul B reprezinta linia de la ecu.
NU ai ce sa strici.
Mai multe detalii despre citirea codurilor aici
Iar daca vrei sa incerci sa faci o interfata de diagnoza ieftina pentru ALDL vezi linkul acesta.
liviu3ro
- Mesaje scrise: 12
- Locatie:
- Masina: Astra 1992 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2006
- Mesaj Privat
liviu3ro
- Mesaje scrise: 12
- Locatie:
- Masina: Astra 1992 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2006
- Mesaj Privat
bstf2001
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1990 E18 NVR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2007
- Mesaj Privat
dsand86
- Mesaje scrise: 43
- Locatie: iasi
- Masina: Kadett 1991 CN16Z
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2007
- Mesaj Privat
am facut si eu acest test pentru masina din semnatura, KAdett 1.6i, C16NZ
problema sau nu, cu martorii aprinsi afiseaza codul 12 la nesfarsit iar cu motorul pornit palpaie intermitent si incontinuu. exact ca la
pareri sau sugestii?
problema sau nu, cu martorii aprinsi afiseaza codul 12 la nesfarsit iar cu motorul pornit palpaie intermitent si incontinuu. exact ca la
Dac a scris:corectie:
- "eroarea" la senzorul de arbore - cum ca nu s-ar invarti - de care zici - e fix codul 12 de inceput (din cate stiu eu).
- cu motorul pornit si agrafa montata becul respectiv incepe sa palpaie cu o frecventa f. mare - ECU intra in modul de transmitere date (ALDL), am incercat cu un mic montaj si un program pe laptop conectat la mufa respetiva si stiu sigur ca asa e (ron are un topic pe undeva pe aici despre asta).
- "eroarea" la senzorul de arbore - cum ca nu s-ar invarti - de care zici - e fix codul 12 de inceput (din cate stiu eu).
- cu motorul pornit si agrafa montata becul respectiv incepe sa palpaie cu o frecventa f. mare - ECU intra in modul de transmitere date (ALDL), am incercat cu un mic montaj si un program pe laptop conectat la mufa respetiva si stiu sigur ca asa e (ron are un topic pe undeva pe aici despre asta).
pareri sau sugestii?
- mctoto
- ****
- 1,839 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,839
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
dsand86
- Mesaje scrise: 43
- Locatie: iasi
- Masina: Kadett 1991 CN16Z
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2007
- Mesaj Privat
- mctoto
- ****
- 1,839 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,839
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
dsand86
- Mesaje scrise: 43
- Locatie: iasi
- Masina: Kadett 1991 CN16Z
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2007
- Mesaj Privat
salut...tocmai am faut un traseu destul de mare...iar la un moment dat, dupa ce am urcat un munte mi s-a aprins becul cu motorasul...am facut testul cu agrafa si imi citea codul de eroare 13 : "13 Oxygen sensor No change in voltage/open circuit. "
stie cineva la ce se refera? si cum as putea remedia aceasta problema?
multam
stie cineva la ce se refera? si cum as putea remedia aceasta problema?
multam
- andrey_f_c
- *
- 45 mesaje
- din 26 Aug 2007
- Astra 1993 C14NZ
- Arad
andrey_f_c
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 1993 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2007
- Mesaj Privat
La Vectra A, se face contact intre pinii A si B
Unde este aceasta mufa de diagnosticare si care sunt pinii aceia A si B?
Ce agrafa trebe sa conectez! Intreb ca un naiv... cumva una obisnuita de prin parul?
Aceeasi problema o am si eu numai ca dupa ce se aprinde acel beck se aprinde si becul de la ungere (cel cu lampa de ulei) si becul de la baterie! Cea mai mare problema este ca dupa aceea nu mai porneste nici trasa de alta masina!
Am incercat sa scot pe mufe de la senzori si sa le bag inapoi (bineinteles cu cheiea scoasa ca sa nu ard ceva... ) si tot nimic!
Am dus masina la un electrician si mi-a spus ca atuncicand imi mai face aceasta problema, sa scot mufa de la senzorul de la delcou si sa o bag la loc. Dupa ce am luat masina de la el am mers 100 Km si mi-a facut aceeasi problema! Am scos mufa de la senzorul de la delcou si am bagat-o la loc. A pornit din prima fara probleme! Saptamana asta am patit din nou dupa 1000 Km dar de data asta nu mai vrea sa porneasca!
Stie cineva sa imi spuna care este problema? Nu de alta dar prefer sa imi cunosc masina decat sa ma fraiereasca tot felul de mecanici si electricieni auto!
Masina este Opel Astra Caravan din 1993, benzina, injectie, C14NZ!
Am masina de vreo 3 luni si inca nu o cunosc mai deloc! Asa ca va rog sa nu face-ti prea mult haz daca intreb mai taraneste! Multumesc!
Unde este aceasta mufa de diagnosticare si care sunt pinii aceia A si B?
Ce agrafa trebe sa conectez! Intreb ca un naiv... cumva una obisnuita de prin parul?
Aceeasi problema o am si eu numai ca dupa ce se aprinde acel beck se aprinde si becul de la ungere (cel cu lampa de ulei) si becul de la baterie! Cea mai mare problema este ca dupa aceea nu mai porneste nici trasa de alta masina!
Am incercat sa scot pe mufe de la senzori si sa le bag inapoi (bineinteles cu cheiea scoasa ca sa nu ard ceva... ) si tot nimic!
Am dus masina la un electrician si mi-a spus ca atuncicand imi mai face aceasta problema, sa scot mufa de la senzorul de la delcou si sa o bag la loc. Dupa ce am luat masina de la el am mers 100 Km si mi-a facut aceeasi problema! Am scos mufa de la senzorul de la delcou si am bagat-o la loc. A pornit din prima fara probleme! Saptamana asta am patit din nou dupa 1000 Km dar de data asta nu mai vrea sa porneasca!
Stie cineva sa imi spuna care este problema? Nu de alta dar prefer sa imi cunosc masina decat sa ma fraiereasca tot felul de mecanici si electricieni auto!
Masina este Opel Astra Caravan din 1993, benzina, injectie, C14NZ!
Am masina de vreo 3 luni si inca nu o cunosc mai deloc! Asa ca va rog sa nu face-ti prea mult haz daca intreb mai taraneste! Multumesc!
- CristianTM
- *****
- 3,710 mesaje
- din 15 Mar 2006
- Vectra 2005 Z19DTH
- Timisoara
CristianTM
- Mesaje scrise: 3,710
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2006
- Mesaj Privat
Katalina
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2007
- Mesaj Privat
koko_b
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Astra 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2007
- Mesaj Privat
- petrecila
- ****
- 1,096 mesaje
- din 25 Apr 2007
- Bacau
petrecila
- Mesaje scrise: 1,096
- Locatie: Bacau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2007
- Mesaj Privat
Testul cu agrafa este pentru masinile mai vechiute pana in 96-97 si care au mufa ALDL.Cele mai recente au mufa OBDII si diagnoza se face cu scaner sau interfata +soft dedicat.Macar stii ce mufa ai pe masina si unde este pozitionata?Vezi ca pe acest forum problemele astea s-au dezbatut pe larg si in amanunt doar trebuie sa cauti si sa citesti!
koko_b
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Astra 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2007
- Mesaj Privat
- barceaparazitu
- 0 mesaje
- din 25 Oct 2007
- Rekord 1986 c 24 ne
- Cluj
barceaparazitu
- Mesaje scrise: 0
- Locatie: Cluj
- Masina: Rekord 1986 c 24 ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2007
- Mesaj Privat
- barceaparazitu
- 0 mesaje
- din 25 Oct 2007
- Rekord 1986 c 24 ne
- Cluj
barceaparazitu
- Mesaje scrise: 0
- Locatie: Cluj
- Masina: Rekord 1986 c 24 ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2007
- Mesaj Privat
- Xperiment
- **
- 218 mesaje
- din 10 Oct 2006
- Astra 1995 X16XEL
- Brasov
Xperiment
- Mesaje scrise: 218
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2006
- Mesaj Privat
- AdamOpel
- ****
- 1,015 mesaje
- din 07 Nov 2006
- Alta tara
AdamOpel
- Mesaje scrise: 1,015
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2006
- Mesaj Privat
@dsand86 Scuze dar acuma am observat postul tau.
Aceasi problema am avut si eu!cand urca un deal sau cand ii motorul solicitat un timp mai mult se aprindea check engine si codul 13era stocat in memorie(in oras nu aveam probleme).
Eu lam rezolvat prin schimbarea senzorului de oxigen(lamda)si dupa schimb nu sa observat nici 1 diferenta in mers fata de senzorul vechi doar ca in oras consumul mia scazut cu aproximativ 3L ,dar inainte de a o schimba masoara tensiunile.de pe Ecu si senzor.
Daca nu sti, am sati postez cum sa il verifici si ce valori trebuie sati aiba.
Dar altundeva ca aicea suntem
Aceasi problema am avut si eu!cand urca un deal sau cand ii motorul solicitat un timp mai mult se aprindea check engine si codul 13era stocat in memorie(in oras nu aveam probleme).
Eu lam rezolvat prin schimbarea senzorului de oxigen(lamda)si dupa schimb nu sa observat nici 1 diferenta in mers fata de senzorul vechi doar ca in oras consumul mia scazut cu aproximativ 3L ,dar inainte de a o schimba masoara tensiunile.de pe Ecu si senzor.
Daca nu sti, am sati postez cum sa il verifici si ce valori trebuie sati aiba.
Dar altundeva ca aicea suntem